Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3

Téma: T4 - HLAVA MOTORU obecně

T4 - HLAVA MOTORU obecně 23. led 2012 09:23 #88902

  • letsurf
  • Avatar uživatele letsurf
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0
Když přidám (jedu do kopce a naložim mu) tak si to čmoudne bíle ale ne nějak katastrofálně :-( A když vezmu že na měrce mezi min a max je 1,5 litru. Tak třeba na cestu ze španělska 2800 km jsem do toho nalil 5l abych se udržel aspon na spodní hranici. Další problém mám s tím že to nechce startovat ani teplé ani studené. Přijel jsem z vejletu a motor najednou nešel do otáček a chcípnul. A pak už nešel nastartovat. Měl jsem podezření že došla nafta tak jsem dolil ale ani po tom za boha nenaskočil. tak jsme to roztáhli a pak to čaplo. Vstřiky jsem vyndal a nechal přeměřit jsou všechny OK a krásně rozprašujou. Žhaviče jsem dal nové. Palivovej a vzduchovej filtr novej. Takovej ten bazmekt na palivovém filtru taky novej. přepadové hadičky plus záslepka posledního vstřiku taky nová. Trošku mi teče nafta kolem páčky na čerpadle. Dneska jdu objednat nové těsnění a přetěsnim. Jediné co tak se sitičem to nestartuje už vůbec. Musim ho nechat zastrčenej pak po delším točení motor postupně naskočí. Nechával jsem zkontrolovat předvstřik a prej když s tím hnul tak to bylo ještě horší. Neměl ale hodinky tak to ještě zkusim dát někomu kdo je má a dokáže to nastavit přesně na 1,0mm. ještě mě napadá že by čerpadlo bylo KO. Ale dělali na něm repasi při 180 000 ted to má nalítáno 280 000. Ale kdo ví jak tu repasi udělali :-(
Bydliště: Praha

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - HLAVA MOTORU obecně 30. bře 2012 16:31 #95271

ahoj

tak bratani moji ceski....sa mi stalo ako nemalo vyvrela chladiaca kvapalina a teraz mizne asi 1liter na 200 km ...motor mam 1.9td ABL 1994rok...ako som vygooglil aj tu na fore precital tak asi prasknuta hlava alebo tesnenie?kde sa da zohnat nova hlava?je to naozaj pravda ze tam pasuje hlava z golfa III?
dokazem to sam vymenit pripadne je niekto ochotny mi dat nejake konkretnejsie rady ako na to som technicky ok ale nikdy som cosi podobne nerobil...dakujem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - HLAVA MOTORU obecně 07. kvě 2012 23:30 #97149

Sem si přečetl tohle vlákno a orosil se, že by mohla bejt ta hlava prasklá. Nejspíš je. Jak již jsem nastínil v jiných topicích o chlazení i elektrice, pořád jsem hledal, proč po 100km to natlakuje vodní okruh a hodí to ven cca 0,5l vody. Po přečtení příspěvku od miso.le sem chvíli přemýšlel, jestli mám přemýšlet o novém těsnění, nebo nové hlavě, nebo o tom, zajít do skladu a narvat do Téčka radši motor 3.0i V6 .. které tam mám dva "do rezervy", když ten co je v jiném příslušném autě, tam je už 500tis bez jakékoli mechanické údržby. No konec srandy :D V téčku tam je tenhle motor druhej a na tacháku teprve 480tis :D

Dělá mi to úplně némlich to stejný jako miso.le cca 1l na 200km. Jelikož u zmíněného benzinového motoru jsem jednou profouklý těsnění řešil, tam na dolití při 100km nestačilo 20l. A to je benziňák a ne dýzl.

Pravděopodobně se děje to, že malou prasklinkou se natlakuje v hlavě bublina a ta po nějaký době vytlačí ven trochu vody zkrz trubku z hlavy a nádobku. Profouklý těsnění tlakuje nejen víc, ale trvale, tady to závisí na teplotě motoru a roztažení prasklinky a pak se to uvolní.

