Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 08. pro 2015 07:02 #160875

  • Vit5
  • Avatar uživatele Vit5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 406
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 50
chápeš to naprosto přesně,příhřev se pouští automaticky když je zima,aby se motor dřív ohřál a ty v autě taky,samozřejmě když se dřív ohřeje motor tak ŘJ přejde do normálního režimu,když je motor studenej tak dává trošku víc nafty.

ne že by to nebylo neefektivní,ale musí se to dovybavit dalšíma věcma,dochlazovací čerpadlo by si tam měl mít,ještě se dává kohout a nějaký další věci hodinky a bůh ví co ještě,já sem pokukoval po týhle sadě,ale nakonec sem si řekl že to nepotřebuju www.autoweiss.cz/cz-detail-1162463-ridic...-12v-vw-t4-d3wz.html

jak píše Rebelant na to je lepší horkovzduch,odpadá starost s vodou,k horkovzduchu si uděláš jednoduchej rozvod podle toho kam chceš aby ti šlo teplo, každopádně obě řešení si vyžadujou druhou baterku a
Caravelle T5 128 kW 4Motion
VW T4 2,5TDI bus prodáno snad do dorých rukou
Tenére 2011 :-) ji
Poděkovali: Mirek M.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vit5.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 09. pro 2015 15:37 #160915

Díky za odpověď. Ono to není zas tak jenoduchý a levný jak jsem myslel. A pokud to má ještě baštit litr na hodinu (co jsem tu vyčetl) a třeba u BRANO horkovzduchu jsem našel jednu až dvě decky tak to už si člověk rozmyslí ...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 09. pro 2015 18:15 #160919

Ono to je relativní, jednoduchý to celkem je, když srovnáš montáž teplovzduchu a dodělání pár drátků. V někerých autech ta přestavba vyjde asi na 50Kč, což by mohl být i tvůj případ (vypínač a 4 diody, teda vlastně 6, pokud se k tomu má napáchat ovládání čerpadla).
Litr za hodinu to taky nebere - D3WZ si vezme do 3 deci.
Co se baterky týká, tak pokud to chceš provozovat dýl než pár hodin, tak to je jasný. Ale to je asi i u toho horkovzduchu.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 10. pro 2015 19:43 #160943

Díky za odpověď a upřesnění. Tu spotřebu píše každý jinak, ale ten litr to opravdu není.

Dneska jsem jezdil po městě. Za oknem pod nulou a vejfuk studenej :-( takže tam asi stejně něco nefunguje. Tak to půjde do servisu a zkusím se tam doptat konkrétně co by s tím svedli, protože sám si to stejně neudělám.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 23. pro 2015 18:58 #161329

  • Dolly
  • Avatar uživatele Dolly
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 370
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 14
Zdarec,
Povedlo se mi sehnat Webasto Thermo Top C. Je to kuchlý s nějakýho auta. Nemám kabeláž, mám jen konektory a cca 10cm kabelů. Jak to můžu otestovat? Mohl by mi někdo s okolí Bučovic půjčit kabeláž na test, případně na okopírování?
Díky Dolly
VW T4 75Kw 2003 Long
Skoda Octavia 1,9 TDI 81Kw 2001

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 24. pro 2015 09:43 #161352

Ahoj Dolly, já mám na T4 rozšíření D3WZ na nezávislé, teď jsem to dělal, mám tam origo kabeláž s řídící jednotkou, nevím jestli jeto aspoň trochu podobné a šlo by to připojit ale jsem ti k dispozici pokud budeš chtít, bydlím v Kroměříži, Tomáš .
T4 Caravelle syncro 2,5tdi , BMW R 1100 gs

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 24. pro 2015 12:18 #161357

  • Dolly
  • Avatar uživatele Dolly
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 370
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 14
Díky za nabídku. Pošli mi prosím foto svazku a foto konektorů topení. Jen si myslím, že to pasovat nebude.
Dolly
VW T4 75Kw 2003 Long
Skoda Octavia 1,9 TDI 81Kw 2001

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 24. pro 2015 14:30 #161373

Ahoj Dolly, podařilo se mi sem vložit ty fotky, k vysvětlení : jak jsem psal, mám rozšíření o nezávislé tudíž je tam takový "bajpás" (vlastně vložená řídící jednotka) zapojená mezi konektorem od bufiku a konektorem auta, konektory na prstech jsou bufík=samec=8 pinů a řídicí jednotka. Snad jsem to dobře napsal ale kdyby co by tel. 605 409 165 Tomáš.
T4 Caravelle syncro 2,5tdi , BMW R 1100 gs
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 20. led 2016 20:43 #162273

