Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 05. čen 2012 18:44 #98664

  • Fuji
  • Avatar uživatele Fuji Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 191
  • Obdržená poděkování 0
Dneska po ceste do Lipska se mi stávalo cca každých 100km že mi začala blikat kontrolka vody. Ale stačilo otevřít expanzku a skoro vše nabublalo zpět. CCa před týdnem jsem měnil olej a filtry a před měsícem jsem dával nové víčko páč jsem musel co měsíc dolít litr vody a myslel jsem že je to víčkem který bylo nastřkaný barvou. Jo a 2 dny z5 jsem trefil srnku ale ta šla jen na podvozek a urvala mi jen pravou mlhovku.. Ale nikde zatím není vidět že by nšco teklo. Napadá vás něco ? Díky
T4 je vážně nemoc :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 05. čen 2012 20:05 #98669

Jestli ti po otevření po jízdě hladina o tolik zase vyleze zpět tak ti to tlakuje do vody a tím tlakem se ti roztahujou hadice na vodu a proto ta hladina při jízdě klesne. Teď jsem řešil na T5 benzín to samý a bylo to těsnění pod hlavou. Dokázalo to natlačit takovej tlak, že se do hadic vešlo o litr víc. Po povolení víčka se hladina vrátila zpět na max... ale je to jen myšlenka pro další tvoje pozorování.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 05. čen 2012 20:23 #98672

  • Fuji
  • Avatar uživatele Fuji Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 191
  • Obdržená poděkování 0
Ted jsem koukal na vodu, ani stoupa po nejaky olejovy emulzi nebo skvrne. ne vicku od oleje taky nic, a olej ma stejnou hladinu. Voda ale zrejme nekde mizi. Ted jsem zase dolil pul litru :-k Je to nejake zapeklite. Pod autem ani kapka. Divny je ze to zacalo az dneska. Je teda pravda z za posledni 2 mesice se mi ztratili asi 2l vody ale nikde ani vidu po louzi. Jeste technickej dotaz. Nemelo by to vicko na expanzce upoustet nejakej tlak ? Treba kdyz to vari ?
T4 je vážně nemoc :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 06. čen 2012 02:33 #98696

Jo jo, víčko na expanzce tlak upouští, a pokud to zabublá tak de ven i voda. Tlak by měl bejt skoro 2 atm. Šel bych nejprv po termostatu.
Sanitka T4 Long 1.9 D 1Y poloplech.
Ford Aerostar 3.0i E85+Benzin a Ford Windstar 3.0i E85+Benzin+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 06. čen 2012 04:01 #98697

  • Fuji
  • Avatar uživatele Fuji Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 191
  • Obdržená poděkování 0
Zabublá a voda jde ven jen tlakem co tam je. Termostat to nebude voda se ohreje a drzi 85 - 90°C. Jinak jsem to jeste projel s pootevrenym vickem. Kdyz jsem dojel a koujkal do expanzky tak to nedelalo ani bublinky. Coz by pri fouklim tesneni delalo ne ?
T4 je vážně nemoc :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 06. čen 2012 16:50 #98741

Fuji napsal: Coz by pri fouklim tesneni delalo ne ?

Teď jsem těsnění měnil a nebublalo to. S otevřeným víčkem taky ne. Do poslední chvíle jsem tedy nevěřil, že to to těsnění. Kontrolovali sme kde co, včetně termostatu. Pak táta přijel a měl vytahaný ruce od neustálého dolejvání vody - co 10km -20l ... a to jel zrovna 200km štreku - prostě už se to uvolnilo úplně. Jinak předtím to jednou za čas (100km) to vyfouklo ven cca 0,5l vody, víčko nevíčko.

Jen tak nadhodím takový takřka rouhačství - zkus tak zkusmo dotáhnout hlavu - jelikož když sme hlavu sundavali, šli některé šrouby pomalu rukou povolit. Pokud nějaký šroub "lehce" utáhneš, je něco špatně (jinak utahovat šrouby sem musel 1,5m trubkou :D ) a už naháněj těsnění u AutoKelly a někoho na srovnání hlavy:) Ale nejdřív i tak bych vyměnil ten termostat, dej tam Wahler, vony tydle motory jakmile je třeba přidřenej termostat, atp, prostě to blbne a když tam není je to snad ještě horší.
Sanitka T4 Long 1.9 D 1Y poloplech.
Ford Aerostar 3.0i E85+Benzin a Ford Windstar 3.0i E85+Benzin+LPG

