Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - VÝVĚVA

T4 - VÝVĚVA 07. bře 2012 20:45 #93312

V závěrečné chytré větě ti Maršmeloune vypadlo "e" , ale jinak tedy dobrý. D:_)3
SVĚT SE ZBLÁZNIL. KDO BUDE DALŠÍ???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 07. bře 2012 20:51 #93314

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
To je možný, ja su na tu mluvnici slabší :( a né t? :-k
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 07. bře 2012 22:33 #93328

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1

Maršoun napsal: Manžety jsou testovaný tři :-) ted ti neřeknu která je ta nejideálnější :-(

Stačí zítra :D :D :lol: , Tak někdy ;)
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 07. bře 2012 22:37 #93329

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
však jsem ti psal ;)
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 08. bře 2012 18:26 #93394

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Já vím a Díky D:_)10 :D
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 20. bře 2012 00:19 #94524

  • mickey
  • Avatar uživatele mickey
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 27
  • Obdržená poděkování 0
Koupil jsem origo za 8000kč Pierburg najezdil 3000km a už zase tluče . Sehnal sem vyvěvu z francouze takovou s řemeničkou , že ji přidělám zboku na vačku vedle vstřikovacího čerpadla jak měli staré 5V diesel Audi . A teď tady čtu že zezadu je olej a proto tluče . Pokud by to byla pravda , starou vývěvu mám , tak navrtám zezadu dirku a musí to podle všeho zmlknout . Navrtám tu komoru blíž k motoru pochopitelně ! Když to bude pravda zaslepit to nebude problém . Že to má vůli na tyčce když tam neni ta destička - píst co pumpuje je podle mě nepodstatný, vystředí se to při namontovaný destičce . Ty součástky na to se roky braly z benzinovejch vývěv kterejch bejvalo plno . Pozor celá benzin vývěva ma často jinej zdvih ! Pokud by to dirka řešila , a okamžitě to zmlkne tak napíšu , pak by se to nějak dořešílo , ale suchý to tam nemá bejt . Zadřený jsem to už viděl .

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 21. bře 2012 00:03 #94616

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Nic prosim tě nevrtej, zničíš ji!!! Tim že vyvrtáš dírku bude vývěva pracovat max na 50% a neřeší to hlavní problém a to přisávání velkého množství oleje pod píst !!!
Dobrá vývěva vytváří podtlak v obou směrech, vadná více méně jen ve směru kdy je píst tažen pružinou zpět k motoru. Takže když vrtneš dirku pohřbíš ji ;)
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 29. bře 2012 00:52 #95156

  • Pepe
  • Avatar uživatele Pepe
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 162
  • Obdržená poděkování 1
Výměna manžetky provedena, ale...

Sundal jsem vývěvu z motoru, rozebral, vyčistil, vyměnil manžetu, sestavil jsem ji úplně stejně zpět a dal jí zpět do auta. Přestože dělá podtlak (testováno prstem na vývěvě, přicucne prst, ale podtlak není nijak extrémně silný), brzdový pedál se chová za chodu motoru divně. Ostatní podtlakem řízené komponenty, jako např. naklápění lopatek turba a ventily Climatronicu fungují.
Sešlápnu brzdový pedál a ten pod nohou pomalu klesá až na doraz (cca 10 s). "Napumpuju" a totéž. Po nějaké době chodu motoru se dá pedál úplně prošlápnout bez většího odporu, i když byl předtím "napumpovaný".
Bez motoru to nedělá, pedál se chová normálně.

Čím to může být? Jaký podtlak má dělat vývěva? Bohužel jsem to nevyzkoušel před rozebráním, aby bylo s čím porovnat. Zkontroloval jsem podtlakovou hadici z vývěvy do posilovače a je v pořádku. Zpětný ventil na ní funguje.
Zkusil jsem do vývěvy fouknout - neklade moc odpor a "bublá" to v ní. Naopak vysát vzduch z ní nejde. Oboje je asi v pořádku. S ničím jiným než vývěvou jsem nepohnul.

Díky moc za podněty, Pepe.
VW T4 Multivan 2.5 TDI AHY

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 29. bře 2012 14:02 #95182

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
To bych videl problem spis v hlavnim brzdovem valci :-k

Posilovac jen pomaha se stlacenim brzdoveho valce i kdyby jsi podtlak zvedl nekolikanasobne, tak to nebude mit vliv na stlaceni kapaliny, to proste nejde. A brzdilo by to jak blazen uz pri lehkem seslapnuti pedalu.Tim ze si ji pretesnil, jsi dosahl tak maximalne jejiho 100% vykonu, takze o narust podtlaku nepujde.

