Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. lis 2008 18:52 #4341

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
nekde jsem cetl 0,65litru na hod. Nechaval jsem to predelat na nezavyslé topeni a zere to i solidne baterku. 8,5Amper s climatronic.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. lis 2008 21:02 #4343

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31

andula napsal: Asi by Ti to tak ukradený být nemělo, když Ti nepoběží oběhové čerpadlo tak se Ti to D3W Z přehřeje a vypne ho tepelná pojistka.
Píšeš-Stejně budu spínat nejdřív bufíka,až začne dávat naftu,tak se sepne čerpadlo ...já myslím že Ty zapneš bufíka a jeho řídící jednotka si sama určí kdy se co sepne...nebo se chystáš předělat i jednotku?


mě jde jen o to aby mě stačil s Ampérama měnič napětí. mám měnič do 6A.
a D3W Z si spína jen čerpadlo nafty.
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. lis 2008 21:05 #4344

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31

dins. napsal: nekde jsem cetl 0,65litru na hod. Nechaval jsem to predelat na nezavyslé topeni a zere to i solidne baterku. 8,5Amper s climatronic.


a co tam máš za vodoucha? 3kw,nebo 4kw? musím to změřit jen najít tu správnou pojistku :roll:
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. lis 2008 21:36 #4347

  • andula
  • Avatar uživatele andula
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1654
  • Obdržená poděkování 0

marsoun napsal: mě jde jen o to aby mě stačil s Ampérama měnič napětí. mám měnič do 6A.
a D3W Z si spína jen čerpadlo nafty.

Já Ti nějak nerozumým...na co tam máš ten měnič napětí... a co Ti sepne to oběhové čerpadlo? Pokavad ho nesepne předeh. tak ho musíš sepnout Ty zároven s předehřevem.
Potkalo mě štěstí­, řeklo uhni a šlo dál.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. lis 2008 22:19 #4350

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Měnič proto,protože sviňa vodouch D3WZ se pod 12v vypne! Tj.
Když se ráno probudím pošlu sms do auta,ta sepne vodoucha,
vodouch si sam sepne nafové čerpodlo,to sepne vodní čerpadlo.....
voda se ohřívá... a pak klesne napětí pod 12v a vodouch si přestane
dáfkovat naftu,vychladíse a vypne.
proto ptřebuji zvednout napětí na vodouchu.
Myslím že D4W a D5W už šlape i pod 12V
D3WZ je určený jen pro běh s motorem
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. lis 2008 22:41 #4352

  • andula
  • Avatar uživatele andula
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1654
  • Obdržená poděkování 0
:lol: Aha...tet už chápu...myslím že to tady ještě nikdo neřešil takže určitě rychlejší to budeš mít změřit si to sám...než čekat až Ti někdo hodnověrně odpoví.
Potkalo mě štěstí­, řeklo uhni a šlo dál.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 05. pro 2008 14:11 #4654

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Tak jsem take koupil D4W predehrev s hodinamy.
A hned jsem badal nad kabelama a hadicema jak zapojit atd :-)
Proto mam dotaz jestli musim pri montazi naftove pumpicky sundavat nadrz nebo je tam nejaky trik jak to zapojit zezhora.
Dale mam problemek s kabely, nevim kam ty dva vedou.[attachment=2:delpz9jc]<!-- ia2 -->05122008(016).jpg<!-- ia2 -->[/attachment:delpz9jc]
A k tohle bude asi na regulaci teploty pro climatronik pokud se nepletu.[attachment=1:delpz9jc]<!-- ia1 -->05122008(011).jpg<!-- ia1 -->[/attachment:delpz9jc]
Existuje na tento konektor nejaky protikus?
[attachment=0:delpz9jc]<!-- ia0 -->05122008(014).jpg<!-- ia0 -->[/attachment:delpz9jc]

Cerveny je urcite plus, hnedy kostra, to je jasne, podsviceni uz jsem take vyresil ale tyhle kabliky Mi nejak prebyvaji :-) Jeden bude urcite plus po klicku a ten cerny s modrym pruhem by mel byt pripojeny k hodinam, ale to je jenom teorie :-(

Kdyby jste nekdo mel radu tak bych byl vdecny.
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 05. pro 2008 14:13 #4656

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Konektor[attachment=0:1ansgycq]<!-- ia0 -->05122008(010).jpg<!-- ia0 -->[/attachment:1ansgycq]
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 05. pro 2008 16:20 #4666

Ahoj, pokud potřebuješ poradit se zapojením elektro, rád ti poradím, můj e-mail je marekmindl@tiscali.cz . Pokud nemáš v autě climatronic, ty hadice s ventilama už dost dlouho sháním, koupil bych je. Díky Marek :)
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 07. pro 2008 12:00 #4737

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Uz jsem to skoro rozlustil ale porad nemohu prijit na to kam prijde ten zluty kabel a zluty s bilym pruhem co vede ze svorkovnice na spinacich hodinach...[attachment=0:3lxwliyq]<!-- ia0 -->05122008(014).jpg<!-- ia0 -->[/attachment:3lxwliyq]
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 29. pro 2008 14:57 #5869

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Tak jsem si nechal předělat Příhřev motoru D3W na nezavislé topení.FUNGUJE TO :)
Mám Climatoronic a orig horkovzdušný topení.
Přestavbu mi dělal p. Čermák je fakt dobrej ale nema vlastní dílnu:-(
Nekupoval jsem žádný další čerpadlo proste nic. jen par vicepolovych rele a je to zapojeny nejak přes diody. Cena cca 2000,-
Na palubce mám dokoupeny dva vypínače jeden starý ohřev zadniho okna (zapnuto vypnuto)a dvoutlačítkový vypínač ventilatoru.
Druhý hodiny jsem nechtěl jsou drahy a k čemu.... nebyly by kam dat.

