Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 26. lis 2018 19:23 #189409

  • Oreginal
  • Avatar uživatele Oreginal
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: 0
Zkusil jsem další start s přemosteným termostatem pod nárazníkem,
Vše Ok ,bufík startuje jak víno.
a vypíná při cca 85 st. teploty vody
1/ Vadná řídící jednotka - ověřeno -opraveno
2/ Vadná svíce - vyměněna a nová jede bez problému
3/ sítko - vyměněno - buf jede bez problému
Za mě -OK,\
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 12. pro 2018 06:56 #189555

  • premek_k
  • Avatar uživatele premek_k
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 21
  • Karma: 0
premek_k napsal:
Taky s tím teď laboruju, jak to funguje. U mě je to ještě trochu divnější - bufík se pustí, jede cca 2 minuty, pak se vypne (hádám, že ho vypne vysoká teplota) a dochlazuje. Po dochlazení se vypne úplně (ztichne ventilátor), zároveň s tím cvakne nějaký ventil (asi pustí vodu, ta se v bufu ochladí...) a bufík začne znova startovat...

Určitě musí být na hadicích nějaké oběhové čerpadlo, pochybuju, že je tam cirkulace samospádem - já ho sice zatím nikde nenašel, ale zase mi příjde divné, proč by tam byly ty hodiny, když by to nemělo fungovat i jako nezávislé topení.

Možná ti k tomu někdo něco napíše, já tu každopádně pak hodím, zda a na co jsem přišel.

Tak, přišel jsem na to, že vodu u nezávislého topení D4WS honí opravdu dochlazovací čerpadlo - což jsem tak nějak předpokládal, ale nikde to tady naplno nezaznělo. Zmíněno je to i zde. Při jednom z testů jsem si všiml, že se rozběhlo; nicméně už mělo něco za sebou, takže běželo nepravidelně a z toho pramenilo ono vypínání topení po různě dlouhých dobách - vždy jak čerpadlo vypadlo (pokud najelo), tak se buf přehřál a vypl.

Dochlazovací čerpadlo jsem vyměnil za nové a nyní bufík jede celou nastavenou dobu. Nicméně ještě pořád to není cajk, zjistil jsem dále ještě nějaký problém v elektrice - vnitřní ventilátor se ne vždy zapne. Bude to nějaký špatný kontakt po cestě, když se pohrabu v drátech u pojistek, nebo bouchnu do palubky, tak naskočí. Všiml jsem si, že i pípák zapnutých světel někdy stávkuje....

Takže mě čeká ještě najít tento problém, tipnul bych si na nějakou kostru. Možná někdo bude vědět, kam přesně hrábnout....
T4 Caravelle 2.5TDI 75kW r.v.2003
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 12. pro 2018 16:59 #189560

  • bobr
  • Avatar uživatele bobr
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 134
  • Obdržená poděkování 14
  • Karma: 5
Pokud mas climatronic tak je to tusim cerveny konektor PIN 4, na ten musi prijit 12V a pak se to prepne do HE rezimu a zacne foukat i pri vypnutem zapalovani.
VW T4 Multivan 2.5TDI Generation 111kw AXG 2002
VW T4 Transporter 2.5TDI ACV 75kw Syncro 1999
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.161 sekund

Login