Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 30. čec 2015 19:43 #157704

  • Vit5
  • Avatar uživatele Vit5
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 453
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 57
Ahoj kolegové,cestou do chorvatska mě opustila ta kulička díl 41 co je na výkresu na straně 4 nebo 5 a taky v knize jak na to,každopádně sem místo ní provizorně nasadil korkovej špunt,zajistil ho stahovací páskou na kabely a po dvou tisících je to ještě funkční a řazení je docela přesný :whistle: ;)
Caravelle T5 128 kW 4Motion
VW T4 2,5TDI bus prodáno snad do dorých rukou
Tenére 700

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Vit5.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 30. čec 2015 23:44 #157712

Jo. Tak kulička mě opustila před pár dny taky. O víkendu se na to chystám. Prosimtě, nevíš, jestli je ta gula na závit? Mám pocit, že to už zrovna koupit nepůjde, tak že bych si v práci vyrobil nějakou náhradu...
Podíval bych se tam, ale mám caravellu s automatickou klimou, bufíkem a tak a jde tam sotva dohmátnout a zespod to teď rozdělávat nebudu....
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 31. čec 2015 06:27 #157714

  • barakus
  • Avatar uživatele barakus
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1208
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 22
Kulicku stejne jako zbytek veci na tahlo razeni normalne porad koupis

Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 31. čec 2015 08:30 #157715

supr, dik za info.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 21. srp 2015 00:06 #158288

Aboj.Mám problém. Projevuje se to tak, že když auto nehnutě stojí, jde špatně zařadit 1. stupeň. Jakmile se ale pohne, např. pustim brzdu a auto nepatrně popojede, jednička tam skočí jak po másle. Řazení ostatních stupňů bez problémů. Spatně to jde i vypnutým motorem, pomuže nejdřív řadit dvojku a pak jedničku. Spojka? Synchron? Olej? 111kw

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 23. srp 2015 14:51 #158308

  • mazec
  • Avatar uživatele mazec
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 187
  • Obdržená poděkování 4
ahoj kluci,mam problem vcera jsem jel cca 200km streku pri prujezdu krizovatkou jsem podrazoval a najednou neco zaclo hucet kdyz jsem vyradil tak to prestalo ale nesla zaradit zadna rychlot.Na neutral jsem projel krizovatku zpomalil a pak slo zaradit sice z tezka ale slo.Pak jsem stim chvilku bojoval,ale nakonec jsem dojel jeste dalsich 100km.Bohuzel uz delsi dobu mi jde spatne radit jednicka a petka.Pri razeni 3ky to tam vklouzne jako by pres zuby.Jedine co jsem ted vymenil je ta kulicka na radicim mechanismu na prevodovce.Pri rozjedu mi obcas zavibruje auto ale to bych spis videl na dvouhmotu.Ted si nevim rady jestli udelat spojku nebo prevodovku.
T4 2.5TDi 75kw 2000 delnik

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od mazec.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 16. srp 2017 11:03 #179100

  • lennon
  • Avatar uživatele lennon
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 26
  • Obdržená poděkování 0
Zdar, tak jsem měnil pouzdro a kuličky na tyči řazení na převodovce. Materiál ve VW 330,- s dph. Podle videa na youtube
mi to připadalo jako práce na odpoledne, nicméně se to trochu protáhlo. Jak někdo psal-práce kosočtverec :angry: , nezbývá, než souhlasit. Po zhruba 20hod práce a pokusech nalisovat to do sebe na autě jsem se rozhodl vyndat celou řadicí tyč, což proti mým předpokladům nebyl skoro žádný problém, poté vše slisoval za cca 10min a aouto dal do provozuschopného stavu za další 2hodiny. Takže, pokud by to někdo dělal, vřele doporučuji vyndat a slisovat mimo auto.
Jinak nechápu, jak to vůbec mohlo ještě řadit - pouzdro na uchycení tam už nebylo skoro vůbec a kulička na druhý straně chyběla úplně B)
Lennon

VW T4 Caravelle ´02 2.5TDI 111kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 16. srp 2017 12:07 #179102

Také jsem si to kdysi myslel:)
Dokonce na jakémsi fóru jsem četl, že to jde sikovkama (kulička do pouzdra), tak u mne ani náhodou.
Jak píšeš, vše ven a pod lis.
T5 MULTI-BLACK-TULIVAN - 128+ AXE + Elddis Furicano GTX
T5 MULTI-SILVER-FIVE 128+ AXE - k.o.
T4 MULTI-GENERATION-BLACK 111+ AXG - jedí opodál dál :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 16. srp 2017 12:40 #179103

