Já spokojený jsem, když vezmu v potaz že moje auto je z roku 93, má najeto asi 600tis. km jako vozidlo taxi v Praze, tak vcelku drží a jezdí, sem tam je třeba něco vyměnit, ale to po té tvrdé službě už může, snad jediné velká závada co mě potkala byla prasklá vačková hřídel v září 2008 a druhé největší je asi prasklá (léty rozpadlá) trubka jednoho brzdového okruhu (naštěstí i na jeden okruh to brzdí) v únoru 2008. Když budu kupovat nové auto, tak určitě zůstanu u VW pravděpodobně T4 2,5TDI 75kW, ale nebránil bych se ani T5 2.5TDI 96kW. Jen u T5 bych chtěl co nejméně věcí v elektrice, raději vše manální.
Přidal jsem hlasování
sice tu již jednou bylo od Žabáka, ale tam nebyli všechny motory. Já tam také nedal všechny motory protože je pro anketu jen 10 možností a tak jsem vynechal motor 1,8i který se vyráběl jen v roce 91 a motory 2,4D a 2,5i jsem sloučil výkonové verze protože rozdíl je jen v katalizátorech které mají navíc slabší verze a měli jiné kompresní poměry aby vyhověli přísnějším emisním normám.
2,0i 62kW/84PS při 4300ot/min 159Nm při 2200ot/min čtyřválec AAC
2,5i 85kW/115PS při 4500ot/min 200Nm při 2200ot/min pětiválec AET APL AVT
2,5i 81kW/110PS při 4500ot/min 190Nm při 2200ot/min pětiválec AAF ACU
2,8i VR6 103kW/140PS při 4750ot/min 240Nm při 3200ot/min šestiválec AES
2,8i V
6 150kW/204PS při 6200ot/min 245Nm při 2500ot/min šestiválec AMW
1,9D 44kW/60PS při 3700ot/min 127Nm při 1700ot/min čtyřválec 1X
1,9TD 50kW/68PS při 3700ot/min 140Nm při 2000ot/min čtyřválec ABL
2,4D 55kW/75PS při 3700ot/min 160Nm při 1900ot/min pětiválec AJA
2,4D 57kW/78PS při 3700ot/min 164Nm při 1800ot/min pětiválec AAB
2,5TD
I 65kW/88PS při 3500ot/min 195Nm při 1900ot/min pětiválec AJT
2,5TDI 75kW/102PS při 3500ot/min 250Nm při 1900ot/min pětiválec ACV AUF AXL AYC
2,5TD
I 111kW/150PS při 4000ot/min 295Nm při 1900ot/min pětiválec AHY AXG
citace:
TDI - Turbo Diesel Injection nebo Turbo Direct Injection - naftový přímovstřik s turbem, TDI je ochranná známka
D a TD - vstřik do komůrek (D se též používá SD = Saug-Diesel) (TD = Turbo-Diesel)
i - vstřikovací jednotka systém Digifan, Simons nebo u 2,8 Motronic