Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS)

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 13. říj 2017 06:03 #180411

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 556
  • Obdržená poděkování 38
  • Karma: 6
Hele nema jit to ovladani turba od ventilu N75 a ne od N18? Ten je na egr myslim. RV 2002 nema do RJ tlakovou hadici
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 13. říj 2017 07:06 #180413

  • Vit5
  • Avatar uživatele Vit5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 362
  • Obdržená poděkování 43
  • Karma: 5
Určitě musí,na turbu je baňka tlaková,dělalo mi to taky,do ventilu N75 vede z komory turba hadička skrz dva nebo tři držáky a pak přes hranu plechovýho držáku do ventilu,přes tu se mi prodřela hadička a už to zlobilo,diagnostika povídala nízkej tlak v sání,sporadická chyba,až za jízdy reálný data ukázaly že to málo tlačí.
Nízkej tlak v sání = menší dávka paliva do válců a tím i menší výkon.

Prohlídni hadičky od turba do ventilu,jedna je z tlakový komory (já mám na boku takový kolínko) a druhá jde do baňky,ještě mě napadá jestli není není přirezlá hřídelka za kterou tahá ta baňka.

2002 už musí mít IC se snímačem,některý 75kW maj IC nad motorem a některý jako je u 111 kW v chladičový stěně,asi podle přání zákazníka.
Caravelle T5 128 kW 4Motion
VW T4 2,5TDI bus prodáno snad do dorých rukou
Tenére 2011 :-) ji
Poslední úprava: 13. říj 2017 07:11 od Vit5.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 08. led 2019 20:27 #189963

  • Bartesky
  • Avatar uživatele Bartesky
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Karma: 0
TK napsal:
Pokud řešíš, že motor tahá od 2,5 nebo od 2 t je pořád nesmyslné. Nenachipovaný motoru by měl jet cca od 1,8. Píšeš že jsi seřídíl táhlo na baňce. To jsi seřídil jak ? Podle čeho ? A jak jsi došel k podezření že máš váhu vzduchu KO. Do SZ ti pošlu kontakt na člověka, který je z Plzně a ví co dělá.
Dobrý den číslo na toho člověka by se mi taky hodilo...dekuji

Odesláno z mého SM-J510FN pomocí Tapatalk
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 30. led 2019 00:16 #190312

  • Janu
  • Avatar uživatele Janu
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Karma: 0
Cau chlapi. Jdu si k vam pro radu - mam Transportera, rok 2003, 2.5TDI, 75kW, ACV, najeto 454tisic km. Byla delana komplet spojka, ted novy komplet rozvody, vyveva. Kdyz jsem auto koupil tak byly horsi starty, jak se venkovni teplota dostala pod nulu. Auto chytlo treba az na treti otoceni klicem a po nastartovani, tak jak kdyz by slo na 3, 4 valce - celym autem to hazelo a bouchalo v motoru, proste nepravidelny chod. Po chvili se to srovnalo a pak uz vse v pohode. Vymenily se vsechny zhavicky, palivovy filtr a auto jde na prvni otoceni. Motor chytne i v mrazech paradne na vsechny valce, treba i po dvou dnech a ma cistej chod, jenze cca po ujeti jednoho km, nebo i kdyz auto stoji na miste, tak po cca 3minutach se zacne zase hadat, nejde do otacek, boucha a cely se klepe, jak kdyz by slo na 3, 4 valce - tohle trva chvili (minutu az dve) a pak se vse srovna a jede normalne. Dalsi starty v ten den uz bez problemu (teda kdyz neni opravdu zima a auto neni uplne studeny), pak se tohle jinak opakuje. Dokaze nekdo poradit, co s tim? Diky za kazdou radu
Poslední úprava: 30. led 2019 00:16 od Janu.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 30. led 2019 02:53 #190313

  • PavelD
  • Avatar uživatele PavelD
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Karma: 0
Asi bych zkusil těsnění pod vstřiky, popřípadě je nechat přeměřit.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 30. led 2019 19:30 #190339

  • Honzis Caravelle
  • Avatar uživatele Honzis Caravelle
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 261
  • Obdržená poděkování 32
  • Karma: 6
Neudela to treba v okamziku, kdy se vypne zhaveni? Ono to zhavi jeste celkem dlouho po startu...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 30. led 2019 21:04 #190345

  • Janu
  • Avatar uživatele Janu
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Karma: 0
Zhavicky tam byly davany ted novy, ale jak dlouho to po startu jeste zhavi, nebo ma zhavit, to nevim. Jen ten zvuk a chod motoru je uplne stejnej, jak se staryma zhavickama, kde to nechytlo na vsech pet a cely auto se klepalo, slo nepravidelne a az pak se chytlo. Ted to nastartuju na otoceni a tohle pride po chvili. Jen mi je divny, jak pises o tech zhavickach a dozhavovani, tak nektery valec, nebo valce za studena vynechavaj a pak se chytnou. A je taky uplne jedno jestli s autem stojim na miste, nebo hned jedu, vsechno tohle pride po stejny chvili, at uz na to slapnu nebo ne. Nevis jak dlouho by mely jeste dozhavovat? Prave ze ten cas je vzdycky stejnej.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 30. led 2019 21:23 #190347

