Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY"

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 30. dub 2011 16:58 #72192

jak píšeš při roztáhnutí chytne hned jinými slovy na ,,metru" pak bych hledal závadu ve spínací skřínce pravděpodobně budeš mít vní vypálený kontakt a při STARTOVANI Ti nejde proud na ventil čerpadla, když to roztahuješ tak máš klíček v pohotovostní poloze a tam proud jde.Vem zkoušečku dej ji na ventil u vstřikovacího čerpadla a někdo Ti zastrartuje musí svítit po celou dobu startování
Transporter T4 2,4D (1991), kempingová vestavba, GO motoru, GO podvozku, nový modrý lak, trubkový nárazník, pracuje se na webastu ;-)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 01. kvě 2011 08:45 #72223

Děkuji moc za radu vyzkouším to,je to velká pravděpodobnost mám ještě transportera a tam jsem měl problém s tím prstýnkem co je pod spínačkou tam mi to přestalo fungovat celé. Děkuji moooooc. ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 01. kvě 2011 14:20 #72246

Tak už opraveno.. Závada byla asi prokostřený startér točil ale sežral elektriku všemu. Dal jsem druhý starter a motor okamžitě chytl. ;)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 01. lis 2011 18:10 #82346

  • HansT4
  • Avatar uživatele HansT4
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 66
  • Obdržená poděkování 0
Tak dneska jsem vyměnil palivovej filtr a práce trochu chirurgická, ale bez vyndávání čehokoliv ouplně v pohodě. Po zalití filtru motor hned chytnul - trochu zakolísal a potom už dobrý. Takže se toho nebojte. Jo a zdá se mi, že to jede nějak líp - ten filtr vypadal jako z pravěku :lol:
VW CARAVELLES 2.5TDI
ŠKODA SUPERB 2.8 V6
Výměna autoskel všech vozidel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 03. pro 2011 21:39 #84347

  • Dafino
  • Avatar uživatele Dafino
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1595
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
Než jsem uložil auto k zimnímu spánku :) , tak jsem si všiml zvláštního ševelení, myslel jsem že je to od spojkového ložiska ale bohužel to byl zvuk z naftového čerpadla :( co tam múže být v háji a kolik si mám připravit soldátek na případný repas čerpadla?
D:_)1 T4 2,5 TDI 75KW 1996 Mazel \:D/ D:_)1 d:_( \:D/
D:_)1 T4 2,4 D 1991 (Šedík) d:_ ( Dříč Umřel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 21. pro 2011 22:18 #86024

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
A je to z cerpadla neni to jen kladka na rozvodu u cerpadla?
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 26. pro 2011 22:14 #86417

  • letsurf
  • Avatar uživatele letsurf
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 43
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 0
Zdravíčko,

chtěl bych se zaptat kudyma se všude může dostat vzduch do palivové soustavy?
Mám nové přepadové hadičky záslepku posledního vstřiku. Žhaviče nové vstřiky rozprašujou. Předvstřik taky nastavenej. Jen ty tlaky na jednom válci mám 20 a na jiném mám 23. A dělá to tohle: Když mi auto déle stojí někdy už po 5 hodinách tak startuju jakoby by to nemělo naftu. Dlouho točim a nic až potom chytne, někdy až na druhý pokus (žhavit a znova točit) to čapne.

(2,4D AAB)
Bydliště: Praha

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 27. pro 2011 22:29 #86499

  • Dafino
  • Avatar uživatele Dafino
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1595
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 9
Je to možný :-k OK! , musím prostudovat odbornou literaturu a poslechnout odkud to přesně jde.Díky Kubo
D:_)1 T4 2,5 TDI 75KW 1996 Mazel \:D/ D:_)1 d:_( \:D/
D:_)1 T4 2,4 D 1991 (Šedík) d:_ ( Dříč Umřel

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 28. pro 2011 20:19 #86560

  • Fuxxo
  • Avatar uživatele Fuxxo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 19
  • Obdržená poděkování 0
palivovy filter si nahodou nemenil? pokial nie, tak ho vymen a prozri si ci nemas vzprete hadicky, popripade ci mas dobre zatiahnute SK-pasky. mohlo ti prasknut aj to biele umele T-éčkom ktore sa zaistuje tou zavlackou... ale to je len okolie palivoveho fitru.. moze to byt kludne aj inde
VW T4 Caravelle 2.5 TDI 111KW - Služobné
AUDI S3 8L Quattro, 1,8T 154KW, HDS, KAT OFF - pomaly opravujem po predchádzajucom majiteľovi
Praga V3S M2 - kamoška na všetko :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 28. pro 2011 22:32 #86569

Mam problem s tim ze si nekde do palivoveho potruby prisava vzduch.Nema to vykon pri trvalejsim zatizeni.V pruhledne saci hadicce co jde do cerpadla lita bublin jako blazen.Na prepady jsem koukal mel jsem i venku plovak a dal mu novej O krouzek na ten plovouci saci kos a beze zmeny.Zitra dam jeste filtr s novim ventilkem a pak uz nevim.Mate nekdo radu?? 2.5 ACV

