Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: T4- MOTOR 2,0i

T4- MOTOR 2,0i 08. dub 2012 20:36 #95846

  • kaktusacek74
  • Avatar uživatele kaktusacek74 Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 974
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 32
při jakemkoliv seslapnuti pedalu plynu skubne a uz nevim co s tim.Prosim o radu a nebo nejake napady.Diky
VW T5 2,5TDi 96KW 6mist




kdyby nekdy, nekdo neco tak GSM:608460737
VAG,CO-cko a ruznej vercajk mam...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 08. dub 2012 20:47 #95849

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Tlak paliva :-k
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 08. dub 2012 20:49 #95850

  • kaktusacek74
  • Avatar uživatele kaktusacek74 Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 974
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 32
no ale dela to jen pri seslapnuti pedalu-takova vterinova pauza a pak to jede normalne.
VW T5 2,5TDi 96KW 6mist




kdyby nekdy, nekdo neco tak GSM:608460737
VAG,CO-cko a ruznej vercajk mam...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 06. úno 2014 10:55 #134654

Dobry den,
obracim se na vas s otaznou, nebo spis s prosbou oradu.

Mam rok T4 2,0 Benzin se zabudovanym LPG r.v. 1996. Auto jede pekne, katle a vse je zachovala a podvozek jsem cerstve udelal. Mam problem ktery trva uz od doby co jsem ho koupil. Auto skube pri konstantnich otackach treba na dalnici (spis vsude), stale jako by ve stejnwejch casovejch intervalech prestalo jit na zlomek sekundy palivo nebo se stridala smes paliva. Je jedno jestli jedu na LPG nebo benzin dela to uplne stejne. Potom to same se deje pri volnobeznych otackach, motor bezi pekne a z niceho nic jako by se na sekundu zastavil skoro chcipnul a zase se chyti a tak se to opakuje ve stejnych intervalech. Vubec nevim co s tim, navstivil jsem nekolik radoby expertu kteri mi tvrdili at si zajdu za clovekem co dela plyn a nezajima je ze to dela i na benzin. Dalsi mi tvrdil ze je to ridici jednotka at si koupim novou #-o . Pak jsem byl u cloveka s diagnostikou ten mi rekl ze jedina vec co to vyhodilo je vzduchove cidlo (cidlo nadmorske vysky) ale ze by to delat nemelo, taky prisel na to ze byly meneny svicky i civka i kabely i vse okolo eletriky tudiz verim ze to musi byt neco mechanickeho. Jeden kolega z prace rikal ze by to mohl by EGR ventil kterej je zasranej a nehejbe se tak jak ma. Vubec nevim co s tim, jo jeste je vysypanej katalizator a pri urcitejch otackach chrasti ten stejne asi bypasuju.

Chtel by jsem poradit co mam delat nebo jak postupovat protoze si opravdu nevim rady. Ani se mi nedari najit nekoho kdo by byl ochotnej se tomu motoru povenovat, treba se podivat na ventily a tak, ma uz kolem pul milionu tudiz verim ze ventily budou zrejme podpalene a tohle jsou veci co si doma neudelam.

Nevite nekdo o nekom kdo se do tehlech motoru vyzna a je schopnej a ochotnej udelat GO. Idealne ve strednich cechach nebo vychodnich nebo i severnich, jsem z Mnichova Hradiste a jsem ochotnej to odvest i nekam dal.

Dekuju predem za rady a tipy

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 06. úno 2014 12:24 #134659

jaký to máš typ motoru a kolik máš nalítáno?? Mě se to dělo kdysi na Peugeotu 405 a po dlouhých výměnách kabelů , svíček a seřizování a nevím co vše jěště (a to i v servisu Peugeot -tam mi udělali i emise :lol: to vše bratruza dobrých 7000kč) mě jeden automechanik oznámil že mám vyšlehanej karburátor. Sehnal jsem na vrakáči za 1500kč jinej a byl klid autí si předlo jak kočka.....
VW Multivan 2.5 TDI 75Kw
Toyota Yaris 1.0 VVTi 50KW1999
Toyota Yaris Verso 1.3 VVTi 63KW 2000
Toyota Yaris 1.0 VVTi 50KW 2001 stříbrný

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 06. úno 2014 13:06 #134661

Dobrej,
moje T4 je VW T4 2,0 typ motoru AAC 62KW 84PS. Na tachografu je 340 000 km ale byl rozlomenej kryt u volantu tak predpokladam ze to bylo nejakym zpusobem stocene. Pocitam 500 000 km muze byt realnych. Nejsem si jistej jestli tam prave vubec nejakek karburator je, spis si myslim ze to je strikacka ale to by jsem kecal. jelikoz s autemjezdim do prace tak jsem ne neodvazil to pred barakem rozdelavat, do garaze s tim doma taky nezajedu. Verim ze to bude pravdepodobne neco podpalenyho nebo jak rikas vyslehanyho.

Nejde tam dat motor z jineho auta, treba Passat nebo tak neco??

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 06. úno 2014 13:37 #134663

Jeste jsem se na nemeckeckejch forech (jsem spatnej nemcinar :oops: ) docetl neco o Drucksensor. Nevite nekdo co toje a na co to slouzi, je to ocividne soucast ridici jednotky....

