Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 05. pro 2013 22:57 #131253

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Budeš tam mit komfortní ventil pro nez.topení, který nepustí horkou vodu do motoru.... ;)

:arrow: http://translate.google.cz/translate?sl ... izung%2529 :idea:
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. pro 2013 07:59 #131271

Clovece ty si ako encyklopedia =D> ale z toho popisu na wiki mi pride ze to je vlastne jeho funkcia - nepustit vodu do motoru pokial je motor vypnuty... Cast ´Operacni Topení ´ pisu ze vlastne ma spravne cirkulovat medzi nezavislim a vymenikom tepla... To je mozno dobre pre niekoho kto nema teplovzdusne, takto si moze jednoducho pomoct s tymto T-kusom. Dalej tam pisu ze pri ´ Normalni provoz ´ vodne cerpadlo od motoru pretlaci teplu vodu az k motoru. Dobre to chapem? :confused:

Ak je to tak ako pisem naco to tam mam ak ma auto od vyroby aj teplovzdusne kurenie?? :confused:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. pro 2013 09:12 #131273

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
jj. je hlavně pro funkci nez topení, dodával se v přestavbových sadách. a nebo tam můžeš mít originální 3cestný"N214" pro D4WS. Montuje je se hlavně z důvodu toho,že D3WZ a D4WS nemají dostatečný výkon na tak velký motor a tolik vody. Jsou určený do obsahu 1.9.
Pořádně projdi hadice a zjisti si co tam máš. Zda originální podtlakový, nebo automatický kuličkový.
Když tam budeš mít originální 3cestný N214, tak by mělo stačit odpojit konektor elektromagnetu a bude to předehřívat i motor. D:_)

N214
http://translate.googleusercontent.com/ ... Pr3onIp_wQ

Ještě k té tvé nízké teplotě motoru.
Jukni zda ti s nastartováním motoru zavírá dochlazovací ventil "N273". Je na hadicích pod chladičem. Spojuje hadice od topení se silnýma hadicema chlazení.
Když bude zavírat tak jak má, tak bude asi horší termostat. :-k

N273
http://translate.googleusercontent.com/ ... n4JpVfnILw

termostat
http://translate.googleusercontent.com/ ... 1Z-9L73qHw
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. pro 2013 16:19 #131284

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3

kusna napsal: tak diagnoza neřekla nic....uplně mrtvo-řj nekomunikuje D:_)14


Tak se mi bohužel nepodařilo sehnat "schopného" opraváře příhřevu,máte někdo kontakt na schopný a ověřený servis?...díky....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. pro 2013 19:13 #131295

  • Lewis
  • Avatar uživatele Lewis
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Obdržená poděkování 0
http://www.autodilyservis.cz/2382/kontakt/

Zkus tohle, ale budes to mit trochu od ruky ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. pro 2013 19:24 #131296

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
To dá, jen 500km. :greenangel:
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. pro 2013 20:07 #131298

  • Mar10
  • Avatar uživatele Mar10
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 727
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 24
pokud to dostaneš do brna, tak z brna to dovezu do nového jičína... zjisti si po telefonu jestli to dělají.... jezdím každý pátek z brna dom...
Multivan 2,5 TDI 111 kw 2001
VW T3 245D Pritsche 37kW (50PS)
Renault Megane Combi 1,5 dci 110 ps 2013 - vyměněno
Škoda Octavia Combi III 2.0 TDI 110 kw 4x4 white
Nissan Primera Combi 2,0 TD 90 ps 1999 -prodáno
http://mar010.rajce.idnes.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 08. pro 2013 12:29 #131395

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3

Lewis napsal: www.autodilyservis.cz/2382/kontakt/

Zkus tohle, ale budes to mit trochu od ruky ;)


díky.....ještě se poohlédnu po bližším servisu...neustále přemýšlím,zda nekoupit jiný,pohybují se od 3000-5000 Kč se zárukou

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 08. pro 2013 15:21 #131401

  • Freak
  • Avatar uživatele Freak
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0

kusna napsal:

Finida napsal: A máš pořádně zacvaklej konektor uvnitř bufa??? Nepřelomil se Ti drát u konektoru, co je napájení?? Někdy tam odhnije! co pojistka??


právě,že vše vypadá o.k....jak konektor,kabely také v poho.....a pojistku myslíš jakou? Pokud se jedná o napájení,tak vše do konektoru jde(plu,mínus,signál z altíku a od teplotního čidla také)



