Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - VÝVĚVA

T4 - VÝVĚVA 14. kvě 2010 22:39 #42465

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Jestli ti to dela to co popisujes tak je to vyveva...
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 30. kvě 2010 11:44 #43432

muže mi někdo dokreslit na jaké části si nechal udělat ten zářez ;)
včera jsem jí vyndal z motoru a nechci se v tom moc hrabat když to bude nějak složité koupím raději novou než bych něco P..... #-o
Díky D:_)1
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 02. čen 2010 08:56 #43765

Stačí mi písnou třeba nechal jsem si udělat zavit na části s označením 1,2,3,4 a nebo 5 OK! Díky D:_)1

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 02. čen 2010 10:44 #43781

  • ellik
  • Avatar uživatele ellik
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 0
Samozřejmě je to díl 3 - čep uvnitř vývěvy. 4 - to je čep mezi hlavou motoru a vývěvou, a dá se koupit samostatně a hlavně je stále v olejové lázni, takže se nepřidírá.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 05. srp 2010 11:37 #47646

  • tttmi
  • Avatar uživatele tttmi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Obdržená poděkování 0
Jestli tomu dobže rozumím, tak když se udělá drážka na čepu -díl3, tak pak vlastně musí dojít k tomu, že čep netěsní a nasává se tedy najednu stranu pístu falešný vzduch z motoru, tedy spíš asi jen ten olej, to je trochu v rozporu s články viz.
http://www.t4-wiki.de/wiki/Vakuumpumpe
http://www.vw-bus-t4.de/Forentipps/vakuumpumpe.htm
kde se naopak snaží pumpu vyčistit od oleje. Přičinu klepání zde přisuzují právě tomu oleji, který brání pohybu pístku. Ten se tam, jestli se nepletu, dostává právě již opotřebovaným těsněním kolem čepu. Tak jsem z toho trochu zmaten.
Kolik už jste kdo s takovou drážkou v pístku najel? Jaké jsou zkušenosti?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 07. srp 2010 12:15 #47832

Já jsem to vyřešil novou vývěvou a je po klepání :drunken: sice je to dost peněz za ní ,ale myslím si ,že je to jen otázka času kdy se stejně bude muset vyměnit :-" i když se tam udělá nějaký ten zářez #-o si myslím já tedy :-k

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 17. srp 2010 12:54 #48410

  • Rob
  • Avatar uživatele Rob
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 406
  • Obdržená poděkování 1
Ja teda zil celou dobu v tom, ze je to valecek dil c. 4.. Ale mozna sem taky zil v mejlce..
VW Transporter T4 2,5 TDI 75kW ACV '99 syncro long

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 17. srp 2010 14:35 #48419

  • kubis
  • Avatar uživatele kubis
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 283
  • Obdržená poděkování 0
Taky mě to klepalo,až mě to přerazilo vačku, :o a to bych nikomu nepřál. Za mě: vyměnit za novou..
T4 2,4D Caravelle r.v. 98

722 528 780

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 13. led 2011 22:43 #61229

Mam ten samej problem a zajimalo by me jak dopadla ta varianta "zlabek". Jinak ste me moc nepotesili, kdyz sem nechal trochu fundovanejm lidem poslechnout, jak me to divne klape, tak odpoved znela: to neres to je jen vyveva. A ted mam hruzu z prerazeny vacky :roll:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 07. bře 2011 09:02 #67506

Zdravím pánové,jen takový postřeh,akademicky se tu pěkně bavíte o problematice mazání čepu,ale nikoho z vás určitě nenapadlo,že uděláním drářky do čepu narušíte těsnost jednoho pracovního prostoru vývěvy.Vývěva pracuje na principu dvoučinného pístu,takže jak při cestě z leva do prava tak z prava do leva vyrábí píst podtlak,tim že uděláte drážku do čepu defakto zlikvidujete schopnost vyrábět podtlak levé strany pístu,následek zhruba 50% funkce vývěvy = horší brzdění např.jednou supr podruhé tvrdý pedál apod..Jinak u TDiček používá tento podtlak i jiná spousta věcí včetně klima a topení apod..Dále klepání při volnoběhu a jeho ztracení se po sešlíápnutí pedálu brzdy je jev zcela klasický pro tento typ zařízení,proč?protože v pracovním cyklu těchto typů čerpadel nastane situace kdy vlivem vyrobeného podtlaku zustane píst v půlce své pracovní dráhy a to má za následek zvětšenou vůli a dochází ke klepání jako u větší vůle ventilové tzn.pokud vývěva klepe na volnoběh ,při celkové nečinosti vozu a po sešlápnuti někdy i několikanásobném brzdového pedálu (přičemž dojde ke spotřebě podtlaku) přestane je to v pořádku,pokud klepe i v plném zatížení je to špatné ,viděl bych to na válečku mezi vačkou a pumpou nebo na vačce a to nadměrné opotřebení a tím pádem vélké vůle v tomto pohonu.
Poděkovali: karčialajči

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 26. kvě 2011 13:01 #73751

  • JDo
  • Avatar uživatele JDo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 15
  • Obdržená poděkování 0
Zdarec,

borec na aukru - čech - prodává vývěvy s nápisem Begel Germany (což, je název nebo může být padělkem názvu německé firmy, která působí v oblasti náhradních dílů - púravděpodobně http://www.begelgermany.com/ ), za ňákých 2700kč - dá doklad i záruku 24 měsíců.

