Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 29. pro 2011 12:24 #86612

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3
Zdar,ještě na starším téčku mi to také prosakovalo a když mi auto stálo 2-3 dny,tak jsem měl také problém s nastartováním....a když jsem těsnění udělal,tak cca za 14 dní zase zavzdušněno-ale to byli gumičky na přepadech

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 30. pro 2011 19:33 #86704

Ahoj všichni ,
Chtěl jsem se zeptat , zda má někdo zkušenosti s elektromagnetickým ventilem na čerpadle. Koupil jsem T4 která přestatl z ničeho nic jet (podle bývalého majitela) , Vyndal jsem naftový filtr(bohužel se mi podařila ulomit jedna plastová trubička z ventilku na filtru. Ve filtru naprosto čistá nafta , tak jsem bádal dál. Neměl jsem napětí právě na elmag. ventilu čerpadla, závadu jsem odstranil a zkusil natočit. Chytla na otočení klíčku. Jen jsem neměl připojen filrt tak došla nafta. Plastový ventilek jsem zaslepil a zpátečku propojil, filtr zalil a vložil zpět. Mohu točit jako blázen ,ale nechce chytit.Odpojil jsem i trubičky ke vstřikům , ale při startu mi z nich neteče nafta. Přitom se mi zpátečkou vrací.
Proto mě napadá zda se elmag. ventil dostatečně otevírá .
Děkuji za každou radu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od p.benne.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 14. led 2012 09:08 #88024

Nechal jsem tedy udělat čerpadlo , to znamená že z trubiček na vstřiky už mám naftu , ale zdá se mi jako by bylo nesedělo oproti vačce.
Nenám tam žádné rysky , nebo je nemohu najít. Mevíte někdo , kde bych je případně našel a jak to má být nastaveno.
Pokud startuji , jdou v garáži cítit splodiny , ale motor nechce chytit ani škytnout.
Díky za radu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od p.benne.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 14. úno 2012 22:11 #91219

Zdravím , měl bych prosbu. Koupil jsem si T4 2?5 TDI rv.96 motor ACV,ale nestartovala. Kamarád s ní zastavil na parkovišti a už jí nenatočil.
1, jsem zkontroloval palivovou soustavu , nafta nešla z čerpadla . Tudíž jsem ho vyndal a nechal udělat repasi.
2, Mezitím co se dělalo čerpadlo jsem nechal auto napíchnout na diagnostiku. Byla zablokovaná ŘJ motoru ŘJ immo. Sehnal jsem tedy novou ŘJ immo a nechal ji sladit s vozem a hlavně ŘJ motoru.
3, namontoval jsem čerpadlo , které je po repasi . Nafta ke vstřikům mi jde , ale pokud připojím vstřik tak nic. Zkoušel jsem i rozpojit konektor od čerpadla a přivést do něj rovnou 12V a motor chitil bez problémů , ale šel hned do otáček. vypadá to jako bych měl v háji předvstřik.
4, tady na foru jsem se dočetl že je potřeba nastavit předvstřik , jinak auto nechytí . Nemohu ho nastavit a s tím bych potřeboval poradit. Čerpadlo nemá exscentry , tudíž s ním memohu pootočit okolo vlastní osy a řemenice je z jednoho kusu.
Nevím si rady , auta mi nejsou cizí , ale tohle je můj první diesil.
Předem díky za každou radu

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od p.benne.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 14. úno 2012 22:39 #91228

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
"nejjednoduší" cesta je nastavit předvstřik pomocí VAGu.
Ale raději projdi celé nastavení rozvodů. "Kliku na nulu a pravítko na vačku." ;)
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 15. úno 2012 21:38 #91389

