Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 11. lis 2008 10:08 #3464

VW sharan 1,9TDi, 2003 96KW kasička
VW T5 2,5TDi PD , 2009, 96KW
R clio 1,2 , 1998,43KW motokára
Fiat Ducato 2,8JTD,2005,94KW dobytka

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 13. lis 2008 23:45 #3537

Zkus se zeptat u firmy FDservis,sídlý v Kuří za čestlicema a dělají zástavby sanitních vozů:.
určitě se původní pružiny vyndají..měli jich tam plný dvůr.V současné době dělají T5. :cry:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 26. čen 2009 18:37 #19127

Tak sem si sehnal stabilizátor z trasportera 26mm průměr koupil sem si na něj hezky nové gumy a dnes sem se ho pokoušel namontovat ale nemám kam :-k v nápravnicích mám díry na ten U plech ale v karoserii nemám vůbec nic #-o viz foto nemá te stím už někdo ňáké zkušenosti??Rád bych ho tam dostal kord když už sem ho koupil .... :snoty:
Vw Caravelle 151 PS rychlej bus :-)
Vw Polo 6N2 1.4 TDI
EGR - OFF
KAT - OFF
Možnost zapůjčení přívěsného vozíku s plachtou 210x117x155 - 608 900 993
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 26. čen 2009 20:30 #19132

  • tdiracing
  • Avatar uživatele tdiracing
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 491
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 3
stabilizátor zadní nápravy montujeme často,je tam potřeba si do ramen navařit matky(zamačkávací se neosvědčily i když byly ocelové)je tam dobré navařit pevnostní matky,dále je potřeba objednat dva držáky,které se nanejtují na ty díry co tam máš na fotce,opět jsme to přivařili,a pak tam hezky přišroubuješ stabilizátor číslo toho držáku je tuším 701 804 933D,jo a ty účka se dají také objednat

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 26. čen 2009 21:35 #19142

  • andula
  • Avatar uživatele andula
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1654
  • Obdržená poděkování 0
Co se týká toho vaření pevnostních matic...není to náhodou tak že tu matku vařením vyhřeješ?
Potkalo mě štěstí­, řeklo uhni a šlo dál.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 26. čen 2009 22:19 #19148

  • petan
  • Avatar uživatele petan
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 122
  • Obdržená poděkování 0
montoval jsem teda jen dva ale stacilo je tam jen nanytovat ocelovyma nytama a drzi to a to dost dobre urcite bych nedoporucoval tam neco varit a na ramena jsem daval sroubovaci nyty a drzi dodnes mam ho tam 3roky a nemel jsem zadny problem.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 26. čen 2009 23:25 #19155

tak k tomuhle tématu můžu něco málo také doplnit, i když jako amatér s tím jistě nemám tolik zkušeností jako někteří.
1. stabilizátor stál nějaké kačky jako starší a také byl bez držáků. Bohužel ty držáky jsem objednal nové u VW, takže kousek vyšel někde k 600 - 700,-
První pokus o montáž proběhl cca. před rokem v nejmenované autoopravně v Praze. Dost dobrý...dostal jsem půjčenou fabii a za hodinku jsem si jel zase pro svoje auto...držáky nanýtované, ale od druhého dne skřípání, vrzání a všechny nýty vytažené...no aby ne..., ten nýt byl nanýtovaný pouze k tomu držáku... tak jsem staik sundal a uožil do .. jak používá jeden zdjší člen.."odložených projektů"..mimochodem, má tam také jeden :) :)

Letos mi už v kanceláři překážel, tak jsem koupil kleště na nýtovací matice a stabilizátor přidělal...ale jako správná "blondýna" jsem nejprve činil a teprve potom zkoumal a "myslel" :) , tedy snad.. :)

1.) na montáž stačí obyčejné ocelové nýtovací matice M6 - 12ks....nějakou zničíš, takže spíš 20ks :) :)
2.) hlavu nýtu je potřeba na rozbrusce upravit, aby zapadla správně do děr v karoserii. Jsou tam dva plechy přes sebe a v tom vrchním je oválná díra.
3.) pak už jen odhodlání a max. hodinka času a je hotovo.

:) :) :) :) :)
SVĚT SE ZBLÁZNIL. KDO BUDE DALŠÍ???

