Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS)

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. led 2010 22:03 #33154

Rob napsal: no olej by neměl přibývat a stejně tak ani chladící kapalina by neměla ubývat.. Možná to fakt bude nějaký těsnění, možná pod hlavou nebo tak něco..

Ale esi to chceš vyřešit rychle a spolehlivě a nevadí to trochu zaplatit, tak s tím i někam jeť, třeba za Markem o příspěvek vejš, je to kabrňák a určo Ti pomůže:-)


S tou kapalinou jsem vypozoroval,že se ztrácí jen v zimě. Při zapnutým topení. Tam mám podezření na ztrátu přes chladič na topení. V létě to bylo v pohodě. Na olej se chystám, tak uvidím jestli se to zlepší. Pak by jedině musel jít benzín do oleje.
T4 - Multivan - 2,5 benzin (LPG) pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. led 2010 22:07 #33155

Marek MINDL napsal: 94 má konektor nejspíše nad pojistkama pod krytem. Černej a bílej.

Zkusím se tam zítra podívat a zajet k tomu kamarádovi. Uvidíme co ukáže VAG. Až tohle zprovozním, tak bych do něj chtěl dát plyn. Maš s tím nějaký zkušenosti?
T4 - Multivan - 2,5 benzin (LPG) pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 10. led 2010 14:55 #33199

  • Rob
  • Avatar uživatele Rob
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 396
  • Obdržená poděkování 0
stoca má LPG, zkus napsat jemu.
Určitě je tady víc lidí s LPG, ale jen tohodle si pamatuju:-)
VW Transporter T4 2,5 TDI 75kW ACV '99 syncro long

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 11. led 2010 08:13 #33259

Já jsem nechával před 2 měsíci dávat plyn do Peugeota 106 a spokojenost OK!
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 11. led 2010 21:42 #33292

Stoca je s ním taky moc spokojený. Jen co opravím tu závadu, tak do něj jdu taky. Včera jsem objednal redukci z 2x2 pin na připojení k VAG. Jakmile přijde, tak budu vědět víc. JEště mě napadlo že kdybych odpojil lambdu, tak by se to teoreticky mělo taky zlepšit ne?
T4 - Multivan - 2,5 benzin (LPG) pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 12. led 2010 11:19 #33339

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 7
Tak něco o 2,5i :-k měl jsem asi pět T4 s motorem 2,5i 81kw i 85kw(dvě lambdy) Bez WAGU nezistite NIC je to jen pokus omyl a nekdy ani to.Pětivalec i šetivalec od VW je docela haklivy na kabely (pouze origo VW) svičky NGK nebo BOSCH a pouze ty co tam patři.
Někdy taky pomuže vypnout baterii na vic jak 12 hodin a jednotka najede na sve puvodni nastaveni pokud neni již upravovana.rozhodit ji muže LPG,špatny bentin,malo vzduchu(filtr)určitě změřit tlaky na motoru :!: Jinak docela spolehlivy motor pokud se měni olej pravidelně :!: mam tu ještě asi dva motory z dob kdy se menily v T4 z benzinu na naftu.Jinak vysledovana spotřeba za 7 let jizdy kdy jsem mel jen pětivalecje od 10 do 13,5 l/100 pruměr nad 15 dlouhodobě v benzinu je někde pruser. V plynu okolo 12 až 15l. JO a mezi motorem a nadrži je pod autem palivovy filtr.sem tam ho vyměnte
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 12. led 2010 17:01 #33367

  • meda
  • Avatar uživatele meda
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 34
  • Obdržená poděkování 0

Flashkralove napsal: Ahoj, jám mám taky problém s T4 2.5 benzín r.v. 94 81kw. Má větší spotřebu a při sešlápnutí plynu černě kouří. Když je studený, tak někdy jde nepravidelně jakoby na 4 válce. Vyměněný svíčky, kabely, palec, víko rozdělovače a cívka (ta tam je z felicie, prý ma stejné hodnoty). Nevíte někdo co s tím, nebo aspoň nějaký nápad na co se podívat a co vyzkoušet? Moc děkuju za každou radu.

