Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 25. říj 2017 10:33 #180623

  • Frosty
  • Avatar uživatele Frosty
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 124
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
Myslim ze to mam stejne. Kdo to napichnul tobe?
VW T4 Multivan , 75 kw 1997.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 25. říj 2017 20:46 #180627

  • Honzis Caravelle
  • Avatar uživatele Honzis Caravelle
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 285
  • Obdržená poděkování 32
  • Karma: 6
Kdyz uz vyndas ridici jednotku, tak je lepsi vzit multimetr a zdiagnostikovat to za 10 minut rucne. Zkusit zatocit dmychadlem, zkusit odpor zhavky a cerpadla. Na 99% neco z toho nebude dobre. Je to lepsi, nez hledat nekoho, kdo tohle topeni pripoji k pocitaci.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 27. říj 2017 18:44 #180660

  • kkppeli
  • Avatar uživatele kkppeli
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 5
  • Karma: 0
V Libochovicich clovek ktery se tim zivi
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 12. pro 2017 18:48 #181235

  • alik.jes
  • Avatar uživatele alik.jes
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • T4 111kw
  • Příspěvky: 53
  • Obdržená poděkování 2
  • Karma: 0
Nevíte někdo jak udělat D3W na vypínač? Aby se dal zapnout bez motoru a při jakékoliv teplotě venku?
T4 111kw
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 12. pro 2017 21:51 #181240

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 5
Staci hledat, je tady toho na toto tema kvanta .
Napr : www.transporterclub.cz/forum/75-jak-na-t...-na-nezavisle-topeni
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. pro 2017 14:22 #181429

  • Kučera
  • Avatar uživatele Kučera
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 4
  • Karma: 0
Ahoj,chci se zeptat na topeni D4W,mam original v Multaku 111 kw s origo hodinkama,nechal jsem ho cele opravit (nove sitko,nova keramicka svicka,nova ridici jednotka,opravene obehove cerpadlo - vycistene,nove uhliky) a jde mi o to ,ze jsem asi cekal vice,kdyz ho zapnu tak se pekne rozjede za chvilku huci jak startujici tusbina zvejfuku jde teplej vzduch,ale uvnitr je to slabota,jen tak trosku cejti na ruku,ze to pod celnim sklem dejcha a to mi prave prijde malo,Tak se chci zeptat jak vam to funguje nebo spis jak to ma fungovat.Jo a dost to uvnitr auta smrdi po spalene nafte.Ma to jen tak lehce foukat nebo spis jak fén fucet a ma to ohrat auto na tricko nebo jen tatak ovlazit uvnitr.Dale ma se rychlejc ohrivat motor,trva to cca 15 minut jizdy i ri zapnutem prihrevu coz je podobne jako kdyz topeni nefungovalo.Diky moc za nejake info nebo postrehy.Ahoj Tomas
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 30. pro 2017 12:07 #181442

  • Krčmik
  • Avatar uživatele Krčmik
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Ahoj má u D3WZ vytékat nafta z přívodní hadičky ? Odpojil sem jí od příhřevu a bylo vidět že je uvnitř od nafty ale nafta sama netekla (čidlo venkovní teploty sem proklemoval) nevím jak moc a jestli vůbec by to bylo vidět na kontaktech u čerpadla u nádrže napětí je ale čerpadlo jako takové nevybruje ani není nijak znát že by něco dělalo tak mám podezření že je v háji.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 30. pro 2017 18:08 #181445

  • Honzis Caravelle
  • Avatar uživatele Honzis Caravelle
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 285
  • Obdržená poděkování 32
  • Karma: 6
Co jinýho by z tý hadičky asi mělo téct... Kofola? :-)
Čerpadlo má začít dodávat naftu až při pokusu o start. Tzn napřed se topení profoukne, pak asi 30 vteřin žhaví a pak teprve začne nabíhat do otáček dmychadlo a začne se do toho cpát nafta. Dokud se toto neděje, nic nepoteče.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 31. pro 2017 15:02 #181460

  • Krčmik
  • Avatar uživatele Krčmik
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Jasně že nafta ale nevěděl sem že až když proběhne profouknutí myslel sem že mám v háji čerpadlo a tím že vůbec nenaskočí přihřev tak vlastně nemůže sepnout čerpadlo jestli tomu dobře rozumím, takže sem zas tam kde sem byl ...ve studeným autě :blush:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 02. led 2018 20:36 #181490

