Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS)

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 27. srp 2010 16:59 #49003

Ahoj klubáci. Mám doma VW Multivan 2,5i 81kW, rok 93 a od předchozího majitele jsou v motorové části totálně zbastlený podlakový hadičky od motoru, topení, klimy i tempomatu... Nemá někdo doma busíka s motorem 2,5i 81kW s klimou a tempomatem, kde jsou hadice v pořádku? Potřeboval bych to zapojit správně a bohužel ETKA na to nestačí, takže bych potřeboval jedno auto, podle kterýho by se to zapojilo... :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 27. srp 2010 18:19 #49011

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Přesouvám, tam - kam to patří!!!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 25. říj 2010 18:29 #53319

Zdravím všechny T. Vlastním T4 2,5i motor AET a nastal problém a to se vstřikama.
Neřesil někdo z vás to samé, zatím jsou jen v MCD a nebo VW. Myslím si že je to drahé 4 200,- za kus a k tomu O kroužky za 400,-
Poraďte prosím a děkuji JARIN T. :cry:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 06. lis 2010 18:14 #54521

Ahoj, já měl vstřiky přicpaný a nechal jsem je vyčistit v Hradci Králové v Jetservisu. Tuším že jeden vstřik přišel na 300-400,-. Kroužky na vstřiky byly tuším po 30-50,- kč. Nejdražší byly kroužky mezi lištu a hlavu cca 800,- za všechny. Já měl tu smůlu, že jeden vstřik už nešel rozchodit, tak jsem musel sehnat nový a náhodou jsem sehnal celou lištu se vstřikama a jeden si z ní vzal. Zbytek jsem mu tam nechal ať je zkusí prodat, tak mu můžeš kdyžtak napsat,ale já mám typ motoru AAF. Nejlepší je mu napsat číslo toho vstřiku. Určitě se to vyplatí a když to budeš dělat tak rovnou vyměň i benzínovej filtr.
Jinak já jsem nakonec zjistil že mi odešel snímač podtlakových hadiček, který je prý součástí řídící jednotky, tak jsem to vyřešil tím, že jsem dal do auta LPG a je pokoj. :-)
Obejdeš s tím vstřiky a jezdíš mnohem levněji.
T4 - Multivan - 2,5 benzin (LPG) pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 02. pro 2010 14:28 #56807

  • Hano
  • Avatar uživatele Hano
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0
T4 2,5 benzín, 81 kW, rok výroby 1993


Dobrý deň,
Mám caravellu s morotom ako je hore uvedené, problemom je riadiaca jednotka. riadiačka s ozačením 023 906 022 H mi zhorela. auto zdochlo počas jazdy. žiadny hrmot a treskot ako ked polame ventily príp. preskočí rozvod... iskru dáva palivo strieka... napatie je všadoe OK ... vybral som riadiačku kedže všetko ostatne bolo OK a auto točilo ale nešlo nakopnuť, benzínový zapach z výfuku... bilancia zhorena riadiaca jednotka... nemala stale napajacie napatie ... mala teda stály skrat a odpory a tranzistory to nevydržali ... (moja teoria) ... tahala napatier z iných miest ako mala ... chcel som len vedieť či tam možem dať riadiačku 023 906 022 E ?????????? alebo musí byť origo. 023 906 022 H ako aj bola neviem nikde zistiť čo znamena to koncove pismenko :-) ... s tou E-čkovou riadiačkou auto nejde ... stretol sa niekto s tykým to problémom prosím ???? a neviem či može byť problem v zapalovaní ... ??? ma to klasik rozdelovač s hallovým snímačom ... napaätier do vstrekov ide ... potiahol som stael napajacie nappätie nanovo priamo z baterky ... Dakujem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 04. čec 2012 08:24 #100184

ahoj, jiz delsi dobu valcim s jednou poruchou a obracim se na vas pro radu uz fakt nevim. Po dni stani auta nechce nastartovat. respektive chytne jako drive hned, chvili bruci a pak chcipne. Ikdyz seslapnu plyn nejde do otace kdyz se pokousim rozjet netahne nejede a chcipne. musim ho chvili drzet v otackach nastartovat treba natrikrat. po chvili jiz jede naprosto normalne. myslel jsem ze to je nejakym cidlem teploty - obe dve vymeneny.. Pak me napadly svicky, tez vymeneny. Prosim o radu co dal zkusit. diagnostika bez chyb a ja uz bezradny :-D