Ahojte všici na www.t4-wiki.de/wiki/K%C3%BChlmittelkreislauf je vidět ten ventil N273 a já mám na něm ulomený to ovládání toho ventilu tím podtlakovým "válečkem" prasklo mi to bílý otáčecí ovládání ventilu (na obrázku uprostřed), nemáte někdo tip kde bych to sehnal, hledal jsem v rozšiřujících sadách topení pro t4 s D3WZ a tam to nenašel takže si myslím že to bude součást topení na t4. Díky za každý tip. www.t4-wiki.de/w/index.php?title=Datei:K...tamp=20061026212924&
T4 Caravelle syncro 2,5tdi , BMW R 1100 gs

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od barbořina.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 25. led 2016 14:10 #162387

Nikdo nic, ventil N 273 nikdo nemá ?
T4 Caravelle syncro 2,5tdi , BMW R 1100 gs

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 25. led 2016 17:46 #162404

Ta N273 otevírá dochlazování, když zanikne podtlak, otevře se, aby mohla elektrická vodní pumpa hnát vodu do chladiče. Když předěláváš na nezávislý topení, je celkem žádoucí, aby se ti ten ventil neotevíral. Takže je možné, že se někdo snažil to odpojit a u toho to urval. Kdesi se tu řešilo, že když auto netrápíš, tak to vlastně není potřeba.. (mmch nezávislý topení v klidu topí i s otevřeným ventilem. Je zde ještě termostat, takže voda do chladiče jde minimálně. Teda aspoň u klimatroniku.)
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 25. led 2016 18:46 #162407

Áááá já věděl že se ozveš Honzis, mám tě tady jako guru co se týče elektroniky u T4, předělání na nezávislý jsem dělal já resp. fa.Auto Šíp, je to známého firma a já se tak mohl podílet na předělání, no vím jen že záměrně jsme ho neodpojovali a už si přesně nepamatuji jestli byl předtím v cajku nebo už byl urvaný. Jináč nedávno jsem zapnul nezávislé a zdálo se mi že uvnitř auta nebylo moct teplo oproti minulému používání nezávislého a měl jsem pocit (možná fakt jen pocit) jakoby byl teplý chladič tak jsem si to spojil s tím ventilem páč jsem přesně nevěděl k čemu je, apropo je to vůbec možný aby se ta ohřátá voda cpala do chladiče?
T4 Caravelle syncro 2,5tdi , BMW R 1100 gs

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 25. led 2016 20:49 #162413

Možný to je.. Já žádnej guru nejsem. Elektro mě sice živí, ale auta normálně nedělám, jen ty svoje :-)

Jestli nebylo v autě teplo, tak ti někam zdrhá, to je jednoduchý :-) 3 kW tepla na kabinu auta je až až. Aby šla voda do chladiče samo možný je, co jsem se díval, když jsem přepojoval topení, tak je asi 10 typů zapojení hadic a u některých to je možný. Ono to čerpadýlko je ve výchozím stavu dochlazovací, takže má cpát vodu právě do chladiče. Ale z motoru, a nikoliv z bufíku. Problém může být spíš v tom, že když ventil zůstane otevřenej, tak ti voda bude běhat v okruhu kdo ví jak. Je to spíš labyrint než okruh.
Já jsem to trochu obešel, přidal jsem jedno čerpadlo hnedka k bufíku. Běhá to výrazně líp, protože ty čerpadla dávají přibližně stejné množství, otevřeným N273 nejde skoro nic. (pro rejpaly, to origo čerpadlo nejde rozumně vypnout, zapíná si ho klimatronik, když má foukat a neběží motor. Je to takový originální topení zbytkovým teplem. Klimatronik zelený...)
Každopádně jestli ti to hřeje chladič, je to špatně. Mě ho to hřeje, až když se otevře termostat.

jinak. Když necháš jet bufík a větráky tak nějak, aby se v autě dalo žít (výsledná teplota na krátký tričko), vypíná se ti bufík? Já jsem to zkoušel v -10, sice to trvalo, ale buf normálně ohřál vodu v motoru na 90 a vypl se. Samo že asi na 2 minuty, ale vypl. V autě málem jak v sauně.. Není na to nějaký recept, aby se to nedělo?
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Honzis Caravelle.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 25. led 2016 21:11 #162415

A sakra moc informací a otázek najednou, Honzis jestli by ti nevadilo hoď mi prosím sem nebo do PM tel na sebe. já to zítra určitě vyzkouším a třeba bychom vyměnily pár info k tomu. Ještě pro upřesnění mám modrý climatronik a origo hodinky vw pro nezávislé a pokud nemám klíček v zapalování tak mi climatronik ukáže na displeji (nepodsvíceně) režim Hi nebo He (teď sakriš nevím) a na hodinkách mi to jen odpočítává čas ( max tuším 120 min) takže jestli bych chtěl mít regulovanou teplotu v autě, musím mít zapnutý klíček a tím pádem i zapnutý climatronik a to by ně asi po nějaké době "zežralo" baterku, teda jestli mi rozumíš, víš co jsem amatér a pořád se učím.
T4 Caravelle syncro 2,5tdi , BMW R 1100 gs

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - naftové TEPLOVODNÍ topení/příhřev/předehřev D3WZ/D4WS 27. led 2016 20:57 #162547

Tak kontakt sem davat nebudu :-) už tak mi volají i na číslo, které je v GSM pageru :-) PM to řeší.
Modrý klimatronik nevlastním, takže neznám úplně co to má umět. Ten režim "HE" je právě pro nezávislý topení a pokud vím, tak ten můj zelenej to ani neumí - zprovoznil jsem si to tak, aby to normálně šlo ovládat.
Co dělá HE režim tu je někde popsaný - vzduch na okno, poslední nastavená teplota...

