Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 05. pro 2020 23:06 #200185

No, občas stačí hledat... dík. Holt v tom mám něco špatně. Ještě to prubnu SW od eberspacheru, pak půjdu hledat, kde mám blbě dráty. D3W diagnostiku nepoužívalo, tak kdo ví, jestli to je na autě zapojené do zásuvky...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 05. pro 2020 23:15 #200186

Nima zač, D3W zapojený do zásuvky není, při překopávce T4 na D5W se musí dopojit, ačkoliv kabel ve štekru je, nevede do OBD. Jinak by to mělo být napojené na pin 7 -K-line.
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán
Poděkovali: Honzis Caravelle

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. pro 2020 10:50 #200188

Už jsem to v těch schematech našel. Musí se z konektoru u baterky, z 6. pinu na bílej blok v pojistkách (kterej tam sakra nemám...). Konektor se jmenuje T6, kdyby to někdo hledal na T4wiki. Kabel od bufu vede právě tam. Panáčci to mají asi vymyšlený tak, že když se dává D4WS, vymění se akorát káblík k čidlu v nárazníku... Tím se asi vysvětluje ledacos... :-)

Z konektoru T6 u baterky mi kouká drátek s fastonem. Nevím, jestli to tam je vždy, ale je to diagnostická linka z bufu. Takže to vlastně je strašně jednoduchý, když ti nechybí ta bílá kostka :-))
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01
Poděkovali: Michalkun

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 11. pro 2020 13:57 #200266

D3WZ - Další pokusy.

Tak včera jsem vyměnil žhavící svíčku a opravdu byla zdochlá. Nic méně topení pořád nejede.
ani se nesnaží naskočit.

začal jsem měřit a na pinech 1 +6 + 7 mám normálně 12v . pin 2 jde na zem, a po připojení 12v na piny 3 a kostru na pin 5 čerpadlo cvaká.
cvakal jsem asi 5 minut, kdyby byla zavzdušněná soustava.

na konektoru v čerpadle jsem připojil 12 v a motůrek se roztočí.

už nevím, kde mám dál hledat.

buf po nastartování a proklemování čidla pod nárazníkem - (které je ok, prošlo mrazákovým testem ) neudělá vůbec nic,

nějaká dobrá rada?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 11. pro 2020 14:19 #200267

Ještě bych překontroloval kablíky co vedou přímo do bufa, většinou + bejvá "překorodovanej" cca 2-3 cm za konektorem... Je většinou vidět jen nafouklá nebo zdeformovaná bužírka, a uvnitř bílej bordel, kterej bejval měděným kabílkem..
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán
Poděkovali: Michalkun

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 11. pro 2020 14:35 #200269

Všechny kablíky jsem propípal až k té gumě, kterou je zalitá jednotka :(

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 11. pro 2020 17:13 #200275

Michalkun napsal: D3WZ - Další pokusy.

Tak včera jsem vyměnil žhavící svíčku a opravdu byla zdochlá. Nic méně topení pořád nejede.
ani se nesnaží naskočit.

začal jsem měřit a na pinech 1 +6 + 7 mám normálně 12v . pin 2 jde na zem, a po připojení 12v na piny 3 a kostru na pin 5 čerpadlo cvaká.
cvakal jsem asi 5 minut, kdyby byla zavzdušněná soustava.

na konektoru v čerpadle jsem připojil 12 v a motůrek se roztočí.

už nevím, kde mám dál hledat.

buf po nastartování a proklemování čidla pod nárazníkem - (které je ok, prošlo mrazákovým testem ) neudělá vůbec nic,

nějaká dobrá rada?

Ještě bych proměřil čidla v bufu. Ale myslím, že:

Vadná řídící jednotka v bufu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Oreginal.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 11. pro 2020 17:29 #200276

Čidlo plamene při cca 20 st.C by mělo mít odpor cca 1,1 KOhmu
Čidlo teploty asi 12 KOhmu
piny na řídící jednotce si již nepamatuju.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 11. pro 2020 18:12 #200277

multistenleyvan napsal: Tady jsem čerpal moudra http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5169
Jinak hadice jsem neupravoval.

