Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS)

Re:T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 22. zář 2014 09:25 #144613

  • mazec
  • Avatar uživatele mazec
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 187
  • Obdržená poděkování 4
Da se na tom cerpadle neco opravit svepomoci? Treba kouknout na stop ventil nebo na n108

Odesláno z mého GT-I9505
T4 2.5TDi 75kw 2000 delnik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mazec.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 05. lis 2014 15:33 #146364

Zdravím maníci, už si nevím rady. Ví někdo jak se dá nastavit na čepadle dávka paliva...? Kod 01 mi ukazuje cca 1,9 (doporučené pro zdravý motor je 4,4 až 4,6) pokud se zaloguji do Ř.J, změním kod tak se dostanu max na hodnotu 3,6, příušným kodem. Potřebuji to nějak doladit na čerpadle umí někdo? Auto mí kouří a žere, po zvyšení z původního kodu (32768) myslím na 32686 víc to nepustí to dává těch 3,6 ale to je pořád málo, auto už kouří míň a žere taky o něco mín...Prosím poradte...
75KW ACV EGR zaslepen, filtry všechny nové, čisté sání, i hadičky poměněné.

Dík Roman

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:Re: T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 05. lis 2014 16:30 #146365

  • mazec
  • Avatar uživatele mazec
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 187
  • Obdržená poděkování 4
Ted jsem to taky resil podivej se do sekce cerpadlo, vstriky je tam danej navod.Jinak se to da udelat tak ze posunes hlavu na cerpadle.Priznam se ze jsem to jeste nedelal ale poradili mi ze to mam posunout smerem k velkejm rozvodum.Jeste jsem to resil na Dieslpower foru [URL] http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=138731 [/URL]
Ja kdyz jsem to nastavoval pres vag tak me to taky pustilo jen o 100 dolu a davka se zvedla nepatrne.Takze me taky ceka jeste posunuti hlavy.Mam tam ted nastaveno 1.9 jak mas ty a auto mi tedy nekouri a spotreba prumerna je kolem 7.5l/100km me to delalo ze motor zakopaval na volnobeh.Pokud tedy potrebujes nastavit volnobeznou davku jestli jsem to dobre pochopil.:lol:
T4 2.5TDi 75kw 2000 delnik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mazec.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 11. lis 2014 21:45 #146585

  • jerrykx
  • Avatar uživatele jerrykx
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 146
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0
Čau,
prosím o radu. Na straně turba mi stále pučí olej, myslel sem že je to turbo, to sem nechal zrepasovat, přitom vyčistil sání, zaslepil egr a vše vydrbal, po smontování a ujetí cca 200km mi opět pučí olej a zřejmě z hadice mezi turbem a intecoolerem - vypadá to jako by mi motor flusalo olej do sání...je to možný? co tam mam špatně?....gufera ventilů? Celkem dost mi to vytáčí, vše mam suché jen zadní stranu motoru a i turbo mam stále mastné od oleje.

Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 12. lis 2014 05:40 #146592

  • mazec
  • Avatar uživatele mazec
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 187
  • Obdržená poděkování 4
A co tesneni pod ventilovym vykem?Zkusil bych to pretesnit ta guma taky neni vecna.
T4 2.5TDi 75kw 2000 delnik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 12. lis 2014 06:48 #146593

  • jerrykx
  • Avatar uživatele jerrykx
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 146
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0
těsnění je nové a i kdyby nebylo pučel by olej kolem ventilového víka né? mě to jakoby plive olej do sání :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 12. lis 2014 07:03 #146596

  • aaamilan
  • Avatar uživatele aaamilan
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 464
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 20
Máš to čipnutý?
Mě něco podobného zažalo dělat když jsem to nechal čipnout. Měl jsem torchu poprášené turbo od hadice co vede zhora. Původní spona neudržela ten tlak. Dal jsem jinou a mám to čisté.
VW T4 syncro 2,5TDI 75kW r.v. 2000

A-team (Almara team)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 12. lis 2014 07:38 #146597

  • mazec
  • Avatar uživatele mazec
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 187
  • Obdržená poděkování 4
A co odvetrani ventilovyho vyka.Nemuze se tam ten olej dostat pres tu placku?
T4 2.5TDi 75kw 2000 delnik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 16. lis 2014 22:27 #146713

  • jerrykx
  • Avatar uživatele jerrykx
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 146
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0
ty jo, to je dost možné přez to odvětrání.....jak tomu zamezit?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 23. lis 2014 22:02 #147043

Mar10 napsal: já před demontáži sání taky myslel že to bude horor, ale nebyl \:D/ ... to spíš samotné čištění byl mazec... :confused:


Můžu se zeptat, čím jsi to čistil? Nějakej odmašťovač a kartáč, nebo jak se dostaneš pořádně do těch kanálků? Taky bych to chtěl při delších zimních večerech udělat. Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 24. lis 2014 05:42 #147048

  • mazec
  • Avatar uživatele mazec
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 187
  • Obdržená poděkování 4
Ja to cistil chemii a vapkou s teplou vodou.U nas v Lbc je takovej Dedula co meje motory tak jsem mu to dovezl a parada.Chce to opravdu hodne silnou vapku.
T4 2.5TDi 75kw 2000 delnik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 27. pro 2014 00:16 #148706

Zdravim klubaci ... dneska z niceho nic mi za jizdy vypnul motor a uz nenatocil takze jsem se nechal odtahnout a napichnul na VAG a ukazalo mi to chybu 01268 - Ovladac mnozstvi N146 35-00 a co jsem vycetl tak nejspis KO cerpadlo a tak se ptam zda nema nekdo cerpadlo nebo kde by se dal udelat repas?? Akorat mi je divny ze mam po vymene rozvodu najeto 400km a hned tenhle problem ... Je mozny ze je problem v kabelazi ze by se nekde stala chyba kdyz se to skladalo?? Diky za kazdou radu nebo tip :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 27. pro 2014 07:32 #148711

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Neni mozne ze ti skocil maly rozvod? Zprvu bych to zkusil znovu nastavit

Odesláno z mého GT-I9505
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 07. led 2015 11:19 #149271

Tak konecne jsem pojizdnej ... vymenila se hlava cerpadla a je po problemu ... Mechanik nechapal co se stalo ze to nikdy jeste nevidel ... popisu to jako lajk :-)) nejaky kus materialu se utrhlu a propalil neco v ty hlave cerpadla a tim to ihned zdechlo a uz to neslo natocit ... taky jsem to mohl nafotit ja hlava derava :lol: ale diky trckovi za nejaky typy pri hledani teto zavady

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 14. led 2015 07:52 #149775

  • jerrykx
  • Avatar uživatele jerrykx
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 146
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj,
chtěl bych poprosit o radu. Auto mi za tepla dlouho startovalo a po chytnutí vylítlo do 2tisíc a padlo na volnoběh(obět jen ohřáté)......po napíchnutí sem zjistil špatný předvstřik. Udělal jsem rozvody, čerpadlo nastavil.....teď chytá teplé i studené správně, ale teplé stále po chytnutí vyskočí do otáček, nevíte čim by to mohlo být? nemůžu v diagnostice najít star. dávku....zdali to může vůbec způsobovat .
Lze zjisitit zdali má motor správné vystřikovací čerpadlo a říd. jednotku? Je to trochu bastl a bojím se zdali tam nějaký expert nedal čerpadlo, nebo říd. jednotku z 65kw? :blink: Lze poznat že je to chipnuté?

díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.173 sekund

Login