Vítejte, host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: T4 - BRZDY

T4 - BRZDY 18. úno 2016 12:58 #163578

  • Rebelant
  • Avatar uživatele Rebelant
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 1137
  • Karma: 22
  • Obdržená poděkování 113
Přirovnání k V3S sice není moc trefné, ale u té třeba kmitání volantu způsobují "sedlá" kola od delšího parkování. Ta to ale nedělá při brždění. Koukni nejdříve na ty kotouče - je to nesnazší a pak zjišťovat od pumpy dále. Tak jak to popisuješ mi nic "běžného" nenapadá, leda snad jednotka ABS.
Ride to live, live to ride
neaktivní: VW T4 1,9 TD 2001, VW T5 1,9 TDI 2004, VW T3 DOKA 1,6 TD 1986, VW T4 dlouhé vysoké syncro - Vildafornia 2,5 1995
aktivní: VW T5 1,9 TDI "Jahůdka", T4 multivan syncro 2,4 D, T3 1,9 TD Džůsík
IMV 1000 r.v. 1964, V3S, ZIL, UAZ, LUAZ, JEEP GPW 1943, ...
Honda CBR 1000f, Jawy, ČZ, ...
a další :-o

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - BRZDY 19. úno 2016 08:39 #163629

  • wacker
  • Avatar uživatele wacker
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 59
  • Obdržená poděkování 3
Ahoj, co takhle prasklé ABS kroužky??
caravelle syncro 2,5 TDi, r.v.2000
uaz 469
octavia combi 1969
twingo 2007
moskvič šlapací 1978
jawa 250 1962
MZ 150
jawa 350 1964
aprilia sportcity 200

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od wacker.

Re:T4 - BRZDY 19. úno 2016 10:08 #163633

  • Trcek
  • Avatar uživatele Trcek
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 4897
  • Karma: 27
  • Obdržená poděkování 72
Ano krouzek na ABS

Odesláno z Mé databanky S4 Galaxy pomocí Tapatalk
Vw LT 35 Karmann Missouri (barák na cestach)
Vw T3 syncro Bundeswehr Westfalia

Srazy ATC Karvanky Jihocesky T-club z.s.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - BRZDY 21. úno 2016 14:05 #163735

  • Maršoun
  • Avatar uživatele Maršoun
  • Offline
  • člen clubu
  • člen clubu
  • Příspěvky: 6571
  • Karma: 10
  • Obdržená poděkování 31

dins. napsal: jak to vypada je na videu


na brzdice jsem pouzil barvu z Auto Kelly na brzdice cena nekde kolem 140 kc 400ml hammerlite stal cca 250,- 600g

par foto rozdilu velkych a malych brzd


Nejde náhodou o šrouby 16 a 18mm? ;)
Jinak rep.sadu jsem našel zde: autodily.mjauto.cz/vw/transporter-t4-kar...y-brzd/BW205738.html
Teď to bohužel také řeším.
B) T4 Multivan 2.5TenDýmIgnoruj gang 8-)

www.facebook.com/groups/vwbusczechfans

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Re:T4 - BRZDY 21. úno 2016 18:53 #163752

  • Boner
  • Avatar uživatele Boner
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Multivan 1999 75 kw 2.5 TDI automat
  • Příspěvky: 284
  • Obdržená poděkování 19
Děkuji za informaci . Prý to asi bude ten kroužek ABS tak že až to dám do servisu a budu vědět zda to tak opravdu bylo tak hned písnu.

Odesláno z mého SM-G355HN pomocí Tapatalk

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - BRZDY 15. zář 2016 15:15 #170403

Ahoj, chtěl bych se zeptat. Nevíte jestli se dají koupit brzdové trubky mezi brzdič a brzdovou hadičku u 313mm brzd. V etce ji nemůžu najít. Tak jestli se dělá nebo je nutné si ji vyrobit. Díky.
VW Multivan 2.5 TDI Atlantis 111kw 1999
BMW 325i E30 125kw 1989
Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - BRZDY 15. zář 2016 16:55 #170412

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Proc je chces menit? Pokud nejsou na kasi jsou to vyhozene penize.
Zasroubuj do starych hadic opiskuj a natri.
Jo pokud by mel nekdo ty 18 srouby dejte vedet 4ks by se mi hodili.
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - BRZDY 15. zář 2016 18:07 #170414

Jedna by se dala použit, ale druhá je dost rezavá a při demontáži se kroutila. Tak bych je radši vyměnil.
VW Multivan 2.5 TDI Atlantis 111kw 1999
BMW 325i E30 125kw 1989

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - BRZDY 17. říj 2016 19:52 #171019

Ahojte, ako amater som sa pustil po rokoch vymenit a precistit mierne zatuhnute zadne strmene a zaroven aj predne sam a teraz sa trapim s tymito otazkami..... tak sa aspom podelim s nimi a snad niekto mi bude vediet poradit...