Si budeš muset pohrát trošku s nastavením přes kladky. Předvstřik vlastně dělá napnutí řemenu z té, nebo oné strany. Už je nějakých 5 let, ale také jsem s tím docela bojoval..., jen si to už moc dobře nepamatuji. Prostě stárnu!
SVĚT SE ZBLÁZNIL. KDO BUDE DALŠÍ???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 16. úno 2012 21:16 #91507

díky za radu vyzkouším a dám vědět

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 17. úno 2012 15:47 #91586

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Kladkama maximálně donaladíš předvstřik! Maji hodně malou možnost nastavení!
Pořádně proštuduj řemenici čerpadla a dohledej značku, kterou dej proti značce na držáku.
Když ti nechytne, tak motor na nulu povolit pootočit a zkoušet, zkoušet... zkoušet, někdy to je na palici. celé to řešít řemenicí na vačce vůči vačce na straně čerpadla.
Není nad to si polohu čerpadla označit před demontáží ;) (při motoru na nule!!!)
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 17. úno 2012 21:59 #91632

díky za rady , vše jsem udělal auto chtylo . Jen mi připadá jako by šlo na sytič. Otáčky mám 1250 a pokud vlezu do TDI grafu píše mi to , že nejde ve nolnoběžných otáčkách a v e skupině 1 ve druhém políčku jsem už nastvil 3,6mg
Navíc mám chyby :
Když vlezu na TDIgraf , tak mi tam lítá vstřik mezi 5 -11 , což je malá hodnota aby se mi něco objevilo v grafu (jak jí mám změnit) , vyměnil jsem řemen ale nedokážu se dostat na hodnotu kolem 60 , mám 111 . Také mám v paměti závad 00553 měřič hmotnosti vzduchu ( zkrat na plus ,
00539 snímač teploty paliva ( přerušení , zkrat na plus)
00522 snímač teploty chladící kapaliny ( přerušení , zkrat na plus)
00777 snímač polohy plynového pedálu (nesmyslný signál , ale podle vagu je odzkoušen běhá od 0% do 100% anormálně reaguje chod motoru na sešlápnutí plynového pedálu)
00527 snímač teploty v sacím potrubí ( přerušení , zkrat na plus)
Vše mám zapojené jak má být.

To znamená že jsou tam chyby stále. Ale nejde mi do hlavy , že by najednou byly v háji všechny čidl. Na palubce mi bliká olej a teplota , ale ručička na teploměru se v zívislosti na teplotě hýbe.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 17. úno 2012 22:30 #91633

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
k těm 60 to zkus dohonit kladkama, případně se dál potrap s pootočením horního kola vůči vačce, zkus ale nejdřiv kladky tj.povol obě, pak spodní víc přitáhni a horní dopni řemen, jak se dostaneš na max a nebude to stačit na 40-60 tak musíš povolit, pootočit horní kolo vůči vačce a pootočt ho dopředu a repete...
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 17. úno 2012 22:51 #91637

Kladkama jsem se dostal z 250 na 111 a dále ani náhodou. Mohu už i přesazovat čerpadlo o zub (na jednu stranu - od motoru mi po pootočení o zub ještě chytí , ale hulí a hodnoty stejně nedošteluji , no a na druhou stranu mi už nechytne) , bez výsledku.
Vyměnil jsem řemen , dostal jsem se ve skupině 1 v druhém políčku na 3,6mg , ale opravdu auto má otáčky 1250 jako by šlo na sytič.
Spíše by mě zajímalo , kde najdu potřebné čidla a co bych na nich měl naměřit než je začnu měnit jedno po druhém.
jinak píšeš pootočením horního kola vůči vačce. Máš na mysli řemenici na čerpadle?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 17. úno 2012 23:02 #91642

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
řemenici na vačce, když už to na kladkach nejde dohonit, na řemen vůbec nesahám

A kolik ti to teda ukazuje? 5-11, nebo 111, :-k
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 18. úno 2012 11:03 #91658

Původně jsem měl 5-11 , ale po výměně řemenu byla hodnota 250 a po pootočení řemenice o zub mám 111 a dále to už nesnížím. Pokud to přesadím ještě o zub už to nenatočím. Připadá mi jako by řemen s 81 byl velký , nebo kladky byly malé. Pokud bych měl 80 zubový , nebo větší řemenice tak bych neviděl problém s doštelováním.
Hlavní problém vidím asi že mám 1250 otáček a v TDI grafu mi status píše že nemám volnoběžné otáčky. I já si myslím , že to jde jako by na sytič. Pokud sešlápnu plynový pedál cca o 2mm otáčky se sníží a v TDI grafu mi to píše ať uvolním plynový pedál, pokud ho pustím otáčky se zvíší a napíšeto , že nemám volnoběžné otáčky.
Asi budu muset nejprve najít umístnění čidel a hlavně co se na nich dá naměřit abych je neměnil jen tak. Aby nakonec nebyl problém v pořítači (nejde mi totiž narozum , že by odešly čidla najednou. Ten člověk co to měl předemnou s tím jezdil. Až jednou přijel z práce a druhý den to nenatočil.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 23. úno 2012 19:23 #92196

