Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC

T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 13. lis 2016 22:13 #171750

  • jumbok
  • Avatar uživatele jumbok
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Karma: 0
Dobrý den, sehnal jsem zadarmo butik D3LC s hodinkami, ale bohužel bez jakékoliv kabeláže. Pročetl jsem si snad všechna témata co se tohoto topení týče, ale nikde jsem informaci co potřebuji nesehnal. Tímto bych vás chtěl požádat, kde sehnat potřebnou kabeláž s konektorama. Mockrát děkuji. Googlil jsem a googlil a nic.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 14. lis 2016 08:39 #171755

  • info@cctv-ezs.cz
  • Avatar uživatele info@cctv-ezs.cz
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Jukni se na jejichstránky mně pomohly. www.adusservis.cz
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 14. lis 2016 16:14 #171769

  • jumbok
  • Avatar uživatele jumbok
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Karma: 0
Díky za tip. Bohužel jsem tam volal a pán mi řekl, že topení D3LC je zastaralé a kabeláž se už nedá sehnat. Prý tam měli nějaké nádstavbové sady, ty vyprodali a prej mám smůlu. Tak kdyby někdo další měl nějaký nápad, budu hrozně rád. Děkuji
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 14. lis 2016 19:10 #171772

  • Wesni
  • Avatar uživatele Wesni
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 357
  • Obdržená poděkování 28
  • Karma: 6
Tak tu kabelaz udelat komplet novou. Ridici jednotku mas? Ty pouzite konektory by se mohli dat sehnat, neprisly mi nejak atypicke...
Nasel jsem tohle


Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk
VW T5 Multivan 2,5TDI r.v. 04 128kW AXE
VW T4 Transporter 2,4D synco r.v. 94 - prodáno
VW Passat variant B5.5 r.v. 02 96kW AVF
Poslední úprava: 14. lis 2016 19:16 od Wesni.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 14. lis 2016 19:18 #171773

  • jumbok
  • Avatar uživatele jumbok
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Karma: 0
Konektory do hodinek jsem si sehnal, víceméně mi jde o ten kulatý konektor co je přímo na bufíku. Je to nějaký šroubovací, pravděpodobně kvůli vodě. Řídící jednotku nevím kde hledat, takže vlastně ani nevím zda ji mám. Kabeláž bych si určitě udělal novou, to není problém. Jen bych v tom případě potřeboval nějaké schema. Díky za reakci.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Re:T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 14. lis 2016 22:41 #171781

  • Wesni
  • Avatar uživatele Wesni
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 357
  • Obdržená poděkování 28
  • Karma: 6
Jednotka je schovana na v tubusu na zadni strane kulateho konektoru.schema najdes na google

Odesláno z mého D6603 pomocí Tapatalk
VW T5 Multivan 2,5TDI r.v. 04 128kW AXE
VW T4 Transporter 2,4D synco r.v. 94 - prodáno
VW Passat variant B5.5 r.v. 02 96kW AVF
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 17. lis 2016 20:25 #171845

  • jumbok
  • Avatar uživatele jumbok
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 6
  • Karma: 0
Zdravím, teprve teď jsem se dostal k rozebrání bufíka, a zjistil jsem, že za kulatým konektorem v tubusu nic není. jen kamel. Rozdělal jsem tedy krytku přímo na bufíku a zde jsem našel nějaký připojený konektor k nějaké desce. Tuším, že by to mohla být ta řídící jednotka. Něco jsem nafotil. Schema jsem již taky našel.
IMG_20161117_131828.jpg


IMG_20161116_113339.jpg


IMG_20161117_131842.jpg
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 19. led 2017 20:47 #173152

  • F43K41
  • Avatar uživatele F43K41
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 15
  • Karma: 0
dins. napsal:
Jo z p. CERMAK domluvit se a udela to u me v garazi. Ja potrebuju taky promerit bufa....


Ahoj, potřeboval bych taky zprovoznit bufíka. Chtěl jsem s tím původně zajet do Eberspacheru v Horních Počernicích, ale vůbec netuším, zdali to tam nebude stát majlant... :unsure:
T4 Multivan "Delfín" 111kw 2,5 TDi
T4 Multivan Allstar 57kw 2,4 D prodáno
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 02. úno 2017 20:59 #173564

  • calibra2
  • Avatar uživatele calibra2
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Karma: 0
Dobry den mam na vas prosbu jestli jste se s takovým problémem nesetkaly na wv t4 multivam rv 1998 mám v něm horkovzdušný ohřívač Eberspacher a dnes jsem došel k autu a horkovzduch z ničeho nic sám se spustil nebyl nijak nastaven na hodinách když jsem vlezl do auta hodiny vůbec nesvítili a nijak nereagovali tak jsem je vypojil od konektoru a horkovzduch vypl po opětovném připojení hodin se normálně rožly ale ted na nich bliká pouze 12.00 hod a nejde s nimi nijak nastavovat nevíte co to muže způsobovat.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 11. bře 2017 14:49 #174741

