Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS)

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 02. čec 2021 04:45 #202677

Já to nakonec sundal díky větším sikovkam ( je možno i hasak)
Napínací kladku jsem vyhnul a řemen šel krásně sundat. Ležel jsem pod autem a spolujezdcovou část jsem měl přizvedlou heverem.
VW Caravelle t4 2.5tdi 75kW 1999 + menší chip
Škoda Scala 1.0 TSI 85kW 2020

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Mára92.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 08. čec 2021 20:37 #202720

  • pepin
  • Avatar uživatele pepin
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 9
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj kluci prosím scháním 4 kulatý gumy s dírou pod víko ventilů pro T4 ACV 2,5 tdi 75kw r.98 ve slušným stavu. Dík Jakub
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 15. lis 2021 13:10 #204186

Zdravím clubaci,

Mám na vás dotaz. Dovezl jsem si acv 75kw 03 rok multivan se zvedackou oleje filtry vyměněny, egr off + chip jede pěkně . Dělali se i rozvody. I když otec je mechanik celej život T4 nedělal, chtěl jsem to udělat 1A tak jsem hledal člověka co to dělá dnes a denně tyhle motory. Našel jsem dle recenzí mezi lidmi t4 člověka. Auto jsem si vyzvedl a hned co jsem do něj sedl tak bylo znatelně hlučnější. Tata do toho sedl a a říkal to samé ze je to naforovany. Doufal jsem ze jakmile se to zahřeje tak to přejde ale kdepak, při zrychlování to byl opravdu velký rozdíl před rozvody a nyní. No nic jeli jsme za známým co má vag, řekl bude nastaveny špatně predvstrik. Na vagu byla hodnota na horní hraně (tusim je tam rozpětí 40-65). Údajně to má být ve středu? Takže jsme viděli hodnotu asi 63. A že to bude tím.
Inu jel jsem ihned za tím mechanikem zpět a vysvětlil mu oč se jedná. Mechanik řekl že to je nastavené správně ze má být v rozmezí 40-65 že se nikdo netrefí na střed. Řekl že nám to sníží dolů ale neví kam se trefí, vytáhl návod a jel dle příručky vw. Věděl co dělá... Pootočil o píď vse utáhl a na vagu to ukazovalo spodní hranu cca těch 40. Řekl jsem ze to budu testovat, projev se mi zdá lepší ale furt to není ono jak před rozvody. Zajímavé je že říkal předtím než to začal dělat tak predvstrik byl nastaven uplně špatně hodnota 7. Vypadá to že ten kdo to měl predemnou to měnil jen na rysky, auto chytlo a nesral se s tím. Paradoxně teď když se to teď hodilo do toho rozmezí tak je to horší než předtím když to bylo úplně mimo... Řešil jste někdo obdobný problém? Co by jste poradili? Dekuji za rady

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Semi331.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 15. lis 2021 13:26 #204188

Nevím, jak moc jsem ten problém řešil, ale blbě nastavený rozvody jsem měl taky. Předvstřik skoro 0. Motor šel skoro jak benzin. Po výměně rozvodů a správným nastavení z toho je diesel, výkon to ale mělo skoro stejný před i po. Hledal bych jinde...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 15. lis 2021 13:40 #204189

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Nastavuju cca 75. Trefit se jako treba o 5 min je kouzlo. 65 a min nedavam vubec je to pak takovy divny. Pokud ti to lita sem tam tak mas v haji setrvak.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 16. lis 2021 09:51 #204201

Co by znamenalo teda když auto mělo tišší chod s úplně špatně nastaveným predvstrikem?
Ted je tam kde ma být a to by mi upadla hlava...
Projížděl jsem kamosovo t4 stejný motor, a má to daleko tišší.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 26. led 2022 20:47 #205184

hasicak napsal: Zdary,
díky za vši pomoc - na konec to byla hadička v řídící jednotce:-)
byla jakoby naleptaná na tom čurapajtlíku co vede z venku obalu dovnitř a prasklá hned za ním...
plus ten čurapajtlík byl přicpanej bordelem...
takže když měníte hadice tlakový i podtlakový tak nezapomenout i na tu mršku uvnitř!!!! :-)))
dnes jsem dělal nové logy a rozhodně to chce z en verze, kde je jsou všechny hodnoty pořádně popsaný a né z cz verze kde to je dost na píču přeložený(nebo vůbec) a lajk se v tom blbě orientuje:-))))
t4 forever!


Ahoj, měl jsem stejný problém, akorát jsem to neměl naopak připojený k jednotce. Připojení navíc bylo pod hromadou kabelu.

Zajimalo by mne jestli může být problém ještě s napojením uvnitř jednotky? Neměl by někdo pohled dovnitř , jak to vypadá?
VW T4 ACV AFK CARAVELLE

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od rost4ever.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 05. úno 2022 22:03 #205246

matheuw napsal: Tak pro ostatní - jeden problém byla vadná váha vzduchu, to vyřešilo to, že motor netáhl, druhý problém bylo chybný teplotní čidlo - to zase víceméně vyřešilo ten ranní start. Teď jezdí líp, než když jsem ho před 4 lety kupoval :-)


Zajímalo by mne, které teplotní čidlo myslel.

