Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 19. kvě 2008 09:55 #234

  • Harry
  • Avatar uživatele Harry Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 68
  • Obdržená poděkování 0
Ptát se jestli tam máš dost oleje a jestli je to dobrý olej je asi zbytečné viď?
T4 Multivan 102 PS (ACV+DXZ)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 19. kvě 2008 20:47 #249

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 1257
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 16
Ono moc nejde dát víc .. když jsem volal do VW kolik má být v převodovce oleje, tak řekly že cca 3 litry, ale že to zaručeně poznám podle toho že když auto stojí na rovině tak hladina oleje má sahat 5-15mm pod úroveň napouštěcího šroubu.
Ale jestli ti dělá 4 a 5 takovýhle humbuk, tak bych s tím raději někam zajel, bude to určitě levnější něž odtah bůh ví od kut. Může to být již opotřebované soukolí a samozřejmě ložiska na kterých se to točí.
A převodovek syncro je poměrně dost na http://www.ebay.de když jsem uvažoval o přestavbě tak jsem tam hledal.

Silenblok může dělat klepání, ale dělá to na všech rychlostních stupních stejně,já jsme to tak měl. Jestli to jsou jen 4 a 5 tak bych závadu viděl v převodovce. Bohužel tím směrem nikoho solidního neznám .. snad jestli bude vědět Kačawela, ten je z těch jižních končin.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 19. kvě 2008 23:42 #254

  • Harry
  • Avatar uživatele Harry Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 68
  • Obdržená poděkování 0
Hučení 5. a 4. rychlostního stupně by také mohlo předznamenávat "loučení se" diferencialu. Pak začne hučet i 3, 2, ...a klekne.
Je to má zkušonost z DAF 400, tam se to tak projevovalo, ale tam jsem tahal velký a těžký vlek. Diferák na okamžik "vynechá" (škubne to) to když se pootočí na prázdno v díře bez zubů a pak, když se vylomený zub dostane do soukolí, tak se to celé zastaví a je po něm.... :-) ))
Velice nepříjemné...
T4 Multivan 102 PS (ACV+DXZ)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 20. kvě 2008 19:49 #312

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 1257
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 16
Hele Raketáku .. trochu jsme nad tím přemýšlel a jsi si jistý že to dělá určitě převodovka? ... měl bych pro tebe jiný tip, volný naháněcí řemínek pro vstřikovací čerpadlo, když je volný tak při akceleraci dojde k rozhození dávkování paliva a motor nemá dostatek směsi a škube, ale časem se to ustálí a pak běží vpořátku, opakuje se to při dalším přeřazení a následném sešlápnutí plynu a projevuje se to takovým škubáním že se rozklepe palubovka .. doporučuji se podívat na motor a šáhnout zboku motoru ... pod nádržkou s chladící kapalinou je kryt a zezadu jde nahmatat drážkový řemen (stejný jako rozvodový) a skus ho promáčknou, co mě říkal jeden mechanik od Vokiho tak by měl jít promáčknout asi 1cm, když jde více tak je bud vytahaný, nebo je rozbitý napínací automat a může to způsobovat škubání při rozjezdu.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 25. čen 2008 06:37 #952

Sháním převodovku na T4 2,4 Diesel. Mám tudíž otázku: včera jsem se setkal s názorem, že k 2,4 Dieselu pasuje i převodovka z 1,9 D. Máte s tím někdo zkušenost? Já jen, že například u VW Pola existuje hafo převodovek a musí se hlídat rok výroby auta... Že by to u Transporterů bylo lepší?