Jen popíšu jak mi to funguje ....zapojení po me nechtejte. Je možny se na to samozrejme u me podívat mam garaž i jamu.

Takže tlačítkem od vyhřívání zapínám přívod do bufika tak aby mohla v nem fungovat elektoronika. TZN.
kdyz je zapnuty tak chodi tak jako pri vyjezdu z fabriky.
Kdyz je vypnuty tak mi nestartuje bufik kdyz za mraziveho počasí jen preparkovávám auto.
Pri zapnutym tlačítku když bufík nastartuje tak mi zhasne podsvicení (vím že běží) a rozblika se mi žluta dioda napojena na čerpadlo (vím jak klape).
Použítým Dvojtlačítkem ventilatoru rozděluji jen spínaní od původnich hodin. (vzduch ,voda) je to podsvicene a vypada to moc hezky :-) .

Když programuji na rano vodního bufíka tak nastavim hodiny sepnu dvojtlačítko (voda) a zapnu tlačítko vyhřívání (ted vím že mi naběhne vodní bufina) další věc co se da je že nastavite climatronic aby vyhříval kabinu nebo jenom motor, to se dela tak ze climatronic vypnete pri zapnutem zapalovani (pak se po nabehnuti bufiny vyhriva jen motor) kdyz ho nevypnete tak klasicky se po nastartovani bufiny rozebehne ventilator a odmrazi. (sezere to vsechno teplo z bufika).

Další funkce tohodle zapojeni je že při teplym motoru a stojícím autě se dá pustit ventilator +oběhové čerpadlo. Bufik nebeží a vy odcerpavate teplo z motoru dokud tam nejake teplo je (využívám na benzínkach a když je pes v aute nebo mlada a ja potřebuju klíčky). TZN vypnute tlačítko vyhřívání zapojene viz nahoře a zapnute hodiny +dvojtlačítko voda


No snad to nekomu pomuze v inspiraci jak to zapojit a mit vse pod kontrolou. Ja než ovladani vysvetlil brachovi tak jsem ho malem jako nechapajiciho prizabil.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N
Poděkovali: Tonda1980

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od dins..

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 04. led 2009 04:55 #6116

  • drc
  • Avatar uživatele drc
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 23
  • Obdržená poděkování 1
Koupil jsem transportera 2,5 TDI 75 KW.V létě super kára co brala tak 7-7,5 litru.Jenže přišla zima a vystřízlivění.Bere to tak 10-12, zima je v tom jak na sibiři.Zjisti jsem že mám auto dodané jeko referenční do Španělska, pak se vrátilo do Německa,následně bylo prodáno v Česku.Je to rok 2002 a nemá žádný příhřev.Klápe mi to tak hodinku u baráku abych z toho vůbec viděl.Topí to jenom když to držím po dálnici nad 130.Motor prostě nejde zahřát.Dal jsem kus krabice před chladič abych to zahřál aspoň na té dálnici.Takže jsem popsal problém a teď potřebuju poradit.Asi bych to viděl na nezávislé vodní topení.Máte zkušenosti?Jinak jsem měl dřív 2.4 D a ten byl absolutně v poho.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 04. led 2009 09:49 #6120

  • kazos
  • Avatar uživatele kazos
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 39
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0
D3WZ spotreba je 0.5 l/h a sezere 23 W

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 04. led 2009 14:32 #6130

  • fafion
  • Avatar uživatele fafion
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, doporučuju dodělat příhřev do motoru, já ho tam mám a je to konfort, auto začíná topit velice rychle! Je to super věc, někde se tu probírala instalace vč. ceny, zkus tu pohledat! Ale fakt je to super věc a asi jediná možná pomoc! Ahoj!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 04. led 2009 19:49 #6169

  • martyX
  • Avatar uživatele martyX
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 12
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, řeším "problém" doinstalace, resp, přestavbu z příhřevu na nezávislé topení ( vodní ) . V autě mám D3WZ a doma mám ještě silnější D5Wz ( které bych v případě slabého výkonu 3kw obměnil za 5kw... Dál mám vodní čerpadlo a řídící hodiny ( jedny orig VW a ještě jedny v záloze easy start T ) . Takže bych potřeboval: nějakou kabeláž a hlavně poradit co budu ještě potřebovat a někoho, kdo je schopen to dát dohromady.... děkuji
zapoměl jsem dopsat mám 2.5tdi 102 ps,r.v. 2001, man. klima...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od martyX.
Vygenerováno za 0.268 sekund

Login