Ten svůj bastl jsem včera měřil půjčeným klešťákem. No, úlet. Bere to 12A a z toho 6A!!!! jde na nevím co. Prostě to bere 6A, když jen svítí panel klimy, nejedou čerpadla, větráky, ani bufík. Musím na to ve volný chvíli kouknout. Aby nakonec nebylo nejlepší natáhnout dráty k větrákům a úplně klimu obejít...
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.228 sekund

Login

Na webu používáme soubory cookies.

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití. Více info

Souhlasím

Co jsou cookies?

Cookie je malý soubor, který se z naší webové stránky ukládá na pevný/hard disk (včetně mobilních zařízení) uživatele/návštěvníka. Tento soubor identifikuje specifické informace z předchozích návštěv na webových stránkách z příslušného přístroje. Informace mohou například zahrnovat adresu IP připojujícího se počítače, datum a čas návštěvy, odkazující URL adresa (stránka, ze které návštěvník přišel), stránky/produkty navštívené na našem webu, typ použitého prohlížeče a stránky, které byly navštíveny apod. Platnost/funkčnost souborů cookies buď vyprší na konci internetové relace (po odpojení zařízení od stránek/internetu) nebo vyprší po určité omezené době.

Důvod použití

Tyto soubory a informace se naše společnost snaží využívat za účelem vylepšování a rozvoje služeb, které zde nabízíme a poskytujeme. Využití souborů cookies umožňuje zlepšovat pro Vás lepší uživatelnost webových stránek a zpříjemňuje jejich použití.

Ochrana osobních údajů

Soubory cookies používáme tak, aby na základě takto získaných informací/dat nebyla osoba uživatele identifikovatelná, a to ani při využití dalších informací, které máme k dispozici.

Druhy souborů cookies

Běžně a vždy s ohledem na aktuální vývoj v příslušných informačních technologiích používáme tyto typy souborů cookies:

(i) Vyžadované - jsou nezbytné a pomáhají Vám pohybovat se po webových stránkách a vidět určité funkce. Tyto soubory například zajišťují uložení nákupního košíku při všech krocích procesu uzavírání objednávky;

(ii) Funkční - umožňují zajistit ještě příjemnější zákaznický zážitek. Tyto soubory Vám pomáhají ukládat a připomínat Vám nákupní košík a umožňují vytvářet seznamy přání apod.;

(iii) Výkonnostní - nám pomáhají porozumět nákupnímu chování našich návštěvníků. To nám umožňuje neustále vylepšovat naše webové stránky, aby pro Vás bylo nakupování co nejsnazší a nejpříjemnější;

(iv) Interakční - se používají k tomu, abyste mohli vyjádřit svůj názor - co si myslíte o našich produktech, webových stránkách apod.. Tyto soubory cookies Vám umožní vyjádřit se na sociálních médiích tak, že se Vám naše produkty líbí nebo že je doporučujete, a popovídat si s pracovníky našich služeb. Můžete však také poradit našim ostatním (potenciálním) zákazníkům tím, že naše produkty ohodnotíte a napíšete k nim recenze;

(v) Cílení reklam - si zapamatují Vaše preference týkající se produktů a nakupování. Tyto soubory cookies nám umožní zjiš‘tovat, co máte rádi. Takže když například procházíte výsledky hledání ve vyhledávačích, budou se zobrazené reklamy více týkat Vašich preferencí.

 

Když chcete použití souborů cookies zakázat

Kdykoliv můžete změnit nastavení svého zařízení – používaného prohlížeče tak, aby soubory cookies odstraňoval nebo bránil jejich ukládání, pokud s jejich užitím nebudete výslovně souhlasit. Informace o tom, jak upravit nastavení souborů cookies, najdete v příslušné části nápovědy Vašeho zařízení či prohlížeče. Příklady nastavení u nejužívanějších prohlížečů jsme pro Vás připravili zde:

Internet Explorer: https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies 

Mozilla Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer?redirectlocale=en-US&redirectslug=Cookies#w_cookie-settings

Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647

Safari: https://support.apple.com/kb/PH21411?viewlocale=en_US&locale=en_US

Opera: http://www.opera.com/help/tutorials/security/cookies/