Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS)

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 13. led 2009 19:47 #6902

  • vlk
  • Avatar uživatele vlk Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0
Dobrý den, asi před rokem jsem si dovezl T4 2,5i 96 automat. Seznamem problémů bychom tady trávili asi hodně času, nejnovější závada je nepravidelný chod při 3400 ot. Vyměnili jsme snad už všechno, teď se chystáme na výměnu snímače otáček v rozdělovači. Ví někdo jak na to nebo na co si dát pozor? Musí se potom nastavovat něco přes VAG? Díky za odpověď.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 13. led 2009 20:53 #6918

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 39
na benzíny je tady odborníkem Mašlo ...zkus ho najít v seznamu členů a kontaktovat ho...

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 15. led 2009 20:05 #7149

  • vlk
  • Avatar uživatele vlk Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0
Snímač otáček vyměněn,nastaven předstih. Auto cuká ještě víc,nejhorší je to při brzdění motorem. Navíc při volnoběhu po chvilce samo ,,chcípne''. Přidá někdo názor na tento problém?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 27. zář 2009 21:10 #23883

Co říká pan VAG? D:_)
Plyš
vwTrosenclub
jeden z plyšů...

VW T5 TDi multivan ještě normální motor

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. led 2010 20:58 #33125

Ahoj, jám mám taky problém s T4 2.5 benzín r.v. 94 81kw. Má větší spotřebu a při sešlápnutí plynu černě kouří. Když je studený, tak někdy jde nepravidelně jakoby na 4 válce. Vyměněný svíčky, kabely, palec, víko rozdělovače a cívka (ta tam je z felicie, prý ma stejné hodnoty). Nevíte někdo co s tím, nebo aspoň nějaký nápad na co se podívat a co vyzkoušet? Moc děkuju za každou radu.
T4 - Multivan - 2,5 benzin (LPG) pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. led 2010 21:04 #33126

  • Rob
  • Avatar uživatele Rob
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 406
  • Obdržená poděkování 1
a co olej, když to tak kouří? Barva dobrá, neubývá?
R
VW Transporter T4 2,5 TDI 75kW ACV '99 syncro long

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. led 2010 21:10 #33127

Olej mám teď před výměnou. Už je řídší a přijde mi spíš že tam přibyl i když je to divný. Ztrácí se mi trošku chladicí kapalina,ale kdyby to šlo do oleje,tak by to na něm mělo být nějak vidět ne? Je možný, že by šla chladicí kapalina do oleje a olej do motoru?
T4 - Multivan - 2,5 benzin (LPG) pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. led 2010 21:27 #33130

  • chuan
  • Avatar uživatele chuan
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 133
  • Obdržená poděkování 0
a co lambda sondy ma to 1 nabo dve

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. led 2010 21:35 #33136

  • MASO
  • Avatar uživatele MASO
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 405
  • Obdržená poděkování 0
Do oleje ti taky může jít palivo. I to se stává. Vodu v oleji bys poznal.
Transmulťák 111KW
Tel.: 608023088

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. led 2010 21:36 #33137

Kdyby sis vyplnil bydliště v profilu, třeba bychom tě k někomu nasměrovali. Já ti to můžu skouknout v Praze, benzíny mi celkem jdou. Marek D:_)1
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. led 2010 21:39 #33139

Tak to abych pravdu řekl, tak nevím. Zkusím se zítra podívat. Lambda mě taky napadla,ale že by měla až takový vliv. Jo ještě je možná podstatný, že jsou svíčký úplně černý. I když je vytáhnu a očistím, tak je to za chvilku stejný.
T4 - Multivan - 2,5 benzin (LPG) pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. led 2010 21:42 #33140

Lambda by to úplně klidně mohla být, na VAGu se její činnost spolehlivě pozná :ugeek:
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. led 2010 21:50 #33144

  • Rob
  • Avatar uživatele Rob
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 406
  • Obdržená poděkování 1
no olej by neměl přibývat a stejně tak ani chladící kapalina by neměla ubývat.. Možná to fakt bude nějaký těsnění, možná pod hlavou nebo tak něco..

Ale esi to chceš vyřešit rychle a spolehlivě a nevadí to trochu zaplatit, tak s tím i někam jeť, třeba za Markem o příspěvek vejš, je to kabrňák a určo Ti pomůže:-)
VW Transporter T4 2,5 TDI 75kW ACV '99 syncro long

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. led 2010 21:51 #33145

MASO napsal: Do oleje ti taky může jít palivo. I to se stává. Vodu v oleji bys poznal.

Jak poznám palivo v oleji? To by vyřešilo ten příbytek oleje,ale co s tím spalováním.

Marek MINDL napsal: Kdyby sis vyplnil bydliště v profilu, třeba bychom tě k někomu nasměrovali. Já ti to můžu skouknout v Praze, benzíny mi celkem jdou. Marek D:_)1

Už jsem to vyplnil. Jsem z Hradce Králové. Kdyby se našel nějaký odborník, tak budu jen rád. I do Prahy bych zajel, kdybych to nemohl vyřešit.

Marek MINDL napsal: Lambda by to úplně klidně mohla být, na VAGu se její činnost spolehlivě pozná :ugeek:

To by bylo asi nejlepší. Kamarád má doma diagnostiku,ale abych pravdu řekl,tak nevím kde má T4 konektor
T4 - Multivan - 2,5 benzin (LPG) pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. led 2010 21:57 #33149

94 má konektor nejspíše nad pojistkama pod krytem. Černej a bílej.
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.098 sekund

Login