Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!!

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 12. kvě 2013 20:15 #120556

Odpoved na zadni brzdy u T5 posilam v sz
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 13. kvě 2013 10:29 #120608

  • raketa
  • Avatar uživatele raketa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 0
cau, potrebuju rychlou radu- jak bez toho pripravu vw-210 zkontroluju spravny napnuti remene vstrikovaciho cerpadla? Motor AAB.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 13. kvě 2013 16:12 #120636

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Prstama musí jít otočit o 90stupňů ve středu nejdelšího volného úseku! Víc jak 90 utáhout, míň jak 90 povolit. ;-) U čerpadla máš dva stejně dlouhé úseky.
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 13. kvě 2013 16:36 #120638

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31

Tr4nsporter napsal: dík za radu.. :help
..po pravde povedané sa to stalo tak 1 až 2 sekundy pred vypnutím motora (myslel som že zaklepal výfuk alebo tak nejak) a od vtedy som to štartoval raz tak na 2 sekundy a uistil sa že to výfuk a nič podobné nebolo a ešte raz tak na 5 sekúnd, aby sme zistili odkial to vlastne ide a po čom ísť..inak to trápiť nechcem..je mi jasné že nič nemôže ísť nasilu..
.. v podstate som chcel počuť presne toto, či stačí dať len vaňu a posvietiť na motor alebo musí ísť aj hlava pozrieť sa naň aj z hora..
..a daľšia otázka..poradíš aj orientačný postup, s čím začať na tom rozvode, prípadne na čo si dať pozor..presný postup odkrúcania šrobov a plastov to nie, ale po pravde povedané mám pred tým rešpekt, nakoľko v tomto som sa ešte nerýpal..
.. D:_)10 vďaka za každú radu v tejto mojej ťažkej situácii :-k ..

Začni cestou nejmenšího odporu! Sundej hnací řemenici čerpadla, natoč setrvák na nulu a jukni jak je na tom vačka vůči klice! Když to nebude sedět, udělej nové rozvody tak jak se mají dělat. Když to bude sedět, tak nastav pořádně čerpadlo. Když to bude dělat bordel i po novych rozvodech, tak pak teprve sundavej vanu a hlavu!!! Dřív proboha ne!!!
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 13. kvě 2013 17:57 #120644

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Já tedy nechci Tr4nsportera podcenovat, ale jestli to ještě nikdy nedělal, tak by si měl někoho k sobě sehnat s praxí, kdo mu pomůže!! Aby nebylo víc škody než užitku :-k Ono z pohledu mechanika je to jednoduché, ale??? ;) Já když dělal poprvé rozvody na T4, tak jsem málem zešedivěl, když mi to nechtělo ani škytnout a stačilo jen o půl mm čerpadlo a blafl na první otočení :(
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 13. kvě 2013 18:19 #120645

  • barakus
  • Avatar uživatele barakus
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1208
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 22
kdyz pridavas plyn tak se intenzita zvysuje nebo je to konstantni zvuk jestli se zvysuje intenzita tak bych vsadil na lagr a este mne napadlo jde li o drobne cvrlikani tak by slo s nejvetsi pravdepodobnosti o posunuty rozvod pokud je to silnejsi jako kdyz treba klepes kladivkem tak klika

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 13. kvě 2013 18:21 #120646

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Jak píše Finida, na dálnici u Hannoveru jsem to nastavil "forvok" i s kratším řemenem, ale na dílně s vagem to bylo jako v nevěstinci a to jsem je už několikrát dělal. :-(
Chtělo by to někoho k ruce na sestavení. Rozborku a kontrolu rozvodů by jsi ale mohl zvládnou sám. Začni kontrolou polohy vačky vůči klice! ;-)
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 17. kvě 2013 19:10 #121268