Je to to cidlo nadmorske vysky??
Myslite ze by to mohlo zpusobovat to cukani??
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 06. úno 2014 13:57 #134667

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
neviem sice co je cidlo nadmorskej vysky (v zivote som nic take v kombinacii s T4 nepocul), ale to co je na obrazku v RJ je cidlo podtlaku. Na T4 s Digifant vstrekovanim sa to obcas pokazi, takze ja by som sa zameral na to (pravdepodobne zlym prekladom prislo k zamene tohto cidla podtlaku za "cidlo nadmorskej vysky". A hej, moze to robit aj to, co popisujes.
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 06. úno 2014 14:12 #134670

to by odpovidalo, mam ridici jednotku na ktery je psany Digfant. Myslite ze staci koupit na ebay tohle a nahradit na miste v ridici jednotce??

http://www.ebay.de/itm/Drucksensor-Saug ... 1199846418

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 06. úno 2014 15:00 #134673

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
ak by to bolo to iste cidlo (podla cisla), tak hadam aj hej. Odporucam precitat si tuto stranku: http://t4-wiki.de/wiki/Geber_G71_(Saugr ... enzinmotor )

Inac nasiel som tu jeden prispevok, pan pajek riesil pokazene toto cidlo, ked tak mu skus napisat: Ahoj, mozna mala rada pro ty, co resi bohatou smes a uz u 2.5 81kw zkusili opravdu vse. Pokud ma motor hodne najeto, odchazi cidlo podtlaku v ridici jednotce. Auto melo spotrebu 20l a funkcni lambda rvala jak o zivot. Pokud mate tento problem, zkuste nastavitelnou podtlakovou pistoli a odpojit hadicku ze sani a zaslepit. hadicku co jde do ridici jednotky dejte na podtlakovou pistoli a zkousejte ruzne hodnoty tlaku. Mozna je dobre predtim odpojit na nejakou dobu ridici jednotku. Me toto vyresilo zasadni problem s bohatosti. Mel sem jeste pricpany zpetny odvod paliva z listy vstriku. Pozor take aby nepropoustel vstrik sytice. Pokud je cidlo spatne, oprava v DE cca 150 EUR + postovne.<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.transporterclub.cz/forum/viewtopic.php?f=21&t=475&start=45 ">viewtopic.php?f=21&t=475&start=45<!-- l -->
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 06. úno 2014 15:55 #134678

A co vzduch v palivu? Když taková bublina dorazí do motoru, mohlo by se to chovat podobně. To pak bejvá na vině třeba palivovej filtr nebo špatné těsnění. Ale nevím kudy všudy vede to LPG a jestli se to může stát i u něj...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 06. úno 2014 16:44 #134680

  • yanchi
  • Avatar uživatele yanchi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 214
  • Obdržená poděkování 2
pise, ze to robi jak na benzine tak aj na plyne. takze to musi byt zakonite nieco spolocne pre oba typy paliva. Tym, ze ma auto namontovane aj LPG sa da trochu pomoct pri diagnoze problemu, kedze sa da lahko vylucit/potvrdit palivova sustava.
T4 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 06. úno 2014 20:43 #134710

  • kaktusacek74
  • Avatar uživatele kaktusacek74 Autor tématu
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 974
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 32
Kdyz to dela jak na benzin a plyn.....Asi bych se zameril na kable,svicky,palec a vycko rozdelovace a mozna i civku...Chyba bude nejspis v elektrice.... :-k D-:(
VW T5 2,5TDi 96KW 6mist




kdyby nekdy, nekdo neco tak GSM:608460737
VAG,CO-cko a ruznej vercajk mam...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 06. úno 2014 23:17 #134733

  • dan v
  • Avatar uživatele dan v
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, přidám svoje zkušenosti s tímto motorem. Závada podobná, převalování na volnoběh, cukání při šolíchání plynu, při sešlápnutí všechno v pořádku. 3/4 roku jsem se s tím mořil. Někdy dobrý někdy špatný.
Na rady zkušenějších jsem postupně vyměnil co šlo. Kabely ke svíčkám, palec, víčko, poťák škrtící klapky, lambdu, ventil stab. volnoběhu, filtry, podtlakový hadice, vyčistil sání i snímač nasávání vzduchu. Diagnostika někdy hlásila chyby, někdy ne. Překostřoval jsem motor, no co mě jen napadlo. A nakonec: všimnul jsem si, že lehce hřeje relé digifantu, předtím jsem všechny relátka a pojistky vyndal a vyčistil, no ale dál - vyndal jsem tedy relé digifantu, odnesl jsem si ho domů a rozlouskl ho a pod hodinářskou lupou jsem zjistil studené spoje na kontaktech. Přeletoval jsem spoje a 14dní testoval. Závada odstraněna! Dále jsem koupil nové relé cca 200.-Kč a vyměnil ho. Staré jsem si schoval na příště. Takže nevzdávat to! Ahoj

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 06. úno 2014 23:31 #134734

  • dan v
  • Avatar uživatele dan v
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0
Jo a ještě k tomu drucksenzoru. Dá se vyměnit celá ta černá krabička (co je v digifantu), nebo je na ebay někde jen ten vnitřek, vyjde to levněji. V každým případě se musí digifant rozšroubovat, no a případně rozdělat ta krabička. Když je ten podtlakovej snímač v háji, tak je auto takový zdechlý a ty píšeš, že jede dobře, tak zkus nejdřív tu klasickou elektriku.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.244 sekund

Login