Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 05. pro 2013 22:57 #131253

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6569
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 28
Budeš tam mit komfortní ventil pro nez.topení, který nepustí horkou vodu do motoru.... ;)

:arrow: http://translate.google.cz/translate?sl ... izung%2529 :idea:
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. pro 2013 07:59 #131271

Clovece ty si ako encyklopedia =D> ale z toho popisu na wiki mi pride ze to je vlastne jeho funkcia - nepustit vodu do motoru pokial je motor vypnuty... Cast ´Operacni Topení ´ pisu ze vlastne ma spravne cirkulovat medzi nezavislim a vymenikom tepla... To je mozno dobre pre niekoho kto nema teplovzdusne, takto si moze jednoducho pomoct s tymto T-kusom. Dalej tam pisu ze pri ´ Normalni provoz ´ vodne cerpadlo od motoru pretlaci teplu vodu az k motoru. Dobre to chapem? :confused:

Ak je to tak ako pisem naco to tam mam ak ma auto od vyroby aj teplovzdusne kurenie?? :confused:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. pro 2013 09:12 #131273

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6569
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 28
jj. je hlavně pro funkci nez topení, dodával se v přestavbových sadách. a nebo tam můžeš mít originální 3cestný"N214" pro D4WS. Montuje je se hlavně z důvodu toho,že D3WZ a D4WS nemají dostatečný výkon na tak velký motor a tolik vody. Jsou určený do obsahu 1.9.
Pořádně projdi hadice a zjisti si co tam máš. Zda originální podtlakový, nebo automatický kuličkový.
Když tam budeš mít originální 3cestný N214, tak by mělo stačit odpojit konektor elektromagnetu a bude to předehřívat i motor. D:_)

N214
http://translate.googleusercontent.com/ ... Pr3onIp_wQ

Ještě k té tvé nízké teplotě motoru.
Jukni zda ti s nastartováním motoru zavírá dochlazovací ventil "N273". Je na hadicích pod chladičem. Spojuje hadice od topení se silnýma hadicema chlazení.
Když bude zavírat tak jak má, tak bude asi horší termostat. :-k

N273
http://translate.googleusercontent.com/ ... n4JpVfnILw

termostat
http://translate.googleusercontent.com/ ... 1Z-9L73qHw
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. pro 2013 16:19 #131284

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3

kusna napsal: tak diagnoza neřekla nic....uplně mrtvo-řj nekomunikuje D:_)14


Tak se mi bohužel nepodařilo sehnat "schopného" opraváře příhřevu,máte někdo kontakt na schopný a ověřený servis?...díky....

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. pro 2013 19:13 #131295

  • Lewis
  • Avatar uživatele Lewis
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 16
  • Obdržená poděkování 0
http://www.autodilyservis.cz/2382/kontakt/

Zkus tohle, ale budes to mit trochu od ruky ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. pro 2013 19:24 #131296

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6569
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 28
To dá, jen 500km. :greenangel:
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 06. pro 2013 20:07 #131298

  • Mar10
  • Avatar uživatele Mar10
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 725
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 24
pokud to dostaneš do brna, tak z brna to dovezu do nového jičína... zjisti si po telefonu jestli to dělají.... jezdím každý pátek z brna dom...
Multivan 2,5 TDI 111 kw 2001
VW T3 245D Pritsche 37kW (50PS)
Renault Megane Combi 1,5 dci 110 ps 2013 - vyměněno
Škoda Octavia Combi III 2.0 TDI 110 kw 4x4 white
Nissan Primera Combi 2,0 TD 90 ps 1999 -prodáno
http://mar010.rajce.idnes.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 08. pro 2013 12:29 #131395

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3

Lewis napsal: www.autodilyservis.cz/2382/kontakt/

Zkus tohle, ale budes to mit trochu od ruky ;)


díky.....ještě se poohlédnu po bližším servisu...neustále přemýšlím,zda nekoupit jiný,pohybují se od 3000-5000 Kč se zárukou

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 08. pro 2013 15:21 #131401

  • Freak
  • Avatar uživatele Freak
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 2
  • Obdržená poděkování 0

kusna napsal:

Finida napsal: A máš pořádně zacvaklej konektor uvnitř bufa??? Nepřelomil se Ti drát u konektoru, co je napájení?? Někdy tam odhnije! co pojistka??


právě,že vše vypadá o.k....jak konektor,kabely také v poho.....a pojistku myslíš jakou? Pokud se jedná o napájení,tak vše do konektoru jde(plu,mínus,signál z altíku a od teplotního čidla také)