Včera jsem řešil opravu D3W Z. Ale vemu to od začátku. Koupil jsem druhý auto do rodiny a zjistil jsem, že má příhřev začal jsem ho zkoumat. A ani neťuk. Zjistil jsem uhnilej kontak na podávacím čerpadle, ale to nepomohlo :( . Tak jsem ho napíchnul a zjistil vadnou žhavící svíčku a čidlo přehřátí ukazovalo 550°. Včera jsem to vyměnil, namontoval zpátky a svíčka "OK" a čidlo zase 550° :( . Tak jsem ho nechal napíchnutý asi půl hodiny a najednou koukám a čidlo ukazuje asi 67° :) Nastartuju a buf se rozběhl \:D/ . Jenže čidlo zase vylítlo na 550° :-k . Tak jsem hejbal s kabelama a koukám na grafu jak to čidlo lítá nahoru a dolu. Tak jsem ho zase vyndal rozebral a napích rozebraný a když jsem po prohmatání všech kabelů nic nezjistil zatlačil jsem na konektor na řídící jednotce tak to začlo zase lítat. Tak jsem tu řídící jednotku vyoperoval a zjistil, že na těch pinech od čidla není žádnej cín, tak jsem to propájel a je to "OK" \:D/ Jestli tam náhodou taky nemáš něco podobnýho ;) Mám to auto měsíc tak zatím zjišťuju jak to má fungovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 18. pro 2013 21:45 #132011

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 278
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 11
neumíte někdo okolo Ústí nad Labem opravit bufíka? :sos: Ani neťukne, jediný co jsem zkoušel je teplotní čidlo pod nárazníkem, jinam se nedostanu, protože nemam garáž.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. pro 2013 07:31 #132021

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3

Freak napsal:

kusna napsal:

Finida napsal: A máš pořádně zacvaklej konektor uvnitř bufa??? Nepřelomil se Ti drát u konektoru, co je napájení?? Někdy tam odhnije! co pojistka??


právě,že vše vypadá o.k....jak konektor,kabely také v poho.....a pojistku myslíš jakou? Pokud se jedná o napájení,tak vše do konektoru jde(plu,mínus,signál z altíku a od teplotního čidla také)



Včera jsem řešil opravu D3W Z. Ale vemu to od začátku. Koupil jsem druhý auto do rodiny a zjistil jsem, že má příhřev začal jsem ho zkoumat. A ani neťuk. Zjistil jsem uhnilej kontak na podávacím čerpadle, ale to nepomohlo :( . Tak jsem ho napíchnul a zjistil vadnou žhavící svíčku a čidlo přehřátí ukazovalo 550°. Včera jsem to vyměnil, namontoval zpátky a svíčka "OK" a čidlo zase 550° :( . Tak jsem ho nechal napíchnutý asi půl hodiny a najednou koukám a čidlo ukazuje asi 67° :) Nastartuju a buf se rozběhl \:D/ . Jenže čidlo zase vylítlo na 550° :-k . Tak jsem hejbal s kabelama a koukám na grafu jak to čidlo lítá nahoru a dolu. Tak jsem ho zase vyndal rozebral a napích rozebraný a když jsem po prohmatání všech kabelů nic nezjistil zatlačil jsem na konektor na řídící jednotce tak to začlo zase lítat. Tak jsem tu řídící jednotku vyoperoval a zjistil, že na těch pinech od čidla není žádnej cín, tak jsem to propájel a je to "OK" \:D/ Jestli tam náhodou taky nemáš něco podobnýho ;) Mám to auto měsíc tak zatím zjišťuju jak to má fungovat.


prosím tě,kde a za kolik jsi sehnal diagnostiku na příhřev?...Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. pro 2013 11:25 #132033

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31

durisa napsal: neumíte někdo okolo Ústí nad Labem opravit bufíka? :sos: Ani neťukne, jediný co jsem zkoušel je teplotní čidlo pod nárazníkem, jinam se nedostanu, protože nemam garáž.

Petra z Chlumce znáš?
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. pro 2013 11:53 #132035

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 278
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 11
2 Maršoun: Neznám, ale vím o koho jde. Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 23. pro 2013 20:04 #132279

  • jerrykx
  • Avatar uživatele jerrykx
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 146
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0

jerrykx napsal: čaues,
mám dotaz. Koupil jsem t4 2,5tdi 95...auto se mi strašně dlouho ohřívá, cca 10km a stejně to není přesně na půlce, spíše na čárce pod půlkou. Mam čidlo v nárazníku, mám přídavné čerpadlo ch. vody, ale nemam příhřev....do všech tdi se prý dával příhřev, je tomu tak? Je možné, že z tohoto důvodu auto tak dlouho ohřívá, nebo příhřev pomáhá jen při určité teplotě(např. 5°C)


btw: za kolik se dá tak příhřev pořídit? co vše musí obsahovat?je složité ho zapojit?

mam nabídku příhřevu z 111kw TDI za 4000,- je to odekvátní cena?, nechybí zde něco?...výfuk?

https://email.seznam.cz/imageshow/AF7dj ... j0QdtrJHOA
Dík :thx:



Ahoj, tak nakonec jsem pořídil D5WZ...je to správná volba? není více poruchové než slabší varianty? Musím předpokládám vyměnit podávací čerpadlo že?...jaký typ?
Jaký je rozdíl mezi D5wz a D5ws???

:thx:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 26. pro 2013 12:36 #132403

Z by měl bejt jen příhřev bez vlastního čerpadla (Zuheizer) a S (Standheizung) by mělo mít/ovládat i ext.čerpadlo (SC je s integrovanym čerpadlem)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.194 sekund

Login