Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 13. zář 2008 11:46 #1987

  • Effa
  • Avatar uživatele Effa
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 66
  • Karma: 0
Čus,
mám v autě přihřívač motoru a někdo mi tvrdil, že je docela snadný z toho udělat nezávislý topení a nevyjde to draho.
Máte nějaké zkušenosti?

Díky Effa
T5 Caravelle long, 2,5tdi 96kw + chip
Volvo V70 2.5tdi 103kw + rakev
EX
T4 Caravelle syncro 2.5 tdi
Honda Civic 1.5 vtec
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 13. zář 2008 17:13 #1992

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • OFFLINE
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4243
  • Obdržená poděkování 27
  • Karma: 6
no...úplně tak jednoduché to není...minimálně hodiny a čerpadýlko budou stát i nějakou Kč.Kámoš si to nechal předělávat ve firmě a přišlo ho to komplet na 15t Kč.

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 14. zář 2008 22:03 #2015

Není to složitý,ani drahý.Záleží na tom,jestli máš el. vodní čerpadlo.Mám Multi s climatronicem a stačilo vícepólové relé,vypínač a popř. termostat(dá se použít pokojový digitál a máš ta i s programováním časů a teplot).V zásaě platí to,co je ve výše uvedených odkazech,já jsem místo připojení přes diody zvolil připojení přes vícepólové relé.Pokud jsi trochu kutil,zvládneš to během pár hodin.Přeji mnoho úspěchů.Ps:bez termostatu asi 4kila,s termostatem něco málo přes litřík.Stále platí,musíš mít el. vodní čerpadlo.
T4 Multi-Allstar 2.5Tdi 75kw-prodáno/// T4 Multivan 2.5Tdi 96kw-OETTINGER ///Suzuki Intruder 1500 Lc
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 14. zář 2008 23:31 #2018

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6548
  • Obdržená poděkování 26
  • Karma: 10
A to máš standartního vodního 3kw "bufíka" který je originál určen k dohřevu vody v zimě a to jen při nastartovaném motoru???
Tj. ten u motoru??? Chtěl bych rešit "předehřev motoru"
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 15. zář 2008 14:02 #2029

Pokud ten dotaz je na mně, pak ano, standart 3Kw, mám dojem D3WZ. Vyzkoušeno v -10st.C a světe div se, vytopí na 20st. Při takovém extrému to ale chce 2 aku (mám 2krát 100 ah)
T4 Multi-Allstar 2.5Tdi 75kw-prodáno/// T4 Multivan 2.5Tdi 96kw-OETTINGER ///Suzuki Intruder 1500 Lc
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 15. zář 2008 19:15 #2040

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6548
  • Obdržená poděkování 26
  • Karma: 10
Jasňe že na tebe... Nemáš náhdou schéma zapojení hadic chlazení-topení popř.el schéma
zapojení konektoru bufíku???
chci se do toho taky pustit a rád si nechám poradit,nějaké návody a zapojení jsem už viděl,ale rád se poučím...
kdysi jsem si dělal do pašíka B3 1.9TD vyhřívání na 220V šlapalo to luxusně,jenže nemůžu vždy stát někde u zásuvky a proto bych chtěl u 111kw T4 s climatronikem předělat standartní dohřev na předehřev
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 16. zář 2008 18:27 #2059

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
nazdar,nejako sa nechytam.Chcem prerobir bufika ale potreboval by som vediet nejake veci:

-to el. cerpadlo je myslene to co je pri vyztuhe pod chladicom?
-ked na bufika privediem ovl.prud cez diody,urobim rele na ventilator,pripojim sa ku klimatroniku,pripadne spravim ovladanie na vodne cerpadlo tym padom mi tam vychadzaju dva kable ktorymi to ovladam.cez nejaky vypinac to viem ale ako potom k tomu pripojim minihodiny?Nie je tu niekde schema ako sa zapajaju, lebo chcel by som tam tie easystart T.Pripadne treba medzi to aj nejaku jednotku?

DIK abco
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 16. zář 2008 18:42 #2061

Tady jsem čerpal moudra http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5169
Jinak hadice jsem neupravoval.
Ovládací relé na ventilátor nebylo potřeba, climatronic si poradí (alespoň v případě modelu se zeleným podsvícení). Místo diod jsem použil vícepólové relé. Toto relé spínám 1.vypínačem 2.termostatem 3.dálkou.
Tady jsem koupil relé http://www.ezk.cz/e-shop/select.php?sad ... o&rozsah=1
relé Finder F5534-12.
T4 Multi-Allstar 2.5Tdi 75kw-prodáno/// T4 Multivan 2.5Tdi 96kw-OETTINGER ///Suzuki Intruder 1500 Lc
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. zář 2008 22:55 #2140

  • vtp.instal
  • Avatar uživatele vtp.instal
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1
  • Karma: 0
Zdravím. Mám Taky jednu vychytávku. Mám obyčejný předehřev, a abych vyřešil v zimě raní vyhřátí auta koupil jsem si alarm Magicar M100AS http://www.9000.cz/zbozi/217-magicar-m100as za ty peníze je to fakt nabušený alarm a hlevně má funkci dálkového startu což řeší můj problém. Ráno si ho na dálku nastartuju ,tím se sepne předehřev a je..... a máte hlavně vyřešny dvě mouchy jednou ranou. S alarmem jsem velmy spokojen má spousta funkcí které oceníte. Doporučuji!!!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. říj 2008 11:41 #2488

  • fafion
  • Avatar uživatele fafion
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 49
  • Karma: 0
Ahoj, tak u nás v Krušných horách už téměř každé ráno mrzne, už jsem dostal i první letošní smyk :o !Takže - můj předehřev maká jakmile je pod 5 tupňů. Z počátku jde z výfuku opravdu jen chladný vzduch, ale asi po 30sec. se začne z výfuku docela solidně hulit, asi po 2 minutách začíná foukat pěkně horký vzduch, u mě bohužel přímo na pneumatiku, hádám, že to nejni dobré, musím to ohnout a nasměrovat jinam. Jaký je hl. důvod tohoto předehřevu? Rychlejší topení, nebo je to hlavně kvůli motoru? Děkuji.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. říj 2008 12:09 #2489

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
Přihřívá to vodu v malém okruhu.
Diesel má malé tepelné ztráty, takže by se motor sám ohříval dlouho a při velkých mazech ani sám neořál.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 17. říj 2008 21:16 #2792

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
Repase nevím,ale já jsem si diagnostiku nechal dělat v top servisu ve Vinoři,Praha 9.
Dělají tam i opravy.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 31. říj 2008 10:42 #3129

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1248
  • Obdržená poděkování 12
  • Karma: 3
Pročítal jsem si to a jestli to skutečně bere 16A tak to nemá cenu dělat, tím zabiješ baterku po pár topeních. To je lepší investovat 15tis.kč do horkovzdušného bufíku.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 10. lis 2008 21:42 #3449

  • kazos
  • Avatar uživatele kazos
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: -1
mam kontrolni otazku jde do 93 roku dat bez problemu teplovodni nazavisle topeni ???
pry to do 93 nejde
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 17. lis 2008 00:46 #3641

T4 Multi-Allstar 2.5Tdi 75kw-prodáno/// T4 Multivan 2.5Tdi 96kw-OETTINGER ///Suzuki Intruder 1500 Lc
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.309 sekund

Login