Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - ZTRÁTY MOTOROVÉHO OLEJE - NETĚSNOST MOTORU

T4 - ZTRÁTY MOTOROVÉHO OLEJE - NETĚSNOST MOTORU 02. srp 2015 20:19 #157766

  • Flekous
  • Avatar uživatele Flekous
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 7
Čus, tak když trochu počteš zzjistíš že teče gufero u vačky.. Znám jednoho "ultravládce" kterej to měnil asi 5x a pořád teče :-))
(viď Biguline)

Jinak to co už tu padlo: víko ventilů, těsnění toho brka co trčí z ventildeklu a leješ přes něj olej do motoru, potom to cáká
pod výměníkem u filtru a nakonec nezapomeňme na olejovou vanu :-) určitě jsem na něco zapoměl...
Caravelle T4, 2.5Tdi ACV, r.v.1996, předělaný automat na manuál :-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZTRÁTY MOTOROVÉHO OLEJE - NETĚSNOST MOTORU 29. říj 2015 12:39 #159795

Ahoj, snad to sem patří.

Dneska jsem si všiml, oleje na motoru. Vůbec tomu nerozumím, proto bych se chtěl zeptat, jestli je to vyloženě průser, nebo se jedná o "běžnou věc". U prostředního šroubu se mi objevil olej, ještě nedavno tam nebyl. Jinak je to 1.9 TDi.

Díky.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZTRÁTY MOTOROVÉHO OLEJE - NETĚSNOST MOTORU 29. říj 2015 18:41 #159799

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
BĚŽNÉ TO ASI BUDE, ALE OPRAVA NEBUDE DRAHÁ, MOŽNÁ BY STAČILO TO ZKUSIT MALINKO DOTÁHNOUT, A POKUD TO NEPŮJDE, TAK VYMĚNIT GUMIČKU.
Poděkovali: PeterSmith24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZTRÁTY MOTOROVÉHO OLEJE - NETĚSNOST MOTORU 30. říj 2015 06:50 #159809

  • Flekous
  • Avatar uživatele Flekous
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 7
No to se takhle stane, že člověk dotahuje dotahuje a nakonec zjistí že to i přetáhl a víko se začne kroutit...
pak už to teče pod víkem kdekoliv, kup si jen ty gumičky pod šrouby co to drží a rovnou to vyměň, akorát nevím jestli se to
prodává zvlášť..
Caravelle T4, 2.5Tdi ACV, r.v.1996, předělaný automat na manuál :-)
Poděkovali: PeterSmith24

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZTRÁTY MOTOROVÉHO OLEJE - NETĚSNOST MOTORU 30. říj 2015 13:31 #159814

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
jo, prodává, taky jsem to měnil

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZTRÁTY MOTOROVÉHO OLEJE - NETĚSNOST MOTORU 22. lis 2017 16:15 #180992

Zdravím pánové,
mám prosbu, zkoušel jsem hledat odpověď, ale bohužel jsem nenašel konkrétní můj problém. Mám vw t4 1,9td Jezdil jsem s tím a furt se mi rozhazovaly rozvody(kolo na klice). Když jsem s tím jel do servisu, tak auto úplně přestalo jet ( ztratilo výkon) Tak jsem dojel do servisu po laně. Tam mi udělaly kolo na klice + nastavily rozvody. Auto jezdí v pohodě, akorát jsem zjistil, že mi to žere olej. Když s tím jezdím v pohodě po Praze, tak mezi měrkama najedu cca 500 km. Pak s tím jedu do Plzně a zpět(dálnice cca 110 km/h) cca 200 km a sežere mi to taky mezi měrkama. Před rozvodama mi to olej nežralo. Nechal jsem kontrolovat turbo a to se zdá ok. Pak se měnily simeringi ventilu. Auto kouří, když tomu šlápnu a nebo pod kopcem takový modro bílý kouř, ale nic katastrofické. Nenapadá Vás co by to mohlo být? Myslíte že pístní kroužky?
Děkuji.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZTRÁTY MOTOROVÉHO OLEJE - NETĚSNOST MOTORU 07. říj 2018 21:19 #188779

  • GT
  • Avatar uživatele GT
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, po vymene rozvodu a gufer ACV unika olej, nejspis guferem pod vackou na strane remenic ale ne kolem hridele. Jaky je spravny postup montaze, budu to delat znovu. Gufero je nove origo, na sucho, domek podmazany. Diky za pomoc

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZTRÁTY MOTOROVÉHO OLEJE - NETĚSNOST MOTORU 08. říj 2018 20:56 #188791

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 1257
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 16
Domecky nepodmazavej, budes mit vuli na vacce a potece ti to vic kolem vacky ke guferu, domecek je brouseny k hlave, takze jen namocit motorovym olejem.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZTRÁTY MOTOROVÉHO OLEJE - NETĚSNOST MOTORU 03. bře 2019 09:35 #190978

Zdar, teče mi olej guferem u vačky na straně u čerpadla. Lze nějak vyměnit abych nemusel pak čerpadlo znovu nastavovat, tzn. vrátit vačkové kolo zpět jak bylo? motor 2.4d, dík za rady

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ZTRÁTY MOTOROVÉHO OLEJE - NETĚSNOST MOTORU 06. bře 2019 12:52 #191020

Ahoj kluci
Potřebuju poradit než se do něčeho vetnu :sick:
Mám Multivana 97 2.5 tdi acv.Pres zimu mi auto začalo dost kouřit za studena,po zahřati se to trošku sklidni ale i tak kouří bílý dym. Olej mi po cca 1000km klesl k minimu.Co je nejhorší ze se mi zdá že ma motor slabší výkon.Vim těch 75Kw není žádný trhač ale i tak to jezdilo líp.
Prosím poradite na co se zaměřit ?
Díky všem za reakce

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.142 sekund

Login