Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS)

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 16. kvě 2021 06:40 #202232

Komplet podltaky včetně tlakové co vede až do řídící jednotky , a pokud maš nějakou tu kačku navíc , tak se rovnou poohlídni po vstřikách ze 75kw . Budeš mít jistotu , že vydrží . Jinak klasika - rozvody ,oleje , filtry :) . Hlavně ať slouží
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 22. kvě 2021 14:09 #202288

Zatim vycisten ten bazmek v nadrzi co drzi plovak, pak jsem znovu prekontroloval vzduchac abych vedel jak je slozenej, ted uz mne cekaji jen ty podtlaky, plus jsem se snazil profouknout odvetrani nadrze, abych vyradil tohle povolil jsem vicko, auto porad nechce na 5ku do max otacek, coz slo hrave, pocit jak kdyz by clovek tahl valnik, zjistil jsem ze mam praskle vycko na ventilovem viku, jde z nej hadice pred turbo nemohu to dohledat nove, uz je to opravovane pomoci zahradni hadice, tudiz dalsi vec k reseni.... Edit: Volna plastova hadice vstupunici do turba vymackany o krouzek snad to bude ono!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Úředník.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 22. kvě 2021 20:14 #202291

To máš poškozené těsnění , nebo ten plastový ventil ? (Viz foto) . Jinak utěsněný vstup do turba je doost důležitý :) . Jednotka dá pokyn čerpadlu o potřebném množství nafty v závislosti na vzduchu (a pokud máš lambda sondu , tak ta v tom taky dost figuruje) . Takže pokud ti to u turba podsává , tak máš chudou směs . Jestli bude problém přetrvávat i po dotažení a utěsnění , zkus diagnostiku . Ideálně nějakou lepší , kde jsou vidět aktuální hodnoty...
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......
Přílohy:
Poděkovali: Úředník

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 04. srp 2021 21:13 #202906

Dobrý večer, potřeboval bych poradit a zjistit, kde se nachází problém. Motor, když se trochu zahřeje, tak vydává docela silný hučivý/spíš dunivý zvuk
patrný z připojeného videa v zipu. Problém se začal objevovat už koncem dubna, ale jen občas. Poslední tři týdny je tenhle zvuk slyšet furt (když je motor teplý).
Připisoval jsem to netěsné hadici na sání, ale "dvorní mechanik" mě tohoto názoru rychle zbavil a prohlásil, že to bude některá z kladek u klínového řemene
nebo alternátor. Tak jsem to všecko vyměnil a bohužel beze změny.
Jen ještě přihodím, co všechno bylo na kočáru děláno - funguje a snad nemělo mít vliv na funkci - rozvody na obou stranách včetně vodní pumpy i řemenice klín. řemene (únor),
nové podtlakové hadičky, měniče tlaku, vývěva (březen),
ventil odvětrání klikové hřídele a egr ventil (květen),
příruby na vedení chladící kapaliny, termostat a všecka související čidla (červenec).

Jediné co mě napadá, že by tak hlasitý dunivý zvuk mohlo dělat - servočerpadlo....pak jsem jako jedinou nevyměnil napínací kladku a napínák....nevím
Chtěl bych kočár dát dohromady, aby vše fungovalo a t4 jezdila , tak jak má. Díky za odpověď PK.

Soubor přílohy:

Název souboru: ajthluk_20...8-04.zip
Velikost souboru:3,926 kB
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od KuceraP. Důvod: video

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 05. srp 2021 19:10 #202916

Je to strašně krátké, aby bylo poznat co tomu je - ta nahrávka je krátká.
Sundej řemen a vyzkoušej, jestli to bude dělat taky.
Jinak bych to viděl možná na vakuovou pumpu. To by ses divil, co ta dělá za kravál.
Poděkovali: KuceraP

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 05. srp 2021 20:00 #202918

Mrknu začátkem příštího týdne na to. Začnu tím řemenem - osud tomu chce vždycky tak, že se pokazí to, co jsem jako jediné vynechal. Protože jsem dneska s tím
byl u jinýho "mechoša" a ten to vídí na ten napínák, tak uvidím. Jinak, děkuju za radu. PK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 23. srp 2021 16:09 #203091

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 714
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 53
Mickey1.9td --) jaky je cislo toho dilu na hrdle nemuzu to nikdy najit diky.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 24. srp 2021 05:34 #203097

Jestli myslíš odvětrání ventilového víka , tak je to tohle ( viz foto)
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 24. srp 2021 09:19 #203101

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 714
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 53
Ahoj, myslel jsem jen to tesneni ten kuzelovy ELRING.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 24. srp 2021 09:42 #203102

Jasně :) . Myslíš tohle ? Odpoledne kdyžtak najdu origo číslo , tohle je teď narychlo z práce
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 24. srp 2021 10:04 #203103

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 714
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 53
jo to je ono diky uz jsem si to nasel podle tech cisel
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 21. úno 2022 18:15 #205382

  • PP
  • Avatar uživatele PP
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, jednoduchá otázka. Co byste řekli na tohle vozidlo? www.facebook.com/marketplace/item/1178518369621770/
Vyplatí se ještě dnes v roce 2022, při tom nájezdu kilometrů do toho investovat? Inu řekněme že tu rez bych vyspravil. Řeším hlavně pohoné ústrojí (motor, spojka, převodovka). Něco jsem slyšel o poruchovosti, ale i tak mi to nedá se nezeptat. Dík, PP

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 21. úno 2022 19:05 #205383

Tý koroze je tam dost. Kdo nevyvařoval téčko , nedokáže odhadnout rozsah a náročnost práce . 65kw - vstřiky stanadyne nic moc , někomu vydrží , někomu odejdou , nové stojí dost . A převodovka má slabší ložisko na hřídeli , při přetěžování odchází . Já jsem opačného názoru - sehnat top kastli se slušným interiérem , motor a převodovka se dá udělat vždycky ....
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi.......
Poděkovali: PP

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (AJT-65kW/88PS) 22. úno 2022 15:31 #205392

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 714
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 53
Ja bych odo toho nesel kvuli kastli a take kvuli motoru ty vstriky na nem jsou problematicke a jejich predelani
za vstriky ACV jsou dalsi prachy. Na te kastli nechas asi ruce.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136
Poděkovali: PP

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.318 sekund

Login