Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!!

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 16. říj 2012 21:57 #105254

  • kunec
  • Avatar uživatele kunec
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 2695
  • Obdržená poděkování 25
no ten bude mít radost...poslední dobou mu dohazuješ samý špeky.
Chudák Slavíček.
Romane...najdeš ho ve Vojkovicích v zatáčce u výjezdu na Židlochovice...to nemineš, nějaký T určitě před barákem stojí

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 16. říj 2012 22:04 #105256

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Tak mě snad Roman nepráskne :lol:
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 17. říj 2012 20:58 #105324

dekuji za kontakt na pana mechose,cislo jsem si uz sehnal od mysaka.Diky vsem OK! :drunken:
VW T5 2,5TDi 96KW 6mist




kdyby nekdy, nekdo neco tak GSM:608460737
VAG,CO-cko a ruznej vercajk mam...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 17. říj 2012 21:07 #105326

jo a ted mam jeste jedno dilema...??? Jakej mate kdo spodni sylentblok na prevodovce??Ja mam auto rv 97 2,4d 57kw....
Resim to s toho duvodu,ze se me az moc prenasi vybrace od motoru do kastle.Vybruje me cele auto,jako kdyz je nekde motor oprenej na tvrdo o karoserii.Mel jsem urvanej prave ten spodni drzak a tak jsem ho vymenil.Jenze pri montazi nastal problem,nesel tam namontovat a malem ani nasilim narvat-jako by tam snad ani nepatril.No a dnes jsem koukal u Roba na tom jeho nabouranem 2,4d je uplne jiny ale ma rv 91,tak a ted babo rad...nemohl by nekdo z vas kouknout do etky jakej tam patri??? predem moc dekuju :drunken:
VW T5 2,5TDi 96KW 6mist




kdyby nekdy, nekdo neco tak GSM:608460737
VAG,CO-cko a ruznej vercajk mam...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 17. říj 2012 21:21 #105330

  • kunec
  • Avatar uživatele kunec
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 2695
  • Obdržená poděkování 25
je to ono?
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 17. říj 2012 21:35 #105332

jj... OK! tak tohle presne tam mam,ale jak rikam,byla to krec ho tam dostat :-k tak proto ten pocit,ze to tam nepatri....hmm tak ted teda musimhledat problem jinde,ach jo.... :-k
VW T5 2,5TDi 96KW 6mist




kdyby nekdy, nekdo neco tak GSM:608460737
VAG,CO-cko a ruznej vercajk mam...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 17. říj 2012 23:18 #105345

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Zkus hrknout i hornim ulozenim motoru a špajzu :-k
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 18. říj 2012 10:09 #105366

to jsem samozrejme zkousel....vypada to jako by ten spodni drzak byl moc kratkej,o 1-2cm delsi a bylo by to v pohode.
VW T5 2,5TDi 96KW 6mist




kdyby nekdy, nekdo neco tak GSM:608460737
VAG,CO-cko a ruznej vercajk mam...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 18. říj 2012 12:37 #105369

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 693
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Kámo,uplně stejný problém jsem měl na motoru 2,5 TDI....při rychlejším průjezdu táhlou zatáčkou mi motor vybroval do kastle jako kráva,tak jsem zkouknul silentbloky a nejhůř na tom byl právě tento na převodovce....
Koupil jsem tedy nový a bylo to také na h.vno...sice mi to nevybrovalo při průjezdech,ale zase to vybrovalo při každém rozjezdu...tak jsem opět dal starý nazpět a za 14 dní mě to zase sra.o a opět výměna za nový...nic se nezměnilo....
Cca po 3-5 tis km si to sedlo a je taknějak klid...není to sice to stejné jako před závadou,ale už se stím dá normálně jezdit...také jsem laboroval a povoloval,nastavoval všechny uložení motoru,prostě si to sedlo a je to v rámci mezí(asi se už trochu vymačkal) d:_(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 30. bře 2013 11:56 #117509

  • raketa
  • Avatar uživatele raketa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 0
Resim znicehinic nestartujici motor, viz vlakno <!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=21&t=1442 ">viewtopic.php?f=21&t=1442<!-- l --> , nasel jsem znacku "O | T" na setrvacniku a nastavil setrvacnik tak, aby ten jazycek v okynku prevodovky ukazoval mezi O a T, na tu rysku "I". Vyrez na kole vstrikovaciho cerpadla se nekryje s ryskou na drzakou, zkusim udelat fotku a dat ji sem, zhruba to tipuju tak na rozdil jednoho zubu.
Ale ted problem, jak co nejmin invazivne zjistit ktery remen preskocil? Mam sundanej kryt rozvodu, ale jak zjistit jestli je vacka spravne a podle toho rozhodnout ktery remen preskocil? Jak se vlastne postupuje kdyz se vacka vyndava napriklad pri vymene hydrostelu? Dela se to pomoci toho 4.5mm pravitka jak je napsano v knize?