  • Honzis Caravelle
  • Avatar uživatele Honzis Caravelle
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 285
  • Obdržená poděkování 32
  • Karma: 6
Hele. Nejčastější vada je špatná žhavící svíčka, následovaná urezlýma kontaktama na čerpadle nafty...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 03. led 2018 19:39 #181501

  • Krčmik
  • Avatar uživatele Krčmik
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Aha no ja ji měl vyndanou vypadala celkem dobře což asi nic neznamená asi sem ji měl nějak proměřit po připojení na 12v se rozsvítila tak nevím jestli může i tak být špatná, chtěl sem ji původně vyměnit ale bohužel mi dali nějakej jinej tip. Po tom co sem to složil a dal do auta to asi měsíc fungovalo a pak z ničeho nic to zas přestalo jít nejde ani profouknutí při spuštění. Kontakty na čerpadle sou v pohodě i napětí sem na nich naměřil. Zkusím koupit novou svíčku třeba to pomůže každopádně díky
Poslední úprava: 03. led 2018 19:45 od Krčmik.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 04. led 2018 02:15 #181516

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 5
Zhavici svicka neni na plne napeti 12V ale na 8V to znamena ze bude v serii pres predradny odpor nebo pres nejaky regulacni clen v jednotce bufiku. Timpadem kdyz ji pripojis na 12V tak muze behem chvile shoret.
Na cerpadle bys zadne stale napeti namerit nemel, cerpadlo strikne naftu jen pri pulzech, to znamena ze by se tam napeti melo objevit jen na kratky cas v intervalech cvakani. Takovedle laborovani je k nicemu, tady se podivej na schema :
img.index.hu/imgfrm/6/2/9/0/BIG_0007146290.jpg
A prover primo na pinech zda je je vsude to co ma.
Pokud to mas zapojene, aby to bezelo i bez motoru, muze byt klidne problem v napajecim napeti, protoze D3WZ ma limit 12V pod ktery nezapne oproti D4 a D5 ktere maji limit 10.5V, protoze jsou konstruovana jako nezavisla a D3WZ je jen prihrev co ma bezet po dobu chodu motoru.
Taky muzes mit nahnily drat nebo spatny kontakt v konektoru a je tam velky prechodovy odpor a pri zhaveni a velkem proudovem zatizeni ti napeti i za chodu motoru klesne na bufiku pod zminovanych 12V.
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 04. led 2018 19:52 #181525

  • Krčmik
  • Avatar uživatele Krčmik
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 43
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Ok hned zítra to proměřím bez motoru to zapojené nemám chci to teda udělat ale momentálně bych byl rád kdyby to vůbec fungovalo aspoň s motorem, svíčka i po připojení na 12v pak fungovala ten bufík šel cca 3 týdny. Zítra změřím a budu vidět.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 05. led 2018 14:20 #181534

  • Honzis Caravelle
  • Avatar uživatele Honzis Caravelle
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 285
  • Obdržená poděkování 32
  • Karma: 6
Na čerpadle proti kastli naměříš napětí vždycky, protože je spínané proti zemi. Zkus, jestli funguje - při připojení 12V cvakne a šplíchne naftu (bacha má to celkem sílu). Bývají urezlé kontakty přímo v čerpadle, dá se to spravit, ale je to na kokos.
Svíčku na 12V nezničíš hned, musel bys ji tak provozovat dlouho. Je to jen topení, to chvilkový přetížení zvládne... Na druhou stranu když má odejít, tak prostě najednou nežhaví.
Co se napětí baterie týče, možná jsou nějaký různý revize D3WZ, já mám takové, které ochotně nastartuje i při 11V na baterce. Takže to asi není pravidlo. Když má buf slabý napájení, tak neudělá vůbec nic. To se mi ale na autobaterii nikdy nestalo, když nebyla úplně do mrtva.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. led 2018 01:20 #181542

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 5
No ja bych se tedy nerad hadal, ale pokud je tam stale plus a spina se minus, tak to nic nemeni na faktu ze na cerpadle neni stale napeti, nehlede na to ze treba D4WS ma spinane + a druhy vovod ani nevede do bufiku ale je rovnou uzemen.
Ano svicka se nespali hned, nicmene pokud ji takhle parkrat rozzhavis tak to dost snizi jeji zivotnost.
S tim napetim sem to tehdy porovnaval v datasheetech a vsechny tri D3WZ co jsem mel zatim v ruce vzdy kdyz pri zhaveni, kleslo napeti pod 12V vypnuly.
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.235 sekund

Login