Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 26. lis 2021 18:19 #204305

Jak se vypne. Na "tvrďáka", nebo normálně přestane dávat naftu, dochladí, umře..?
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 27. lis 2021 15:47 #204319

  • ne-moc
  • Avatar uživatele ne-moc
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 2
Diky za tip. Hodnoty jake by to cidlo melo mit pri mereni nekdo nevite? Cetl jsem nekde ze se meni odpor.
Jeste se zeptam. Pokud by bylo cidlo plamene spatne, nevypnul by se predehrev hned? Zvlastni ze chvili (par minut )jede.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 27. lis 2021 17:05 #204321

Jestli to pár minut jede, asi jsou čidla v pohodě. Bude tam spíš problém typu že to zhasíná samo, nebo to je malý napětí v síti, nebo něco takovýho. Nebo je malej průtok vody bufem (climatronic nebo manuál?) Bufík se špatnýma čidlama ani nehlesne...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 27. lis 2021 18:11 #204323

  • ne-moc
  • Avatar uživatele ne-moc
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 2
Climatronic. Jsem ochotny se v tom pohrabat, ale vazne nevim, jakym smerem se ted vydat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 30. lis 2021 21:14 #204374

  • Bosna
  • Avatar uživatele Bosna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 104
  • Obdržená poděkování 10
Mám ten samej problém, 2-3 min jede perfektně a potom se vyfouká a konec.
T4 multivan syncro 99

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 01. pro 2021 07:15 #204382

Bosna napsal: Mám ten samej problém, 2-3 min jede perfektně a potom se vyfouká a konec.


Je to předehřev a nebo climatronik nezávislý topení ? A jede ti čerpadlo ? Pokud se buf přehřeje tak vypíná.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 02. pro 2021 12:00 #204397

  • ne-moc
  • Avatar uživatele ne-moc
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 2
Ja mam predehrev , climatronic. Predehrev jede jen pri pustenem motoru. Problem stale pretrvava. Nejake napady? Moc dekuji kazdemu za snahu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od ne-moc.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 03. pro 2021 06:37 #204402

Myslím, že už to tady bylo.
První co udělá buf při startu, tak si osahá všechna čidla, pokud je vše ok , tak se vyfouká a potom teprve najíždí.
Čidlo plamene má asi 1,1 kOhmu při 20-22 st.C
Čidlo teploty asi 12 kOhmu.
Pokud se buf rozjede a po několika minutách vypne a vyfouká, může být
1/ vadné čidlo pod nárazníkem - je to vlastně spínač na bázi bimetalu - vyzkoušet - propojit dráty co k němu vedou - může předčasně vypínat
2/ dost často je v háji síťka na žhavící svíčce
3/ nedostává se palivo a nebo je ho málo - přezkoušet čerpadlo
4/ závada na vodiči od altíku od D
5/ problém v řídící jednotce
Chce to všechno proměřit
Konektor
1- červeno hnědá +12V
2-hnědá - kostra -12V
3-zelená -motorek čerpadla
4-zelená-motorek čerpadla
5-bílá - nezapojeno
6-černá - čidlo pod nárazníkem
7-modrá - od altíku D
8-volná

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 03. pro 2021 19:14 #204406

  • ne-moc
  • Avatar uživatele ne-moc
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Obdržená poděkování 2
Moc dekuji za nasmerovani a informace. Promerim co se da a pokud na problem kapnu, urcite dam vedet. Diky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 04. pro 2021 07:32 #204407

Ještě mě napadlo, že to může dělat svíčka - především ta kovová

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 07. pro 2021 12:36 #204438

Jen info, dneska jsem našel svíci keramiku do D3, D4, a D5 WZ na eshopu www.svetluska.cz za slušnou cenu 650 Kč/ks. Oproti cca 1500 co chtějí prodejci ND na bufíky a příhřevy za to samý je to dost rozdíl. Tak jen kdyby někdo chtěl.
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. pro 2021 13:13 #204701

zdarec, poradí mi někdo co to mám pod t4?? výhody nevýhody funkce zkrátka instruktážní storming toho o čem jsem si myslel že je webasto ? děkuji velice!! sílu pročítat vlákno nemám
obrázek jsem stáhl
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. pro 2021 21:34 #204706