  • Fuxxo
  • Avatar uživatele Fuxxo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 19
  • Obdržená poděkování 0
Zdravim Vas. Na sluzobnej Caravelle 111kw (AHY) menili oba rozvody. Auto mi za tepla startuje na brnknutie, ale ked auto postoji, tak s autom musim tocit cca 2-3 sekundy kym chyti a ked chyti, tak sa zdvihnu otacky na cca 1200 a hned klesnu na volnobeh. Chcem som skontrolovat nastavenie predvstreku cez TDI graf, ale neukazuje mi jednu hodnotu a to konkretne "Seřízení časování vstřiku".. Vykazuje stale nulovu hodnotu, akurat ked spustim graf tak na sekundu tam skoci hodnota a potom uz len 0. Tu na fore som niekde cital, ze pre AHY maju byt hodnoty 5 - 6,5 (neviem ci som si to dobre zapamatal) a tu hodnotu nam rad ukazalo 48 a potom 53, a to neviem ci je dobre... Neviete kde mozem mat chybu ked pamat zavad bola prazdna, respektive ziadne chyby?

Este je mozne, ze mi auto startuje horsie, ak je zly jeden zhavic popripade viac, tie som zatial neskusal, chcem som vediet ci je dobre nastaveny predvstrek.. ku zhavicom sa dostanem az v sobotu. ak by ste mi vedeli poradit ohladom toho casovania vstrekov, bol by som velmi vdacny ..

Dakujem F.


/// a este dodam, ze neviem ako auto startovalo predtym, nakolko sme ho kupili na 28.11.2011 a rozvody menili niekedy okolo 20.12.2011 a dovtedy som problem nespozoroval...
VW T4 Caravelle 2.5 TDI 111KW - Služobné
AUDI S3 8L Quattro, 1,8T 154KW, HDS, KAT OFF - pomaly opravujem po predchádzajucom majiteľovi
Praga V3S M2 - kamoška na všetko :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - ČERPADLO / VSTŘIKY - PŘEDVSTŘIK / NASTAVENÍ 01. dub 2012 16:29 #95358

  • Pepe
  • Avatar uživatele Pepe
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 158
  • Obdržená poděkování 1
Zdar. Jak prosím na AHY 111 kW úplně vyndat kryt rozvodu čerpadla? I s vyklopeným chladičem tam není dostatek místa, aby šel plast vyndat horem a dolů se obávám, že taky není dost místa...
Chci se za chodu motoru podívat, co dělá horní napínací kladka, neb ta packa, která se nastavuje na rysku docela lítá. S částečně sundaným krytem když zaberu za tu napínací packu, tak se kladka trochu hýbe do stran a vychyluje z rovnoběžný roviny s řemenem. Zatlačením ze strany se taky hýbe a to se mi nezdá normální.
Řekl bych, že je kladka KO na výměnu, ale jak úplně sundat ten kryt...? (Komplet rozvody před 30 000 km.) Díky!

Edit: Kryt se dá u AHY pohodlně vyndat zespodu po sundání té hadice do "U" z držáku a ohnutí tuším že dolů.
[attachment=0:37fnygra]<!-- ia0 -->Kryt_rozvodu_cerpadla_AHY.jpg<!-- ia0 -->[/attachment:37fnygra]
Jinak napínací kladka rozvoďáku na čerpadle má skutečně trochu vůle do stran, ale nesmí nikam házet. Ukazatel napnutí se za chodu motoru vychyluje z polohy proti rysce, jak kladka napíná, ale to je OK.
VW T4 Multivan 2.5 TDI
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Pepe.
Vygenerováno za 0.186 sekund

Login