Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. lis 2020 22:10 #200010

Super, pul cesty vyresene. Pokud nafta jde a bufik nefunguje, je to ucpany nekde vevnitr. Zhavici svicku si to hlida, kdyz nefunguje, je to uplne mrtvy - ani se neprofoukne. Tedy da se cekat, ze svicka je horka. Pokud ta nafta nekudy netece rovnou do vyfuku, tak je ucpana tryska v bufiku. Da se k tomu relativne dostat, vyndat svicku, sitko a vycistit to kolem. Nekde tam je dirka, kterou se to krmi naftou.Jinde ten problem asi nebude.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01
Poděkovali: siki89

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. lis 2020 22:20 #200011

  • siki89
  • Avatar uživatele siki89
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 37
  • Obdržená poděkování 1
Tak díky za typ, čím by to mohlo být. Asi ho tedy vyhodím z auta na ponk a mrknu tedy na svíčku se sítkem a zkontroluju jestli to není přicpané.
Jinak už jsem měl v plánu zítra zajet do Lišova, je tam firma Kamionservis (kdysi mi tam měnili svíčku), ty dělají servis Ebru takže mají přímo
origo diagnostiku. Takže to myslíš je zbytečný se tam honit?
Modrý dříč a vyladěný mazel T4 Long 2003 2,5 TDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. lis 2020 22:27 #200012

No, da se to udelat bez demontaze z auta, teda aspon na ACVcku.
Zalezi jak si troufas, ja bych s tim nikam nejel, servisy bufu mi prijdou pekelne drahy, za to, co delaji. Ale zjistuju, ze to mam dost posunuty proti bezne populaci...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 28. lis 2020 09:30 #200101

Můžu potvrdit -mrtvá svíce, buf mrtvej, dal jsem novou, a světe div se, buf má snahu nastartovat..
Edit: nejen snahu, dokonce i bez VAGa nastartoval, a to jsem čekal, že ho budu muset napojit a smazat chybu.
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od espaňol.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. lis 2020 00:38 #200104

  • siki89
  • Avatar uživatele siki89
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 37
  • Obdržená poděkování 1
Tak podávám zprávu o výsledku. Nakonec jsem zkusil zajet na tu diagnostiku (za 700,- - vyhozený prachy). Diagnostika mu hlásila, že svíčka i čidlo
plamene jsou ok, takže netušili a že jim to tam mám nechat, že může být propálená komora či co a podobný řeči. No tak jsem ho doma vymontoval,
po nahnutí z něj vyteklo tak deci nafty, rozebral, naftové cesty průchozí, sítko jak nové a ejhle - zkusím svíčku na baterce a ona je mrtvá. Ta diagnostika
asi jak byl motor a chladící kapalina horký, to vyhodnocovala že svíčka pracuje nebo co. Měl jsem doma jednu starší svíčku, tak jsem jí vyměnil a už topím.
Tak že se potvrdilo, že nejlépe si všechno raději udělat sám a ne servis nespoléhat. Teď jen nevím jestli kupovat novou svíčku klasickou (Beru) a nebo jít
do keramické ( na Aliexpressu stojí keramická necelých 400,-). Co vy nato?
www.aliexpress.com/item/4001216729406.ht....5d4f3c00GUkEj4&mp=1
Modrý dříč a vyladěný mazel T4 Long 2003 2,5 TDI

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. lis 2020 07:07 #200109

Po zkušenostech s kovovýma svíčkama beru atd. bych šel jedině do keramické - ta je nesmrtelná.
Mám ji už druhý rok a bez problému,
Poděkovali: siki89

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. lis 2020 08:47 #200111

Nemůžu teda říct z vlastní zkušenosti, o kolik je keramika lepší, ale co jsem ležel ty dva měsíce manuálech a návodech, všichni dávali keramiku, že má i samočisticí schopnost na sítko (spálí vyšší teplotou žhavení usazeniny) a vydrží nesrovnatelně déle. Takže do ní jdu taky, prozatím na vyzkoušení jsem koupil asi za 200 nějakou Kamoku, a na jaře půjde keramika..
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 30. lis 2020 07:09 #200120