Dalsi problem - na konzoli cerpadla jsou dve rysky, jedna tupa a pod ni takova ostra, ktera plati? Podle te tupe by to bylo rozhozeny, podle ty tenky ne, viz foto.

No a na zaver uplne zacatecnickej dotaz - kterej pist se vlastne u T4 bere jako PRVNI? Predpokladam, ze ten u vodni pumpy?

Muj plan je ten rozvod nejdriv srovnat a zkusit ten motor nahodit. Pokud by se to povedlo, tak bych chtel sundat hlavu, dat novy tesneni (zda se mi ze na kraji u prevodovky prolina olej, nic hroznyho, ale nemam rad olejnicky) a chtel bych trochu zrepasovat hlavu (gufera ventilu, hydrostely, vstriky a zhavice). Ale nechci to vsechno nakoupit, udelat a pak zjistit, ze ten motor je potkanej a stat pred rozhodnutim jestli nebylo lepsi sehnat jinej, atd...
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 30. bře 2013 13:49 #117512

  • raketa
  • Avatar uživatele raketa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 0
Jeste dam jedno foto te konzole cerpadla, tu tupou rysku jsem vybarvil barvou, ale neplati nahodou ta tenka, kterou jsem objevil potom?
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 30. bře 2013 16:22 #117516

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Jestli se nepletu, tak rysku kterou hledáš máš na těle čerpadla, máš jí ale už trochu omletou! Jinak nech si změřit tlaky, zkus stříknout do sání benzínový čistič jestli to chytne tak jsou rozvody OK a může být problém v naftě, změř jestli ti jde proud na el. ventil na čerpadle a pak se může řešit dál. A hlavu když tak nejdřív sundej a pak nakupuj, a chtělo by to aspon vyměnit ojniční ložiska ,když zgenerálkuješ hlavu
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 30. bře 2013 16:36 #117520

kaktusacek74 napsal: jo a ted mam jeste jedno dilema...??? Jakej mate kdo spodni sylentblok na prevodovce??Ja mam auto rv 97 2,4d 57kw....
Resim to s toho duvodu,ze se me az moc prenasi vybrace od motoru do kastle.Vybruje me cele auto,jako kdyz je nekde motor oprenej na tvrdo o karoserii.Mel jsem urvanej prave ten spodni drzak a tak jsem ho vymenil.Jenze pri montazi nastal problem,nesel tam namontovat a malem ani nasilim narvat-jako by tam snad ani nepatril.No a dnes jsem koukal u Roba na tom jeho nabouranem 2,4d je uplne jiny ale ma rv 91,tak a ted babo rad...nemohl by nekdo z vas kouknout do etky jakej tam patri??? predem moc dekuju :drunken:



Čago belo kaktusáčku já tam dával tohle a do 5 minut nebylo co řešit objednávalo se to v autoroně v Brně
Caravelle 2,5Tdi 96kw long 4 motin
VW Transporter 2,4 D
Transporter 1.9 Tdi 75kwkrátká verze
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 30. bře 2013 17:22 #117525

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 693
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Před koupí lehni pod auto mrkni jaký máš typ-jsou dvě vatianty !!!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 22. dub 2013 09:17 #119256

  • raketa
  • Avatar uživatele raketa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 0
ahoj, po delsi dobe jsem se zase dostal k autu, zmeril jsem tlaky a tohle je vysledek. Meril jsem teda na studenym motoru v dilne ve ktery je cca 8 stupnu. Meril jsem tlaky poprvy, ale zjistil jsem, ze s plne nabitou baterkou to natlaci o minimalne 2 bary vic, je to normalni? Stvou me ty rozdily mezi lichejma a sudejma valcema, co s tim? Muzu na zaklade tohodle mereni minimalne eliminovat nejaky poskozeni vlivem preskoceni remenu?
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.231 sekund

Login