Pro tuto zvláštní milost v seznamu (v T4 fóra také nazývaný smrt seznam) uvedené motory VW se do konce roku 2003 o 100% milost v motoru před poškozením WG. Vodní čerpadlo vada poskytnuta, pokud tato vozidla jsou méně než 5 let a 120.000 km stará.
Vše v o.a. Motory byly uvedeny až koncem října a začátkem listopadu 1999 vyroben. Pak VW má nové vodní čerpadlo instalováno, poplatky ve TDI byla vypěstována. Toto čerpadlo s částí číslo 074 121 005 NX je mírně větší kola s nyní 20 místo 18 zubů řízený. Od 10/2006 je součástí číslo 074 121 005 MX.
Oproti staré-nové
Přestože toto nové čerpadlo (NX ...) určitě krát sklon k netěsnosti (např. moje T4 po cca 85.000 km), jsou praskliny, protože načasování řemen vodního čerpadla samozřejmě velmi vzácné. Alespoň v T4 fóra byly hlášeny žádné takové případy.
Pokud T4 od o.a. Fahrgestell-/Motornummerbereich odjíždí a po roce 2000 žádné změny časování pás s měnící se vodní čerpadlo prováděny, by to mělo být řešeny rychle, pokud to není velké riziko poškození motoru, které chce. A změna byla provedena po roce 2000, můžete se obvykle předpokládá, že zdokonalené vodní čerpadlo bylo instalováno. Bezpečnosti, ale také poskytuje pohled na vodní čerpadla.
Ačkoliv 2,4 l-vírová komůrka naftu (AAB) a vodní čerpadlo poháněné na pás a dokonce i starší motor k uchycení na ozubený řemen se používá pásy jsou trhliny způsobené vodním čerpadlem selhání motoru v této extrémně vzácné. Proto je můj názor, je obvyklá načasování řemen náhradní interval 120000 km rok výroby nezávisle využívat. Časování pás-li změna provedena, ale je to také proto, že AAB společné práce má smysl, vodní čerpadlo také ke změně.
V ostatních T4-vodní čerpadlo motory bude dán nikoli podle pásem.
Vzhledem k velkému počtu různých modelů čerpadla jsou v tomto okamžiku žádná část čísla uvedena. Ceny pro 'nahé' Wassserpumpe pohybující se motor v závislosti na rozsahu od 60 do 130 eur.
Vzhledem k významné vodní čerpadlo problémy v 5-motorů (zejména motory TDI) bylo ke konci roku 1999 zlepšila vodní čerpadla s větším počtem zubů a mírně větší Umfan na hnací kolo zavedlo. Při přepínání je nutné zajistit, aby se zlepšila čerpadlo, a ne jako 'uložen' staré používat. Vzhledem k větší velikosti hnacího kola, řemene obvykle o něco těžší, shromáždit.
V říjnu 2006 to bylo lepší a vodní čerpadlo nahrazeno nástupcem modelu (MX ... místo ... NX). Je (stále ještě) není známo, kde se rozdíly spočívají.
Pro starší T4 je výměna vodního čerpadla o specifikace pro daný typ chladicí kapaliny aditivní dodržovat, protože ne každý chladicí čerpadlo s každou další práci. Pravděpodobně. Takže je výměna vodního čerpadla při výměně chladící potřebné, ale hlavně pro starší T4 může být užitečné v každém případě.
Kromě toho, když se benzínové motory, AAF a AKU, stále s 18-zähnigen vodní čerpadlo z továrny vybaveny, při přechodu na novější vodní čerpadlo (20 zubů) změna vačkový hřídel kola (kladka) je vyžadována. Toto je část, číslo 023 109 111 D, a které stojí asi 26 euro.