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 27. čen 2009 14:25 #19178

JJ s nápravou si porádím ale úchyt na karosérii je těžší s tím si nevím rady na obrázku sem ho namaloval tak jak mi tam pasuje tudíž mi přesahuje..nemáte někdo fotos?Jak to máte udělané?
Mám jen tyhle držáky a jiné sem v ETCE nenašel :-k
Vw Caravelle 151 PS rychlej bus :-)
Vw Polo 6N2 1.4 TDI
EGR - OFF
KAT - OFF
Možnost zapůjčení přívěsného vozíku s plachtou 210x117x155 - 608 900 993
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 27. čen 2009 15:42 #19179

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Take jsem dodaval stabik. Koupil jsem nytovaci matice do silneho plechu, upravil tu ovalnou diru v nosniku na pozadovany prumer a uz jen nytoval :-)
Jinak staci ti nytovaci matky do kastle a potom dve 8ky do napravy, drzaky stabiku (objimky) 701 511 417 a horni uchyty 701 804 933 D, ktere stoji neco okolo 500-600kc jak psal Kocour. OK!
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.
Poděkovali: Georg93

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 27. čen 2009 16:58 #19180

  • tdiracing
  • Avatar uživatele tdiracing
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 491
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 3

chloubik napsal: úchyt na karosérii je těžší s tím si nevím rady ... Mám jen tyhle držáky a jiné sem v ETCE nenašel :-k

psal sem ti že je potřeba objednat dva držáky,které patří na ty díry co jsou v karosérii, ty držáky sou vyobrazeny na karoserii ne u nápravy,když sem to poprvé hledal,tak to byla taky doba

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 30. čen 2009 15:40 #19431

andula napsal: Co se týká toho vaření pevnostních matic...není to náhodou tak že tu matku vařením vyhřeješ?

Ano, taky jsem se po tom pídil, minimální pevnost matice by měla být 8,8. Ale když zkoumám originál nýtovací matici do zadního ramene na stabilizátor na T4, tipuju že má tvrdost nejméně 10,2. Dával jsem ty matice do ramen když jsem dával do auta zadní ramena jiná kvůli kotoučům místo bubnů a drží dodnes, a to si myslím, že dostávají hodně zabrat. Ve škole nás učili, že na dílech podvozku se nemá nic svařovat a osobně si myslím že navařením matic do ramene se struktura materiálu jak ramene v tom místě, tak matice samotné změní. :-k
VW T4 syncro long multipřestavba - UKRADENO
ČEKÁM NA ZÁZRAK

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 03. čec 2009 15:23 #19683

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 735
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Daval jsem tam ty origo matice co tam patri jsou levny cca 20 ks? je lepsi si koupit nejakou nahradni nez se clovek nauci je tam davat nejakou zmrví. Po pravde musel jsem si udelat nejakej forichtung aby to tam paslo ale uz nevim jak vypadal.
Kazdopadne muzu pomoct s namontovanim mam i jamu. a jsem z Prahy jklein@cpoj.cz
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 13. čec 2009 15:08 #20051

Ahoj hrozně moc děkuju za nabídku potěšila mě.Už sem nakoupil i zbyle věci a i ty matice nejtovací ale nemám je čím nanejtovat.Chci se zeptat je tu někdo poblíž Děčína kdo to umí?Praha je docela z ruky i když tam sem každou chvíli.Kdyby se nikdo nenašel tak rád využiji tvé nabýdky.Milan
Vw Caravelle 151 PS rychlej bus :-)
Vw Polo 6N2 1.4 TDI
EGR - OFF
KAT - OFF
Možnost zapůjčení přívěsného vozíku s plachtou 210x117x155 - 608 900 993

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 13. čec 2009 18:50 #20055

  • tdiracing
  • Avatar uživatele tdiracing
  • Offline
  • Uživatel je blokován
  • Uživatel je blokován
  • Příspěvky: 491
  • Karma: -1
  • Obdržená poděkování 3
je to jednoduché,vezmi šroub a zatoč ho do nýtovací matice(samozřejmě,že nýtovací matice bude už nasazená v ramenu),potřebuješ šroub se závitem až do konce,zatočíš to až do úplného konce šroubu,no a pak to začneš utahovat a tak se začne nýtovací matice deformovat a tím ji zatáhneš tak jak potřebuješ.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - zadní náprava - pružení, stabilizace 13. čec 2009 20:30 #20064

Jj děkuju moc myslel sem si že by to takhle mohlo jít :mrgreen: ale nebyl sem si uplně jistej.snad tu matici budu mít čím chytit aby se neprotáčela a zároveň se tam vešla hlava šroubu.
Vw Caravelle 151 PS rychlej bus :-)
Vw Polo 6N2 1.4 TDI
EGR - OFF
KAT - OFF
Možnost zapůjčení přívěsného vozíku s plachtou 210x117x155 - 608 900 993

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.186 sekund

Login