Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS)

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 04. čec 2013 18:20 #124132

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
skoda no, vyzeralo to slubne...nenapada mi potom uz nic ine len chip (cca +15HP, 20nm), pripadne dat zabrusit vacky podla tych z AUDI :?:
alebo potom to turbo :-k
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 10. čec 2013 19:51 #124278

Ahoj přátelé. mám na vás dotaz.. Dal jsem asi před dvěmi měsíci auto do servisu a od té doby samé problémy. :-( Šel mi vzduch do vody (bublalo se v expance. identifikovali jsme to na těsnění pod hlavou tak jsem to tam dal za účelem výměny těsnění pod hlavou a výměny rozvodů když už to bude sundané. Doteď šlo vše v pohodě. Auto mi bylo asi po 14 dnech vráceno, že jsou následující věci vyměněné, + že byla vyvařena část hlavy, že už byla vyžraná od vody.

Asi po 500 ujetých kilometrech se začalo pekelně kouřit z výfuku auto nemělo tah a nebylo možné ani vyjet kopec. Dal jsem to tedy zpět do servisu zda to nemá něco společného s onou výměnou těsnění pod hlavou. Po asi 14 denním pátrání mi servisák volá že je to hotové. Vyměnil jedno čidlo teploty (modré) a vzduchový filtr. Po odjezdu ze servisu závada stále setrvává! Tak jsem to tam zas vrátil.

Po dalších 14 dnech zjistil, že je díra ve svodech, nebo prasklé těsnění pod svody kudy to přisává čerstvý vzduch a plete to lambdu, která řídí směs. Po odpojení lambdy to zas jede skoro normálně. Dostal jsem auto domů ať to otestuji a zjistím.

Po cca 400km jízdy musím dolívat cca litr chladící kapaliny. Z víčka oleje se kouří, jakoby mlha, ale emulze vidět není. Auto jede relativně normálně. Vracím jej tedy do servisu ať už to konečně dají do kupy. Auto už se válí v servisu střídavě 3 měsíce a dnes jsem si pro něj byl že je to opravené. vyměnili olej, že v něm mohla zůstat nějaká voda, ale z víčka se stále kouří i po výměně a zjistili, že netěsnost u svodů již není. Voda prý unikala nějakým spojem hadic, který opravil. Tak jsem mu ukázal, že netěsnost výfuku stále je, po připojení lambdy kouří jak čert. Auto jsem tam tedy nechal a dal pánovi zas další pokus to dát dohromady!

Co si o tom myslíte?


no a hlavní věc proč sem tento román píšu 2 otázky

- mohl by se někdo prosím podívat zda se vám po otevření nalévacího hrdla oleje z podvíčka kouří? Zda je to ok? Mě se to nezdá.
- sytě černý kouř obvzláště v nižších otáčkách může být způsoben přisáváním falešného vzduchu ve svodech? Případně jaká je možnost, že to podělali při výměně -> měl bych reklamovat nebo případnou opravu zaplatit? :-(

Děkuji mnohokrát za jakékoli rady a nápady už jsem z toho skutečně na prášky D:_)17
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 11. čec 2013 07:44 #124290

  • myšák
  • Avatar uživatele myšák
  • Návštěvník
  • Návštěvník
K tomu víčku,
jde od tama kouř, ale jem velice mírný, pokud ti to tam hulí moc bude to problém.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 11. čec 2013 07:48 #124291

az budu u auta tak to nafotim nebo natocim video a uploadnu to sem.. podle me to drive takhle rozhodne nekourilo.. ale mozna jsem cita..

Odesláno z mého LG-P880 pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 28. čec 2013 17:09 #124835

Ahojte hoši, chtěl bych se vrátit k tématu, co se tu psalo tak před měsícem o zaměnitelnosti motoru 2,5 benzín za 2,2 turbo. Myslíte že by šla taková přestavba u nás s nějakým šikovným mechanikem spáchat? Ten turbový motor umím sehnat, tak by mě toto hoodně zajímalo..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 28. čec 2013 22:12 #124852

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
a preco nie? vsetko je len otazka penazi
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 29. čec 2013 08:09 #124858

To já vím, ale jestli s tímto má už někdo nějaké zkušenosti a byl by ochotný jít do toho..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 31. čec 2013 06:52 #124928

Nikdo? :x

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 31. čec 2013 13:27 #124936

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6569
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 27
Podívej se jak je venku, sem teď nikdo nechodí. ;-) U nás jsem v téčku 2.2T neviděl, ale občas jsou vidět v anglických a německých f.skupinách. Neni tak dlouho, co v jedné Helmut představoval 500koňovou T4 s tímto motorem.
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. zář 2013 18:26 #126406