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 07. čen 2012 06:40 #98789

  • Fuji
  • Avatar uživatele Fuji Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 191
  • Obdržená poděkování 0
Nevím, ten termostat mi k tomu prostě nesedí.
Takze asi udelam to tesneni pod palici. Nejvic me sere ze se v lednu delali komplet rozvody, turbo, servo. Tohle vedet tak to necham udelat hned :(

Ted jeste koukam do Etky a nevim jaky to tesneni. 1,53mm 1dira, 1,57mm 2dira nebo 1,61mm 3dira. Vsechno pro 2,5 ACV :-k
T4 je vážně nemoc :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 07. čen 2012 07:02 #98790

No musíš kouknout na tvým motoru jaký tam máš a podle něj objednat to samý...Když budeš ale stahovat halavu, tak pak koupíš to těsnění o to silnější.
VW Multivan Generation 2,5 TDI 111kW MTM
VW Transporter 2,5 TDI 75kW prodanej
Audi Wheel Man 8-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 07. čen 2012 12:10 #98812

  • Fuji
  • Avatar uživatele Fuji Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 191
  • Obdržená poděkování 0
Tak me tovickem nedalo o dal jsem novou expanzku i s vickem. Nechal jsem ohrat auto a ono porad nic. 15 min a ohralo se na volnobeh tak na 60°C podle budiku. Neni to nejak malo za tu dobu ? Ze bych prece jen nejdriv zkul ten termostat ?
T4 je vážně nemoc :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 08. čen 2012 18:09 #98884

taky se mi ztácela voda. Už jsem měl strach že to bude těsnění pod hlavou. Pod autem jsem taky neměl žádnou louži. Pak sme našli netěnost v jednotm kolínku. Bylo podním špatný těsnění a voda se asi hnedka vypařila, tak to nedělalo žádnou louži.
T4 Mutlivan 2.5Tdi 75kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 08. čen 2012 22:32 #98913

  • Fuji
  • Avatar uživatele Fuji Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 191
  • Obdržená poděkování 0
Tak jsem vymenil termostat, zitra pojedu do prahy tak uvidime.

T :-" ak termostat taky ne :( Tak palice dolu :(
T4 je vážně nemoc :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 20. srp 2012 22:22 #102593

  • Rob
  • Avatar uživatele Rob
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 404
  • Obdržená poděkování 1
tak jak si dopadl nebo nedopadl?

Pokud při otevření víčka po jízdě máš tlak a nabublá to zpět, tak to nějakou netěsností nebude.
Pokud máš děravý těsnění, tak bys měl mít ve vodě olej (či naopak) a nebo při jakž takž teplým motoru otevři víčko nádrže (hadrem, bacha, ať se neopaříš!) a natoč to, pokud ti tam půjdou bublinky, tak to asi tlakuje od hlavy - můžeš zkusit čuchnout, jestli necítíš výfukový plyny.

Ale určitej tlak je tam v té soustavě správně - a pokud by přesáhl určitou mez, mělo by to víčko vyfouknout - ale na koncernu se to občas stane, že to víčkou nefunguje.

Moc sem to ale nepochopil - psal si na začátku, že ti to vše nabublá zpět a pak ale zase kolik litrů už si musel dolít, tak jak to je?
R
VW Transporter T4 2,5 TDI 75kW ACV '99 syncro long

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 24. srp 2012 13:06 #102784

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Mam take problem s vodou a to takovy ze kdyz jedu normalne do 100 a s klimou tak se nic nedeje ale kdyz jedu trosku vic svizneji treba tady u nas na dalnicy 200 tak mi vylitala po 20km voda z expanzky, uz mi to udelalo jednou kdyz jsem valil s platakem domu tak jsem dolil a nevenoval tomu pozornost. Tak nevim ale vypada to na tesneni ikdyz po 140tis se mi to nechce ani verit :-(
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 24. srp 2012 14:25 #102787

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Tak zkus jezdit jako clovek :mrgreen:
Me fouklo tesneni u noveho pasika po 90tis, pricina byla vada na bloku,porek v litine kterej vyreznul :-(
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ÚNIK CHLADÍCÍ KAPALINY 24. srp 2012 14:47 #102790

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Snad to dojede
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.188 sekund

Login