Provozní a problémy
V podstate se jedna Wear vodní čerpadlo, které od času, aby se změnil, např. když řemen náhradní. Opotřebení může být snížena na chladiva oběhu (opotřebení čerpadla čepelek), nebo - hůř - do ložiska olova vadným čerpadlem na přelomu 5.-motorů, kde se vodní čerpadlo na ano Pásy na vačkové hřídele kontrola bude stavět na základním kapitálu po poruše motoru Zahnriemenriss může vést.
Přehled Smrt
A to je přesně to, co se objevily přibližně do konce roku 1999 v T4-TDI motory nejsou vzácné, protože do té doby čerpadlo-Up vysoké tlaky nebyla pěstována. Obecně lze říci, že vedl tábor zranění bloku čerpadla a následně na Zahnriemenriss. Jen zřídka oznámil této katastrofy, např. ztráty chladiva prostřednictvím předem. Pro jiné problémy spojené s časováním řemenovým pohonem s motory TDI viz také článek pásu (problém).
Postižených byly T4-typy motorů AJT, ACV a AT a ahy z následujících čísel čísla motoru a podvozku oblastech: výkon motoru (kW) číslo motoru číslo podvozku
AJT 65 000 501 - 030 855 70 W H 000 011 - 70 W H 155 627
039 478 X 70 W - 70 W X 153 373
70x H 000 023 - 70x H 153 891
002 402 X 70x - 70x X 151 956
70Y H 000 023 - 70Y H 073 616
ACV 75 106 910 - 215 349
AT 75 000 501 - 003 407
Ahy 111 000 501 - 011 309
Pro tuto zvláštní milost v seznamu (v T4 fóra také nazývaný smrt seznam) uvedené motory VW se do konce roku 2003 o 100% milost v motoru před poškozením WG. Vodní čerpadlo vada poskytnuta, pokud tato vozidla jsou méně než 5 let a 120.000 km stará.
Vše v o.a. Motory byly uvedeny až koncem října a začátkem listopadu 1999 vyroben. Pak VW má nové vodní čerpadlo instalováno, poplatky ve TDI byla vypěstována. Toto čerpadlo s částí číslo 074 121 005 NX je mírně větší kola s nyní 20 místo 18 zubů řízený. Od 10/2006 je součástí číslo 074 121 005 MX.
Oproti staré-nové
Přestože toto nové čerpadlo (NX ...) určitě krát sklon k netěsnosti (např. moje T4 po cca 85.000 km), jsou praskliny, protože načasování řemen vodního čerpadla samozřejmě velmi vzácné. Alespoň v T4 fóra byly hlášeny žádné takové případy.
Pokud T4 od o.a. Fahrgestell-/Motornummerbereich odjíždí a po roce 2000 žádné změny časování pás s měnící se vodní čerpadlo prováděny, by to mělo být řešeny rychle, pokud to není velké riziko poškození motoru, které chce. A změna byla provedena po roce 2000, můžete se obvykle předpokládá, že zdokonalené vodní čerpadlo bylo instalováno. Bezpečnosti, ale také poskytuje pohled na vodní čerpadla.
Ačkoliv 2,4 l-vírová komůrka naftu (AAB) a vodní čerpadlo poháněné na pás a dokonce i starší motor k uchycení na ozubený řemen se používá pásy jsou trhliny způsobené vodním čerpadlem selhání motoru v této extrémně vzácné. Proto je můj názor, je obvyklá načasování řemen náhradní interval 120000 km rok výroby nezávisle využívat. Časování pás-li změna provedena, ale je to také proto, že AAB společné práce má smysl, vodní čerpadlo také ke změně.
V ostatních T4-vodní čerpadlo motory bude dán nikoli podle pásem. .........tan preklad ja nic moc ale de se to stoho vydedukovat
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... linder.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... icht_2.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... icht_1.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... Y_Bild.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... spannt.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... e_oben.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... e_unen.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... stellt.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... hstift.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/Motor ... ellung.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... ckdorn.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... ebsrad.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... bauort.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... aulage.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... tellen.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... ierung.jpg
http://www.t4-wiki.de/wiki/images/thumb ... ld_ACV.jpg