  • Syncrotdi
  • Avatar uživatele Syncrotdi
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 79
  • Obdržená poděkování 9
  • Karma: 0
Ešte skúsiť vymeniť 4 pinové teplotné čidlo je zelené . 2 piny vedú do budíkov na teplomer a dva idú do riadiacej jednotky motora a tá podľa toto určuje dĺžku žhavenia . To čidlo stojí pár eur. Ja som mal s ním problémy , mne moror dobre štartoval , ale teplota na budíkoch ukazovala nezmysly , po výmene všetko OK.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 30. led 2019 21:53 #190350

  • Janu
  • Avatar uživatele Janu
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Karma: 0
Teplota na budikach ukazuje vsechno v pohode a zastavi se i tam, kde ma, ale diky muzu zkusit.
Edit: ted jsem si jeste procet neco ohledne cidla a ma to neco dosebe.

www.oforde.wz.cz/Snimac_teploty.html

myslel jsi tohle cidlo?

www.autokelly.cz/Product/ED-STMS208/1201...71;34852130;33037001
Poslední úprava: 31. led 2019 00:07 od Janu.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 31. led 2019 08:27 #190356

  • Syncrotdi
  • Avatar uživatele Syncrotdi
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 79
  • Obdržená poděkování 9
  • Karma: 0
Ano je to ono , používa sa rovnaké na rôzne modely VW , najdeš ho po otvorení kapoty na ľavej strane medzi chladičom vody a mororom , je zelené , je tam ešte jedno modré.
Mne dobre štartovalo , ale teplota na budíkoch žiadna je to asi tým ktorá časť čidla je pokazená.
Poslední úprava: 31. led 2019 08:30 od Syncrotdi.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 31. led 2019 11:37 #190360

  • Janu
  • Avatar uživatele Janu
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Karma: 0
Diky. Jeste k tomu teplotnimu cidlu - docet jsem se, ze ma vliv na bohatost smesi v RJ. Pri studenym startu pridava bohatost smesi a otacky by mely byt lehce nad 1000, nejakych 1100-1200. Dneska prijdu k autu (venku pres noc -5), chytlo na otoceni, ale otacky jsem mel na nejakych 800 a takhle drzi porad, jak teply, tak studeny. Jaky by mely byt spravny otacky pri studenym startu, nez se auto zahreje? Vcera mi jeste znamej doporucil zkusit cistic vstriku. Koupil jsem nemecky GAT, na skoro prazdnou nadrz natankoval 15l u Benziny Vervu a auto prohnal zpatky domu nejakych 80km. Rano jsem jeste vymenil vduchovy a kabinovy filtr. Nastartuju, necham bezet, pak projedu a vsechno zatim v pohode. Nebylo slyset zadny bouchani, klepani a auto slo na vsech pet tak, jak melo.
Poslední úprava: 31. led 2019 11:42 od Janu.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 31. led 2019 18:53 #190365

  • Syncrotdi
  • Avatar uživatele Syncrotdi
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 79
  • Obdržená poděkování 9
  • Karma: 0
No , -5° nie je pre TDI žiadna nízka teplota , ja mám na mojom aute zvýšený voľnobeh až od cca -10°
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 22. dub 2019 18:27 #191760

  • ahyzak
  • Avatar uživatele ahyzak
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Karma: 0
Ahojte. Mám 2.5 tdi 75kw z roku 97. Neceleho pul roku. Jsem novacek, laik a amater.

Dva problemy.

Za studena hrozne huli (bily kour)… kdyz se zahreje, slape jak hodinky.

Minuly tyden jsem si vsiml, ze se uplne nevraci spojkovy pedal. Dneska jsem v teplotach kolem 0 musel cekat snad 15 min, nez se motor trochu zahreje, ja tam vrazim kvalt a odjedu. Jde uz ale spatne radit i pri zahratem motoru.

Mohli byste mi prosim nastinit, co me v servise ceka a orientacni castky? Popripade odkazat na nekoho na brnensku, kdo vi, co dela?

Diky moc.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 03. kvě 2019 11:39 #192004

  • lupo
  • Avatar uživatele lupo
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 199
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Co se týká řazení, tak se podívej na táhla od řadičky které jsou na převodovce. Bývají tam vymačkaná pouzdra. Celá sada se dá pořídit za rozumnou cenu. Možná by také pomohla výměna oleje v převodech, ale musíš koupit origo ve vw servisu podle vinka. Motor nemusíš zahřívat na volnoběh. Můžeš ho zahřát počáteční klidnou jízdou.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.213 sekund

Login