Ahoj,
nevím, jestli je to pro tebe ještě aktuální, ale odpovím tedy i pro případné další zájemce T4 2,0i(62kW) - toto auto mám předělané na LPG již 6let:
- je pravda, že je to docela žrout(cca 12-14L benzínu/100km), takže ho provozovat bez LPG asi nemá moc význam
- mohu ale doporučit nejen za sebe(našel jsem na netu taky pár lidí, co tento motor 2,0i v kombinaci s LPG mají a a jsou stejného názoru),
že motor jede na plyn ještě lépe, než na benzín - musíte ale pořídit nový typ LPG se sekvenčním vstřikováním !!!
- s LPG mám nyní dlouhodobě průměrnou spotřebu jen 13L LPG/100km, takže jezdím cca za 1,7kč/km !!!
+ je potřeba připočítat něco málo za benzín na starty a rozjezdy(přepíná se to automaticky samo na LPG po zahřátí motoru - asi po 3-5km jízdy)
- co se týče tvrzení, že to "málo jede", tak k tomu se dá říct jen: "co by jste čekali od 62kW?", ale mi osobně to stačí(nejsem T4 závodník
- na to mám jiné auto:-) ... měl jsem předtím T4 2,4D s 57kW a to bylo opravdu zdechlé auto oprtoti tomuto - nečekal jsem, že těch 5kW udělá takový rozdíl
- jinak, "úspornou cest. rychlost" neřeším, takže bychom se mohli dostat třeba ještě na nižší spotřebu.
- jezdím jak po městě, tak i na dálnici(max.140km/h. - víc to už asi nevytáhne
, ale nezjišťuji mezi tím žádný větší rozdíl ve spotřebě
PS: mám opravdu pocit(a nejsem sám), že na LPG to jezdí ještě lépe a svižněji, než na benzín