Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 18. říj 2020 16:17 #199559

vypínač :-))
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. říj 2020 11:16 #199570

  • MMM
  • Avatar uživatele MMM
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 2
Já, milovník originálních řešení... a vypínač? To je hrozná představa! :) Byť teda smysl to dává... když budu chtít někde poskočit sto metrů, tak nemusím příhřev ani zapínat. Možná kdybych ho hodil na nějaké originální tlačítko (třeba od vyhřívání zadního okna nebo nějaké "bez popisku"), tak bych to přežil.

Jinak k té Tvojí otázce ohledně zalévací hmoty radí elektro bastlíři buď teplo, nebo chemii... a opatrně oloupávat:

www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forum...le=viewtopic&t=36708

www.ebastlirna.cz/modules.php?name=Forum...le=viewtopic&t=73805

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. říj 2020 11:49 #199572

Taky mám rád věci v originálu. Ale vypínač mám... dá se dát i normální vypínač, a buď vyfrézovat díru do záslepky, nebo na 3D tiskárně vytisknout novou.
člověče mám ty bufíky 2, do toho druhého jsem se kdysi pokoušel dostat. Pravda, je starší, byl zalitý nějakou gumovou srágorou, zahřívání vede k vývinu puchu a spékání, nikoliv ke snížení odolnosti. No a mechanicky to nejde vůbec. Navíc ta deska je osazená celkem na husto SMD součástkama, to se prostě nedá bez poškození... V práci tady ty hmoty občas používáme. Je to na zařízení, co maj vydržet vodu. No a jak se to jednou zalije, tak je s opravama amen... Trochu jsem doufal, ze to je něco jinýho, ale nebude...
Asi zkusím koupit bufa ze Sharana nebo něčeho podobnýho
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 21. říj 2020 17:59 #199606

  • Bobrix
  • Avatar uživatele Bobrix
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 29
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4
Honzis: 739 464 005
Zkus zavolat sem, jmeno si nevzpomenu, jen si pamatuju, ze pan je z Usti nad Orlici a ty ridici jednotky opravuje, tak by mel vedet a umet poradit. Chtel jsem od nej loni koupit naftove cerpadlo k D5WZ a dobre mi poradil, ze muzu jen pridat na tom puvodnim z D3WZ a tim mi usetril dost penez..
VW Multivan 2.5 TDI, ACV, 1998

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 21. říj 2020 22:50 #199611

Díky ti, ale asi jsem se rozhodl, že tam dám něco, co je i nezávislým topením a budu moct vyhodit pomocnej zdroj a pár dalších krámů, který jsou jen ke zlosti. Aby mi to startovalo z baterky, mám v autě přes relátka připínaný step-up měnič. No a samozřejmě že na tom při rozběhu hoří pojistky. I 30A to v nějaký špičce spálilo, no vyšší tam dávat nechci.. Takže bude komplet výměna.Peníze skoro stejný, starostí půlka... Snad mám někde na cestě D5W-S ve funkčním stavu, navíc zjevně s lehčím životem než ta moje hydra co mám v autě.... :-)
jo, podávací čerpadlo. To tam někdy od loňska mám nový, čínský za asz 500Kč. Mýmu uhnily vývody a když ty dráty upadly potřetí, šel číňan. Funguje na 1*. Dokonce je to ten typ s nastavitelnou dávkou....
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 12. lis 2020 09:55 #199919

Tak popoženu téma nahoru, dostal jsem D5WZ, moje D3 to vzdalo. Zkoušel jsem ho nastartovat na stole, na asi 2 vteřiny se rozeběhlo dmychadlo, a pak chcípnul a nic se neděje. Otázkou je, co vše si musí "osáhnout", aby fungoval? Nikde jsem se toho totiž nedopátral. Zjistil jsem, že je svíčka po smrti, může způsobit tohle zablokování, že si "nepropojí" kontakty? Jinak kabeláž už OK, dmychadlo chodí. Díky za tipy a postřehy
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 12. lis 2020 10:51 #199921

Jednoduše, musí být v pořádku vše. Jinak se to odstaví a v případě D5W už se to bez diagnostiky nerozběhne.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 12. lis 2020 20:42 #199926

Ještě dotaz, na SGAf jsem se dopátral pár ptákovinek, je tam zapojení D5W na OBD zástrčku, jsem schopen to případně přečíst klasika Delphi klonem, nebo VAG je podmínkou?
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 12. lis 2020 21:30 #199928

Na Galaxce jsme to četli přes levnej čínskej kabel a notebook s vcds...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 15. lis 2020 17:51 #199956

Pro všechny přestavovače na nezávislý.... na Aukru jsem něco objevil, snad se to sem smí vkládat. Je to teda na 18mm hadici, na T je 20mm. Ale asi by se to dalo použít přes přechodky.

aukro.cz/zpetny-ventil-webasto-3x18mm-6929519939
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. lis 2020 10:37 #200000

  • siki89
  • Avatar uživatele siki89
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 37
  • Obdržená poděkování 1
Zdravím všechny, mám problém. Mám D3WZ s origo rozšiřovací sadou na nezávislé, tak jsem ho chtěl před zimou prubnout a ejhle: čerpadlo cvaká, dmychadlo
hučí,(když dám před výfuk ruku tak to fouká, ale studeně) prostě nechce naskočit. Baterie je nabitá, nafty v nádrži 80%, tak nevím čím by to mohlo být. Jestli svíčka
nebo co. Neřešil jste někdo podobný problém? Díky za každou radu.
Modrý dříč a vyladěný mazel T4 Long 2003 2,5 TDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. lis 2020 13:21 #200001

Jestli z toho nejde kouř jak z lokomotivy, tak ti tam nejde nafta. Odvzdušni hadice z nádrže, čerpadlo si neumí samo nasát.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. lis 2020 17:21 #200005

  • siki89
  • Avatar uživatele siki89
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 37
  • Obdržená poděkování 1
Nezakouří to vůbec, takže myslíš odvzdušnit vedení. Tak to mám zkusit sundat hadičku na výstupu z čerpadla a na hodinkách zadat požadavek
na topení a nebo sundat konektor z čerpadla, připojit napětí a nechat ho až nasaje?
Modrý dříč a vyladěný mazel T4 Long 2003 2,5 TDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. lis 2020 20:29 #200008

Vzdyt ti pisu, ze cerpadlo neumi nasat. Takze oboji spatne. Oboji z nekolika duvodu...
Odpoj hadicu z nadrze (na vstupu cerpadla) a proste do ni nasaj naftu. Balonkem, hubou, velkou strikackou... Ze jsi uspesny poznas snadno, neb jsi pod nadrzi, tedy nafta potece ven.. Pak ji vrat na cerpadlo a zapni buf. Musi to jit. Pokud ne, mas tu hadici od nadrze deravou.

edit:
ani tak to nechytne na prvni pokus, ale az tak na 2-3...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. lis 2020 21:21 #200009

  • siki89
  • Avatar uživatele siki89
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 37
  • Obdržená poděkování 1
Tak teď jsem vylezl z jámy zpod auta. Sundal jsem naftovou hadičku z bufa, sepnul hodinkama topení, čerpadlo začlo cvakat a z hadičky
začala nafta pulzně stříkat. Takže nedostatkem nafty to asi není. Jo a z výfuku při hučení bufa fouká jen studený vzduch. Tak to asi nežhaví nebo co.
Modrý dříč a vyladěný mazel T4 Long 2003 2,5 TDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.198 sekund

Login