...
Ovládací relé na ventilátor nebylo potřeba, climatronic si poradí (alespoň v případě modelu se zeleným podsvícení). Místo diod jsem použil vícepólové relé. Toto relé spínám 1.vypínačem 2.termostatem 3.dálkou.
Tady jsem koupil relé http://www.ezk.cz/e-shop/select.php?sad ... o&rozsah=1
relé Finder F5534-12.


Zkus postudovat ještě na odkazech.. je tam toho dost užitečného, a D3W se od D5W neliší, krom výkonu
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od espaňol. Důvod: Špatně napsáno

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 11. pro 2020 20:41 #200280

..stálo by taky za to zjistit, jestli do bufíku vůbec jde šťáva :-) uhnilý + někde po cestě je ku podivu oblíbená záležitost. To, že byla vadná žhavka, je možná dobrej a možná špatnej signál. Dobrej může být v tom, že ten bufík jel, dokud svíčka byla v pohodě. No a nebo špatnej jak u jednoho mýho, že v jednotce je proražený tranzistor, do svíčky jde natvrdo 12V, což ji za chvilku zničí a u toho spálí po cestě pojistky úplně ve všem. Takže změř, jestli na pinech 1 a 2 je napájení (teď koukám, že jsi to měřil, ale viz druhá závorka) (možná tam raděj vraz žárovku, ony digitální multimetry umí změřit 12V i ze vzduchu díky velkýmu vstupnímu odporu). Pokud je přítomno, tak bych teprve měřil čidla. Ale pokud byla špatná svíčka, čidlama to spíš nebude...

jo a bacha s tím připojováním 12V někam. Většina součástí bufu je na 8V...

Pánové, nevíte někdo, jak to je s tou diagnostikou? Drát jsem dopojil, dokonce k bufu jsem se připojil z VAGu, všechno chodilo... a pak to dochodilo a už jsem se nepřipojil. Topení zapnuté, data evidentně chodí '(podle cvakání za budíkama, cvaká to jinak, když se snažím komunikovat s něčím, co tam není). Nevíte někdo, jak na to? Jasně, asi když to zkusím zítra, tak to zas půjde. Jen mě zajímá, čím to kurňa je...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 09. led 2021 17:41 #200660

No podmínkou je spuštěný motor a musí běžet i buf. Jinak se do něj nedoboucháš, co jsem nastudoval všechno možný...
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 09. led 2021 19:59 #200663

Já se k němu připojím, ale pokud dám číst data, tak to vydrží v chodu asi 2 minuty. Pak to zdechne a už to nejde. Mám teď d5ws, takže ani motor nemusí být nastartovaný. Komunikuje to i když jede jen to topení.
když zkusím číst nějaký řádek dat z libovolné jiné jednotky, funguje to....
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 09. led 2021 21:41 #200664

Áha, tak to jo. Já vycházel z D5WZ.. tam je psaná tato podmínka..
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 26. lis 2021 15:03 #204300

  • ne-moc
  • Avatar uživatele ne-moc
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 2
Ahoj
Mam problem s predehrevem na vw T4 caravelle 1999 75kW (modre budiky)
Predehrev funguje jen na pul a ja bych potreboval radu, kde mam dal hledat.
Predehrev je po repasu cca 2roky. (problem tam byl uz pred tema 2 lety)
Tak tedy k problemu:
Po nastartovani vozu pri nizsi teplote, cca tech 4 stupne C a mene se spustu predehrev. Z vyfuku u predniho kola jde krasne teply vzduch a vse se tvari jako ze je OK. Ale odhadem za 1-2 min se proste vypne. Rozhodne by mel bezet dele protoze se rucicka teplomeru na budikach ani nehne.
Neporadil by jste prosim nekdo na co se mam zamerit? nemel jste nekdo podobny problem?(nedohledal jsem to)
Dekuji za jakoukoliv pomoc a radu ktera by me aspon nasmerovala spravnym smerem.
At se dari a T4 vydrzi na veky vsem. Dik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 26. lis 2021 17:41 #204303

Sice jsem takový problém neměl, ale viděl bych to asi na čidlo plamene, buf sice hoří, ale neví o tom, tak se vypne..
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.229 sekund

Login