Ale je fakt, ze pracant s odchazejici klepajic vyvevou prestaval brzdit a po repasu brzdi jak za mlada a pedal nepropadava.
V mem pelechu a u znameho v caravellce a sluzebnim transpiku zadna zmena, jen to uz netluce. A u Tomase ani nevim jak vyveva slape a co na to brzdy.

Co si nakonec pouzil za manzetku? A resil jsi nejak to "primazavani"?
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 29. bře 2012 14:19 #95183

  • Pepe
  • Avatar uživatele Pepe
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 162
  • Obdržená poděkování 1
Že by odešel hlavní brzdový válec zrovna po výměně vývěvy? Neudělal jsem na autě žádnou jinou změnu. Jen jsem potom (to už jsem věděl, že to nebrzdí) vyměnil 4 hadičky podtlaků, které už byly docela KO.

Po přečtení tématu "BRZDY" http://www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=326 mě napadá netěsnost na připojení tvrdé hadice k vývěvě nebo mi kamarád mechanik říkal o posilovači, že se to tak někdy chová (bez motoru OK) a stačí zrepasovat pomocí sady.
Možná někde utíká podtlak, když běží motor a jsou otevřené podtlakové ventily(?)
Když se propadá pedál, je slyšet "syčení" nebo "přepouštění kapaliny". Ale opět, že by se něco stalo s válcem a spol. zrovna teď?

Manžetku jsem dal tuhle http://www.praktikloziska.cz/karta-zbozi.html?code=10604 . "Přimazávání" - pokusil jsem se lehce vybrousit drážky jemným malým pilníkem :-).

UPDATE 6.5.2016:
Jde o manžetu "MAN 10x18x5 Pu - NBR". Zřejmě jde o tuto manžetu pod novým odkazem:
- "Rubena Manžeta 60.3 - 10x18x5 NBR80 - (091880)", kód "P03103"
- www.praktikloziska.cz/rubena-manzeta-603...br80091880/d-343625/
VW T4 Multivan 2.5 TDI AHY

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Pepe. Důvod: Doplnění informací k použité manžetě.

T4 - VÝVĚVA 29. bře 2012 17:47 #95194

  • Finida
  • Avatar uživatele Finida
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 755
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 1
Myslel jsi určitě hl. brzd. válec zrepasovat? ;)
T4 Multivan,ATLANTIS, 2.5 TDI ,111KW,
T4 Plechovka 1.9 TD -pracant

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 29. bře 2012 17:52 #95195

  • Pepe
  • Avatar uživatele Pepe
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 162
  • Obdržená poděkování 1
Nee, myslel a napsal jsem zrepasovat posilovač.

Edit - pravda, na vlastním posilovači asi nebude co repasovat, kdežto na hlavním brzdovém válci ano... Díky :drunken:
VW T4 Multivan 2.5 TDI AHY

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Pepe.

T4 - VÝVĚVA 29. bře 2012 20:51 #95210

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
No Pepe, teď jsem převážel Superba z lakovny a pedál dělá to samé jak popisuješ, taky když na něm stojim, se cca po 10s propadne takřka do koberce "s nastartovaným motorem" tak to je asi normální :-k
Zítra to prubnu u Multaka. :-k
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 29. bře 2012 22:06 #95220

  • Pepe
  • Avatar uživatele Pepe
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 162
  • Obdržená poděkování 1
Normální to určitě není. Před repasí to nedělalo, navíc když s motorem po nějaké době šlápnu na brzdu, tak je pedál tak měkký, že ho prošlápnu.
Možná netěsnost na hadici z vývěvy? Možná ten válec? Nebo ventil na pedálu...?
VW T4 Multivan 2.5 TDI AHY

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - VÝVĚVA 29. bře 2012 22:41 #95225

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Podtlak na to určitě vliv nemá!!! Kdyby byla netěsná hadice, tak to neudrží podtlak. To pak musí být v bordelu hlavní válec. Superb brzdí normálně a i tak pedál klesá, když na něj fest tlačím. Při normálním brždění bych dřív vypadl oknem, než bych ho prošlápl k podlaze!
Zítra prubnu Mulťáka.
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.123 sekund

Login