Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: D3WZ za D5WZ

D3WZ za D5WZ 02. led 2015 17:34 #149008

  • calibra
  • Avatar uživatele calibra Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 7
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj kluci mam problem na mem přihřevu D3WZ mi odešla řj jednotka přihřevu takže neopravitelne ale mam možnost koupit za dobre peníze D5WZ a chci se zeptat jdou vzajeme prohodit pokudvim tak DW3Z ma čerpadlo dvoumi vodiči a DW5Z jen jednim a druhej oproti kostře tak nevim co musim udělat a prosim o podrobnejši popis moc vam dekuji :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od calibra.

D3WZ za D5WZ 02. led 2015 23:33 #149035

  • calibra
  • Avatar uživatele calibra Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 7
  • Obdržená poděkování 0
toto mi dela přihrev když se ho snažim spustit na stole nevi te čim to muže byt furt dokola spouští dmychadlo

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od calibra.

D3WZ za D5WZ 03. led 2015 16:59 #149062

Ahoj je to tím že rídíci jednotka zjistila chyby jako neni voda a nebni nafta . proto zkouší několikrát procez zpuštění
VW Caravelle 2,5 TDI 96 KW
VW Golf III 1,9 TD 55KW
Yuky Relly2 50

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od martinhusek.

D3WZ za D5WZ 03. led 2015 18:15 #149066

  • calibra
  • Avatar uživatele calibra Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 7
  • Obdržená poděkování 0
to si nemyslim protože vodu to nepozna je kdybi začal hořet a čerpadlo tam je zapojene on totiž nezačne žhavit

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

D3WZ za D5WZ 04. led 2015 16:09 #149135

Ahoj na d3wz jsou čidla v bloku topení a jedno čidlo u žhavící svíčky . pokud by tě zajímalo jakí je kde a přesně funkci d3wz tak koukni na net třeba strákny t4 wiki.de kde je to popsáno . D3wz má řídící jednotku a ta hlídá d3wz aby se nic nestalo první proces proběhne že sepne větrák na pár vterin a pak teprve začne fungovat pokud zjidtí jedno či víze závad tak opakuje po chvíli procez znava pokud zjistí chybu spadne do režimu servisního a to se musí pak odblokovat bud vagem nebo servis .
VW Caravelle 2,5 TDI 96 KW
VW Golf III 1,9 TD 55KW
Yuky Relly2 50

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

D3WZ za D5WZ 04. led 2015 22:38 #149162

ta d3wz chyby v jednotce zjisti jen servis ale po odpojeni na par hodin by se mely smaznout nekolikrat sem zkousel a ze tri sem nakonec rozchodil jedno na stole a musi bejt slozena aspon komora aby se mohlo profouknout zazhavit pak by se mel zapalit to zjisti cidlo a pak zacne davkovat pumpicka naftu a pote se rozebehne znuvu dmychadlo a u d5wz staci myt vaga nebo jakouholiv jinou diagnostiku a zjistis zavady smazes co chces na to servis nepotrebujes a pokud to pise u 5 treba svicku ikdyz je nova tak je v haji jednotka

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

D3WZ za D5WZ 17. led 2017 15:43 #173077

  • aaamilan
  • Avatar uživatele aaamilan
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 464
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 20
Ahoj, potřeboval bych poradit. Měl jsem v T4 D3WZ a teď tam mám D5WZ.
Chtěl bych ho propojit s dignostickou zásuvkou, abych ho mohl načíst na počítači. Mohli by jste mi poradit odkud kam mám naháhnout kabel? Díky Milan
VW T4 syncro 2,5TDI 75kW r.v. 2000