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 04. čec 2012 10:46 #100189

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
a ked to nastartujes hned na plyn tiez to robi?
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 04. čec 2012 10:52 #100190

to me nepusti auto se startuje na benzin a az kdyz se zahreje prepne se na benzin... mas pravdu bylo by fajn to zkusit, ale nevim jak ridici jednotce vzsvetlit aby jel rovnou na plyn :-) Je tam system BRC zadne spesl vstrikovani normalni smesovac, ale ma to uz ridici jednotku a bere informace z lambdy.
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 04. čec 2012 11:14 #100191

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
aha, no ja mozem nuzdovo nastartovat aj na plyn. Zapnem zapalovanie, stlacim tlacidlo na ovladani LPG a drzim 5s. A potom nastartujem hned na plyn. V kazdom pripade - asi nemas vela benzinu v nadrzi, ze? Ja by som to tipoval na cerpadlo, mozno regulacny ventil...ine to asi nebude.
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 04. čec 2012 12:32 #100195

  • JardaL
  • Avatar uživatele JardaL
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 111
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Mělo by Ti to jít, jak píše "Yanchi" - zapnout klíčky, podržet na několik vteřin tlačítko na přepnutí LPG a zkusit nastartovat. Nevím jak u Tvého BRC, ale většinou takhle lze nastartovat pouze 5x.
Samozřejmě, že po napíchnutí na diagnostiku to lze vyčíst a vynulovat.

U 2,5i by jsi měl po zapnutí klíčku slyšet palivové čerpadlo. Pokud ho neslyšíš a nebo Ti po ručním puštění plynu auto chytne, hledej to v pumpě.
VW T4 Caravelle VR6 103kW, 1997, LPG Tartarini, komplet Projekt Zwo (PRODÁNO)
VW T5 Caravelle V6 3,2i 4Motion 173kW Long, 2006 + interiér Multivan + LPG Landi Renzo Omegas (PRODÁNO)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 07. čec 2012 12:08 #100246

bohuzel i po pridrzeni to stale stratuje na benzin... :-( uz to vzdavam a auto predam servisu at to uz nekdo konecne poradne opravi... Pak samozrejme dam vedet cim o bylo...

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 16. čec 2012 19:14 #100629

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
tak ako to dopadlo pan Kormidelnik? som zvedavy lebo mam ten isty motor v mojom syncre, tak pre pripad, ze by nieco take cakalo aj mna... :)
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 16. čec 2012 21:13 #100633

dopadlo to asi tak, ze auto hnije pred barakem.. :-) nemel jsem cas zajet do servisu navic se mi do toho chce davat co nejmene penez tak to odkladam jak jen to jde..
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 01. srp 2012 00:09 #101457

Tak vyreseno... Zlobilo to, protoze odeslo cidlo teploty. Zlobilo to i po vymene tohoto cidla, protoze jsem koupil omylem spatne.. :-D

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 01. říj 2012 13:31 #104455

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
a ktore cidlo teploty to bolo?
Mne sa zacina ozyvat podobny problem - rano, za studena mi to nechce nastartovat. Zasuniem kluc, zapnem zapalovanie(pocut aj cerpadlo ako tlaci benzin), otocim klucom a snazim sa startovat, ale ako keby to chytilo na 2-3valce asi na sekundu a zhasne to. Toto sa to opakuje niekedy raz, niekedy 2-3x. A potom chyti uz normalne na 5 valcov a ked to uz ide, a vypnem motor a znova nastartujem naskoci hned...Len teda nechce hned. Ked skusam nastartovat hned na plyn, to ide v podstate na prvy raz, hned. V com by mohla byt zrada? :roll:
poradte prosim. Dakujem.
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.219 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/