Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 11. led 2020 08:01 #195979

Honzis Caravelle napsal: D3WZ se odemkne po pár minutách bez napětí. Vyšší jdou po diagnostice.


Jestli máš pravdu , že se jednotka odemkne po pár minutách bez napětí , tak mám jednotku opět v háji.
Byla bez napětí i několik hodin a nic.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 24. zář 2020 07:05 #199280

Ahoj, mám v autě přestavbovou sadu pro D3WZ všechno chodí ale teď řeším ovládání přes telefon a otázka zní bude mi buf spínat když gsm krabici připojím na některé dva kabely od minihodiněk ? Případně jestli to někdo řešil na které kabely to mám přidělat?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. zář 2020 11:22 #199375

Ahoj. Prosím o radu. Jsem čerstvý majitel vw t4 multivan 111kw r.v.2001 mam tam bufik eber. D4WS s hodinkama na palubce. Samozřejmě nefunguje VAG hlásí chybu 01414 Větrák spalinoveho vzduchu
36-00 přerušení
Prosím tedy na co se nejprve mrknout co zkontrolovat co zkusit apod.. Děkuji moc

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. zář 2020 20:20 #199388

Já radím udělat kompletní opravu bufu. Postupoval jsem jak ty a opravil co házelo chybu. Jenže to je vždycky bufik ven a 2x po sobě se mi za chvíli stalo, že se tam objevila jiná závada (ventilátor, svíčka, řídící jednotka apod.).
Pak jsem bufik nechal kompletně zgenerálkovat a mám už 3 rok pokoj.
Nevím odkud jsi, mě to dělal kluk uprostřed Moravy, ale každý znalý věci poctivý opravář bufů to zvládne.
Tak hodně štěstí.
T4 Caravelle syncro 2,5tdi , BMW R 1100 gs

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. zář 2020 21:04 #199389

Děkuji za radu asi to tak dopadne přeci jen vyndavat bufika nekolikrat za sebou neni nic příjemného a takhle aspon bude vse komplet hotové. Jen jsem chtěl zjistit třeba jestli to. Jen nemůže byt nejaky konektor nebo tak něco

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 07. říj 2020 15:10 #199458

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 725
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Ahoj, nevite nekdo kdyz je prestaveny D3WZ na topeni a je pouzity kombinovany ventil s 5 vyvody jestli se prvne ohriva motor nebo interier.
Nebo je to oboji najednou .
jedna se o tento ventil pouzity v prestavbe od eberspacheru.
viz. http:\\prokes-auto.cz/kombinovany-ventil-5x20-s-termostatem-252014807200/
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od dins..

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 08. říj 2020 11:14 #199461

Čau, já mám originální přestavbovou sadu na D3WZ včetně hodinek, ventilů a kabeláže.
Popravdě ikdyž jsem si to dodělával sám s kámošem, vůbec nevím, jestli tento ventil jsem tam dal a měl ho k dispozici. Myslím si ale že ne.
Pokud zapnu na hodinkách topení, na climatronicu se objeví režim He a začne topit. Jelikož vždy tak max do 5 minut mi fouká teplý vzduch z výdechů, myslím si, že buď to jde hned do auta nebo společně i do motoru. Nicméně ne naopak.
T4 Caravelle syncro 2,5tdi , BMW R 1100 gs

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 09. říj 2020 21:55 #199468

Ahoj taky jsem dával tuhle sadu a ventil jsem tam nedával, asi proto že mi nebylo jasný kam přesně co zapojit takže sem seknul k příhřevu oběhové čerpadlo a funguje to tak jak píše Barbořina topí to tak do 5 minut ale myslím že do motoru to nejde natápí to okruh do topení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 14. říj 2020 20:33 #199520

Když jen dáš čerpadlo bez ventilů, tak to samo hřeje i motor. Voda z bufu jde do topení (proto to fouká teplo hned, oběhová pumpa nemá zas tak velký průto, takže se to stíhá ohřívat), pak se ale vrací do motoru. Když necháš buf běžet dost dlouho, když už máš v autě teplo, tak se dokonce otevře termostat a voda jde do chladiče :-))
Přemýšlel jsem spíš o úpravě, kdy bych dal ventil mezi vratku topení a výstup vody z motoru směrem k bufu (na ACV je tam jeden konec zaslepený), čím bych pustil v případě potřeby bufík na "malý okruh". Topilo by to rychlej a víc, ale problém je v několika věcech. První je ta, že by se bufík musel chovat jak plynový kotel - tedy neustále zapínat a vypínat podle teploty vody. Když už je v autě teplo, tak přes topení nejde celý výkon bufíku pryč. Motor tam dělá docela značnou setrvačnost tím, že tepla dost pohltí.
No a druhá věc je ta, že climatronic (minimálně zelený) pracuje s teplotou vody, a čidlo rozhodně nemá u topení. Takže by byla nahřátá voda, ale zadní topení by se nezapnulo.. Ještě tam bylo něco, proč to nedělat, snad si ještě vzpomenu...
Jinak zkušenost je taková, že od cvaknutí vypínačem to za cca těch 5 minut fouká vlažný, tak za 15 zapíná zadní topení. V tom okamžiku je potřeba ztlumit přední větrák - ten opravdu větrá a vnitřní okruh bez podtlaku nefunguje, nechat foukat hlavně zadní topení. No a pak je za 15 minut v autě na trenky. Samo, že závisí na vnější teplotě, dá to cca 30 stupňů nad okolí. Už jsem to tady někde psal, když jsem byl v autě sám a venku -15, vevnitř bylo chladno, ale pára od huby nešla...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 15. říj 2020 07:22 #199524

