Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
×

Anketa: Jaký je podle vás nejspolehlivější motor pro T4

2,0i 62kW
4 1%
2,5i 85kW a 81kW
12 3%
2,8i VR6 103kW
7 1.8%
2,8i V6 150kW
6 1.5%
1,9D 44kW
15 3.8%
1,9TD 50kW
34 8.6%
2,4D 57kW a 55kW
101 25.4%
2,5TDI 65kW
22 5.5%
2,5TDI 75kW
129 32.5%
2,5TDI 111kW
67 16.9%
Celkový počet hlasujících: 245 ( Diablo7, Rejty206, Vincek, Samsonrc, Kaki88 ) Zobrazit více
Této ankety se mohou zůčastnit pouze registrovaní uživatelé

Téma: T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 10. zář 2013 22:01 #126476

multiblack napsal: Vždyt sis tu odpověděl vlastně sám sobě :lol: Okta se nestihne ohřát a zasírá se turbo a co chceš tedy řešit otázkou motorizace u T4????? :-k

Nejsem zase tak zdatnej znalec motoru, treba jsem cekal, ze mi nekdo rekne, ze tenhle TDI funguje jinak a nema s tim problem... Fakt pardon, ze jsem se zeptal.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 01. kvě 2017 19:38 #176311

Ahoj chlapi. Plánujeme s manželkou koupit tranďáka. Na každodenní jízdu 20km do práce a několikrát v roce dovolená s karavanem 1400kg.
Kterej z motorů by jste zvolili jako dostatečnej? Rozhodně naftu..

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 22. kvě 2018 15:32 #184997

Zdarec,
teď sem jel s T4kou do Reichu, měl jsem půjčenou od kamaráda, byl to 1,9 TD 50 kW a chtěl jsem se zeptat jestli je to normální, že to i na rovině prázdné skoro nejede!? Než jsem pro něj jel, tak jsem tady prolezl forum - četl jsem různé příběhy o dálnici (když ti dýchá na záda kamion a nemůžeš mu ujet a podobně...) a trochu jsem si říkal - lidi přehání, nemůže to být tak zlé, vždyť mám 1,9 AEF ve Felině a ten jede slušně.
No co zde budu psát, bylo to celkem z ČR a zpět 2000 km. Hrůza a děs doslova... neumím to popsat tu beznaděj, když člověka dohání naložený kamion a na 4ku má plyn až na podlaze a nejede to.
Nechápu kam strčili konstruktéři hlavu při návrhu T4 a jejich motorizací, proč moje AEF nez turba má 47 kW a stejný motor s turbem jen 50kW... vůbec nejde poznat, že je přeplňovaný, naprostá katastrofa.
Taky jsem si všiml, že některé úseky kolem Prahy na D1 nechtěl jet (nebyl ochotý se rozjet na 5ku), přitom v Německu letěl na tom jejich povrchu docela slušně.
Doufám, že už s tímto motorem nikdy nepojedu, takovou chcíplinu jsem fakt nečekal a po přesednutí do auta s 1,9 AEF jsem si připadal jak v Octavii s motorem ASV...

Nejsem ani závodník, protože jsem zvyklý na AEF, tudíž mě vyhovovala rychlost i v Reichu kolem 100-105 km/h jelikož tam se jezdí úplně jinak jak tady v tom našem bordelu, nikdo se nelepí na prdel, nemusí si člověk vůbec hlídat zadní polosféru (naopak jen jsem přejel hranice na D8 a už kur... létaly, samý debil...omezenou rychlost nikdo nedodržuje, to samé D1 - omezení na 80 km a pitomci se brodí dopředu zrcátko na zrcátko, metají tam přes kilo a podobně...)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od RampaMekKvak. Důvod: chyba

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 22. kvě 2018 20:11 #185001

  • Vit5
  • Avatar uživatele Vit5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 453
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 57
Je to tak 1,9 je prostě lenochod,ale na poskakovaní ve městě je to asi dobrý,uvědom si že T4ka je odhadem dvakrát těžší nežli felina připočítej jinačí zpřevodování a měl by si být doma.
Není to na závody,zkus se podívat na vzduchovej filtr jestli není zanesenej a to samý i filtr paliva,oba dokážou motor pořádně přidusit.
Caravelle T5 128 kW 4Motion
VW T4 2,5TDI bus prodáno snad do dorých rukou
Tenére 700

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 08. srp 2018 09:36 #186571

  • xhi
  • Avatar uživatele xhi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Obdržená poděkování 0
1.9D / 1993 pro soukrome a hlavne rekreacni ucely. Raketa to rozhodne neni, ale 90km/h to po rovine v pohode jede, dalnice jezdim vyjimecne do max. 110km/h, v kopcich je to logicky pomalejsi - nicmene to zatim vsude dojelo/vyjelo. Spotreba 6 az 6.5 litru. Olej menim po kazdych ~6500km. Po oprave pocatecnich problemu zpusobenych predchozimi majiteli (praskla hlava, potkany motor "nejak" opraveny) jezdi spolehlive => za 5 let najeto ~60000km. Z tech delsich vyletu: Recko ~5000km, Pyreneje ~5000km, okruh Italie+Francie ~4500km, Stredni Apeniny ~4500km, Dolomity ~2000km, Julske Alpy ~1500km, atd... Motor/auto proste jede a jede... ... jen ta kastle rezavi (to je ale jina kapitola).
--
VW T5 09 1.9tdi long 9mist
drive: VW T4 93 1.9D kombi 5mist "DIYcamper"

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 motory - spolehlivost jednotlivých verzí 22. srp 2018 23:51 #186805

... a aha aký heroický výkon som podal s bráchovou 1.9D 44kW :whistle: :evil: :woohoo:
1997 Transporter T4 Syncro Long Saniťák :silly:
2.5i 85kW AET
6-kvalt B)

www.transporterclub.cz/forum/19-moje-aut...-5i-85kw-aet-6-kvalt
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.216 sekund

Login