  • georg
  • Avatar uživatele georg
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 1
čus,pořidil jsemT4 2.5 benzin,lpg někdy po ranu mi motor houpe jakoby chtel chcipnout po chvili se to srovna a pak cely den starty v poho,nema někdo radu diky :snoty:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 10. zář 2013 18:57 #126459

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
Nemas nahodou v nadrzi benzinu len "tak na dne"? Mne toto robilo tiez este na prvej T4, dlho som si s tym lamal hlavu, ze co to moze byt...Kedze som mal LPG, v nadrzi som mal vzdy len par kvapiek na nastartovanie. Ked som dotankoval viac benzinu, prestalo to robit.
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 11. zář 2013 19:57 #126514

  • georg
  • Avatar uživatele georg
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 1
diky benzinu tam mam dost děla to tak 1 za 3až 5 dni spiš jestli nebude načaty nějaky čidlo ale na vagu vše ok :-k tak prohlidnu ještě hadice a uvidim :drunken:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 30. lis 2013 18:13 #130937

  • georg
  • Avatar uživatele georg
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 1
zdrav :headeshot: ím nemá někdo skušenost se syncro? dopředu maká ale do zadu nejde? měl někdo stejný problém? díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 14. bře 2014 18:40 #136824

  • Polack
  • Avatar uživatele Polack
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
...koupil jsem 2.5 81kw, a protože jsem dycky jezdil s naftou, nepoznal jsem nejaky nestandartni zvuk. Dopadlo to tak, ze z vicka oleje kourilo mooooc (bileho) vzduchu, vic nez z vyfuku, oleje zralo asi 1L/300km

tak jsem vymenil motor , stary kuchnul, a byl propaleny pist (jeden celkem hodne, az na 1. krouzek, na dalsich pistech k tomu nemelo daleko) http://polack.rajce.idnes.cz/caravella_2.5_benizn_automat/#2014-02-06-816.jpg .

Tak jsem otestoval jak strikaji vstriky http://polack.rajce.idnes.cz/caravella_2.5_benizn_automat/#2014-02-10-846.jpg ., většina byla stejně, jeden daval cca 1/2 co ostatní (kupodivu na jinem valci, nez kery byl nejvic propaleny). Vyndal jsem vstriky z listy, a byly uplne zasrane bordelem: koroze a podobne: http://polack.rajce.idnes.cz/caravella_2.5_benizn_automat/#2014-02-10-863.jpg . Nastesti jsem mel nahradni listu, ale ta pro zmenu tekla, tak jsem prehodil jenom vstriky.

Mezi casem sem se dostal k benzinovemu filtru pod ridicem, a byl opravdu krasne hnusny, asi tech 400 000km nevymeneny. http://polack.rajce.idnes.cz/caravella_2.5_benizn_automat/#2014-01-31-678.jpg


Do toho problemy s klimou, automatem, volnobeznym ventilem, bohatosti smesi na LPG....


TIP: volnobezny ventil pasuje i z jinych digifantu, ja mam napr. z 2,0 85kw.


Kdo nemam po vecerech co delat, galerie je tu: http://polack.rajce.idnes.cz/caravella_2.5_benizn_automat/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 04. kvě 2014 09:56 #139360

Ahoj, zacal mi nejak zlobit transpik. Pujcil jsem ho na cestu do francie a vratil se s novou poloosou a temer bez katu. Po vymene katu za obyc trubku a stredniho vyfuku mu nejak nesedi nizke otacky (okolo volnobehu pri zarazene rychlosti) a skyta. Taky pri startovani za studena naskoci a za 10 vterin zdechne, to se stava jeste tak jednou a prvni cca kilometr nema zadnou silu. Podivna je i jizda ustalenou rychlosti, kdy bylo znat jako bych ubiral a pridaval plyn. Rikal jsem si ze to muze byt zapalovanim a tak po cca 5tis km na ethanol s jednotkou, jsem vymenil palivak, svicky, kabely, rozdelovac a vicko... Jako nasledek nechce ani nastartovat, coz je dost pravdepodobne spatnym sledem kabelu. Tak bych chtel pozadat o schema zapojeni rozdelovace a nasledne pomoc v vagem v okoli kladna. Ma to poctivych 380tis ve sluzbach statu a cca 5tis v mych rukou, kdy ho jen davam dohromady. Je to 85kw, AET
Bečounobus
T4 2.5i AET 85kw, 1997, 9míst

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.306 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/