Teď nějak nevím, ale u modrých budíků se na Climatronicu objeví režim HE (heizung?) a teplý vzduch mi jde jen z předního topení a teplotu hlídá climatronic v závislosti poslední navolené teploty....
Ze zadního topení mi nic nejde....
Pletu se?
T4 Caravelle syncro 2,5tdi , BMW R 1100 gs

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 15. říj 2020 08:32 #199526

Asi ne,
jsem zase zapomenul, že mám všechno jinak... zelené budíky, climatronic normálně zapínám celý, ne na HE...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 16. říj 2020 10:28 #199537

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 725
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Ja u modrych budiku to HE vyuzivam jeste jako odvetrani vedra z auta v lete. Tim, ze hodiny mi funguji normalne
a mam prerusovac na plus k D3Wz takze nenabehne a netopi . Klimatronic tim jen vetra v danou dobu.
Teplota taky funguje ale je ji nutno nastavit pred vypnuti zapalovani.
V zime pouzivam zase ze pred vypnutim zapalovani vypnu Klimatronic a kdyz se spusti D3WZ tak nahrejva jen motor.
Delam to proto ze nezere to tolik baterku vetrak klimi vezme i 10A , motor jde dobre nastartovat nezere a topi to v podstate ihned hodne.
pri takovych -10°C to topeni dokaze sezrat skoro vekery vykon bufiku v aute mam vlazno okna na 1/2 zmrzla
a motor skoro studeny takze po nastartovani to ani moc taky netopi spis zavlazuje.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella
Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 17. říj 2020 00:06 #199547

No, ja to vetsinou zapinal pred odjezdem nekam s deckama, kdyz to byly mimina... abych je nemusel do auta cpat navleceny. Ted uz to skoro nedelam, decka vyrostly a tech par minut, nez to zacne topit normalne uz prezijou..
dost zalezi na venkovni teplote, pokud je kolem 0, konci to saunou v aute a ohratym motorem, pokud je -15, ani jedno z toho se nekona.
pokusy o vetrani vedra z auta jsem vzdal, to by bylo tak na dalsi 2 baterky. Skoro mi zacina pripadat, ze jsem nejaky nenarocny, protoze mi prijde, ze to proste dela, to co ma. Tedy kdyz je moc velka kosa, udela to prijatelne v aute a motor to dostane na akovou teplotu, kde chytne i bez funkcniho zhaveni kdyz na to dojde...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 18. říj 2020 10:28 #199556

Pánové a dámy, nevíte někdo, jak se dá sundat z řídící jednotky bufíku ta černá zalívací hmota? Evidentně to budu muset řešit. Každopádně jednotka je dost hloupá. Teď mám problém s tím, že asi mám upadnené kontaktry k větráku. Tedy chvilkama, prostě blbej spoj. Projevuje se to tak, že všechno jakoby jede, no a v náhodný okamžik se prostě zastaví větrák. Ale jednotka to nepozná. Takže vesele dál dávkuje naftu. Je to moc fajn zadymovycí zařízení, když se do žhavé komory cpe další nafta bez vzduchu. By se v tom jeden i ztratil, no a z auta to nevyvětráš ani do druhýho dne....
motorek ventilátoru je podle všeho OK, měřil jsem ho a mrtvé polohy nemá. Točí se hladce...
Fakt nechci kupovat jednotku za 5 litrů kvůli jednomu ulomenýmu spoji. Kdyby někdo tušil, jak se do toho dá dostat (jako že dá, spousta firem to spravuje, akorát to už je lepší koupit o 1/3 dražší novou), budu nadšen...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 18. říj 2020 13:29 #199557

  • MMM
  • Avatar uživatele MMM
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 2
Ahoj, hrál jsem si dnes s příhřevem D3WZ, který v autě mám, ale kupoval jsem auto s tím, že je nefunkční. Pročetl jsem si celé tohle téma, T4WIKI a řekl si, že začnu u teplotního čidla příhřevu (pod tažným okem). Bylo tam nejspíš původní, v konektoru zarostlé (byť plast na plast) a když jsem ho vyndal a konektor propojil, tak po startu příhřev začal krásně funět a všechno se zdá být funkční.

No jo, ale ... čidlo má číslo dílu "701 959 625" a nějak není nikde na prodej. Leckde ho uvádějí, ale jako "momentálně nedostupné" nebo "out of stock"... podobných dvoupólových čidel se prodává spousta, ale jsou to čidla teploty chladící kapaliny a spínají při úplně jiných teplotách, tohle "příhřevové" se mi prostě najít nedaří (kromě nějakého použitého z Litvy na německém eBay).

Netušíte někdo, zdali to má nějaké variantní číslo dílu či náhradu? Děkuji převelice...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od MMM.
Vygenerováno za 0.269 sekund

Login