Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 19. čen 2016 21:35 #168207

  • DJ_IRK
  • Avatar uživatele DJ_IRK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 1
I trysky jsou vyměněny za nové, akorát jsem je jenom vyměnil kus za kus a tlaky jsem pak nenastavoval. Ale myslím že kdyby byly rozhozené tlaky na vstřikovačích, tak by to nejelo vůbec? Ono to auto totiž hrozně kouří, tak jsem si myslel že výměnou trysek to trochu zlepším, ale nic.
Čerpadlo jsem měnil z důvodu, že to staré teklo, a mě se ho nechtělo rozebírat a přetěsňovat, tak jsem ho vyměnil za jiné z vrakáče. Takže ano, i to čerpadlo může být KO. Akorát se mi ho už nechce vytahovat a na zkoušku dát místo něj to staré.
Turbo je původní, před opravou to s ním jelo, ale to vzduchové ovládání turba nefunguje, a nefungovalo ani před opravou. Olej ubývá, ale hodně ne. Tak maximálně litr za rok.

Zkusím ještě popsat symptomy:
- slabý výkon, do kopce s prázdným autem musím často podřazovat až na dvojku
- kouří to jako dýmovnice - na volnoběh ne, ale po šlápnutí na plyn je za mnou černo
- spotřeba kolem 10 - 11 litrů
- při sešlapávání plynového pedálu se otáčky zvyšují až do 3/4 plynu a pak se otáčky sníží a jakoby se začne dusit.
- v zátěži to ten výkon ztratí skokově. jako nějaký omezovač. Zrychluje, zrychluje a najednou to utne výkon - znatelné je to hlavně při rozjezdu za křižovatkou, nebo pří předjíždění.
VW Transporter 1,9 D, 1993 - prodáno
VW Transporter Long 2,4 D, 1994 - prodáno
VW Transporter 1,9 TD, 1996 - prodáno
VW Caravelle Long 2,4 D, 1996
VW Transporter Long MAXI 1,9 TD, 1997

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od DJ_IRK.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 19. čen 2016 21:58 #168208

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
Jelo by to i s nenastavenými tryskami, ale ne ideálně. Takže shrnuto: filtry o.k. trysky nové, turbo snad dobré( ještě bych zkusil změřit tlak jakej turbo dává v tahu), a čerpadlo z vrakáče, nevyzkoušené, a zřejmě nastavené od oka? Nechci malovat čerta na zed, ale asi tě demontáž čerpadla nemine.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 19. čen 2016 22:06 #168210

  • DJ_IRK
  • Avatar uživatele DJ_IRK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 1
Tak já to teda zkusím přehodit a uvidím.
Ale jak jsem popsal to co to dělá, tak všechno mi to dělalo už i se starým čerpadlem, akorát to šlo do otáček.
Takže malý výkon a kouřivost a spotřeba bude asi něčím jiným...
VW Transporter 1,9 D, 1993 - prodáno
VW Transporter Long 2,4 D, 1994 - prodáno
VW Transporter 1,9 TD, 1996 - prodáno
VW Caravelle Long 2,4 D, 1996
VW Transporter Long MAXI 1,9 TD, 1997

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od DJ_IRK.

Re:T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 20. čen 2016 05:22 #168213

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4894
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 70
Jestli ti nefunguje regulace turba tak to je ta zavada. Kazdopadne kdyz to pisnes na vag tak ti to napise. Ty trysky a cerpadlo udelat aby ti to treba nepropalili pist.

Odesláno z Mé databanky S4 Galaxy pomocí Tapatalk
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 20. čen 2016 06:27 #168215

  • DJ_IRK
  • Avatar uživatele DJ_IRK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 1
Jenže ta regulace nefungovala ani předtím, a auto jelo. Pak je otázka, proč ta regulace nefunguje - když ji připojím na kompresor, tak funguje a otevírá kolem 1 baru. Ale na turbu se ani nehne. Tak možná to turbo dává špatný tlak? Kolik by to mělo dávat?
Jinak obávám se, že u tohohle motoru bez elektroniky mi VAG nic moc nenapíše....