:help :help :help motor z niceho nic ztratil vykon a po par metrch chcipl uplne(bez rychlosti).Pak uz nesel nastartovat vubec,jen pri roztazeni na lane chytne,ale jen na 4 valce a toho musim drzet ve vysokych otackach.Po vychladnuti jde nastartovat normalne,ale opet jede jen na 4 valce.Nejaka rada cim zacit nez to rozprodam a nebo prodam cele..... :?: :?: :?:
P.s: myslel jsem,ze to bude ucpanym naft filtrem tak jsem ho vymenil,zmena je jen v tom,ze to jde aspon normalne nastartovat,ale jede jen na 4 valce....
VW T5 2,5TDi 96KW 6mist




kdyby nekdy, nekdo neco tak GSM:608460737
VAG,CO-cko a ruznej vercajk mam...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 18. kvě 2013 22:03 #121297

  • raketa
  • Avatar uživatele raketa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 0
Mohl bych poprosit nekoho kdo mate katalog ND na motor AAB 57kW (r.v.93) aby mi zjistil cislo nebo rozmery O krouzku, ktery je pod prirubou na hlave valcu ze ktery vede horni hadice ke chladici, viz obrazek...

Dalsi problem: daval jsem novy tesneni pod viko ventilu (vyrobce Elring), ale uz po par sekundach behu motoru je videt, ze to netesni. Co s tim? Silikon?
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 19. kvě 2013 17:28 #121311

zdravím kluci!
v poslednej dobe som mal dosť povinností tak som sa k looongovi dostaval len postupne..cez týždeň na zdvihák, odklopiť chladič, dole plasty a filtre.No až dnes som to potočil a výsledok je na fotkách v poradí : zotrvačník, naftové čerpadlo a vačka na pravej strane nad čerpadlom ( :-k tú značku na ozubenom kolese neviem k ničomu prirovnať?) a ľavú stranu neviem k ničomu prirovnať ani čoho sa chytiť..
D:_)1 Tr4nsporter 2.4D looong
vw passat variant b32 1.8 karburator
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 19. kvě 2013 19:09 #121323

  • todd
  • Avatar uživatele todd
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj Všem,konečně jsem se stal majitelem "Busu" a to Multivanu 2,4d.Potřeboval bych poradit kde se dají snížit (jakým šroubkem) otáčky.Předsuvník (sytič) vypadá že funguje,ale otáčky zůstanou na cca 1tis i po ohřátí motoru.Díky za rady

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 19. kvě 2013 19:32 #121325

alebo otázka: može byť tá kladka na vačke nad čerpadlom v tej polohe?
čo s tou druhou stranou? ako postupovať? je treba dať tú veľkú remenicu dole aby som vedel skontrolovať vačku s kľukou,
D:_)1 Tr4nsporter 2.4D looong
vw passat variant b32 1.8 karburator

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 19. kvě 2013 20:55 #121339

  • raketa
  • Avatar uživatele raketa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 0
Tr4nsporter: Ta prava remenice na vacce (nad cerpadlem) je na kuzelu, takze na jeji rysku bych se neohlizel, leda by sis ji montoval sam do nejaky polohy a pouzival tu rysku ke kontrole.
Zaklad je najit rysku O | T na setrvacniku, u me to vypadalo trosku jinak nez u tebe... Tak mozna, ze u tebe je ta znacka jinak.
http://www.transporterclub.cz/forum/download/file.php?id=18282&mode=view

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 20. čen 2013 09:56 #123370

Tak jsem se stal hrdým majitelem T4 2,4 diesel r.v. 94 jenže mám problém a potřebuju trošku podpořit. Zjistil jsem že prokluzuje spojka. :? Takže půjde motor ven, jde to lehce? Nebo je to ježek v kleci? :?:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MOTOR 2.4D (AJA-55kW/75PS / AAB-57kW/78PS) + 2.4TD !!! 20. čen 2013 12:27 #123373

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Myslím, že v Tvém případě bohatě stačí převodovka ven ;)
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.272 sekund

Login