Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 03. čen 2008 18:27 #606

  • fafion
  • Avatar uživatele fafion Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 0
Mám vw multivan. Chtěl jsem se zeptat: jak funguje syncro? Je to stálý pohon všech kol, nebo se 4x4 zapíná až po proklouznutí předních kol? Moc dík!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 03. čen 2008 23:01 #614

  • Mates
  • Avatar uživatele Mates
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 3196
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 2
SYNCRO se zapíná, až po proklouznutí kol předních. Během jednoho otočení kola to elektronika zkontroluje 28x u T5, kde je systém pohonu všech kol nazvaný 4 motion, což znamená plynulejší a rychlejší záběr kol zadních, nicméně mám tyto systémy odzkoušené oba a musím uznat, že pracují na 1.
TRANSPORTER T5 96 Kw Long 4 Motion + TDIchip
CAN-AM SPYDER 990

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 04. čen 2008 00:06 #615

  • fafion
  • Avatar uživatele fafion Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 0
4 Mates: Moc dík, to jsem fakt rád! Byl jsem totiž včera na technické a technik mě docela vykolejil, protože furt říkal, že mám tutově nefunkční 4x4. Já mu sice řekl svou teorii s proklouznutím kol ale on si nedal říct a že prý mě oprava bude stát balík a kdesi cosi.... tak jsem fakt rád, díky!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 04. čen 2008 07:32 #617

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Ano Matýsku tak funguje 4motion, ale Syncro používaný u T4 je stálý pohon všech kol!

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 04. čen 2008 08:45 #618

  • Mates
  • Avatar uživatele Mates
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 3196
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 2
Míšo, to máš špatné informace a nemotej tady lidem hlavu :twisted: :D .
Né opravdu spíná až při prokluzu.
Pokud by to tak nebylo, tak by tímto krokem udělalo VW krok zpět :shock:
TRANSPORTER T5 96 Kw Long 4 Motion + TDIchip
CAN-AM SPYDER 990

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 04. čen 2008 08:57 #619

  • Anonymous
  • Avatar uživatele Anonymous
  • Návštěvník
  • Návštěvník
Nemyslím si Mates.
Syncro se dává již do modelů T3 a všechny modely syncro mají viskozní spojku.
Do T5 se začala dávat 4Mototin, kde je už lamelová spojka Haldex.
Takže si stojím za tím, že Syncro je stálý pohon všech kol.

Ale budu rád, když mi to nějaký zasvěcený potvrdí nebo vyvrátí.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 04. čen 2008 10:03 #620

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • Offline
  • Moderator
  • Moderator
  • Příspěvky: 1257
  • Karma: 3
  • Obdržená poděkování 16
Je to jak píše mates, syncro se připíná až při proklouznutí předku. Viskózní spojka propojuje oba výstupní hřídele a při rozdílu jejich otáček začne přenášet moment z rychlejšího výstupu na pomalejší - je citlivá na rozdíl jejich otáček. Podle provedení se v extrémním případě uzavře prakticky úplně a umožní stejné rozdělení momentu jako úplná závěrka. Při malém rozdílu otáček však zůstává téměř otevřená. Dělaly se ještě verze s uzávěrkou zadního diferenciálu a bez uzávěrky. Pod palubkou na středovém panelu by mělo být informační schema kde se rozsvítí kontrolka v případě že se syncro připojí a u verzí s uzavíratelným diferenciálem je ještě ovladač uzávěrky.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 04. čen 2008 18:06 #626

  • Mates
  • Avatar uživatele Mates
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 3196
  • Karma: 5
  • Obdržená poděkování 2
Michale, máš pravdu, že syncro je s viskózní spojkou a 4 motion používá spojku Haldex, nicméně se nic nemění na tom, že obě spínají až při proklouznutí a Aleš-X má pravdu s tou mechanickou uzávěrkou, ale kontrolka se rozsvítí až při jejím sepnutí, nikoliv při sepnutí syncra. U T5 je standardně elektronická uzávěrka a za příplatek zhruba 25 000,- je i mechanická, která se už spíná jen tlačítkem.
Uff, na to jaký jsem technický antitalent, tak tohle mám zmáklý, bo bych už auto bez 4x4 nechtěl ;) .
TRANSPORTER T5 96 Kw Long 4 Motion + TDIchip
CAN-AM SPYDER 990

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 04. čen 2008 20:16 #629

  • fafion
  • Avatar uživatele fafion Autor tématu
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 49
  • Obdržená poděkování 0
Ahoj všem!
Tedy syncro - zapíná při prokluzu. A jak je to s uzávěrkou dif.? Je u t4 také automatická nebo vůbec není ? Děkuji.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 04. čen 2008 21:44 #632

  • andula
  • Avatar uživatele andula
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1654
  • Obdržená poděkování 0
Já jí mám na čudlík...
Potkalo mě štěstí­, řeklo uhni a šlo dál.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 14. srp 2008 16:39 #1594

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Nemam mechanickou uzávěru, ale jen EDS, zadní kolo když jsem chtěl zdvihnout a protočit tak to neslo. Nevíte někdo jak na to?
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 18. srp 2008 14:01 #1624

To je naprosto v pořádku, ten zadek je tak dělanej, vepředu je to to samý, na jednu stranu to jde a na druhou ne. Marek
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 20. srp 2008 16:31 #1640

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
No jo ale já s tím nehnul ani na jednu stranu pořád to něco blokovalo v soukolí. :-(
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 03. lis 2008 13:14 #3234

mate nekdo info jak se lisi zadni diferencial s uzaverkou nebo bez?diky
Vw T4 California Exclusive
Subaru Impreza 160 KW

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - SYNCRO - KARDAN - ULOŽENÍ 04. lis 2008 19:05 #3274

uzavierka je to ze ti hrabu obe kola naraz a diferenciel je to ze ked sa tocis pri zatoceni ti koleso ktore je v pomyslenej kruznici blizsie ku stredu ti spomaly. Ak to je inak tak ma opravte!
predam diely na T4 2,4D 57kW LONG AAB

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.191 sekund

Login