Včera jsem řešil opravu D3W Z. Ale vemu to od začátku. Koupil jsem druhý auto do rodiny a zjistil jsem, že má příhřev začal jsem ho zkoumat. A ani neťuk. Zjistil jsem uhnilej kontak na podávacím čerpadle, ale to nepomohlo :( . Tak jsem ho napíchnul a zjistil vadnou žhavící svíčku a čidlo přehřátí ukazovalo 550°. Včera jsem to vyměnil, namontoval zpátky a svíčka "OK" a čidlo zase 550° :( . Tak jsem ho nechal napíchnutý asi půl hodiny a najednou koukám a čidlo ukazuje asi 67° :) Nastartuju a buf se rozběhl \:D/ . Jenže čidlo zase vylítlo na 550° :-k . Tak jsem hejbal s kabelama a koukám na grafu jak to čidlo lítá nahoru a dolu. Tak jsem ho zase vyndal rozebral a napích rozebraný a když jsem po prohmatání všech kabelů nic nezjistil zatlačil jsem na konektor na řídící jednotce tak to začlo zase lítat. Tak jsem tu řídící jednotku vyoperoval a zjistil, že na těch pinech od čidla není žádnej cín, tak jsem to propájel a je to "OK" \:D/ Jestli tam náhodou taky nemáš něco podobnýho ;) Mám to auto měsíc tak zatím zjišťuju jak to má fungovat.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 18. pro 2013 21:45 #132011

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 278
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 11
neumíte někdo okolo Ústí nad Labem opravit bufíka? :sos: Ani neťukne, jediný co jsem zkoušel je teplotní čidlo pod nárazníkem, jinam se nedostanu, protože nemam garáž.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. pro 2013 07:31 #132021

  • kusna
  • Avatar uživatele kusna
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 691
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 3

Freak napsal:

kusna napsal:

Finida napsal: A máš pořádně zacvaklej konektor uvnitř bufa??? Nepřelomil se Ti drát u konektoru, co je napájení?? Někdy tam odhnije! co pojistka??


právě,že vše vypadá o.k....jak konektor,kabely také v poho.....a pojistku myslíš jakou? Pokud se jedná o napájení,tak vše do konektoru jde(plu,mínus,signál z altíku a od teplotního čidla také)



Včera jsem řešil opravu D3W Z. Ale vemu to od začátku. Koupil jsem druhý auto do rodiny a zjistil jsem, že má příhřev začal jsem ho zkoumat. A ani neťuk. Zjistil jsem uhnilej kontak na podávacím čerpadle, ale to nepomohlo :( . Tak jsem ho napíchnul a zjistil vadnou žhavící svíčku a čidlo přehřátí ukazovalo 550°. Včera jsem to vyměnil, namontoval zpátky a svíčka "OK" a čidlo zase 550° :( . Tak jsem ho nechal napíchnutý asi půl hodiny a najednou koukám a čidlo ukazuje asi 67° :) Nastartuju a buf se rozběhl \:D/ . Jenže čidlo zase vylítlo na 550° :-k . Tak jsem hejbal s kabelama a koukám na grafu jak to čidlo lítá nahoru a dolu. Tak jsem ho zase vyndal rozebral a napích rozebraný a když jsem po prohmatání všech kabelů nic nezjistil zatlačil jsem na konektor na řídící jednotce tak to začlo zase lítat. Tak jsem tu řídící jednotku vyoperoval a zjistil, že na těch pinech od čidla není žádnej cín, tak jsem to propájel a je to "OK" \:D/ Jestli tam náhodou taky nemáš něco podobnýho ;) Mám to auto měsíc tak zatím zjišťuju jak to má fungovat.


prosím tě,kde a za kolik jsi sehnal diagnostiku na příhřev?...Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. pro 2013 11:25 #132033

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6569
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 28

durisa napsal: neumíte někdo okolo Ústí nad Labem opravit bufíka? :sos: Ani neťukne, jediný co jsem zkoušel je teplotní čidlo pod nárazníkem, jinam se nedostanu, protože nemam garáž.

Petra z Chlumce znáš?
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 19. pro 2013 11:53 #132035

  • durisa
  • Avatar uživatele durisa
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 278
  • Karma: -4
  • Obdržená poděkování 11
2 Maršoun: Neznám, ale vím o koho jde. Díky

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 23. pro 2013 20:04 #132279

  • jerrykx
  • Avatar uživatele jerrykx
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 146
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0

jerrykx napsal: čaues,
mám dotaz. Koupil jsem t4 2,5tdi 95...auto se mi strašně dlouho ohřívá, cca 10km a stejně to není přesně na půlce, spíše na čárce pod půlkou. Mam čidlo v nárazníku, mám přídavné čerpadlo ch. vody, ale nemam příhřev....do všech tdi se prý dával příhřev, je tomu tak? Je možné, že z tohoto důvodu auto tak dlouho ohřívá, nebo příhřev pomáhá jen při určité teplotě(např. 5°C)


btw: za kolik se dá tak příhřev pořídit? co vše musí obsahovat?je složité ho zapojit?

mam nabídku příhřevu z 111kw TDI za 4000,- je to odekvátní cena?, nechybí zde něco?...výfuk?

https://email.seznam.cz/imageshow/AF7dj ... j0QdtrJHOA
Dík :thx:



Ahoj, tak nakonec jsem pořídil D5WZ...je to správná volba? není více poruchové než slabší varianty? Musím předpokládám vyměnit podávací čerpadlo že?...jaký typ?
Jaký je rozdíl mezi D5wz a D5ws???

:thx:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 26. pro 2013 12:36 #132403

Z by měl bejt jen příhřev bez vlastního čerpadla (Zuheizer) a S (Standheizung) by mělo mít/ovládat i ext.čerpadlo (SC je s integrovanym čerpadlem)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.267 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/