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 29. pro 2011 18:47 #86634

Zdravým všechny.
Dnes jsem mi přestala má T4 starovat. Tak jsem chtěl zkontrolovat palivový filtr. Pochopitelně se mi nepodařilo vyjmout ten plastový ventilek na zpátečce (ulomila se mi jedna trubička). Ve filtru byla čistá nafta. Zkusil jsem zda mi jde na elektroventil na čerpadle napětí po zapnutí kíčku , a závada byla na světě. Žádné napětí jsem tam neměl , závadu jsem odstranil a zkusil motor natočit. Chytil , ale došla nafta v hadičkách (neměl jsem připojený filtr) a auto zdechlo.
Zaslepil jsem jednu dobrou a druhou trubičku ulomenou na plastovém ventilku (z filtru jsem ho nevindaval) a zpátečku propojil. Připojil přívod k filtru a točil a točil motorem až jsem vytloukl baterku a nic. Zkusil jsem i odpojit přívod čerpadla od filtru a přes trychtýř jsem při startování doléval naftu. Ale motor pořád nenaskočil. Zkusil jsem i odpojit trubky od vstřiků a po zoufalých pokusech o start mi z nich ale neteče nafta. Jako by čerpadlo netlačilo (ale proč by zase předtím chytlo) .
Nevíte kde by mohl být zakopaný pes?
Jak dlouho trvá odvzdušnění ? myslkím si ze pokud mám nabitou baterku na 100% tak by měla vydržet než se odvzdušní pal. soustava, nebo ne?

Předem děkuji všem

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 29. pro 2011 20:52 #86644

Ahoj

Nechci Tě strašit, ale nemohl jsi trošku oddělat čerpadlo? Je právě mazaný naftou. Koukni znova zda máš šťávu na el. mag. ventilu i při startovaní, ať Ti někdo zastartuje.
Zavzdušnění u dieslu je někdy mezi nebem a zemí :D ale moje osobní zkušenost, po výměně a zalití filtru, pak při vyndání celého motoru s vyndanými vstřiky odpojenými hadicemi a asi měsíčním odpočinku mimo vůz, a dokonce po vycucání nádrže tak, že jsem už nenatočil- vždy stačilo jen pár otočení motoru, po filtru to naskočilo po zalití hadic a filtru téměř hned parkrát to zakolísalo a cajk, když jsem vyndal motor a měsíc stál tak pak bez žádnýho zalívání asi do 5 vteřin a po chcípnutí na parkovišti a nalití nafty jen 5l to chytlo taky do 10 vteřin točení.
Takhle spálíš startér a můžeš poškodit čerpadlo. Když jsem zalíval hadice po výměně filtru tak jsem zalíval zpátečku k filtru. To taky když jsem měl vyndaný podávací čerpadlo k příhřevu a zavzdušnilo se mi to a nestartovalo tak taky zpátečku. Hlavně jde o to mít celou soustavu dokonale těsnou. Koukni na přepadové hadičky mezi vstřikovači jak jsou jimi spojené jestli nejsou poškozené a taky na záslepku na jednom krajním vstřiku. Jak tam je vzduch tak je problém.

K
Vw T4 Transporter 2.5tdi ACV 97
Yamaha YZ 125 06

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 29. pro 2011 21:54 #86652

Nevím zda jsem oddělal čerpadlo , ale po celou dobu se mi nafta vrací ze zpátečky. Z toho usuzuji , že čerpadlo je dostatečně mazané. Jen před vatlučením baterky jsem ještě odpojil trubky ke vstřikům a zjistil jsem , že z nich nic nevytéká.
Napětí na elektroventilu čerpadla mám po celou dobu startování , v tom bych problém neviděl.
Uvidím , zítra zkusím vše přetěsnit , zajít , připojit a uvidíme. Věřím , že to musí chytit. Juknu ještě na tu záslepku. Díky za radu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 29. pro 2011 22:12 #86653

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31
Taky jsem s čerpadlem podobně bojoval, došlo to tak daleko, že jsem natáhl přívodní hadičku přímo z petky zavěšené nad motorem + povolil trubky u vstřiků a točil... až toto zabralo... :-k
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - PALIVOVÁ SOUSTAVA - FILTR/NAFTA "PROBLÉMY" 30. pro 2011 12:28 #86688

Dělal jsem v podstatě to samé. Odpojil jsem přívodní hadičku k čerpadlu od filtru , narazil trychtýř , odpojil trubky od vstřiků a kolega točil s motorem pomocí startéru (jako by normálně startoval - aby nespálil startér) . Nafta jsem mi už zpátečkou vracela ,ale z trubek nic. Podotýkam , že na elektromagnetickém ventilu na čerpadle mám 12V po celou dobu startování a po otočení klíčku cvaká (funguje).
Snad jen jestli funguje tak jak má. Zda se otevře celý - zkusím ho vyndat a uvidím. Alespoň pořádně zaleju čerpadlo.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.169 sekund

Login