Vymenil som komplet predne (typ prednej brzdy je ATE (auto mam 2,5TDI ACV r.v. 1996) a zadne (tam mam Lucas strmen) kotuce + platnicky, zabehol som ich 200-300km brzdia super ziadne vybracie ani pri vyssich rychlostiach nemam cize bol by som aj spokojny ale až na:

1. otrasne "drkotave" kovove zvuky ktore idu od prednej napravy ked prechadzam nerovnostiami ... vtedy sa ozve tupy zvuk kov o kov - myslim si ze brzdove platnicky sa hybu (asi tie vonkajsie hoci ked je auto odstavene "rukou" tam necitim volu..., vnutorny je riadne osadeny v prasiatku ten sa asi nepohne...) v strmeni ... ALE NEVIEM PRECO .... ( zaroven si nemyslim ze by som mal ine vole na naprave - vsetko je menene za poslednych 5 až 30t km dozadu vsetko diely LM alebo orginal silentbloky v ramenach...)
moze to sposobovat nevhodna pasta na brzdy? nepouzil som klasicku medenku ale keramicku pastu...ktorou som natrel kovove stycne plochy, zadnu stranu platni a taktiez vodiace capy v puzdrach....)
alebo by to mohla byt uz unavena pridrzna pruzina drziaka strmena? (ale to by sa asi prejavilo aj pred vymenou a nemal som s tym problem... a takisto mi pride ze ich mam osadene v poriadku...)

2. druhu vec - "zda sa mi" ze brzdne-stycne plochy su "male" na prednom kotuce (vid foto) na vnutornom polomeri vidiet ze tam je mozno 8 alebo dokonca az 10mm (nemeral som to presne) rezrva kde by sa brzdova platnicka mohla este opriet o kotuc... (ako je tomu bezne u inych aut...) je to takto OK? (bzdny ucinok mi pride v poriadku i ked taham prives...) pre upresnenie, ako som uz uviedol jedna sa o strmen ATE 15" disky, kotuc som pouzil odvetrany 24x280mm typ: TRW DF2809 ( www.comco.sk/brzdovy-kotuc-trw-df2809-p443536#oe ) ktory podla ETKY zodpoveda OEM: 7D0615301C + predne brzdove platnicky som pouzil: TRW GDB1282 ( www.comco.sk/sada-brzdovych-platniciek-k...w-gdb1282-p448269#oe ) ktore podla ETKY zodpovedaju OEM: 7D0 698 151.

este dodam ze presne tento isty typ a znacku brzdovych platniciek som mal na aute ale co ma prekvapilo po otvoreni novej krabice, tak tento typ je dodavany BEZ tych vymedzovacich plieskov... ale takisto som to mal aj na aute - bez nich a nemal som s tym problem ...

3. ten isty problem ako v 2.bode mi pride i na zadnych kotucoch ... na vnutornom priemere je vidiet jasna medzera kde brzdy nedosedaju...

dodam ze brzdy mam nahodene asi 10dni a presiel som cca 600km z toho som 200-300km s veeelmi lahkou nohou pribrzdoval aby som ich zabehol az nasledne som bol mimo mesta na dialnici....


Přílohy:

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - BRZDY 18. říj 2016 07:41 #171029

  • dins.
  • Avatar uživatele dins.
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • Příspěvky: 728
  • Karma: 6
  • Obdržená poděkování 55
Add 1. Kdyz pojedes pres nerovnosti a bude to klepat tsk lehce pribrzdi. Pokud to prestane jsou to brzdy. Pokud ne je to neco jineho. Az se to vyzkousi muze se laborovat dal.

