Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - BRZDY

T4 - BRZDY 03. čen 2008 07:52 #582

  • barvas
  • Avatar uživatele barvas
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Karma: 0
Zdravím, sháním omezovač zadních brzd na T4, Dík
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 03. čen 2008 09:49 #599

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1245
  • Obdržená poděkování 12
  • Karma: 3
Co s ním máš? přestal regulovat a zadní náprava brzdí minimálně? Jde totiž rozebrat a seřídit ;-)

raketa: jo na tom autě co rozprodáváš ho máš určitě je umístěný u zadní nápravy mezi zavěšením (bude u tebe trošku skrytý za kardanem syncra) a poznáš to že je to takový kvádr kam jdou dvě brzdové trubky a dvě odcházejí ke kolům a je tam vahadlo napojená stavícími pružinkami na ramena náprav a podle toho jak se ta náprava zatíží (pohne rameno) tak to pohne vahadlem od rozdělovače a přidá nebo ubera brzdný účinek na kolo ... mám pocit že u aut s ESP se to již nemontuje.
Přílohy:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 03. čen 2008 13:41 #603

  • barvas
  • Avatar uživatele barvas
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Karma: 0
Ten můj omezovač je bakule rezu, troufám si říci že to asi rozhýbat nepůjde, např. ta páka (nemyslím to "vahadlo" myslím tu co je součástí omezovače, je to na čepu) co tlačí na ten píst je tak silně napadena korozí že by se zřejmě musela dát jiná nebo vyvařením nějak vyztužit. Je to zatuhlé v poloze jakoby auto bylo zatížené a při intenzivnějším brždění (i na suchu) se nejdříve zablokují zadní kola. Co to dělá na mokru, némlich na sněhu ani nemusím psát.
Pokud to umí někdo rozhýbat, tak budu rád (samozřejmě zaplatím), jinak potřebuji jiný funkční na výměnu. Dík
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 04. čen 2008 10:09 #621

  • Ales-X
  • Avatar uživatele Ales-X
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1245
  • Obdržená poděkování 12
  • Karma: 3
Jestli je opravdu tak rezaví že jsou poškozeny jeho díly, tak nebude mít cenu ho opravovat, to souhlasím, tak zbývá projít vrakáče a nějaký slušný najít, ale stejně bych ho doporučil rozebrat a vyčisti protože z vrakoviště něco za sebou bude mít ... nebo raketa že by měl na prodej ten z T4 co rozprodává.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 04. čen 2008 12:52 #623

  • barvas
  • Avatar uživatele barvas
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Karma: 0
Vrakovišť jsem obvolal asi 18, mají to jenom v jednom a chtějí za to 1500kč a to mi připadá dost na to, že se kupuje zajíc v pytli. Nový Bosch stojí 2700kč bez daně. Rozebrat to se skoro bojím aby to pak neteklo, pak bych to musel vyřadit a propojit natvrdo, a byl bych tam kde jsem teď, jen dost práce. Ono to asi bude nefunkční u více aut, ale já mám "plechovku" a vzadu prázdný nákladový prostor, vozím tam jenom dvě kola a max. cestovní tašku. Takže to má lehkej zadek a je to znát když to nefunguje. Tak budu muset zainvestovat do svého 17 letého (ale velmi zachovalého, až na tuto věc nezkorodovaného ) miláčka.
Poslední úprava: 10. čen 2008 08:37 od barvas.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 06. čen 2008 12:07 #655

  • ABART
  • Avatar uživatele ABART
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1130
  • Obdržená poděkování 24
  • Karma: 96
Na T4 SYNCRO snad ani ten omezovac neni. :? Mam 2 auta SYNCRO a ani jedno to nema.....
VW T4 2.4D CROSSBUS(syncro),
VW T4 2.4D CROSSDOKA(syncro) ..snad nekdy bude hotova.
ŠKODA 1000MB DE LUXE
BABETA LX
snekobudka KIP
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 09. čen 2008 09:07 #700

  • barvas
  • Avatar uživatele barvas
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 14
  • Karma: 0
Tak jsem se o víkendu pustil do repase toho omezovače, podařilo se mi to rozhýbat a zprovoznit, zatím to funguje OK. Brzdí to dobře, už netahám zadní kola za sebou.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 17. čen 2008 22:24 #874

  • Hans
  • Avatar uživatele Hans
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 44
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Ahoj, poradíte někdo jak moc je kritické, když mi začla svítit kontrola brzdového obložení, že si ho mám zkontrolovat? Mám Multivana 111kW rok 2000. Koukal sem na destičky a jsou zevnitř, kde je senzor, sjeté mnohem více než zvenku. Má to plovoucí třmen nebo ne? Pokud ano tak je asi vytuhlej, jinak budou vnitřní pístky trochu zatuhlejší. Tušíte někdo jak moc je kritické to hned měnit, nebo to ještě vydrží. Kolik mm obložení je vlastně hranice na výměnu, počítám, že ten senzor začne hlásit s nějakou rezervou.
VW T4 Multivan 2,5TDI ;111kW ; rok 2000
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 18. čen 2008 01:30 #875