  • kremex
  • Avatar uživatele kremex
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 45
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Ahoj, měl bych na vás dotaz:
když mám origo z výroby horkovzdušné topení (D3LC), znamená to, že mám automaticky i teplovodní (D3WZ)?
Doteď jsem věděl, že mám v autě horkovzdušné topení (vzadu pod podlahou, výfuk před LZ kolem). Když ho zapnu, je pěkně slyšet a běží 2 hodiny.
To mi tak nějak sedí i podle návodu co je tady: www.transporterclub.cz/forum/17-manual-t4/138572-manual-pdf

Ale teď jsem zjistil, že mám u LP kola další výfuk, a v motoru teplovodní topení (XXWZ - štítek je nečitelný). To bylo takto montováno spolu?
Jestli to má oboje fungovat současně, tak mi asi to teplovodní nefunguje, nikdy jsem si nevšiml že by se ohřála voda.
Máte taky někdo obě dvě v autě? Víte jak to má společně fungovat?

Výpis výbavy z Cebia mi moc nepomohl:
  • Climatronic s 2. výparníkem a 2. topením
  • Přídavné nezávislé topení s časovým spínačem

Mám tyto hodinky:
T4 Multivan 2,5TDI 111kW
Poslední úprava: 11. bře 2017 18:05 od kremex.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 11. bře 2017 20:29 #174745

  • JaM
  • Avatar uživatele JaM
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1705
  • Obdržená poděkování 48
  • Karma: 4
Mám v jednom autě jedno a v druhém druhé topení. Když máš horkovzduch,který je ovládán hodinkami, teplovodní topení pak funguje jen jako příhřev motoru(není připojený na hodinky horkovzduchu). Při nízkých venkovních teplotách se při nastartování motoru nastartuje i bufík vodník a přispěje k rychlejšímu zahřátí motoru na pracovní teplotu. Pak vypne.
Příhřev lze upravit jako nezávislé topení teplovodní (tak to mám na Syncru) a pomocí hodinek zapnout topení třeba půl hodiny až hodinu před nastartováním. Motor pak startuje znatelně lépe, žhaví kratší dobu, interiér předehřátý...
Syncrolong poloplech+ tažná tyč
Bílá welryba T4 highlong na práci
T5 2,5TDI 96kW prodáno
Syncrovella prodáno
Smažkobus 2,4D kastle po smrti, motor jede dál...
tel:777171480
Poslední úprava: 11. bře 2017 20:32 od JaM.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 17. srp 2017 09:31 #179117

  • D.A.N.
  • Avatar uživatele D.A.N.
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 9
  • Karma: 0
Prosím o radu, jak rozpojím kulatou zásuvku na bufíku pod autem, Rval jsem za to všemi směry, otočit s tím taky nejde, leda snad sikovkama, ale nerad bych to urval. Vypadá jako ze dvou dílů, že by se stím horním kroužkem dalo otočit, ale nejde to :sick:
Poradí někdo?
D.A.N.
VR6 103 Kw mit LPG
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 17. srp 2017 13:36 #179126

  • Vit5
  • Avatar uživatele Vit5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 362
  • Obdržená poděkování 43
  • Karma: 5
některý konektory maj takovej třmínek,kterej se musí z jedný strany zatlačit a celý se to rozjede od sebe,ale podle obrázků na gůglu to má plochej konektor 16 pinů,a ty máš VR6 takže musíš mít benzínový topení,to bude jinej typ než se řeší v tomhle vlákně
Caravelle T5 128 kW 4Motion
VW T4 2,5TDI bus prodáno snad do dorých rukou
Tenére 2011 :-) ji
Poslední úprava: 17. srp 2017 13:39 od Vit5.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 17. srp 2017 15:14 #179128

  • D.A.N.
  • Avatar uživatele D.A.N.
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 9
  • Karma: 0
Konektor viz foto, Typ je to jinej, ale snad krom paliva a svíčky se zas tak lišit nebude, z venku je lautr stejnej.
Chci demontovat a jinej konektor jsem nenašel, pokud tam někde je tak dejte vědět, mrknu pod auto znova.
Díky.
VR6 103 Kw mit LPG
Poslední úprava: 18. srp 2017 07:37 od D.A.N..
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové nezávislé HORKOVZDUŠNÉ topení "BUFÍK" - D3LC 18. srp 2017 22:49 #179150

  • Vit5
  • Avatar uživatele Vit5
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 362
  • Obdržená poděkování 43
  • Karma: 5
Tak zkus napsat uživateli JUMBOK jak se ten konektor rozebírá,když vložil fotku s rozpojeným konektorem
Caravelle T5 128 kW 4Motion
VW T4 2,5TDI bus prodáno snad do dorých rukou
Tenére 2011 :-) ji
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.399 sekund

Login