Mám T4 od samého začátku r.v.2003, stále jsem první majitel. Za tu dobu jsem vyměnil myslím 4 kovové svíčky a 2x řídící jednotku D3WZ.
Řídící jednotka jednou opravovaná - vydržela cca 1 rok. Nová je tam 2 roky - dělal jsem komplet GO příhřevu D3WZ.
Co se týče keramiky, tak do té jsem šel, až před dvěma roky, na doporučení odborníků - zatím bez problému.
Namontoval jsem si na palubku přepínač , kterým spouštím předehřev -
polohy přepínače - 1 - zapnuto
2 - vypnuto
3 - přes čidlo pod nárazníkem
Bufa zapínám někdy i v létě.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 02. pro 2020 11:35 #200143

Ahoj, mám caravelle 75kw rv. 2000, koupil jsem v létě a teď jsem zjistil, že nefunguje příhřev, něc jsem pročetl a moc z toho chytrej nejsem.

prosím o radu, než to vymontuju a budu shánět jednotku, svíčku a tak...

po nastartování, i při proklemovaném čidle se nestane vůbec nic.

takže prosím, jak postupovat konektor u topení je v cajku, není někde nějaká pojistka? nebo relátko? nikde ani nic necvakne, tak je možný že předchozí majitel
to možná odpojil...
Díky moc

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 02. pro 2020 13:24 #200145

Většinou bývá špatná svíčka. Vymontovávat to na první diagnostiku nemusíš, celkem se do toho dá dostat zezhora, když shodíš plasty kolem baterky. Pojistku samozřejmě má, mám pocit že pozice 4 v přídavné řadě.
Jinak s výměnou svíčky bacha, měl jsem jednotku, která měla asi proražený tranzistor a žhavila furt. Výsledek je vybitá baterka a zničená svíčka.
Jednotky jsou, zdá se, pěkný mrchy..
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 02. pro 2020 13:36 #200147

Děkuju, a když je tedy vadná svíčka, tak nenaběhne ani ta turbína? nebo ?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 02. pro 2020 16:12 #200152

Vadná svíčka = mrtvej bufík. Neudělá nic.. doporučuju důkladně zkontrolovat zástrčku od bufíka, kabel třeba vypadá v pohodě, ale je načatá bužírka a uvnitř je úplně vyžranej... dával jsem dohromady teď 2 (D3Wz, a D5WZ), a oba stejnej problém, plusovej přívod vyhnilej.. pak svíčka a maká to.. krom D3, tam byla ŘJ, a za 3,5 pořídim celýho, ne jen díl...
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 02. pro 2020 17:10 #200153

jj, je to tak. Vona ta jednotka je až moc chytrá, při zapnutí si všechno oměří a když je vše v pořádku, tak teprv něco dělá. Takže s vadnou svíčkou ani nebufne...
Jiná sranda to je, když něco selže za chodu. Mám tu teď vymontovanou D3WZ se svýho auta, kde je asi shnilej konektor v řídící jednotce a náhodně se za chodu zastavuje turbína. To už se ale asi nic nekontroluje. Takže jednotka vesele dál dávkuje naftu. Trvá to asi 2 minuty, než na to přijde, nejspíš podle teplot. Schválně jsem to jednou nechal... Akorát jsem pak musel opustit garáže (garážovej dům) a byl jsem rád, že jsem našel cestu ven a že nikdo nezavolal hasiče....
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 05. pro 2020 19:18 #200182

Teď tu budu za pitomce. Vím, že na Sharanu nám diagnostika šla...ale..
Před týdnem jsem do T4ky nacpal D5WS, dosadil vodní čerpadlo, natahal dráty všude možně a tak... všechno maká jak má, dokonce přemýšlím, jestli má cenu dodělávat horkovzduch, když se teď dostanu s vodním asi na 6A odběru z baterky... Ale. Nejsem schopný se dostat do diagnostiky. Vím, že topení musí být zaplé, musí být zapnutý klíč. Ale bufa nevidím. Kabel K linky vede kam má, bufík je pro VW - teda aspoň samolepka to tvrdí.
Neví někdo, na jaké adrese ve vagu má být? Dávat autoscan a čekat celej den se mi nechce...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 05. pro 2020 22:53 #200184

Tušim že na první stránce tohodle tématu je odkaz na dieselpowerforum, a tam je krásně popsanej postup, sice na sharana, ale je tam i popis jak a kde to najít na VAGu..
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.233 sekund

Login