Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Anketa: Jaký je podle vás nejspolehlivější motor pro T4

2,0i 62kW 4 1%
2,5i 85kW a 81kW 12 3%
2,8i VR6 103kW 7 1.8%
2,8i V6 150kW 6 1.5%
1,9D 44kW 15 3.8%
1,9TD 50kW 34 8.6%
2,4D 57kW a 55kW 100 25.3%
2,5TDI 65kW 22 5.6%
2,5TDI 75kW 129 32.6%
2,5TDI 111kW 67 16.9%
Celkový počet hlasujících: 244 ( Rejty206, Vincek, Samsonrc, Kaki88, lennon ) Zobrazit více
Této ankety se mohou zůčastnit pouze registrovaní uživatelé

Téma: T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 01. úno 2009 20:55 #8313

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
Dokázal by mi někdo odpovědět na otázku ohledně spolehlivosti jednotlivých dieselových verzí motorů u T4? Bez ohledu na výkonostní parametry. Jestli by třeba šel sestavit žebříček od nejspolehlivějšího až po ten nejméně povedený.

Dále pokud by se dala porovnat spolehlivost TDi 75 KW a 111 KW - jsou na tom podobně, nebo je na tom ten silnější hůře? Když jsem pročítal například komentáře k T5 128 KW, tak se zdá, že přestože výkonostně je na tom velmi slušně, tak se spolehlivostí je to právě naopak... Nikdy jsem se však nedočetl, zda-li se u T4 objevil podobný jev.

Díky.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 01. úno 2009 21:29 #8320

  • movesek
  • Avatar uživatele movesek
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 60
  • Karma: 0
1.9 TD 50 KW , 180 000 Km a zatím bez poruchy \:D/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 01. úno 2009 22:28 #8333

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • OFFLINE
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4236
  • Obdržená poděkování 28
  • Karma: 6
v průběhu času jsem měl 2,4D / 2,5TDi 75kW / 2,5TDi 111kW
- myslím,že 2,4D + 1,9D jsou nejjednodušší konstrukčně,ale výkonově slabé
-2,5 TDi 75kW je zřejmě nejpoužívanější motorizace s nejlepší dostupností použitých náhradních dílů s dostačujícím výkonem a spolehlivostí
-2,5 TDi 111kW je asi nejpovedenější verze v poměru výkon / spotřeba a já pokud bych se někdy vracel zpět k T4ce bych nic jiného nechtěl než tento motor. Nevýhodou se může zdát nižší dostupnost použitých náhradních dílů (motory,převodovky,př.náprava)...ale pokud se tomu auto věnuje pečlivá údržba tak se nemá co pokazit.

Jak to tak sleduji tak nejhůře si stojí nejslabší TDi motor (modré i-čko)...2,5 TDi 65kW

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 02. úno 2009 00:05 #8346

  • lada t5
  • Avatar uživatele lada t5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 8801
  • Obdržená poděkování 287
  • Karma: 29
Musím potvrdit od kamaráda ze servisu - u T4 jakýkoli motor mimo modrého I. Prý jsou tam i úplně jiné vstřiky a podobné zvrhlosti...............
VW T5 Multivan 128 KW + Bürstner Belcanto 560 Tk
Hyundai Getz
VW Golf V. 2.0 TDI 103 KW - Dýmovnička


TCCT - Transporterclub Caravan Team

Fotky s T tématikou: http://ladat5.rajce.idnes.cz/
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 02. úno 2009 11:26 #8360

  • Radunka
  • Avatar uživatele Radunka
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 147
  • Karma: 0
Pánové nevim co proti tomu motoru máte mi jsme ten motor měli v pár autech a nikdy jsme žádný potíže neměli, jenom spojka je trochu slabší a prej mívali problém s řídícím vstřikem. ;)
VW T4 Multicar 2,5 TDI
negr Golf 3 GT TDI
T3 Doka 1,6TDs boudou nebo bez :-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 03. úno 2009 18:33 #8537