A-team (Almara team)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

D3WZ za D5WZ 20. led 2017 21:38 #173193

Cus kluci,potrebuju roseknout jakej prihrev koupit.v multidodzi bylo urcite d3w ale nekdo predemnou ho vyndal a tak jezdim bez nej a auto je furt studeny.mam moznost mit d3wz uplne novej za 5 tis nebo starsi d5wz za podobny penize.a ted ta otazka. Koupit novej ale slabsi a mit klidek po technicky strance pac se to dost se.. nebo starej ale vykonejsi kterej bude hrat lepe ale zas nikdo nevi jak dlouho.zapojim to jako klasika prihrev nebo max predehrev jen na motor, dovnitr foukat nepotrebuju.jakej na to mate nazor.diky za radu filip

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

D3WZ za D5WZ 20. led 2017 21:48 #173194

  • shrekPce
  • Avatar uživatele shrekPce
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 101
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 5
Taky tedka budu menit 3ku za 5ku...uz jen z toho duvodu, ze je proste silnejsi a po meste to bude znat :)
Sere se kazdy...takze jednou te to stejne ceka :)
VW all day all night...
Mil Mi-2 Hoplite

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

D3WZ za D5WZ 21. led 2017 07:57 #173197

  • aaamilan
  • Avatar uživatele aaamilan
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 464
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 20
3 pro motor staci, 5 si poradi i s prihrivanim do kabiny. Je jasny, ze 5 to driv ohreje. Je to na tobe :cheer:
VW T4 syncro 2,5TDI 75kW r.v. 2000

A-team (Almara team)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

D3WZ za D5WZ 21. led 2017 08:10 #173198

Jak velkej je tam rozdil v rychlosti ohrevu?me jde o to jestli se vyplati koupit ten starsi s vetsim vykonem na ukor spolehlivosti nebo slabsi a mit klid.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

D3WZ za D5WZ 21. led 2017 09:27 #173199

  • Alfonz
  • Avatar uživatele Alfonz
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 46
  • Obdržená poděkování 1
D5wz, ráno spouštím 20- 30 minut před startem cca při -5°C a motor má 90°C po startu.
Pote po 20 minutách vypínam,
Silnější je lepší ! A chce to keramickou žhavičku !!!
T4 Long ACV 75kw 2001 poloplech 8 míst

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

D3WZ za D5WZ 21. led 2017 09:59 #173200

  • aaamilan
  • Avatar uživatele aaamilan
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 464
  • Karma: 2
  • Obdržená poděkování 20
Souhlasím
VW T4 syncro 2,5TDI 75kW r.v. 2000

A-team (Almara team)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

D3WZ za D5WZ 21. led 2017 22:33 #173207

Mam 3kW, zapojeny jako nezavisly topeni. Pri udavanych -5 to za 20 minut udela v aute prijatelne teplo pro usazeni decek v lehke mikine, teplota motoru cca 70. Pri -18 to udela vevnitr v aute tak 10-15 stupnu, voda muze mit tak 55 a dal se to nehne. Pro me je ale priorita teplo v aute, ne ohraty motor. Kdybych jen vypnul zadni vymenik, je to v tu ranu na 90.
Kdyz vyjizdim z garaze, kde je 0, tak kdyz zaviram druha vrata (garazovy blok), tak uz fouka teplo z topeni. Takze cca 3 minuty po startu uz to topi. Odjezd z prace v -15, teply vzduch na sklo a start zadniho topeni (climatronic) po necelych 2km, kdy pulka je z kopce, za dalsi 2km je v aute teplo. Ano, motor se ohreje asi po 10, ale ohreje.
Tedy za me staci i slabsi, pokud nebydlis v nejake sibirske oblasti.

2Calibra:
máš slabý zdroj. Profoukne normálně, hned na to začíná žhavit. No, pokud máš místo baterky nějaký zdroj, tak dost pravděpodobně ten proud nepochopí..
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

D3WZ za D5WZ 03. úno 2017 13:40 #173578

tak mam objednáno D5W - S. jen mam ještě dotaz.je rozdíl pokud je topení určené pro jiné vozidlo např. mercedes. má na štítku jiné logo než vw audi?? má to stejný konektor? bude to fachčit? díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.257 sekund

Login