zjistím telefon mám mechanika co dělá v hk T4

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 12. led 2010 21:13 #33384

mašlo
Dík za různý tipy. Čekám na ten kabel na připojení k VAGu. Já mám tu 2,5i 81kw. Kabely jsem kupoval nový, je teda fakt že nejsou original,ale žádná změna oproti původním. Svíčky jsem měl původně BOSCH, pak jsem koupil NGK a teď jsem tam zkusil zase ty původní,abych vyloučil že to není svíčkama a tím to nebylo. Filtr jsem měnil asi před půl rokem a asi před týdnem jsem ho ještě preventivně profoukal kompresorem, ale taky bez výsledku. Takže než mi přijde ten kabel tak zkusím vyměnit ten filtr na benzín, protože jsem už měl vyndaný palivový čerpadlo o kterým jsem si myslel že odešlo,ale bylo jen špinavý (ta spodní síťka). Profouknuto a zase to bylo v pohodě. Jako dobrý tip mi přijde odpojit tu baterku na 12 hodin a resetovat jednotku. Na těch benzinkách to v dnešní době není moc slavný, tak by to mohlo být nekvalitním benzínem. Jinak momentální spotřeba je cca 20-25l na 100km. To mi asi nikdo nezávidí. :-(
Dík za rady, zas jsem o něco chytřejší.

meda
To by bylo fajn.
T4 - Multivan - 2,5 benzin (LPG) pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 14. led 2010 19:30 #33503

  • meda
  • Avatar uživatele meda
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 34
  • Obdržená poděkování 0
Luboš 777822318 dal mě auto do pořádku i dobrá cena a sám má vw t4
jinak spotřeba 20-25 na sto mám doma V12 5,3 tak tam je to normální ale u t4 nezavidím

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 14. led 2010 20:12 #33512

Dík za kontakt. Uložím si ho,ale zatím nebude asi potřeba. Dneska mi přišla redukce na VAG, tak jsem jel hned k tomu kamarádovi a připojili jsme to. Hodilo to že je špatný čidlo snímání teploty pro řídící jednotku. Podle popisu závady to taky celkem sedí. Při studeným motoru jde černý kouř. Do motoru půjde asi hodně paliva a nestačí ho spálit. Zřejmě se to chová jakobych jel na sytič. Zítra ho zkusím koupit a uvidíme jak to bude vypadat.
T4 - Multivan - 2,5 benzin (LPG) pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 19. úno 2010 09:23 #36964

Zravím, mám podobný problém jako kolega Vlk, 2,5l benzin/LPG automat 81kW.... nevíte o dobrém servsu ve Zlíně? Auto Slezáček, to je někdo odtud z fora? kdysi jsem to tu někde zahlídl ale už nevím kde....Dík za nějaké info :)
Já to nebyl :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 12. bře 2010 19:28 #38733

Ahoj, tak jsem tu po delší době. Výměna čidla mi taky nepomohla. Jinak jsem při výměně čidla přišel na to že mám i druhé čidlo co ukazuje teplotu na palubce jiný než tam má být. Nechal jsem to dělat u jednoho chlápka v Hradci a on mi tam dal čidlo z felicie. Pak si dej k někomu spravit auto. Včera jsem zkoušel měřit tlaky a válce jsou taky v pohodě. Při měření tlaků jsem si všimnul že mám prasklý svody. Myslím že by to na to mohlo mít taky vliv. Nevíte někdo jestli tomu tak je a jak se kdyžtak sundávají? Jestli se tam dá dostat zespoda, nebo jestli musím sundat celé sání. Díky za rady. Ušetří mi to spoustu času.
T4 - Multivan - 2,5 benzin (LPG) pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 23. čen 2010 23:45 #45640