Add 2. Ano je to posledni dobou normalni ze je tam kus neucinne casti kotouce. Asi nechteji aby lidi brzdili
VW T4 Syncro 2,5 TDI Caravella ,Audi A6 C4 2,8 30V Quattro
Skoda M Rapid 136, Skoda Superb 3.6 FSI
Yamaha xjr 1300, Yamaha XJ 600 N

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - BRZDY 29. říj 2016 23:10 #171394

Měl bych takový dotaz. O kolik musí klesnout brzdová kapalina v nádržce, aby se rozsvítila signalizace? Předpokládám, že pokud klesne kapalina pod MIN tak by se o tom auto mělo zmínit. Měl jsem nádržku uplně prázdnou a přišel jsem na to až když začal být měkký pedál. Servis tvrdí, že je to OK. Teče zadní brzdič a teče bohužel i po přetěsnění tak mě asi čeká novej :-(

V létě se mi stalo, že kuna překousala kabely a od tý doby to blbne. Kolísá teplota (nový termostat a dělá to pořád) neukazuje to brzdovku a mám lehce pod MIN i chladící kapalinu a taky nic. Ale dráty prý OK (nešlo ani tacho a to je teď snad vpořádku - ukazuje). Tak trochu váhám jestli to tam ještě dávat (když už to rozvrtali), nebo zkusit štěstí zase jinde. :unsure:

edit: A další co to dělá. Když našlapu pedál při nastartovaným motoru a tlačím na něj tak začne pomalu klesat a když brzdím a pedál třeba 3x za sebou rychle stlačím tak ztvrdne a zkrátí se jeho chod uplně na minimum. Navíc se mi zdá, že to auto i hůř brzdí.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Naposledy změněno: od Mirek M..

T4 - BRZDY 30. říj 2016 14:35 #171403

  • Jirka S
  • Avatar uživatele Jirka S
  • Offline
  • Uživatel
  • Uživatel
  • T4, LONG, SYNCRO+UZÁVĚRKA, 2,4D
  • Příspěvky: 500
  • Karma: 4
  • Obdržená poděkování 42
k těm brzdám, to vypadá, že Ti někde utíká podtlak. Bud hadice, nebo k.o. posilovač, nebo vývěva
Poděkovali: Mirek M.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - BRZDY 30. říj 2016 21:39 #171412

No já nevím, ale chová se mi to celkem podobně. S nastartovaným motorem dokážu násilím došlápnout pedál dost daleko, v podstatě bych řekl na zem. Bez motoru na něm můžu stát jak chci a ani se nehne. Taky když na místě na volnoběh 3x šlápnu naplno brzdu, tak tomu "dojde podtlak" a malou chvilku trvá, než se zase vyrobí. V otáčkách to udělat nejde.
Je to tak co to auto mám, neříkal mi na to nic ani chlapík na STK, ani mechanik (specialista na T4, ne garážník).. Jako bonus firemní 2.4D se chová stejně.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01
Poděkovali: Mirek M.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - BRZDY 30. říj 2016 21:46 #171413

No já bych si toho ani nevšimnul, kdyby ten pedál nezačal měkknout a nezkoušel bych si s tím hrát. To ale bylo tím tekoucím brzdičem. Tak snad to nebude, krom toho brzdiče, nic dalšího. Toho natlakování při dobržďování jsem si všimnul až po přetěsnění toho brzdiče a tady na foru jsem četl že to může způsobovat i špatný odvzdušnění. Oni ty brzdy v maximu brzdí dobře ,ale maj takovej vlažnej nástup.

Oběma díky za odpovědi.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

T4 - BRZDY 30. říj 2016 21:56 #171414

Jako jestli se ti to nějak tlakuje, na začátku to blbě brzdí... odvzdušnit a zkusit zas. Já jsem třeba nepoznal na pedálu díru v potrubí (těsně za nádrží). Prostě se to nezavzdušnilo a brzdilo to furt dobře, o nějakým vlažným nástupu nemohlo být řeči.
Teďka ta síla, co potřebuju k prošlápnutí pedálu na zem odpovídá tak stavu "potřebuju stěrače zevnitř, protože oběd je na skle" když by nefungoval posilovač :-)
O tom propadání pedálu mi kdysi dávno někdo říkal, že to je celkem normální u aut s historickým ABS z 90 let. Prej, aby byla šance, že ABS přepere velmi tězkou nohu... Jestli to ale je pravda, to nevím.
VW T4 Caravelle 2,5 TDi 75kW, r.v. 97
Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW, r.v. 01

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.236 sekund

Login