  • mašlo
  • Avatar uživatele mašlo
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1055
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 5
cus Hans,to že ti svítí kontrolka je jen přaní výrobce a prodejce brzd abys u nic utratil nejaky kačky.mužeš ještě najet nejakych 10 až 30tisic km zaleží jak jezdiš vozik naklad a v jakych rychlostech brzdiš.Ja mam brzdy tak 60tisic km a K.0. davam tam FERODO. a čídla stavu jsem zrušil."zvyšujou zatěž a snížujou výkon" jsou tam uplně k hovnu. stejne při výmene oleje na ne co mecic kuknu a pak se uvidi.stejně jezdim až na kov a pak to teprve řešim."Kovařova kobyla". jo a to že vnitřky sjedeš dřiv ,tak s tim se smiř ,je to normal.
maly servis pro VW T4 a T5, pujčovna transporter 8+1 T4
prodej dilu nových i starších T4 a T5
"pohřebiště" T4 a T5
multivan@seznam.cz
tel NOVÝ TELEFON 773 630 590
OSTRAVA !!!
Nečlen clubu
www.Transporterpujcovna.cz
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 18. čen 2008 17:37 #888

  • Hans
  • Avatar uživatele Hans
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 44
  • Obdržená poděkování 1
  • Karma: 0
Díky Mašlo to sem přesně chtěl slyšet pro klid duše. Když já nemám čas ani náladu se v tom hrabat, ani sundavat kola:( Takže sem na to koukal přes zrcátka a taky mi přišlo že tam něco je. Jen mám takovou blbou zkušenost z kola (je to tam to samý jen mnohem menší),když sem měl sjetý desky, jen takovou šlupičku obložení na kovu, brzda se mi ve sjezdu přehřála, jak to obložení neizolovalo tak sem vařil brzdovku a pod kopcem se mi odpeklo-odpadlo to obložení a zustal mi tam plech:) No závod sem dojel jen s přední brzdou, kerá samozřejmě ve sjezdech furt vařila páč nestíhala:) No v autě v alpách by to ale taková prdel nebyla:(

PS.: kolik že najezdíš když píšeš že co měsíc měníš olej?

Ještě jeden dotaz bych si dovolil po shlédnutí cen destiček. Cenové rozpětí destiček je od cca 1000 do asi 5000, průměrně kolem 1500,-. Máte někdo zkušenost s výdrží? V servisu mi tvrdí, že ty levné druhovýroby vydrží tak 20tis. km a ještě ničí kotouče a nabízí mi za cca 2500 co prý drží 60tis.. Pokud je to pravda pak OK, ale sám zatim zkušenosti nemám.
Díky za vaše postřehy Hans
VW T4 Multivan 2,5TDI ;111kW ; rok 2000
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 19. čen 2008 17:04 #899

  • Mr.KOČKA
  • Avatar uživatele Mr.KOČKA
  • OFFLINE
  • Uživatel
  • Příspěvky: 1342
  • Obdržená poděkování 6
  • Karma: 0
2500,- není tak strašná cena pokud to bude kvalitní destička, ale schválně napiš, jakou značku považují za kvalitní. Určitě nedávej žádné laciné destičky, většinou se ohřejí a potom to vůbec nebrzdí :(
SVĚT SE ZBLÁZNIL. KDO BUDE DALŠÍ???
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 13. čec 2008 13:40 #1183

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6548
  • Obdržená poděkování 26
  • Karma: 10
Zdarec... mám také 111kw,do 3000tis seženeš kvalitni desky... koukni na http://www.elit.cz
Já dávám Boshe,nebo Textár. na poslední jsem najel cca 100tis/km, na Pašikoj a A6 jsem najezdil mrtě km a hodně značek prubnul,ale nic jineho bych už asi na auto nedal. Kontrola není na hovno... škoda zničit kotouč sjetou deskou. když to svítí tak se častěji koukam na desky. A to že to je sjeté víc z jedné strany může být i tím že ten Čenda který ty desky měnil pořádně nevyčistil a nenamazal třmeny... :roll:
i kotouče mají jednu stranu silnější už z výroby
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 13. čec 2008 13:49 #1185

  • hamlet
  • Avatar uživatele hamlet
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 705
  • Obdržená poděkování 13
  • Karma: 0
Pri stani s nastartovanym motorem zatlacim na brzdu mi pedal zacina klesat vymenil jsem brzdovy valec trosku se to zlepsilo ale neno to ono par lidi mi rikalo ze je v haji ten talir posilovac brzd cislo 7d0612105B nerad bych to koupil a zjistil ze je to necim jinym. Podotykam ze v aute je domontovano dodatecne ESP.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 16. lis 2008 17:07 #3584

Tak jsem vyměnil brzdové desky na předku a ejhle,autí přibržďuje i po uvolnění pedálu.Setkal se s tím někdo?Poraďte,prosím. Jde o Multivan98.
T4 Multi-Allstar 2.5Tdi 75kw-prodáno/// T4 Multivan 2.5Tdi 96kw-OETTINGER ///Suzuki Intruder 1500 Lc
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

T4 - BRZDY 16. lis 2008 17:17 #3586

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • OFFLINE
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4887
  • Obdržená poděkování 67
  • Karma: 27
Ocistil jsi vsechno a namazal ty vodicy cepy?
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Vygenerováno za 0.272 sekund

Login