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
kedze je to tu asi jediny topic o 2.5i skusim svoj problem supnut sem (skusal som uz aj vwbusforum, ale cim viac nazorov, tym vacsi rozhlad podla mna).
Moj problem je asi takyto: Mam 2.5i s LPG. Auto ma nabehane 396t no a na plyn ma trochu nepravidelny chod. Stratu vykonu necitit, olej to tiez nezralo... len na volnobeh to tak ''bublalo z vyfuku'' a po prudkom pridani z volnobehu to asi na pol sekundy tak zakaslalo a az potom vyleteli otacky hore. To iste sa dialo aj pri pridani na benzin, len ten volnobeh bol pekny na volnobeh, nebolo citit vynechavanie kedze benzin lepsie hori.
Tak mi v servise kde mi montovali LPG (inak sekvencia) poradili odmerat tlaky. A potvrdilo sa, ze dva valce maju naozaj znizene tlaky - oproti zvysnym trom (11 a viac) mali dva valce len 7-7.5. Nasledovalo otvorenie motora, vymena ventilov, gufer, tesneni, zabrusenie ventilov..proste klasika co sa robi. Na vlasne oci som ten motor videl ked bol rozobraty, a tie piesty to bola krasa! ziadne usadeniny, nic, vsetko pekne, servisak tomu nechcel verit ze to ma uz 400tis km nabehane :) Vole nemali ziadne, tak isto ani kruzky...
Tak mi to vsetko zlozili dokopy a plny ocakavania som nastartoval. a.... opat sklamanie :(
Auto na volnobeh ma zas nepravidelny chod! I ked treba povedat, ze po pridani plynu uz ''nekasle'' ale ide pekne do otacok. ale ten nepravidelny chod na plyn ma znepokojuje. a mam take podozrenie, ze pocut ventily...?
Udajne to moze chvilu trvat kym ventily poriadne sadnu, ze treba na tom pojazdit 1000-2000km a potom znovu odmerat tlaky. Ale tak zaujimal by ma aj vas nazor co by to mohlo byt.
PS: sviecky, kable, viecko aj palec rozdelovaca vymenene za nove.
PS2: dnes som bol aj na emisnej a zistili mi velmi vysoke hodnoty emisii. len na volnobeh boli dobre. motor sice nebol poriadne zohriaty, vo vyfuku uz nieco hrkoce (kat.?) a mozno je aj niekde dierka, ale kto vie... mozno to nejak suvisi.
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 24. čen 2010 15:10 #45667

Já bych k tomu měl jen dvě otázky nebo li poznatky
1.Nepíšeš kolik měl tlaky po kompletaci tedy po té opravě. :arrow: Jestliže tu hlavu někdo udělá jak má a ventily zalapuje správně,není určitě na nic čekat na nějaké sednutí apod.Můj motorář po kompletaci hlavy kontroluje těsnost ventilů zalejváním...

2.Když ten motor byl rozebranej a zřejmě písty venku z bloku nevyndaný(nepíšeš o demontování) jak tady víte,že ty kroužky byly v pohodě? Zalejval někdo ty válce?Měřil někdo ovalitu válců-vyběhání?

Jinak na složeným motoru při malé kompresi se dá lehko určit zda je problém nahoře(hlava) a nebo dole(blok) stačí stříkačka oleje do měřeného válce před změřením a je vidět hned jestli je to dole nebo nahoře (když se zvedne kompres tak je to spodek,v opačném případě je to v hlavě)
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 21. čec 2010 23:47 #46957

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
no takze: mam nejake novinky. S autom som bol na merani tlakov asi po 3000km od vymeny ventilov. Vsetky valce mali uz priblizne rovnake hodnoty, takze to zrejme pomohlo. Pri sliapnuti na plyn vyletia krasne otacky bez problemu... len na ten plyn to nieje take pravidelne. Na benzin to ide krasne, motor ani nepocut, len ked to prepnem na LPG a idem pocuvat pri vyfuk, je pocut ze to trochu ''bubloce'' a aj to cele viac trasie. Ked som s tym bol v servise kde mi to montovali, hovorili ze u nich chyba nemoze byt. Ze plyn ma ovela vyssiu teplotu horenia ako benzin a tym padom moze byt ten chod na plyn nie taky pravidelny ako na benzin, a ze vzhladom nato, ze motor uz ma 400tis km, ze sa ani nemam cudovat. Co si myslite? su to len vyhovorky alebo moze byt na tom aj nieco pravdy? :-k
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.220 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/