Pánové díky za všechny rady a nápady a nabídky. S autem se fakt nedá normálně jezdit, musel jsem zastavovat i na D1 v plném provozu těsně za prahou a odbrzdit. Nicméně jsem vysledoval na dalších asi 2000 km několik věcí, které se opakují! Přibržďuje to jenom, když jsou vysoké teploty, když byly chladnější dny (pod 20 stupňů), tak to na cestě dlouhé 200 km neudělalo. Když jsou vedra jako teď, tak to udělá už třeba na prvních deseti kilometrech.
2. Když se jede konstantní rychlostí, třeba po dálnici, tak to samo od sebe neudělá, ale jakmile se vjede do zácpy, popojíždí se, tak to začne téměř s jistotou brzdit.
3. Brzdí všechna čtyři kola!
4. K odbrždění vždy stačí vytáhnout podtlakovou hadici z posilovače a zase je to volné. Někdy to vydrží 10 km někdy klidně 100 km.
5. Když jsem se otáčel s připojeným vozíkem na malém prostoru a stále popojížděl dopředu a dozadu a šlapal na brzdový pedál, tak se mi po chvíli propadl skoro až dolů a auto skoro nebrzdilo.
6. Když to brzdí, tak je pedál úplně tvrdý - bere hned nahoře. Když to nepřibržďuje, tak pedál je měkký a jde více dolů.
7. Včerejší novinka - když to začne brzdit, tak silou potáhnu za brzdový pedál nahoru a ono se to uvolní!!! Není ani cítit, že bych ho nějak popotáhl, ale když zaberu silou, tak se to uvolní!!!
Tak co, když si toto přečtete máte někdo nápad zda by to mohlo být něco jiného než ten posilovač????