edit:
Tak právě jsem změřil tlak na turbu. Sice jsem neměl přesný manometr, doma jsem našel pouze 0-6 bar, ale i na tom se dalo zhruba odečíst. Tak na volnoběh je tlak skoro žádný, ručička se sotva pohla (i pusou do budíku jsem foukl víc), a v otáčkách tlačí něco přes 0,1 bar. Zdá se mi to jako dost málo.
Jak by to teda mělo být správně?
VW Transporter 1,9 D, 1993 - prodáno
VW Transporter Long 2,4 D, 1994 - prodáno
VW Transporter 1,9 TD, 1996 - prodáno
VW Caravelle Long 2,4 D, 1996
VW Transporter Long MAXI 1,9 TD, 1997
Poděkovali: peparebel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od DJ_IRK.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 21. čen 2016 10:47 #168244

  • DJ_IRK
  • Avatar uživatele DJ_IRK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 1
Co se dá předpokládat, když vidíte tohle turbo? Znamená ten maglajz všude kolem, že je turbo po smrti? I přes to, jak to turbo vypadá, tak střed má o poznání menší vůli než turbo, které mám momentálně v autě, tak laboruju s tím, že bych ho na zkoušku prohodil.... Jak moc volně by se měl střed turba točit, když s ním točím prstem? Po protočení by mělo zůstat stát, nebo se protáčet ještě nějakou dobu? Tohle, i to co mám na autě, jde prstem protáčet bez většího odporu, ale hned se pak zastaví, jak mu přestanu pomáhat.






VW Transporter 1,9 D, 1993 - prodáno
VW Transporter Long 2,4 D, 1994 - prodáno
VW Transporter 1,9 TD, 1996 - prodáno
VW Caravelle Long 2,4 D, 1996
VW Transporter Long MAXI 1,9 TD, 1997
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 21. čen 2016 16:37 #168250

zas...piněné turbo od oleje neznamená, že je špatné. Mám taky takové krásné... z turba prolíná olej a přes netěsnosti kolem hadic se dostává ven, kde se díky teplu přemění na tenhle humus. Pomůžou na to nové svorky na hadice. Koukni, jestli není v sání olejové jezero, pokud ne, tak to turbo půjde použít. Jen to možná bude chvíli páchnout, jak se ten olej bude pálit.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 21. čen 2016 21:11 #168254

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
A tlak turba měř v tahu. U nezatíženého motoru tolik netlačí, i když motor roztočíš

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 21. čen 2016 23:03 #168257

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 549
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
A co to turbo nechat prohlédnout někým kdo tomu rozumí ? Řešit zda se správně točí po roztočení prstem u zařízení, které má otáčky v řádu stovek tisíc ot/min se mi zdá trochu zvrhlé. A co náběh turba, vyvážení atd. To řešit nebudeš. Osobně bych nelaboroval a někomu na koho jsou dobré reference bych to svěřil ke kontrole případně k repasovani.
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od TK.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 21. čen 2016 23:20 #168259

  • DJ_IRK
  • Avatar uživatele DJ_IRK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 1
Ano, repasovat jej samozřejmě nechat můžu. Ale přijde mi to zbytečné, pokud je třeba funkční. Proto jsem se ptal, jak se točí, jak vypadá a jaký tlak dává funkční turbo.
Mě špatně běží motor a tak jsem tady prosil o radu, na co se zaměřit a dospěli jsme k závěru, že to bude turbo, vstřiky nebo čerpadlo - Ano, samozřejmě to mužu odvést někomu kdo se vyzná v turbech, pak jinému co ladí vstřiky a nakonec expertovi na čerpadla........... a vypláznout za to těžké prachy......... Nebo to rovnou odvést na vrakáč, co?
VW Transporter 1,9 D, 1993 - prodáno
VW Transporter Long 2,4 D, 1994 - prodáno
VW Transporter 1,9 TD, 1996 - prodáno
VW Caravelle Long 2,4 D, 1996
VW Transporter Long MAXI 1,9 TD, 1997

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 22. čen 2016 00:01 #168261

  • TK
  • Avatar uživatele TK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 549
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 40
Nic ve zlém. Chtěl jsi poradit. Teoretizovat na fóru co je špatně je hezké, ale ve výsledku k ničemu. Pokud to nesvěříš někomu kdo tomu rozumí tak budeš postupovat stylem pokusu a omylu. Budeš měnit jeden díl po druhém a když budeš mít štěstí tak na závadu nakonec příjdeš. Otázkou je zda to bude levnější než když to dáš někomu kdo ví co dělá. Řešil jsem něco podobného v minulosti. Jednou to byla uvnitř prasklá hadice u turba, která "ucpala" při zátěži průchod vzduchu a jednou byl uvnitř prasklý pružný díl výfuku a ten pro změnu "ucpal" v zátěži výfuk a příznaky byly stejné jako u tebe. V klidu bylo na první pohled vše OK a v zátěži vše špatně. Byla to prkotina, ale přijít na to mě dalo dost práce. :-)
Fiat Ducato Panorama 2,3 109 kW
T4 75 kW Multivan - powered by Dieselpower - 100 kW - prodáno :-(
Knaus Eurostar 500 TF
Škoda Fabia RS 216 PS - soutěžní speciál - HW - Král rallye team + SW - Dieselpower - prodáno :-(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 22. čen 2016 00:10 #168263

