Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: T4- MOTOR 2,0i

T4- MOTOR 2,0i 10. úno 2014 08:17 #134934

Dekuji za rady,
z eletriky jsem jeste teda nezkousel palec a vycko rozdelovace coz by jsem mohl odzkouset ted v tejdnu. Nasel jsem duchodce kterej se zaobira eletronikou v autech a meni (paji relatka v RJ) tak si za nim skocim jestli by mi poradil popripade prepajel digifant v mojem aute.

Kazdopadne dekuji za rady,
dam vedet po opravach jak to dopadlo.
Doufam ze vas zavalim dobrejma zprqavama D:_)10

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 20. dub 2019 19:59 #191724

  • Zorzo
  • Avatar uživatele Zorzo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • VW T4 VR6
  • Příspěvky: 4
  • Obdržená poděkování 0
Panove narazil jsem na toto tema a rad bych take radu. Netyka se tedy T4 protoze tu mam ve VR6 ale bude se to tylat golf country 1P digifant. Pisete ze se vam stalo, ze auto cuka pri lochtani plynu. Mam stejmy problem. Kdyz pridavam plyn, tak auto bezi na jednicku, ale jakmile chci drzet stabilni otacky okolo 2200-2500 tak auto zacne skakat. Uz jsem prozkoumal snad vse ale na co jsem nekoukal je rele digifantu o kterem zde pisete. Kde bych ho mohl najit?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 25. čec 2019 14:32 #193544

Zdravim vsechny,

mam zrovna moznost poridit velmi zachovalou t4ku 2.0 benzin za dobrou cenu. Ale hodne lidi me varovalo, ze tahle motorizace je naprd, ze to hodne zere a malo jede. Jake jsou vase osobni zkusenosti ? Vleze se prumerna spotreba do 10l na 100km, nebo spis ani ne? A jaka je rozumna/usporna cestovni rychlost?

Predem dekuji za odpovedi
T4 Syncro 2.5i

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 22. kvě 2021 21:12 #202292

  • mobilagent
  • Avatar uživatele mobilagent
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4 - kdo jednou zkusí, již nechce jinak
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj,
nevím, jestli je to pro tebe ještě aktuální, ale odpovím tedy i pro případné další zájemce T4 2,0i(62kW) - toto auto mám předělané na LPG již 6let:
- je pravda, že je to docela žrout(cca 12-14L benzínu/100km), takže ho provozovat bez LPG asi nemá moc význam
- mohu ale doporučit nejen za sebe(našel jsem na netu taky pár lidí, co tento motor 2,0i v kombinaci s LPG mají a a jsou stejného názoru),
že motor jede na plyn ještě lépe, než na benzín - musíte ale pořídit nový typ LPG se sekvenčním vstřikováním !!!
- s LPG mám nyní dlouhodobě průměrnou spotřebu jen 13L LPG/100km, takže jezdím cca za 1,7kč/km !!!
+ je potřeba připočítat něco málo za benzín na starty a rozjezdy(přepíná se to automaticky samo na LPG po zahřátí motoru - asi po 3-5km jízdy)
- co se týče tvrzení, že to "málo jede", tak k tomu se dá říct jen: "co by jste čekali od 62kW?", ale mi osobně to stačí(nejsem T4 závodník
- na to mám jiné auto:-) ... měl jsem předtím T4 2,4D s 57kW a to bylo opravdu zdechlé auto oprtoti tomuto - nečekal jsem, že těch 5kW udělá takový rozdíl :-)
- jinak, "úspornou cest. rychlost" neřeším, takže bychom se mohli dostat třeba ještě na nižší spotřebu.:-)
- jezdím jak po městě, tak i na dálnici(max.140km/h. - víc to už asi nevytáhne :-), ale nezjišťuji mezi tím žádný větší rozdíl ve spotřebě

PS: mám opravdu pocit(a nejsem sám), že na LPG to jezdí ještě lépe a svižněji, než na benzín :-)
T4 - kdo jednou zkusí, již nechce jinak
První T4 - Transporter 2,4D - Super pracant - již prodáno :-(
Nyní - Multivan 2,0i +LPG - Rodinný na výlety

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4- MOTOR 2,0i 23. kvě 2021 23:13 #202311

  • mobilagent
  • Avatar uživatele mobilagent
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4 - kdo jednou zkusí, již nechce jinak
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 1
Ahoj, dotaz na "NEYTAL" ... Dobry den, obracim se na vas s otaznou, nebo spis s prosbou o radu. ...
chci se zeptat, jestli jsi nakonec ten problém vyřišil? Mám totiž podobný problém už roky a stále nikdo nepřišel na to, co tomu je ! Mám stejný motor a také na LPG, ale POZOR ta závada mě zlobila už před instalací toho plynu !!! Taky mi to škube a cuká, ale jen někdy a když zastavím a na chvíli vypnu motor, tak už to po dalším nastartování nedělá. Někdy to udělá i několikrát za den a jindy to jezdí třeba měsíc bez problémů. Už tam bylo vyměněno a opraveno všechno možné, ale nikdo si s tím neví rady(měněny kabely, svíčky, filtry, cívka, bylo na diagnostice, startér.. až nakonec repas motoru, ale nic nepomohlo !!!).

díky za odpověď, případně budu rád za rady od někoho dalšího, kdo tomu rozumí a setkal se s podobným problémem
T4 - kdo jednou zkusí, již nechce jinak
První T4 - Transporter 2,4D - Super pracant - již prodáno :-(
Nyní - Multivan 2,0i +LPG - Rodinný na výlety

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mobilagent.

T4- MOTOR 2,0i 01. úno 2022 19:22 #205226

  • mobilagent
  • Avatar uživatele mobilagent
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4 - kdo jednou zkusí, již nechce jinak
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 1
... tak mi sice doposud nikdo tady zatím neodpověděl na tento dotaz, ale problém je již vyřešen.:-) Trochu mě trápily v zimě studené starty(musel jsem to při startu tůrovat, aby to nechcíplo), tak jsem to dal opraváři a ten mi vyměnil dva snímače teploty vody. A světe div se - nejenže už to startuje i v zimě "na drc", ale vyřešil se tím i ten dlohodobý problém s cukáním!!! Takže prkotina za pár stovek a je po problému :-) Snad to pomůže někomu dalšímu s touto závadou.
T4 - kdo jednou zkusí, již nechce jinak
První T4 - Transporter 2,4D - Super pracant - již prodáno :-(
Nyní - Multivan 2,0i +LPG - Rodinný na výlety

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mobilagent.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.179 sekund

Login