Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS)

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 05. kvě 2014 11:12 #139405

  • Polack
  • Avatar uživatele Polack
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 05. kvě 2014 12:09 #139407

Dikes... Zapalovani uz je ok, jen se tomz nechce v nizkych otackach a za studena... Nebydli tu nekde nejaky doktor... Rad bych vyuzil doporuceni, nez jet na hulvata do amonduva nechat tam balik s nejistym vysledkem...
Bečounobus
T4 2.5i AET 85kw, 1997, 9míst

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 11. kvě 2014 20:46 #139575

opravdu tu neni nikdo nebo nevite o nekom s diagnostikou? Mašlo je docela z ruky a při aktuální spotřebe 16litru celkem mazec...
Bečounobus
T4 2.5i AET 85kw, 1997, 9míst

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 22. kvě 2014 08:24 #140170

  • Polack
  • Avatar uživatele Polack
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 0
Pokud máš OBD2 (jako ze od 96 by meli myt vsechny), tak ti diag. muze udelat asi uplne kazdy.
Muzes skusit promerit cidla teploty na bloku a sani, jestli si sezenes jake maji mit hodnoty (nevim jestli jsou stejne pro 81 a 85kw, v Jak na to nejake hodnoty jsou)
Pokud to moc zere, tak zajed cvicne na emise, jestli mas dobrou lambadu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 17. kvě 2015 11:06 #155196

  • Hargo
  • Avatar uživatele Hargo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4 benz 2.5/ 85kw/ 1998
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
zdravim, prosim Vas je v Brne dobry mechanik na T4 benz? diky moc za radu.. /fuci okolo zvodov, a ostry pravidelny zvuk pri starte za studena-dufam ze to nebude piest/ chcem ist do LPG..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 27. úno 2016 00:27 #164082

Ahoj, sice jsem tu nový, ale snad nevadí.
Hledám někoho šikovného z okolí Liberce, Mladé Boleslavi a okolí.
Můj problém je v tom, že auto moc nejede, černě kouří a rádo chcípá (za studena i tepla).
Mám vyměněné čidlo teploty motoru, řídící jednotku, lambda sondu, palivové čerpadlo, filtr, regulátor tlaku paliva a určitě ještě něco.
Spotřeba momentálně kolem 16 - 17L/100Km
Poradí, nebo pomůže mi, prosím, někdo?
Děkuji

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 12. bře 2016 23:38 #164859

  • Tlama
  • Avatar uživatele Tlama
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 46
  • Obdržená poděkování 1
měřil jsi tlaky?? černý kouř...to vypadá že ti to blbě pálí, běží to na všechny hrnce??
VW T4 syncro allsperre 2,5i 85kw LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 13. bře 2016 11:02 #164868

Tlaky jsem nechaval merit a byli v poradku :-)
Pry by to mohli byt preskocene rozvody..
Jinak jede to na vsech pet

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. zář 2016 11:38 #170247

Ahoj benziňáci. Tak jsem trochu inovoval a pořídil novou T4-ku (r.v.1998 motor AET-85kw, syncro) a řeším nějaké porodní bolesti. Auto špatně startuje (dlouho točí a pak nastartuje) . Má nepravidelný volnoběh. Občas chcípe :-) Když otočim do polohy svítících kontrolek plynový pedál lehce cuká a plynové lanko se pohybuje. To by podle mě nemělo :-D

Někdo nějaký tip?
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 10. zář 2016 14:13 #170277

  • lupo
  • Avatar uživatele lupo
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 206
  • Obdržená poděkování 3
Zkusil bych vyčistit škrtící klapku a provedst vymazání adaptačních hodnot a udělat základní nastavení škrtící klapky. Potom zkontrolovat funkci lambda sondy.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 13. zář 2016 19:35 #170343

Tak jsem vycistil klapku byla fakt extreme zahumusena a ted babo rad jak na vymazani adapcnich hodnot a zakladni nastaveni klapky? Jako diagnostiku mam kabel z ciny, notebook a funkcni vag-com, ale nikdy jsem s tim nic nedelal, jen vypisoval chyby..
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 16. zář 2016 14:45 #170438

  • Wlk
  • Avatar uživatele Wlk
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj,nemáte někdo na prodej jednotku 023 906 022 E ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Wlk.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 25. zář 2016 23:19 #170620

up up .. prosim o radu jak provedu zakladni nastaveni skrtici klapky u motoru 85kw s vag-com 304 diky.
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 22. pro 2016 11:43 #172543

Tak kdyby někdo hledal do budoucna nějaké info - nastavení škrtící klapky si T4-ka dělá sama automaticky po tzv. měkkém resetu řídící jednotky (vyndání baterky a necháním jednu hodinu bez El. proudu). Nicméně to mě nepomohlo. Klapku jsem koupil jinou a již necvaká, ale u auta lítá volnoběh mezi cca 900-2000 otáčkami. Netuší někdo čím to může být? Případně co s tím..
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 22. pro 2016 18:49 #172548

  • macT5
  • Avatar uživatele macT5
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 93
  • Obdržená poděkování 4
Možná príčina ,lambda sonda na výfuku.
T5 MULTIVAN 96KW-Predané.
T4-75kw.chip 84kw,297nm-nezmar White line.r.v 99

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.168 sekund

Login