Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!!

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 25. led 2009 14:46 #7759

  • Pavel-k
  • Avatar uživatele Pavel-k Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
jednoho krásného dne (někdy v červenci) sem se rozhod ze si nechám vyměnit rozvody na svém voze a při té příležitosti i termostat protože motor nedosahoval správné teploty (kolisala).

Tím začaly mé problémy z auta se stal traktor spotřeba šla z původních cca 8l na cca 14l/100 asi na třetí pokus se servisu podařilo motor seřídit a umravnit takže zase jede k plně spokojenosti ale od té doby se má spotřeba vody/fridexu pohybuje 1-2 litry denně (5 měsíců) pokud jedu.
Auto jede dobře teplotu drží stabilně topí a vše jak má jakmile začne blikat kontrolka vody zastavím počkám doliji cca 1l do nádobky a pokračuji.

Voda teče od motoru protože kdys prudce zatočím zanechávám na cestě stopu jak se vylije ze spodního krytu.

S touhle závadou a věčnýma návštěvami servisu na zjištění úniku jsem již najezdil asi 9 tisíc km.

Servis ted tvrdí ze voda nikde neuniká a ze je špatná hlava a vyhazuje to přes víčko.

Otázka mám nechat sundat hlavu dá se to nějak z určitostí zjistit? abych zas nevyhodil 10 tisíc zbytečně.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 25. led 2009 15:02 #7762

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 39
no..pokud to před zásahem v servisu vodu nebralo...tak bych hledal chybu někde u termostatu nebo vodní pumpy. Nějaký nedotažený šroub...vadný díl,nebo v horším případě...zalomený šroub a pak by voda unikala pod tělem termostatu nebo pumpy..

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 25. led 2009 16:14 #7767

  • jarek
  • Avatar uživatele jarek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2139
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 7
Jestli ti to tlačí přes to víčko tak po zahřátí by jsi to viděl sám ne.A to tady nepíšeš tak jak dělat hned nějaký verdikt jestli hlavu dolú nebo ne :-k
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 2,5TDI
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 4WD 1:10 D:_)12
D:_)1 T5 Multivan Comfortline 2,5TDI
D:_)11 Pincek VFR 800-V4 VTEC prodaný :-(
Nějaké to Foto http://jarekv.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 25. led 2009 16:21 #7768

  • kazos
  • Avatar uživatele kazos
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0
resil jsem na sve 2.4 to stejne take mi po rozvodech zacala tect voda a nemohl jsem prijit na to od kud az jednou kdyz byl motor nastartovany a zvedly na zvedakach jsme na to prisly ze to dela ta plastova priruba co vede z hlavy a z te potom jde hadice na topeni a druha jde na tu zeleznou vracecku tak jsem to rozdelal ze to pretesnim a ten plastovy dil vede az do hlavy a tam to bylo praskle a proto to teklo a tak jsem koupil za 90 kc novy a je po problemu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 25. led 2009 18:50 #7781

  • Pavel-k
  • Avatar uživatele Pavel-k Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0

jarek napsal: Jestli ti to tlačí přes to víčko tak po zahřátí by jsi to viděl sám ne.A to tady nepíšeš tak jak dělat hned nějaký verdikt jestli hlavu dolú nebo ne :-k

no pravě ze sem to neviděl kdys se my rozbliká ledka vody a zastavím s plně zahřátým motorem tak je to suché musím dat pozor při povolováni vika na upuštění tlaku doliju na max což je slabý litr buď destylku nebo nemrznoucí střídám to a mužů ujet cca dalších 50-80 km.

Včera sem to dal do jiného servisu tak auto odstrojily natlakovaly kompresorem na cca 1.2bar při 1.4 už otvírá vičko pod tím tlakem bylo auto asi 5hodin a ani kapka vody nikde úbytek žádný. na základě toho my tvrdí ze je problém s hlavou.

Ted stojím před rozhodnutím jestli to nechat rozházet, vůbec se my do toho nechce ale už sem z toho nešťastný při ceně nemrznoucí směsi je provoz nákladný.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 25. led 2009 19:44 #7789

  • kazos
  • Avatar uživatele kazos
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0
na devadesat procent to bude to tecko co vede z hlavy ven za studena se nic nestraci ale jak to ohrejes tak se ti ta voda strati kdyz se podivas na bok toho motoru tak tam uvidis cesticku od vody vodu ne ale uvidis ze tam tekla

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 25. led 2009 20:22 #7793

  • jarek
  • Avatar uživatele jarek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2139
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 7
Jestli tlakovali studený motor #-o tak to fakt nemuselo nikde téct.Odstroj dekl pod motorem,zahřej motor(tak ať spínájí i ventilátory na chladiči ,vlez pod auto a číhej :-k odkať ti kapne kapka do očíčka :shock:
Jinak taky jestli tam máš nemzku tak většinou i zaschlá nemrzka nechá v motorovém prostoru stopy odkut tekla.
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 2,5TDI
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 4WD 1:10 D:_)12
D:_)1 T5 Multivan Comfortline 2,5TDI
D:_)11 Pincek VFR 800-V4 VTEC prodaný :-(
Nějaké to Foto http://jarekv.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 25. led 2009 20:53 #7799

jestli takhle jezdíš od července, tak budeš asi muset tu hlavu stejně sundat...
SVĚT SE ZBLÁZNIL. KDO BUDE DALŠÍ???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 25. led 2009 21:05 #7802

  • Pavel-k
  • Avatar uživatele Pavel-k Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0
Jo jezdim uz sem vystridal tři servisi každy my tam leje nejake sračky co stoprocentně zamezi uniku a nikdo nic nevyřešil.