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
Díky všem za odpovědi.
Podle toho, co tady doposud píšete se zdá, že s diesely u T4 převažuje jednoznačně spokojenost. Uvažuju o koupi dodávky a zaujaly mě T5, které jsou vzhledově a řešením přece jen o kus dále, než T4. Nicméně, jakmile jsem si přečetl zkušenosti uživatelů na fóru, nestačil jsem se divit. Poruchy, které uvádějí po ujetí opravdu nevelkého počtu kilometrů mě od toho značně odradily, proto jsem se zde také dotazoval na zkušenosti s dieselovými motory majitelů T4. Navíc se poruchy u T5 zdaleka netýkají pouze závad na motorech. Skoro jsem nabyl dojmu, že T5 v porovnání s konkurencí nebude zdaleka tak spolehlivý stroj, jak by se při jeho ceně dalo očekávat... U T4 tomu tak snad není.
Proto bych přidal k tomuto ještě jednu otázku - jsou všichni zde přítomní majitelé T4 přesvědčeni o tom, že byla dodávka od VW tou nejlepší volbou? Myslím s celkovým ohledem na provoz, závady apod.. Jako jestli třeba není při stejné ceně lepší mladší vozidlo jiné značky...?

Uvítám i další poznatky a zkušenosti majitelů dieselových T4, které získali v průběhu jejich provozu. Stále mám dojem, že TDi od VW je svými vlastnostmi tou nejlepší volbou...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 03. úno 2009 18:49 #8539

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1249
  • Obdržená poděkování 13
  • Karma: 3
Já spokojený jsem, když vezmu v potaz že moje auto je z roku 93, má najeto asi 600tis. km jako vozidlo taxi v Praze, tak vcelku drží a jezdí, sem tam je třeba něco vyměnit, ale to po té tvrdé službě už může, snad jediné velká závada co mě potkala byla prasklá vačková hřídel v září 2008 a druhé největší je asi prasklá (léty rozpadlá) trubka jednoho brzdového okruhu (naštěstí i na jeden okruh to brzdí) v únoru 2008. Když budu kupovat nové auto, tak určitě zůstanu u VW pravděpodobně T4 2,5TDI 75kW, ale nebránil bych se ani T5 2.5TDI 96kW. Jen u T5 bych chtěl co nejméně věcí v elektrice, raději vše manální.

Přidal jsem hlasování :!:
sice tu již jednou bylo od Žabáka, ale tam nebyli všechny motory. Já tam také nedal všechny motory protože je pro anketu jen 10 možností a tak jsem vynechal motor 1,8i který se vyráběl jen v roce 91 a motory 2,4D a 2,5i jsem sloučil výkonové verze protože rozdíl je jen v katalizátorech které mají navíc slabší verze a měli jiné kompresní poměry aby vyhověli přísnějším emisním normám.

2,0i 62kW/84PS při 4300ot/min 159Nm při 2200ot/min čtyřválec AAC
2,5i 85kW/115PS při 4500ot/min 200Nm při 2200ot/min pětiválec AET APL AVT
2,5i 81kW/110PS při 4500ot/min 190Nm při 2200ot/min pětiválec AAF ACU
2,8i VR6 103kW/140PS při 4750ot/min 240Nm při 3200ot/min šestiválec AES
2,8i V6 150kW/204PS při 6200ot/min 245Nm při 2500ot/min šestiválec AMW
1,9D 44kW/60PS při 3700ot/min 127Nm při 1700ot/min čtyřválec 1X
1,9TD 50kW/68PS při 3700ot/min 140Nm při 2000ot/min čtyřválec ABL
2,4D 55kW/75PS při 3700ot/min 160Nm při 1900ot/min pětiválec AJA
2,4D 57kW/78PS při 3700ot/min 164Nm při 1800ot/min pětiválec AAB
2,5TDI 65kW/88PS při 3500ot/min 195Nm při 1900ot/min pětiválec AJT
2,5TDI 75kW/102PS při 3500ot/min 250Nm při 1900ot/min pětiválec ACV AUF AXL AYC
2,5TDI 111kW/150PS při 4000ot/min 295Nm při 1900ot/min pětiválec AHY AXG

citace:
TDI - Turbo Diesel Injection nebo Turbo Direct Injection - naftový přímovstřik s turbem, TDI je ochranná známka

D a TD - vstřik do komůrek (D se též používá SD = Saug-Diesel) (TD = Turbo-Diesel)

i - vstřikovací jednotka systém Digifan, Simons nebo u 2,8 Motronic
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 03. úno 2009 19:39 #8551

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • OFFLINE
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4236
  • Obdržená poděkování 28
  • Karma: 6
cabis napsal:
...jsou všichni zde přítomní majitelé T4 přesvědčeni o tom, že byla dodávka od VW tou nejlepší volbou? Myslím s celkovým ohledem na provoz, závady apod.. Jako jestli třeba není při stejné ceně lepší mladší vozidlo jiné značky...? ...