CO SI O TOM MYSLÍTE?

Jara Š. někde z Rajhradu nebo co, mechanik, jenž byl doporučován tady na fóru, pravil, že by se toho nebál, že origo vývěva vydrží třeba 200tkm a že tato třeba vydrží 100, takže je to fuk.

Jinak "zdvihátko" u něj za 800 a origo vývěva za 5500 plus mínus koruna.
VW Transporter T4, 2.4D AAB, rv '93
5x dítě + 1x manželka

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 22. čen 2011 22:29 #75109

  • duufff
  • Avatar uživatele duufff
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj mel bych dotaz, trochu se to tyka tech levnejsich kopii origo vyvevy. Jestlize nova vyveva zacne po case taky klepat je to vzdycky tim ze je to kram, nebo je mozna i varianta ze predchozi "klepajici" vyveva byla v aute tak dlouho az poskodila vacku natolik ze ted klepe i nova? Vim ze ten kovovy zvuk nejde od cepu kterej spojuje vacku s vlastni vyvevou ale od toho driku uvnitr pruziny, ale precijenom si rikam vlastne to na sebe vsechno naseda tak jestli je i takhle moznost. Jde mi o to kdyz mi bude nova vyveva (levna kopie) klepat a bude na ni zaruka tak aby mi nemohl prodejce vpalit ze to neni vyvevou ale cimsi jinym. Diky za odpoved

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 23. čen 2011 02:40 #75121

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 9

Xmartin24 napsal: Zdravím pánové,jen takový postřeh,akademicky se tu pěkně bavíte o problematice mazání čepu,ale nikoho z vás určitě nenapadlo,že uděláním drářky do čepu narušíte těsnost jednoho pracovního prostoru vývěvy.Vývěva pracuje na principu dvoučinného pístu,takže jak při cestě z leva do prava tak z prava do leva vyrábí píst podtlak,tim že uděláte drážku do čepu defakto zlikvidujete schopnost vyrábět podtlak levé strany pístu,následek zhruba 50% funkce vývěvy = horší brzdění např.jednou supr podruhé tvrdý pedál apod..Jinak u TDiček používá tento podtlak i jiná spousta věcí včetně klima a topení apod..Dále klepání při volnoběhu a jeho ztracení se po sešlíápnutí pedálu brzdy je jev zcela klasický pro tento typ zařízení,proč?protože v pracovním cyklu těchto typů čerpadel nastane situace kdy vlivem vyrobeného podtlaku zustane píst v půlce své pracovní dráhy a to má za následek zvětšenou vůli a dochází ke klepání jako u větší vůle ventilové tzn.pokud vývěva klepe na volnoběh ,při celkové nečinosti vozu a po sešlápnuti někdy i několikanásobném brzdového pedálu (přičemž dojde ke spotřebě podtlaku) přestane je to v pořádku,pokud klepe i v plném zatížení je to špatné ,viděl bych to na válečku mezi vačkou a pumpou nebo na vačce a to nadměrné opotřebení a tím pádem vélké vůle v tomto pohonu.

#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o opravdu se domnivaš že valeček vyrabi podtlak pohybem nahoru a dolu(zleva do prava) :?: :?: :?: ten je jenom pracovni vše se odehrava až pod vičkem vyvjevy z druhe strany.A navic je sely prostor u valečku zalit olejem :!: a mimichodem valečky na jeden typ 2,4D maji už od vyroby original sraženou plochu po cele delce valečku. Tak šup na googel a studovat :!: jasne D:_)12
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 01. srp 2011 14:57 #77284

  • worxe
  • Avatar uživatele worxe
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 554
  • Karma: 14
  • Obdržená poděkování 26
Trcek : Koukni se na hadicy jestli jsi ji dobre pripojil, kdyztak ji odpoj u vyvevy nastartuj a poznas jestli vytvari dostatecny podtlak nebo ne. Kazdopadne muze byt i spatna...


odpojil jsem hadici a vstup do vývěvy zacpal prstem.menší podtlak jsem zaznamenal, ale prst mi to pořádně "nepřicuclo". ..jak velký ten podtlak má být ? díky Martin
???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 21. zář 2011 00:41 #79415

  • Pepe
  • Avatar uživatele Pepe
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 162
  • Obdržená poděkování 1
Zdar,
už mi nějakou dobu poklepává vývěva (VW 074 145 100 A / 076 145 100). Poptal jsem svůj oblíbenej shop a mohu mít Pierburg za 4080 peněz a jakýsi polský Maxgear za 1670... [ Pro srovnání, Pierburg stojí aktuálně v ELiTu po slevě 28% 4 730,40 Kč :-) ]
Znáte někdo Maxgear a máte s ním nějaké zkušenosti?
Chci ji nejdřív zkusit vyčistit a pak se uvidí, jestli ji budu měnit hned nebo nějaký čas vydrží potichu...
Díky.
Pepe
VW T4 Multivan 2.5 TDI AHY

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.096 sekund

Login