  • lennon
  • Avatar uživatele lennon
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 26
  • Obdržená poděkování 0
Mě to stačilo nahřát fenem a proti prknu jako lis moje váha:)
Lennon

VW T4 Caravelle ´02 2.5TDI 111kW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 23. srp 2017 19:51 #179298

Zdravím. Ten přepis z automatu na manuál ve velkém techničáku vám tedy udělali na STK? Bude s tím ted velký problém?
Chtěl bych si nechat přivést VW T4 Long z Německa. Rok:2001, 380 000Km v automatu, 75 kw. 2,5 l
Až mi ho přivezou tak půjde do Transporter Centrum servisu kde mi to předělají na manuál. Převodovka, rozvody, přetěsnění motoru,oleje.
Díky za odpověd.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 08. pro 2018 00:23 #189516

  • Volfi
  • Avatar uživatele Volfi
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 7
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj, potřeboval bych poradit ohledně řazení. Mám rok 1991, 2.4D. Jde o to, že zpátečku dokážu zařadit bez toho aniž bych musel stlačit řadící páku směrem k podlaze. Je to dost nepohodlné když nevím zda tam mám 1 nebo R. Ty kvalty jsou tak blízko sebe, že jsem si na to ani za půl roku nezvykl. Nevíte někdo, kde by mohl být problém? Nechci to rozebírat zbytečně. :)

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 23. led 2019 20:22 #190209

  • Plihy
  • Avatar uživatele Plihy
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0
Zdar borci tak sem tady precetl vsech 311 prispevku ale nedocetl sem se cim to je a jak to kdo vyresil. Jedna se o huceni 4 a 5 rychlosti pri zatez (zvuk jak karosa nebo trolejbus) nasel jsem si v etce par lozisek nejakej podlozek a jinejch veci. Dokazu si to sam vymenit delal to nekdo VW T4 Multivan 111kw prevodovka DQR. Diky za rady hlavne tem co ten problem meli a vyresili


Sent from my iPhone using Tapatalk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 11. úno 2019 00:10 #190565

  • Pepe
  • Avatar uživatele Pepe
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 160
  • Obdržená poděkování 1
Zdar, akorát před 40 měsíci jsem si nechal opravit převodovku DQR v Praze Štěrboholech. Nehučela, jak autobus, ale hlavně v kopcích kolísavě hučela 5ka a bez přidržení v záběru vypadávala 1ka a ještě občas šla zpátečka "přes zuby".
Hučení byla ložiska, vypadávající 1ka špatné synchrony (ty se vůbec rozpadly při demontáži) a smeklé postranní zuby na zpátečkovém kole. Jen díly byly tuším za 27 000 + jsem měnil rovnou spojku a dvouhmotu (dodal jsem vlastní díly LUK).
Převodovka měla odhadem něco přes 400 000 km. Moc bych s opravou nečekal, aby bylo co opravovat :-).
Dělám si na autě "rozšířenou údržbu" sám, ale do převodovky bych se nepouštěl. Mj. není úplně sranda ji sundat, navíc bez odpovídajícího vybavení a prostoru.
VW T4 Multivan 2.5 TDI AHY

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 02. bře 2019 18:58 #190971

  • Plihy
  • Avatar uživatele Plihy
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 10
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 0
Dnes jsem se pustil do vymeny oleje v prevodovce. Po to co jsem auto koupil lehce byla slyset pata rychlost v tahu koupil sem tedy olej dle specifikace ale od vyrobce Febi po par tisicich km se huceni stupnovalo a dokonce zacala hucet i ctvrtka rychlost. Vsichni tady pisou ze musi bejt pouze original olej nejde mi to do hlavy proc ale koupil jsem ho a dnes vymenil a doufam ze se to casem ztrati tu huceni. Napln tam byla asi 2,5 litru olej jsem dal asi 5mm pod otvor napousteciho otvoru. Uz kdyz jsem jel domu tak se mi zdalo ze huceni je mensi doufam ze to zabere a nebudu muset delat prevodovku protoze to se mi vazne nechce. Pokud by nepomohlo pohravam si jeste s myslenkou nejakeho aditiva do prevodoveho oleje bude to posledni moznost. Bud od LIQUI MOLY nebo LUBRI FILM B2 mate nejake dobre zkusenosti?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - MANUÁLNÍ PŘEVODOVKA / ŘAZENÍ 03. bře 2019 07:56 #190976

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Dukladne se podivej co jsi vypustil. Petka je namahana mohlo odejit jehlickove lozisko na jejim soukoli trebas. Lozisko.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.313 sekund

Login