Hehe....myslím,že tato otázka na foru plném příznivců značky VW bude mít asi jen jednu odpověd... :lol:

Jinak TDi je asi opravdu více než velmi dobrá volba :-"

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 03. úno 2009 19:43 #8553

  • Adámos
  • Avatar uživatele Adámos
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 559
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Co se mě týče, tak já sem s T4 naprosto spokojen. Má najeto cca 215t km a zatim jedinej problém byla výměna kusu výfuku(investice do 3000kč) jinak pravidelná údržba a jezdí jak nová 8-) \:D/
Caravelle T4 2,4D "Lentilka"
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 03. úno 2009 20:10 #8557

  • ferror
  • Avatar uživatele ferror
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 257
  • Karma: 0
Máme v rodině zkušenosti s různými VW (passat B2 4x ,B3 1x, scirocco, T3 2x, T4 2x ) - odolnost korozi velmi dobrá, spolehlivost vysoká, komfort sice ne nejvyšší ale velmi uspokojivý, jednoduchost, ... To vše nás s těmito vozy provází, proto, když se vybírala náhrada za T3, tak byla T4 jasnou volbou.
Navíc dostupnost a cena dílů VW je velmi dobrá. A co se týče poruchovosti podobných vozů jiných značek, pak VW je neuvěřitelný držák. (dělal jsem v servisu a "pár" dodávek nám tam prošlo; avšak povětšinou do roku 2000)
VW FAN
VW OLDIES CLUB : http://passat-oldies.cz
VW STAŘEINKY : http://passat-oldies.cz/staresinky

VW Multyvana 1.9D 1992 (+ Passat 32B 1.6D 1981 + Harley Babettson 0,05 )
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 03. úno 2009 21:33 #8566

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4887
  • Obdržená poděkování 68
  • Karma: 27
Moje zkusenost je takova:
Prvi Tcko byla 19TD rok 2000, motor slaby ale jelo to pokud se nezapojila kara nebo nejelo nalozene, spotreba okolo 10litru nafty :-( , dalsi v rade byla Caravella 2,4D, 97, najeto asi 600tis, jezdilo to v Praze, motor uplne super, tah dobry ale take slaby, sice kdyz se rozjel tak tahnul lepe nez 19ka ale spotrebou neco okolo 12litru. A treti a uz posledni je muj Multak 2,5ka 111kW ktereho mam chvilku ale spotreba uplne super a jizdni vlastnosti uplne nekde jinde. Jinak v praci mamme jak 65kW takm nacipovanou 75kW a ta 65ka je hrozny lenoch a co se tyce udrzby, hruza...
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 03. úno 2009 21:54 #8567

  • Adámos
  • Avatar uživatele Adámos
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 559
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
2,4D a 12litrů? to je trochu moc,ne?
Caravelle T4 2,4D "Lentilka"
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 03. úno 2009 22:31 #8570

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4887
  • Obdržená poděkování 68
  • Karma: 27
Pri tezke noze :-) chtel jsem napsat az 12 ale jinak 10 litru byla normal...
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 03. úno 2009 23:27 #8571

  • Adámos
  • Avatar uživatele Adámos
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 559
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Aha :) Mě to bere 10l plně naložený a 12l naloženej a ještě s vlekem při 100km/h
Caravelle T4 2,4D "Lentilka"
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 04. úno 2009 16:59 #8600

  • romanjelen
  • Avatar uživatele romanjelen
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 50
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
8-) 1,9 td-210 tkm bez závad sice žádnej závodník ale spolehlivost 1000% =D>
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.300 sekund

Login