Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS)

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 11. dub 2013 11:55 #118538

Nemuzu si pomoct, ale v te skrumazi hadic kabelu a vseho mozneho stezi vidim prevodovku a uz vubec ne nejakou gumovou krytku.. :-( Neni tu nekdo s benzinovou T4kou? Nema s tim nekdo uz zkusenosti?

Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 11. dub 2013 12:44 #118541

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Koukni tady ;) . http://www.t4-wiki.de/wiki/Kurbelwelle# ... _OT_drehen . Je to sice na diesel, ale jestli to tam máš tak je to stejný! http://www.t4-wiki.de/wiki/Zahnriemen_(Wechsel_AAC ) Tady je návod na benzín
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 11. dub 2013 13:29 #118545

Děkuji mnohokrát, dneska na to mrknu snad to najdu.. Dle fotky by to mělo být skutečně tam pod tou hromadou kabelů a hadic, přímo pod rozdělovačem ...
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 11. dub 2013 13:31 #118546

  • myšák
  • Avatar uživatele myšák
  • Návštěvník
  • Návštěvník
chtěl jsem ti to vyfotit mobilem leč bohužel se tam nedostanu bo mi zavazí webasto :-k
ale je to na hoře jak píše Finda, tohle máme s dieslama stejný OK!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 12. dub 2013 09:12 #118582

Tak jsem se na to vcera podival a musim rict ze fakt peklo... otvor tam je, ale pristup neskutecnej viz foto.. o vikendu zkusim zda to nebude lepsi zespoda...


Odesláno z mého HTC Vision pomocí Tapatalk 2
T R A N S P O R T E R - IV syncro 2.5 lpg a T 2 B ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 13. dub 2013 22:08 #118714

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Co drnčíš, koukni se k někomu na 111kW tdi. :mrgreen:
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 15. dub 2013 20:18 #118835

Zdravím pánové, plánuji výměnu motoru 2,5i V5 81 kw za nový motor 2,5i V5 85 kw, přivítal bych rady na co si dát pozor, budu jej kupovat komplet s elektrikou i řídící jednotkou. Má někdo zkušenost s touto záměnou? Na co si dát pozor, případně zda mě čeká nějaká zrada?

Díky za rady a tipy Jencek

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 15. dub 2013 21:30 #118843

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
Myslim, ze JardaL absolvoval tuto vymenu. Osobne som chvilu tiez nad tym rozmyslal, ale nakoniec som do toho nesiel. Motory 81kw a 85kw su v podstate uplne rovnake (co sa tyka mechanickych casti), rozdiel je v RJ motoru, vstrekoch, 81kw ma klasicku skrtiacu klapku a 85kw ma uz vahu vzduchu + podla kodu motora maju bud ventil recirkulacie spalin alebo dve lambdy. To je myslim si, ze asi vsetko. Osobne si myslim, ze to je vyhadzovanie penazi, radsej kupit cele auto - novsie s tym novsim motorom.
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 26. kvě 2013 13:00 #121848

  • myšák
  • Avatar uživatele myšák
  • Návštěvník
  • Návštěvník
pánové když se mi zničeho nic zvedli otáčky motoru a nepomohlo ani vyčištění klapky (byla čistá) , předstih by měl být v pohodě, nemůže být chyba v nějakým čidle olej nebo voda ?
motor 2,5 AAF 81KW
DÍKY ZA NÁZORY.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 27. kvě 2013 22:19 #121989

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
jasné...nejlepší napíchnout diagnostiku a přečíst pamět závad,jinak ti nezbyde nic jiného,než metoda pokus-omyl :snoty:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 27. kvě 2013 22:33 #121991

  • myšák
  • Avatar uživatele myšák
  • Návštěvník
  • Návštěvník
jasně diagnostiku zkusím, ale tyhle starý ještě nic moc nekontrolují :-k to až ty novější ročníky . Problém je že mi v některým z dřívějších servisů nevrátili redukci na vag :-k
EDIT:
Po napíchnutí na VaG se ukázalo, že jde o čidlo teploty vody . Díky Kaktusáčkovi jsem zas ready :goodman: :goodman: :goodman:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 02. čen 2013 21:35 #122413

  • rxe
  • Avatar uživatele rxe
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 54
  • Obdržená poděkování 0
caute rozmyslal som nad kupou long T4 r.v 2000 2,5 i 85kw. no bol som sa povozit , to auto vooobec neslo.! cakal som viac. auto sa trochu ! rozbehlo nad 2600 otacok.poprosim vas ma to tak byt alebo tam moze byt nieco pokazane ?volnobeh vyzeral v pohode.no ten rozbeh.katastrofa. diik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 02. čen 2013 21:39 #122414

  • barakus
  • Avatar uživatele barakus
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1208
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 22
zkus sem napsat spise zitra ted vecer ti asi nikdo moc odpovidat nebude kolega ma vodu u prahu a stehujou

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 02. čen 2013 22:18 #122421

  • rxe
  • Avatar uživatele rxe
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 54
  • Obdržená poděkování 0
o.k diik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.5i (AAF,ACU-81kW/110PS-AET,APL,AVT-85kW/115PS) 02. čen 2013 22:38 #122425

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
zalezi, co od toho ocakavas. stovku to da za takych 15sekund tipujem. 2.5tdi 75kw to je este horsie na tom, co sa akceleracie tyka. Tazko povedat, ci to bolo pokazene alebo nie, ked vlastne ani nevieme ako to islo
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.376 sekund

Login