Nevím jestli se s tím smířit a jezdit s víčkem na nádobce bez těsnění a vodu občas dolít ... jinak auto šlape parádně. Oprava - pokud by to byla skutečně prasklina, to znamená sehnat palici, těsnění, udělat rovnou rozvody ... další krávoviny, volej ... to se blíží ceně auta ...
Sanitka T4 Long 1.9 D 1Y poloplech.
Ford Aerostar 3.0i E85+Benzin a Ford Windstar 3.0i E85+Benzin+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - HLAVA MOTORU obecně 17. kvě 2012 17:47 #97629

Tak prasklá hlava není. Bylo profouklé těsnění, na dvou místech mezi válci. Palice křivá jak :-AD(A ... a při povolování šroubů to šlo pojkaždý jinak, některý málem rukou ... :( Takže už je srovnaná, zabroušený ventily, koupil jsem i nová gufera na dříky...

Edit: Tak těsnění se má dávat to stejné, co tam bylo a jeho síla závisí jen na přesahu válců nad blokem.

Hlava je srovnaná o 0,45mm. Ventily také zabroušeny o podobnou hodnotu. Dělal to týpek, který jí umí i natlakavat a z více stran je chválen jako velmi šikovný, akorát ho dohonit je kumšt V úterý se mu to v 21h odvezlo, ve středu volal, že je zbroušeno a že by chtěl i ventily, tak se mu odvezli a ve čtvrtek v 23h jsme si ji jeli vyzvednout a chtěl i pružiny a ostatní věci k ventilům a na počkání nám je tam namontoval, cca 10minut :D Mezitím tam přijeli dva lidi, jeden hlavu přivezl, další si pro hotovou přijel :) Cena za natlakování, zbroušení a zbroušení sedel a ventilů, plus oprava jednoho závitu (na přírubu plastového kolena na hadici a čidla teploty) byla 2100 Kč ... V pátek odpoledne motor již vrčel.

Docela sem se zapotili s utahováním, kdy jsme roztrhli obal od tisícihranu a pak ještě jeden ořech 10, který jsem na tu šestihranou stopku provizorně nasadil... :D takže jsme si museli letět půjčit jinej, aby se hlava dotáhla všude stejně...

Motory 1X a 1Y -
1) 40Nm
2) 60 Nm
3) 90° ( 1/4 ot)
3) 90° ( 1/4 ot)
5) motor zahřát (dle zkušeností táty ujedem ale 300km )
6) 90° ( 1/4 ot) To si ale koupíme novvou hlavičku M112 :)

Taky jsme rovnou koupili nové žhavící svíčky, neb správně fungovala jen jedna :) a druhá se rozsvítila až za 10s a další dvě ani ťuk.
Sanitka T4 Long 1.9 D 1Y poloplech.
Ford Aerostar 3.0i E85+Benzin a Ford Windstar 3.0i E85+Benzin+LPG
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - HLAVA MOTORU obecně 22. říj 2015 07:25 #159657

  • kuba
  • Avatar uživatele kuba
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Obdržená poděkování 1
Zdravím pánové, prosím vás sháním hlavu motoru na t4 2,4 d AAB. Máte někdo tip kde koupit novou, popř. dobrou starší? Nebo pokud někdo máte tak nabídněte, díky moc. tel776294245. Jakub Uhlíř, Suchá Loz (Uherský Brod)
t4 2,4d syncro

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - HLAVA MOTORU obecně 22. říj 2015 08:11 #159660

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
mě jí sehnal pan arnold v jinočanech, i s ventilama okolo patnácti tis. před rokem.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - HLAVA MOTORU obecně 11. kvě 2018 12:03 #184677

Ahoj, nemohu najít utahovací moment u T4 1.9D víka ventilů, jak jsou nahoře dva šrouby s gumovýma podložkama. Nemáte to někdo po ruce? Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - HLAVA MOTORU obecně 24. čen 2018 10:05 #185769

Ahoj, v servisní příručce jsem se dočetl, že hlava na T4 2.4D se Nesmí přebrušovat. Neznáte někdo důvod krom tedy kompresního poměru, který lze vyřešit těsněním?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - HLAVA MOTORU obecně 24. čen 2018 10:15 #185770

Nasadíme kryt hlavy válců s těsněním a utáhneme ho momentem 10Nm.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
  • 3
Vygenerováno za 0.205 sekund

Login