Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK

T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 01. zář 2014 20:35 #143797

Mel bych dotaz kdyz spojka zabira az nahore ale je nova co by to mohlo znamenat? Bohuzel sem ji nemenil ja. Koupil sem auto takhle jako zabira vsechno ok. Sice kdyz mu nalozim tak je citit ze neprenese 100% sily ale jinak maka. Dekuju

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 01. zář 2014 21:35 #143804

Ahoj jakou máš spojku a co za převodovku . Spojka lanko či hydraulika. .
VW Caravelle 2,5 TDI 96 KW
VW Golf III 1,9 TD 55KW
Yuky Relly2 50

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 01. zář 2014 22:36 #143819

Bohužel vím jen,ze spojka je kapalinová a převodovka prý je ta novější kde se rádi zpátečka jako šestka. Bohužel víc nevím zatím se s tím autem seznamuju ;-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 02. zář 2014 07:20 #143825

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4893
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 68
Jestli to je tdi tak hydraulika. Bud ji nekdo nemenil nebo je ko. Jak jde pedal?
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 02. zář 2014 12:07 #143827

Pedal jse krasne z lehka ale zabira to az nahore. A staci tedy odvzdusnit ? Nebo jak se to vsechno dela ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 02. zář 2014 17:27 #143839

Ahoj zkus ozdušnit pedál . JE TO V MOTORU JAK JE BATERKA POD POSILOVAČEM BRZD JE TO MALEJ ŠROUBNA OVZDUŠNĚNÍ NA TČKU .
VW Caravelle 2,5 TDI 96 KW
VW Golf III 1,9 TD 55KW
Yuky Relly2 50

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 25. lis 2014 13:15 #147189

  • Duke
  • Avatar uživatele Duke
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 77
  • Obdržená poděkování 2
TDI Life napísal

tak dobrá zkusim to napsat co nejsrozumitelněji :-k vzhledem k tomu že sebou vozím kompletní vercajk se kterým bych na cestách klidně i vyměnil motor,tak to šlo...je to v podstatě jednoduchý-stačí odpojit lanko, vzít torx na golu a malou prodlužku nebo místo torxu myslím 12tku nebo 13tku nástrčák (aspon já tam mám 8čky šrouby co mají 6tihranou hlavu a v ní ještě torx) a vymontovat 2 šrouby co drží ten odlitek na převodovce -jak je na něm ta páka co posouvá odpruženou tyčinku...no a ted nastává bastl jako :-AD(A
ta tyčinka má sama o sobě průměr myslím 8mm ale ten konec co se dotýká páky vysouvací ložisko vypadá jako osoustružená půlkulatá hlava šroubku to znamená že největší průměr hlavičky je asi 12mm (nevím to přesně neměřil jsem to,tak mě nekamenujte) kdo to rozdělá pochopí jak jsem to myslel...
no a právě ten průměr 12mm normálně jednoho krásnýho dne prolítne skrz tu vysouvací páku-v ní je důlek kterej se sám prohloubí.
No a první co mě napadlo tak mezi tu půlkulatou hlavu tyčinky a vysouvací páku ložiska dát 8mm podložku-samozřejmě jsem ji lepící páskou přimotal k tyčince aby nespadla.celý jsem to složil a dojel domu (cca 100 km)
samozřejmě jízda to byla hrozná protože spojka zabírala až úplně nahoře a divím se že neproklouzávala a to jsem v autě měl naloženy 600 kilo.

No potom jsem to doma rozdělal a na tu tyčinku jsem nasunul pod její půlkulatou hlavičku 10tku podložku a zavařil to COčkem (nemusím doufám psát že původní osmičku přilepenou lepící páskou jsem definitivně oddělal) \:D/
docela by mně zajímalo co to vydrží ale zatím 2tis km v pohodě D:_)5


Škoda, že si tu nepricapil nejakú fotku, lebo mňa asi čaká niečo podobné. Už mi to vyhodilo lanko z pedálu spojky a čumel som ako puk. Prístup je tam asi zo spodu najlepší ... A ETKU nemám
Dobre si rozmysli, čo si želáš, lebo sa Ti to môže splniť

VW T4 1,9TD 1995, 50kW
VW T4 2,5TDI 1997 75kW Caravelle

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Duke.

Spojka 04. led 2015 00:36 #149098

Hledám přesný postup jak seřídit spojku. SAMOSTAV
Dělal sem to sice podle knihy vše je už lepší ale občas ještě uklouzne.
Tak nevím jestli ještě počkat a nebo to nějak řešit???
t4 1.9d 44kw 1x 1994

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 27. úno 2015 12:53 #151831

  • mazec
  • Avatar uživatele mazec
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 187
  • Obdržená poděkování 4
Zdravim panove to auto me neprestava prekvapovat.Kdyz to zrovna nestartuje tak mam zase jinej problem na spojce(si myslim).Situace jedu na kruhac podradim na 2ku a pri vyjezdu z kruhace chci dat 3ku seslapnu spojku a ejhke ono nic nejde vyradit.Tak vyslapnu a zkusim znova pak trisku vic zaberu a vyradim a v klidu zaradim 3ku.Pak uz se mi to nestalo.Jedu dal a chci dat 5ku a zase to tam nejde vyslapnu a pak uz tam vleze.Spojka zabira bych rekl ze celkem dobre.Nemate tucha co by to mohlo byt jestli lozisko nebo pritlacak?

Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk
T4 2.5TDi 75kw 2000 delnik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 06. kvě 2015 18:24 #154766

Vyřadit jde úplně bez problémů i bez spojky (když zrovna neakceleruješ nebo nebrzdíš motorem), takže spojku bych neřekl. Spíš bych šel po nějakých táhlech nebo tak něčem.
Multivan ´99, 2,5 tdi 75kw + chip

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 18. čen 2015 18:53 #156490

  • mazec
  • Avatar uživatele mazec
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 187
  • Obdržená poděkování 4
Takze jsem asi dojezdil.Rano prijdu k autu a kdyz seslapnu spojku tak nejde vytadit.Musim pouzit hodne sily.Pak uz jde radit celkem vvpohode az na 5ku ta tam proste nejde musim ji tam rvat silou nebo musim jit zpet na 4ku a pak tam jde 5ka tak ted nevim kde hledat problem

Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk
T4 2.5TDi 75kw 2000 delnik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 22. čen 2015 11:55 #156601

Já bych řekl, že buď je tak špatná spojka, že už nevystavuje, nebo jsou v (_,_) synchrony. Ale odbroník teda nejsem, pouze teoretik.
Jinak řadit se dá i bez spojky, akorát musíš vědět v jakých otáčkách a jde to bez zubů....
Multivan ´99, 2,5 tdi 75kw + chip

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od magiccc.

Re:T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 22. čen 2015 13:43 #156603

  • mazec
  • Avatar uživatele mazec
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 187
  • Obdržená poděkování 4
Ted jsem stim o vikendu jezdil a vse zase v poradku.Radit jde normalne.Kdyz byl motor studenej tak to trochu poskakovalo jak kdyz je spatnej setrvak.Ale ten nerachta kdyz vypinam motor.Akorat mi prijde kdyz couvam tak spojka celkem kope kdyz ji pomalu poustim.

Odesláno z mého D5803 pomocí Tapatalk
T4 2.5TDi 75kw 2000 delnik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 22. čen 2015 14:27 #156604

  • Pepe
  • Avatar uživatele Pepe
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 148
  • Obdržená poděkování 1
T4 AHY 111 kW 08/2000. Mám podobný problém, jako je tu už popsáno...
Trochu cukají rozjezdy na <1>, za studena o něco víc. Pak když řadím <2> -> <3> a víc přidám plyn, tak maličko pískne spojka. Na <5> jsem zatím nic nepozoroval. Tuším buď "sjetou" lamelu nebo křivý přítlačák nebo obojí?
Druhý problém, který mě znepokojuje víc - zvuk "rachocení ložiska" na volnoběh. Při startování žádný cizí zvuk, sešlápnu spojku, zařadím <1> a rachot, dokud alespoň nepopustím spojku, že bych se začal rozjíždět. Když jen vyšlápnu spojku se stále zařazenou rychlostí, tak prakticky stejné rachocení, dokud spojku nepustím. Pak to rachocení přestane a většinou za chvíli samo zase začne.
Tady podezírám vypínací ložisko a/nebo dvouhmotu. Mašlův test cukavého rozjezdu do kopce couváním je pozitivní hlavně při naloženém autě.
Chystám se na opravu převodovky (v zátěži brouká asi ložisko na <5>), tak zřejmě bude dobré udělat komplet spojku se setrvačníkem (vše LUK).
Nevím, že by někdy byla měněna spojka, auto má najeto oficiálně 305000 km (reálně asi 405000 km). Jinak spojka zabírá asi v 1/3 až 1/2.
Písknutí při vypnutí motoru, jak tu někdo psal, mi dělá drážkový řemen, nemůžu najít čas na výměnu (napínák INA je nový před několika lety).
Předem díky moc za názory, na co vše se mám ještě připravit...
VW T4 Multivan 2.5 TDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SPOJKA / DVOUHMOTNOSNÍ SETRVAČNÍK 29. čen 2015 14:54 #156813

  • Pepe
  • Avatar uživatele Pepe
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 148
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj,
jakou máte prosím zkušenost se spojkou nebo spojkovými sadami LUK vs. SACHS? Spojkové sady (lamela, přítlačný talíř a vypínací ložisko) SACHS jsou o dost dražší, než LUK, tak jestli je to platba za značku nebo je SACHS lepší.
Díky moc.
VW T4 Multivan 2.5 TDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.229 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/