Motor sem nikdy nepřehřál hlidam si hladinku v expanzce T jezdi super topi teplota po zahřáti drzi stale na stejnem mystě, nikdo nemuze přít na to kama to tece stopy po vodě nikde ale ta voda je ve spodnim krytu motoru jak v lavoru.

Ja sam nemam moznost to rozdelat tak je to na servisakach.

timhle topikem bych chtel zistit jestli se da nějak diagnostikovat jestli je to opravdu problem v hlavě bez rozborky nekde sem četl že je nejaka kapalina ktera se zbarvi pri pruniku plinu do vody ale v servise my řekli že ne . Olej to nežere voda v něm neni, kouřivost motoru je dle mne v pořádku žádny bily dym.

Než dovolim zhodit tu hlavu tak bych chtěl myt jistotu.
Jsou nejake možnosti to diagnostikovat???????????????

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 25. led 2009 21:41 #7806

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 1257
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 16
Já bych to udělal jednoduše jak už psali kluci nahoře, sundej kryt pod motorem a jezdi, pak zastav třeba u benzínky a pod auto si lehni s baterkou a uvidíš od kut to kape, já to vždy dělám tak ;) uvidíš že to uvidíš a tipuji že hlavou to nebude a poteče to nějakou hadicí nebo přírubou, velice rádo teče oběhové čerpadélko co je dole na hadicích před motorem a teče jen když skrze něj teče voda ;)
http://www.t4-wiki.de/wiki/Pumpe_V51_(K%C3%BChlmittelnachlauf)
http://www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=345

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 25. led 2009 21:55 #7808

  • Jaryn
  • Avatar uživatele Jaryn
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 139
  • Obdržená poděkování 0
Moje zkušenosti s tekutými nebo práškovými těsněními chladící soustavy jsou vesměs dobré, pokud ale nepomohou, jsou prakticky čtyři možné závady: vodní čerpadlo (sákne většinou jen když se točí), oběhové dochlazovací čerpadlo,těsnění pod hlavou, nebo nejhorší varianta- prasklá lebka. Nějaké praskliny na trubkách, (dokonce jsme zkoušeli i spodní hadici u golfa píchnout hřebíkem) prášek ALUMASEAL vždy udržel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 25. led 2009 22:04 #7809

  • Pavel-k
  • Avatar uživatele Pavel-k Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 8
  • Obdržená poděkování 0

Ales-X napsal: Já bych to udělal jednoduše jak už psali kluci nahoře, sundej kryt pod motorem a jezdi, pak zastav třeba u benzínky a pod auto si lehni s baterkou a uvidíš od kut to kape, já to vždy dělám tak ;) uvidíš že to uvidíš a tipuji že hlavou to nebude a poteče to nějakou hadicí nebo přírubou, velice rádo teče oběhové čerpadélko co je dole na hadicích před motorem a teče jen když skrze něj teče voda ;)
http://www.t4-wiki.de/wiki/Pumpe_V51_(K%C3%BChlmittelnachlauf)
http://www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=345



Dik za radu zitra vemu auto z servisu a plech jim tam necham skusim hledat a budu doufamt ze bude slušné počasi a nebudu se válet v břečce.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 25. led 2009 23:42 #7815

  • jarek
  • Avatar uživatele jarek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 2139
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 7
S těma utěsňovacíma sajrajtama bych byl hodně opatrný.Ono je fajn že to po aplikaci neteče ale když se auto potom nestíhá chladit a nebo netopí je to taky na ...Už jsem kuchal z auta neprůchodný radiátor s chladičem.Nějaký takový přípravek utěsnil průchodnost takřka dokonale.To už bych si raději nalil do chladicího systému svěcenou vodu.
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 2,5TDI
D:_)1 T4 Multivan Atlantis 4WD 1:10 D:_)12
D:_)1 T5 Multivan Comfortline 2,5TDI
D:_)11 Pincek VFR 800-V4 VTEC prodaný :-(
Nějaké to Foto http://jarekv.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 26. led 2009 22:03 #7898

u 2,4D se rozvody napínají vodní pumpou a ta je těsněna O kroužkem to samé je termostat i to kolínko se snímačema teploty.Já měl ten problém tady pouze při teplém motoru.ohřál jsem motor sundal vičko natlakoval na 4 atm.a bylo to hned vidět
T4 Caravelle long 2.5tdi
T3 Caravelle 1.6d
Toyota Corolla 2.0D T3 4WD bus
Skoda octavia 1.9tdi elegance

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 28. led 2009 15:15 #8038

  • honza-VW
  • Avatar uživatele honza-VW
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 483
  • Obdržená poděkování 0
Řešil jsem stejný problém u mé 2.4D ztrácela se voda nejdříve málo a pak víc.Za boha jsem nemohl přijít kde to je až pak náhodou příruba na boku motoru,umělá hmota tvrzená a v ní trhlinky a jak se to zahřálo tak to teklo.Oprava za necelé 400,-kč origoš náhradním dílem.Stejně se voda ztrácela dál,pak náhoda pomohla \:D/ teklo doběhové čerpadlo.S pomocí kamarádů z klubu se podařilo sehnat.Teď mám klid HURÁ \:D/ :mrgreen: Také jsem si myslel že je hlava pryč :( Zrovna jsem dal novej termostat protože hrozně kolísala teplota také se to už srovnalo. =D> :-" Musím zaklepat na dřevo.
VW T4 2,5TDI 111KW Caravelle - Fiona
Služební Mercedes Benz-Sprinter 313CDIBóóóbíka
Služební Mercedes Benz-Sprinter 318CDI Bóóóbika III 180 koní a plná palba
VW T4 2,4D SHREK- PRODÁNO-budeme vzpomínat na našeho prvního VWT4

http://honza-vw.rajce.idnes.cz/

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.213 sekund

Login