A ) čidlo teploty paliva = tohle je můj typ, ale radši se ptám

B ) nasávaného vzduchu
C )teploty chladící kapaliny
VW T4 ACV AFK CARAVELLE

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od rost4ever.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 15. úno 2022 20:00 #205335

Navázal bych na příspěvek výše.

Už nějakou dobu se trápim s ranními starty. Jakmile je pod 10°C motor sice ihned nastartuje,
ale brblá jako by se dusil chvílema lehce houpou otáčky. Dost to za studena hulí, zahřáté už ne. Když ho vytočím nad 3000ot tak zdechne a potom
chvíli točí než znova chytne. Poté už vše běží. Hrál jsem si se startovací dávkou v diagnostice, nějaká změna v tom byla, ale auto se chovalo dost podobně.

Jediné čeho jsem si všiml byly rozdílné teploty na čidlech. Auto stálo venku studené dva dny venku 4°C, nasávaná teplota vzduchu ukazovala 4˚C,
teplota vody také 4˚C, ale teplota paliva 0˚C. Všechny hodnoty po zahřátí narůstají.

Je možné, že by špatná hodnota teploty paliva takhle rozházela chod motoru?

Nyní jsem čerstvě vyměnil obě čidla na vodě, ale beze změny.
VW T4 ACV AFK CARAVELLE

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od rost4ever.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 22. dub 2022 11:25 #205923

  • 3llf
  • Avatar uživatele 3llf
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0
Zdravím, jdu si pro radu. Několikrát jsme dělali rozvody na LTčku 2,5 tdi acv a vždy jezdilo a fungovalo jak mělo. Tentokrát jsem musel udělat rozvody na svojí T4 s ACV motorem a bylo tam potřeba i motor přetěsnit, udělat spojku, která umřela atd. tak jsem se rozhodl motor vyndat, udělat vše venku a hodit zpět. Rozvody se nastavily na risky, tak jak to má být, s tím, že i čerpadlo se nastavilo na risku a pak pomocí VAGu se to doladí, vždy jako u LTeček. Nj, ale poroblém je, že auto vůbec nechce nastartovat a už si nějak nevíme rady. Zkoušeli jsem to udělat i podle hodinek a nic, ale je pravda, že s nima jsme to nikdy nedělali, tak nevím, zda se to udělalo dobře. Dokázal by někdo poradit, popřípadě se na to kouknout? Auto stojí v Roudnici n/L na vleku, takže mohu klidně někam dovést, či zaplatit naftu na cestu, ideálně někdo z Prahy či Litomšřicka nebo Ústecka. Díky :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 01. říj 2022 16:50 #207431

Mám dotaz pro znalce-jak moc je poznat na jizde absence intercooleru u 75kw?? mel jsem ACV 65 a davaly se trysky s drzaky 75KW a take novy soft 75KW. chladic zatim nemam. jak moc je to poznat? diky za rad. mám moznost ho mit cely vcetne hadic a plastu..diky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 02. říj 2022 15:41 #207449

Nevím jak u 2.5 , ale mám ho na 1.9td (mtdi) a je to sakra znát . Spotřeba šla drobek dolů , hlavně teplota motoru (vody) s tím td byla nižší, respektive motor se tak rychle nebo vůbec nepřehřál . Ve zkratce - jakékoli ochlazení vzduchu co jde do motoru je bonus navíc. Nejvíce znát je to ( u mě) , když se venku ochladí , hůř se topí :-) . Přikládám starší foto , teď už to vypadá líp :-)
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi....Final edition - 1.9tdi 90kw :-)
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 04. čec 2023 12:00 #209644

  • Ujo
  • Avatar uživatele Ujo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
Zdravim prosim o radu.. mam 75 kw ACV a otvorili sme spojku pretoze mi padol pedal…. Vymenili hlavny valec a hyd. Lozisko ale spojka a dvojhmota boli jak nove tak sa to len zlozilo… a teraz pri radeni v otackach na 3-4 a 4-5 pri pustani spoj. pedala citim jemne zabrnenie pedalu… to iste pri podradzovani z 5-4 a 4-3 to tiez zabrni… pri radeni 1-2-3 to necitim…. Mechanik vravi ze je to v vpoho ale mne sa zda ze pred tym to nerobilo tak mam obavu aby mi to nenahlodalo prevodovku…. Neviete potadit co s tym? Dik moc

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 04. čec 2023 15:36 #209646

Jestli propouštělo hydroložisko , mohlo ty vibrace pokrýt . Jinak setrvák byl 100% v pořádku? Nebo jen vypadal v pořádku.... jestli jste zkoušeli výkmit , nebo ne . Těžko říct
Vw t4 Multivan 1.9td +pár koníků navíc + dlouhá převodovka +upgrade na m-tdi....Final edition - 1.9tdi 90kw :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5TDI (ACV,AUF,AXL,AYC, - 75kW/102PS) 06. čec 2023 11:04 #209651

  • Ujo
  • Avatar uživatele Ujo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
Lozisko vyzeralo ok a dvojhmota nemala volu cize asi cela spojka bola nova.. fakt divne ze to brni a divne ze to robi len od trojky hore… 1-2-3 nic…

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.301 sekund

Login