Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS)

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 01. říj 2012 13:52 #104456

nemam ted po ruce auto abych ti to vyfotil, nicmene jedna se o modre cidlo na hadici ktera vede ke spodu chladice na spolujezdcove strane. kdyz cidlo natvrdo odpojis bude ti startovat za studena, ale uz mu to zas nepujde za tepla... :-) Tak tim zjistis ze je to tim co rikam... Nicmene dej bacha at koupis to spravne :-DD

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 03. říj 2012 09:23 #104525

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
tak som skusil co si poradil. odpojil som to cidlo rano, startoval a....chytilo. A potom za tepla to zas nechcelo startovat. Takze to bude zle. Nasiel som si aj v Autokelly nahradu(este to tam v popise mali oznacene ako nahrada za originalne cidlo tmavomodrej farby). Tak som to tam nahodil a nic...stale po starom :-k
Inak aj podla OEM cisla by to malo sediet...cidlo je EPS 1.830.101(tiez modre)
Ty si tam dal ake cidlo?
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 03. říj 2012 10:28 #104528

taktez modre... jeste na te same hadici je zespoda cerne cidlo... to jsem ja behem me patalie vymenil taky.. muzes zkusit i to nic moc vic uz tam neni... :-)

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 04. říj 2012 12:01 #104582

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
Inac, nasiel som graf zavislosti odporu od teploty tych modrych snimacov. A podla neho bol aj stary dobry. Takze tam chyba nebude. Ten druhy snimac je na ukazovanie teploty a spinanie cerpadla, obidve veci mi idu, takze to myslim, ze tiez nebude zle. Takze to dnes dam na pocitac a pozrem si ako je na tom doba vstreku...uvidime co to povie.
PS: teoreticky by mal byt problem v chudobnosti zmesy (ked je to cidlo zapnute, tak dava chudobnejsiu zmes ako by mal, ked sa odpoji, je tam v podstate nekonecny odpor (na kabloch bez snimaca) a preto tam vtedy prida velmi bohatu zmes a chyti to... :-k
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 04. říj 2012 12:48 #104588

no teoreticky to je sytic :-D ted se ve foru spotreb rozjela diskuze jak snizit spotrebu a zvysit vykon u TDI motoru nejsou nejake takovehle vychytavky i na nas motor? :-D

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 27. říj 2012 17:48 #105990

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
Takze po niekolkych meraniach som zistil nasledovne veci:
Tlak paliva je cca 2.5baru -> tlak paliva OK. Ak sa vytiahne podtlakova hadicka zo sania, tlak by sa mal zvysit na cca 3bary. Vytiahol som hadicku a tlak sa zvysil, takze benzinove cerpadlo by malo byt OK. Co som si ale vsimol, pri takto vytiahnutej hadicke, motor nedokaze udrzat rovnake volnobezne otacky - dost kolisaju (je to problem, alebo len nasledok vytiahnutej podtl. hadicky?).
Po cca 10minutach od vypnutia motora tlak v palivovom systeme nesmie klesnut pod 2bary - ja som to sledoval, a moj tlak pocas tych 10minut nieze klesal ale stupal! (problem?)
Takze ked neklesol tlak pod tie 2bary, mal by byt ventil regulacie tlaku paliva aj spatny ventil v cerpadle OK.
Ostavaju teda uz len vstrekovace? - rano som ich vymontoval z hlavy - odpory na kazdom (aj na spolocnom konektore) su v poriadku, takze aj vstrekovace by mali byt. Jedine, ze by boli zalepene alebo upchane? Ked som to uz mal vymontovane, startoval som to, aby som zistil ci vstrekuju rovnako - nevysimol som si tam ziadny viditelny rozdiel v tvare a intenzite vstrekovaneho paliva.
Otazka teda znie - ak mi nepada benzin, je dobry regulator tlaku paliva, vstrekovace su ok cele zapalovanie...v com moze byt problem?
Este ma napadlo, ci by to nemohol byt ventil co reguluje volnobeh...
Poradi prosim niekto?
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. pro 2012 19:34 #109020

Ahoj vsem , mam dotaz ohledne motoru AET 2.5i 85kw, konretne mi jse o info jestli ma byt na hadicce ktera vede z kraje saciho potrubi do hadice sani pred klapku podtlak. Na co tam je a popripade ma v ni byt podlak nebo ne? zjistil jsem pri výmene vstriku ze kolem nich je kanalek ale nejsem si jisty jestly tam ma byt podtlak nebo ne paac mi t4 vrci jen na volnobeh a pri seslapnuti pedalu to zdechne a nevim proc, muj dosavadni postup (kabely, vicko,palec, svice, skrtici klapka, filtry, rozvody) zaclo to delat zniceho nic. dekuji moc za rady, jinak mam vstrikovaci zarizeni SIMOS

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 09. pro 2012 19:43 #109022

JARIN T4 napsal: Zdravím všechny T. Vlastním T4 2,5i motor AET a nastal problém a to se vstřikama.
Neřesil někdo z vás to samé, zatím jsou jen v MCD a nebo VW. Myslím si že je to drahé 4 200,- za kus a k tomu O kroužky za 400,-
Poraďte prosím a děkuji JARIN T. :cry:


Ahoj ja to resil taky koupil jsem t4 2.5 i 85kw AET a dva vstriky byly z felicie dva nestrikali a jeden fungoval, pasuji tam z VW Bora 2.3i V5, jsou uplne stejny, oznaceni IWP 022 celou listu jsem koupil za 2000kc

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 13. pro 2012 07:10 #109251

Ahoj, tak pisu pac mam problem s timto motorem ted za nizkych rannich teplot motor po nastartovani strasne vibruje jak v malych tak ve vetsich otackach ono to vlastne cele drnci a s pridavanim plynu to huci jako kdyby byla nekde dira v sani. Ma s touto zavadou nekdo nejake zkusenosti? Kde hledat problem??

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 23. pro 2012 22:08 #109871

  • pajek
  • Avatar uživatele pajek
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, mozna mala rada pro ty, co resi bohatou smes a uz u 2.5 81kw zkusili opravdu vse. Pokud ma motor hodne najeto, odchazi cidlo podtlaku v ridici jednotce. Auto melo spotrebu 20l a funkcni lambda rvala jak o zivot. Pokud mate tento problem, zkuste nastavitelnou podtlakovou pistoli a odpojit hadicku ze sani a zaslepit. hadicku co jde do ridici jednotky dejte na podtlakovou pistoli a zkousejte ruzne hodnoty tlaku. Mozna je dobre predtim odpojit na nejakou dobu ridici jednotku. Me toto vyresilo zasadni problem s bohatosti. Mel sem jeste pricpany zpetny odvod paliva z listy vstriku. Pozor take aby nepropoustel vstrik sytice. Pokud je cidlo spatne, oprava v DE cca 150 EUR + postovne. :idea:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 05. led 2013 21:34 #110757

  • myšák
  • Avatar uživatele myšák
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Jak píše pajek, měl jsem tento problém, podtlakové hadičky jsem vyměnil za nové opletené, zkoušel co se dalo nic nepomohlo až patolog Slavíček to rozhejbal a bylo to opravdu řídící jednotkou (podtlak) s tím se vázalo i přicpání katu, ten se odstranil a už lítám jak mám D:_)18

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 10. led 2013 15:51 #111197

Prosim prosim pomoc!! Auto mi zas dela nejakou neplechu

® auto nastartuje na prvni otoceni klicku
® pote volnobeh kolisa, ale nechcipne jen jde do kritickych otacek a pak se zas zvednou
® hodne kouri a nespis i hodne zere
® pri brzdeni motorem vyrazne cuka a skube
® na volnobeh jde vytlacit do otacek, ale pri jizde nema svuj tah, proste nejede jak drak, jako drive

- vymeneno vicko rozdelovace + palec
- obe cidla teploty meneny nedavno
- diagnostika nehlasi zadnou zavadu
- olej v poradku, voda neubyva
- zlobi to pri jizde na benzin i na LPG. Na LPG volnobeh nekolisa tak vyrazne jen se pohupuje
- lambda a svicky meneno v lete
- svickove kabely jsou stare vice jak 80tis. Km, ale po odpojeni a naslednem pripojeni je videt ze vsechny valce normalne vybuchujou.

Auto jelo normalne. Vecer zaparkuju rano nastartuju a od te doby to takhle zlobi. Moc moc prosim o pomoc

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Kormidelnik.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 10. led 2013 18:04 #111206

  • myšák
  • Avatar uživatele myšák
  • Návštěvník
  • Návštěvník
omrkni ještě podtlakový hadičky je to pár korun a paseku to umí nadělat, jinak co škrtící klapka čistil jsi ji nebo zhlídl?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 10. led 2013 20:53 #111223

Ahoj, na skrtici klapku jsem ani nesahnul. Proto mi prijde zvlastni, ze by se jeji zavada takto projevila z nicehonic. Podtlakove hadicky rad zkontroluju, ale nevim ktere z tech mnoha to jsou. :-) Muj mechanik si s tim taky nevedel rady, ale doporucil mi prekontrolovat funkcnost volnobezneho ventilu a civky. Myslite ze by to mohlo byt tim? Problem je ze vsechny tyhle dily stoji hafo penez a zkouset opravu metodou pokus omyl se mi skutecne nechceee. Idealne kdyby se nasel nekdo se stejnym motorem v Praze to bych strasne ocenil a klidne neco zaplatil za vyzkouseni fonkcnich dilu za ucelem zjisteni zavady...

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 10. led 2013 21:22 #111233

  • myšák
  • Avatar uživatele myšák
  • Návštěvník
  • Návštěvník
funkčnost volnoběžného ventilu poznáš tak , že po zapnutí klíče vrní , jemně ale dá se to poznat, to s tou klapkou, vyčistit ji není na škodu a zvládneš to sám bez nějakého většího trápení. Hadičky poznáš v pohodě jsou to ty tenké většinou opletené (ale nemusí být), já vyměnil všechny bo jsem měl aspoń klid .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.186 sekund

Login