Říká se tomu topení druhé řady sedadel, nebo taky druhý výměník pro prostor cestujících vzadu. Funguje to úplně stejně, jako topení pod palubkou, jen s tím rozdílem, že to funí přes výdech v podlaze dozadu. Tzn. musí bejt ohřátej motor, aby ti topení topilo. Na palubce máš klasický ovládání topení (nevim jestli klimatronik tohle umí ovládat taky), a pak buď jeden, nebo 2 menší otočný ovladače, kterejma se reguluje teplej/studenej vzduch a otáčky ventilátoru, pokud jen jeden, tak po zapnutí otevře ventil u motoru, a pustí to tam teplou vodu bez možnosti regulace (asi, nenapadá mě jak na to). Výhody -když to maká, netáhne ti odzadu na záda a nohy, když to nemaká, je to pakárna, já měl na jednom od prasklýho výměníku zarezlej motor (voda pokud teče, nemá kudy ven, než vystoupá nad přívod vzduchu), a smahlý odpory, po výměně výměníku, vyčistění a rozhejbání motoru už to topí jak má. No a nevýhody jsou to samý, ale opačně, je to uložený pod autem, takže to málokdo řeší. Tolik asi ve zkratce.
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán
Poděkovali: Úředník

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 14. bře 2022 15:08 #205510

Ahoj, nemám šanci se probram všema příspěvkama, možná už to tady je, ale měl bych dotaz:
Mám 2,5 111kw a nezávislé d3wz, nevím jestli je to dodělávaný nebo už z výroby.
Nicméně když jsem auto koupil nefungovalo to.
Rozhodl jsem se na to mrknout a kupodivu jsem to rozhýbal. Bufík sice jede, ale po pár minutách se vypne, vypadá to, že kvůli přehřátí.
Hadice přívodní i odvodní jsou u něj horký, ale max 5-10cm. Usuzuju, že v něm neprodoudí voda. Nicméně čerpadlo běží.
To vedení vody je zapojený přes takovej "5ti vývoďák" a já si nejsem jistej, jestli je to zapojený správně popř. já jsem to správně pochopil.
Přikládám jeho foto + shéma, jak to podle mě proudí.
Má to takhle taky někdo zapojený? Je to správně? Co může blokovat proud vody, když zjistím, že čerpadlo opravdu nasává a vypouští vodu(zatím se ho nevyndaval)?
Díky moc za každý info.....Ondra
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 14. bře 2022 20:33 #205515

Nejsem si jistej, ale podle mého by bylo logické, aby čerpadlo tlačilo vodu buď do bufika, nebo tahalo z... Pokud jsi ho nezkoušel, asi bych tím začal, podle toho, co popisuješ, to na to čerpadlo i vypadá, buf se ohřeje, a tím to končí - dosáhne vypínací teploty a šlus. Zkus na něj přivést natvrdo 12V, měl bys ho slyšet když stojí motor (mě je krásně slyšet i dochlazovací). Pokud bude ticho, a nebude ani cítit "vibrace", začal bych tím, než laborovat se zapojením hadic..
Caravelka 2.5 Tdi hybrid --> 75 kW s homemade chipem a s velkým kůlerem, MY 1999, designed with Medvěd Hydro Design
Caramelka 2.5 TDI 75 kW long - Black Jack edition by Medvěd Hydro Design
Jeep Cherokee 2.5 petrol MY1984 -veteránská srdcovka
Jeep Cherokee 4.0 petrol MY1989 - off veterán
Poděkovali: Živný

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.175 sekund

Login