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 26. čen 2008 17:01 #977

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 9
Co se tyče rychlejši pětky u 2,4d nebo 1,9td je to otazka soukoli na patce a to je pod plechem vikem na peti šroubech. staši jen zjistit jake tam je a pak prehodit sele soukoli pokud tam neni už to nej.cena cca 6800 kč nové ve VW časově asi 4 hodky i s cafe. Da se to udelat i na "parkovišti"
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 27. čen 2008 16:27 #1000

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1063
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 9
Hanis petkove soukoli stoji 6972+DPH NOVE ORIGO. pokud nekdo upek převodovku bez oleje tak na petku a ta bude vyhřata a to bych nebral!!!!!!!!
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5[/b]
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 27. čen 2008 23:08 #1007

ne ta skřín je dobra strasně dlouho nejela a byla z ní vyndana pětka do jiny olej je uplně čisty jen je fakt rozdílna od syncrový sakra tak ted budu mit asi jen dvoukolku :cry:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 30. čen 2008 11:17 #1020

Takže ohledně dotazu na pasování/zaměnitelnost manuálních převodovek pro jednotlivé dieselové motory (1.9, 2.4 a 2.5) přišla tato odpověď od českého zastoupení VW: "Je možné, že bude pasovat, ale převodové poměry budou jiné." <- toť vše...

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 30. čen 2008 14:14 #1022

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 1257
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 16
Já co mohu potvrdit za kombinace které jsem viděl:
motor 2,4D a převodovka 1,9TD
motor 2,4D a převodovka 2,5TDI 65kW
motor 2,4D a převodovka 2,5TDI 75kW ale je třeba použít dvouhmotnostní setrvačník a spojku z TDI 75KW
motor 2,5i a převodovka 2,4D
Jen pozor u převodovek z TDI ... snad od roku 98 (ale nemám to potvrzené) se změnilo uchycení převodovky a již použít na starší motor nejde a pozná se to že u staršího tipu bylo víko na převodovce plechové a novějšího tipu je to hliníkový odlitek, ale je to nepodložené, někdo mě tvrdí že použít jdou a někdo že ne. A aby v tom byl zmatek ještě větší tak ta kombinace motor 2,4D a převodovka 2,5TDI 65kW co jsem jí viděl byla s hliníkovým odlitkem a motory 65kW se dělaly až od roku 98

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 01. čec 2008 17:53 #1041

  • Harry
  • Avatar uživatele Harry Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 68
  • Obdržená poděkování 0
Tak a teď nevím nic.
Mám Mulťáka 2,5 TDi 2000 a je pomalej. Na 130 Km/hod točí 3100 ot.
Chtěl bych mu ulehčit a na stejnou rychlost točit míň. Co mám tedy sehnat?
Poradí mi někdo kod převodovky za kterou lze vyměnit tu mou?
Klidně bych koupil i celá střeva a přehodil je...najezdím 80-100 tis. km ročně a bez nákladu, takže bych vzniklé výdaje měl do roka zpět jen na naftě...

Co mám tedy hledat a shánět, když má převodovka má kod DXZ?
T4 Multivan 102 PS (ACV+DXZ)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 05. srp 2008 14:24 #1466

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
  • Návštěvník
  • Návštěvník
to mi připomělo že mi jde hodně špatně dávat jednička, nevýte jak se to dá štelovat. 2,4D 95 dík

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 14. pro 2008 18:52 #5156

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 735
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Prosím o info jak se tedy vyřešilo s těma vibracema.
V převodovce mám dostatek oleje.
Neuvedomuji si ale, ty vibrace začaly možna po výměně toho oleje (daval jse tam original VW olej).
Ty vybrace se mi ozvou při plným výkonu (akceleraci). Je to jako kdybych jel s autem po roletě, ale stačí ubrat hned to ztichne. Zadní diferencial jsem zatim nekontroloval je zima :-(
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 14. pro 2008 19:42 #5175

  • karlosVW
  • Avatar uživatele karlosVW
  • Offline
  • Člen clubu 2016
  • Člen clubu 2016
  • Příspěvky: 4248
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 39
hele....a nezačala ti prokluzovat spojka? Přesně takto se mi na jedné bývalé T4 začala hlásit spojka o výměnu :cry:

VW T1/09.1962/22kW
šnečí budka s motorem/109kW/Black Edition

info@ahcl.cz

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 15. pro 2008 19:45 #5358

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 735
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
To mne nenapadlo že by mohla klouzat rozjezdy a i kdyz jsem nalozenej jsou v pohode.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.209 sekund

Login