  • DJ_IRK
  • Avatar uživatele DJ_IRK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 1
V pohodě, já jen že pokud hned dám auto na opravu k někomu, kde je na to machr, pak by tohle fórum ztratilo význam. Není nakonec smyslem fóra zeptat se a nechat si poradit (a teď nemyslím radu typu "svěř to někomu, kdo tomu opravdu rozumí")?
VW Transporter 1,9 D, 1993 - prodáno
VW Transporter Long 2,4 D, 1994 - prodáno
VW Transporter 1,9 TD, 1996 - prodáno
VW Caravelle Long 2,4 D, 1996
VW Transporter Long MAXI 1,9 TD, 1997

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 22. čen 2016 14:53 #168282

  • Kubka
  • Avatar uživatele Kubka
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0

erikondrejka napsal: Ahojte mam takyto problem: Motor ma klepavy kovovy zvuk ako V3Ska pri zimnom starte... jedinu vec co vidim na VAGu je pri studenom starte v skupine 004 kde mam zazeh posunuty na 21 az 22stupnov ! (co neviem ci je nejaka vypovedna hodnota lebo 004 sa ma kontrolovat pri teplote chlad. kvapaliny 80C) bohuzial moja verzia mi na VAGu nevypise ci 21 alebo 22 stupnov pred alebo za HU ale predpokladam ze pred HU a preto je ten klepavy kovovy zvuk...) nasledne po cca 2-3km skoci zrazu pri teplote chlad. kvap. cca 60C do normalu... (pre ACV je rozpatie: volnobeh zazeh max 4,8pred HU a max 3za HU) ... ked mi motor prave klepe tak pocas jazdy sa neviem zbavit chyby: 00550 Regulace Pocatku Vstriku ... (viac na ROSS TECH: wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00550 ) a pod tym kodom mam este dopisane 17-00 Regulacni Diference; akonahle sa motor "ukludni" a dostane sa do normalu tak chybu vymazem a uz sa v ten den neobjavi... az nasledne pri dalsom STUDENOM starte... (a to nie vzdy ... cca kazdy druhy den...)

Podla T4Wiki mi asi hrozi vymena N108 ... translate.google.sk/translate?hl=sk&sl=d...08_(Einspritzbeginn) ; ventil som skusil diagnostikovat cez VAG a cvakal ... avsak to bol motor uz zohriaty....

co myslite ako pokracovat dalej? co dalej skontrolovat? ine rady, pohlady? DAKUJEM


Ahoj,
mám stejný problém jako kolega nevíte čím to může být?
děkuji

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 04. čec 2016 21:39 #168569

  • DJ_IRK
  • Avatar uživatele DJ_IRK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 1
Přátelé, tohle jsem našel, když jsem se rozhodl vyměnit těsnění pod hlavou. Je to normální, nebo tu hlavu už nemám vracet zpět?
VW Transporter 1,9 D, 1993 - prodáno
VW Transporter Long 2,4 D, 1994 - prodáno
VW Transporter 1,9 TD, 1996 - prodáno
VW Caravelle Long 2,4 D, 1996
VW Transporter Long MAXI 1,9 TD, 1997

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 04. čec 2016 21:40 #168570

  • DJ_IRK
  • Avatar uživatele DJ_IRK
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 30
  • Obdržená poděkování 1
Přátelé, tohle jsem našel, když jsem se rozhodl vyměnit těsnění pod hlavou. Je to normální, nebo tu hlavu už nemám vracet zpět?



VW Transporter 1,9 D, 1993 - prodáno
VW Transporter Long 2,4 D, 1994 - prodáno
VW Transporter 1,9 TD, 1996 - prodáno
VW Caravelle Long 2,4 D, 1996
VW Transporter Long MAXI 1,9 TD, 1997
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.362 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/