Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1

Téma: Problém s pátou rychlostí u TR Caravelle 2.4D

Problém s pátou rychlostí u TR Caravelle 2.4D 16. úno 2018 18:54 #182194

  • Grazlll
  • Avatar uživatele Grazlll Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 11
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj,
chtěl bych se zeptat....
Je to tak 3/4 roku co mi hučelo něco v převodovce. Odvezl jsem to mechanikovi, ten tam vyměnil něco cosi (fakt tomu neorzumim), řekl si za to 15000 a hotovo :-)
Prima, jenže měsíc na to mi začala vyskakovat pětka, ze začátku jen občas, postupem času čimdál tím častěji..
Tak jsem to tam dovezl znova ať se na to podívá....
No a od té doby už to tam bylo pětkrát a pořád nic...
Vždycky po cca dvou měsících začne vyskakovat a pak už tam nejde třeba udržet ani násilim... Vždycky mi řekne, že vyměnil volej a po dvou měsících místo oleje vyteče asfalt, ale že už neví čim by to mohlo být...
Celou dobu jsem mu věřil, ale teď po poslední opravě kdy jsem ujel 80km a zase vypadla tak už začínám trochu pochybovat a pomalu pátrám jestli někdo neví kde by mohla být chyba...
Už jsem i řekl ať tam dá nějakou jinou převodovku, ale tomu se zatim brání... Ale mě už dochází trpělivost....
Nedokázal by mi někdo poradit co s tím?
Díky moc,
Kuba

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Problém s pátou rychlostí u TR Caravelle 2.4D 19. úno 2018 22:56 #182240

  • vwbentley
  • Avatar uživatele vwbentley
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 193
  • Karma: 1
  • Obdržená poděkování 4
No,nevim,kolik má tvá převodovka najeto,ale viděl bych to na demontáž a lehkou generálku u někoho,kdo převodovky dělá. Mě pětka pro změnu nešla vyřadit a chtělo to pěkně demontovat,vyměnit synchrony,pětkové soukolí apod. Mě to dělal Sixta z Boleslavi a od té doby klídek.
VW T5 2.0 TDI
VW Multivan 2.4 D
VW Transporter T3 1.6 D (1.9D)
VW Brouk 1200 l.p.1969